Ahoj, určitě to není nejpříjemnější situace, ve které ses ocitl.
Okamžitě jsem si však všiml, že jste již podal stížnost a odpověděl jste Nickovi, takže uvidíme, jak se případ vyvine odtud.
Každopádně váš výběr byl schválen, jak říkáte, takže bych to viděl jako pozitivní. Máte také ověřený účet u kasina nebo jste k tomu ještě nebyli vyzváni? Pochopitelně bych po týdnu neměl nejlepší pocit, ale zkuste být trpělivý a pokud se nic nezmění a kasino neodpoví, můžete nás kontaktovat a pokusíme se vám pomoci.
Držím palce, ať se peníze brzy objeví na účtu. ☘️☘️😊
Hi, certainly not the most pleasant situation you've found yourself in.
However, I noticed right away that you have already filed a complaint and have responded to Nick, so we'll see how the case goes from here.
Anyway, your withdrawal was approved you say, so I would see that as a positive. Do you also have a verified account with the casino or have you not been asked to do so yet ? Obviously I wouldn't have the best feeling after a week, but try to be patient and if nothing changes and the casino doesn't reply, you can contact us and we will try to help you.
I'll keep my fingers crossed that the money will show up in your account soon. ☘️☘️😊