FórumKasinaBruce Bet Casino - všeobecná diskuze

Bruce Bet Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před 11 měsíci od Gambit123
|
15078 zobrazení 142 odpovědí |
|
1...4 5 6...8
Přidat příspěvek
před 7 měsíci

filefilefile

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý den, píši vám, abych vám vysvětlil svou historii ověřování, Bruce Beth Casino mi tam dnes omezilo vstup, ačkoli jsem dostal poštou dopis... cestou mi řekněte, musím si s vaší pomocí stěžovat? ?? Od 6. března procházím ověřováním a stále bezvýsledně.. kam nahrát skinshoty?? A co.. děkuji

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Hej, řeklo vám také kasino, co je s vašimi dokumenty? Vidím, že jste se je několikrát pokusili nahrát a stále jsou odmítnuty. Vzhledem k tomu, že dáváme kasinům 14 dní na vyřešení tohoto ověřovacího procesu a jste téměř u konce, doporučil bych reklamaci, protože se nemůžete nikam dostat.

Otevřít si ho můžete zde na tomto odkazu . ⬅️

Také pokud nevíte, co od reklamace samotné očekávat, stačí si přečíst informace v tomto návodu, abyste si udělali lepší obrázek.

Půjdeš do toho potom?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý den, dnes mi poslali... file

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Mohu vás požádat, abyste za mě podal stížnost?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Zde je můj zůstatek 3027 eur 2750 € ve výplatním procesu, ale těch 250 eur tam musí zůstat jako provizní bonus peníze 0 eur platím a také musím dát provizi za platbu, která není normální filefile

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj!

Nejsem si jistý, zda situaci správně rozumím, ale takové poplatky mohou být účtovány, když používáte určité platební metody. Pokaždé, když máte pochybnosti o jakýchkoli tématech, nejen týkajících se poplatků, je nejlepším krokem nejprve konzultovat s podporou, jako jste to udělali vy.

Takže podle snímku obrazovky: 10 % se odečte, protože jste nesplnili sázkové požadavky. Ty se nevztahují pouze na bonusy, ale také na vklady. To je v dnešní době docela běžné. Je vám to snad známé? Podle mého názoru Rocky vysvětlil, že jste před odesláním žádosti o výběr nesplnili požadavek na sázení.

Kromě toho se jako příspěvky ke splnění sázkových požadavků počítají pouze sloty, nikoli video poker nebo stolní hry obecně, jak také vysvětlil Rocky.

Takže jak to vidím já, vklady nelze vsadit na stolní hry a měli jste hrát na automatech.

I když bych řekl, že je to docela zajímavé.


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Mohu vás požádat, abyste za mě podal stížnost?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Vážený hráč,

Než se vrátíme k vašemu problému s kasinem, rád bych zdůraznil, že nemusíte používat dva podobné účty, abyste nás zde mohli kontaktovat. Nebylo by skvělé vytvořit více účtů také v kasinech; takže zůstaňme u jednoho, ano?


Teď k vašemu problému: Upřímně řečeno, nikdo za vás nemůže podat stížnost. Krátce jsem zkontroloval snímek obrazovky a abych byl upřímný, nechápu, v čem se zdá být problém. Můžete mi prosím popsat problém?

Zdá se, že s vašimi dokumenty není něco v pořádku, máte tušení, co by to mohlo být?

Pokud ne, určitě bych požádal o podporu kasina, jednoduše proto, že musíte projít ověřením a oni se zabývají procesem hodnocení. Dostat se přímo ke zdroji mi tedy zní velmi efektivně.

Přesto mi dovolte podělit se o nejčastější problémy, které mají hráči s dokumenty:

  • ujistěte se, že dokumenty jsou ve správném formátu (obvykle .pdf, žádné snímky obrazovky nebo oříznuté obrázky)
  • ujistěte se, že každý dokument obsahuje konkrétní podrobnosti (např.: bankovní výpis musí obsahovat vaše celé jméno, adresu a podrobnosti o účtu)
  • ujistěte se, že jste postupovali podle seznamu uvedeného do posledního bodu (zdá se, že jste byli požádáni o spoustu dokumentů, nic nepřeskakujte)

Laskavě se podělte o jakýkoli dosažený pokrok, abychom mohli zůstat v kontaktu a podpořit vás.


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

OK, díky

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Kasino hraje o čas a odpovídá co nejpozději. V dokumentech, které jsem zaslal, bylo jasně uvedeno mé celé jméno a adresa. Vysvětlete, co je to roleplaying, moc tomu nerozumím

Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Stolní hry jsem nikdy nehrál, zaregistroval jsem ho u Bruce Bet a hraji pouze automaty

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Kasino hraje o čas a odpovídá co nejpozději. V dokumentech, které jsem zaslal, bylo jasně uvedeno mé celé jméno a adresa. Vysvětlete, co je to roleplaying, moc tomu nerozumím

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobře, takže když jste poslali dokumenty tak, jak měly být, v čem je podle kasina problém? Jaké konkrétní věci nesplňují vaše dokumenty a měly by. Pokud odpoví pozdě, co vám řeknou? Je dobré si na tyto otázky odpovědět, abychom mohli pokračovat.

Dám vám ještě jednu otázku, a to, jak dlouho se to snažíte ověřit, prosím?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Stolní hry jsem nikdy nehrál, zaregistroval jsem ho u Bruce Bet a hraji pouze automaty

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobře, takže zřejmě musíte vsadit vklad, abyste mohli vybírat. Už jsi to udělal? Myslím, že pokud to uděláte, měli byste být schopni provést výběr. Samozřejmě na slotech, jak již bylo vysvětleno na snímcích obrazovky, a pokud budete mít stále problémy s výběrem, dejte mi vědět. Pokud si s něčím nevíte rady, určitě by bylo dobré se nejprve zeptat na podpoře, protože ti nejlépe poradí.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý den, řeknu vám, že jsem již psal, že mě kasino stále nemůže ověřit, vysvětluji to tím, že v zaslaném dokumentu není žádné razítko. Poslal jsem pojistnou smlouvu, šek z převodu Western Union, kde je jasně uvedeno mé jméno, adresa a datum, včera jsem našel Další doklad z místa výkonu práce je tam také rozepsán. Odeslal jsem, čekám. Nemám žádné vhodné doklady, žádal jsem o alternativu potvrzující bydliště, poslali mi to samé. Už nemám sílu file

Automaticky přeloženo:
denisplikus2008
před 7 měsíci

Znamená to, že nemůžete mít razítko na dokladu, který po vás chtějí? Vidím, že se snažíte tento problém vyřešit nějakou alternativou, ale nejde to.

Proto jsme vám nabídli podat stížnost, pokud to přetrvává a vy si nebudete vědět rady.

Pokud se na to cítíte, můžete podat stížnost zde na tomto odkazu .

Pokud k tomu máte nějaké dotazy, dejte mi vědět a pokusím se vám pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý den, jsem tu nový. Vyhrál jsem vysokou částku, ale nyní se ověření nezdaří. Mám pocit, že je to jen obtěžování a bruce.bet ty peníze prostě nechce vyplatit. Všechny relevantní informace jsou uvedeny v dokumentech.


Má někdo podobné zkušenosti?

Automaticky přeloženo:
Fenixdad
před 7 měsíci

Ahoj a vítej tady. Je mi líto tohoto problému, který máte v tomto kasinu. Vysvětlili vám, proč se ověření nezdařilo, jak jste řekl? Poskytli jste všechny potřebné dokumenty? Zkuste prosím napsat nějaké další podrobnosti, abychom vám s tím mohli pomoci, snažte se zde neupadnout do žádného závěru. Budeme čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Záleží na doložení mého bydliště. Zeptal jsem se podpory, zda mohu nahrát účet od svého poskytovatele internetu a řekli, že ano, je to možné.


Doklad byl ale zamítnut, začínám si opravdu zoufat. Nyní jsem znovu nahrál bankovní výpis

Automaticky přeloženo:
Fenixdad
před 7 měsíci

Ujistěte se prosím, že dokument je ve správném formátu. Obvykle je potřebný formát .pdf. V mnoha případech je to důvodem nepřijetí dokumentů. Mohl byste to prosím zkontrolovat a dát nám vědět? Bude čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

bruce.bet nepřijímá PDF Mohu nahrát pouze jpg, PNG

Automaticky přeloženo:
Fenixdad
před 7 měsíci

Dobře, ať už pro vás bude ověření cokoli. Jen se ujistěte, že všechny dokumenty obsahují požadované informace. Správný formát není to jediné, na čem je třeba dbát.

Možná by neškodilo udělat malou rekapitulaci zde:

Který dokument stále chybí a jaký byl prosím poslední důvod jeho zamítnutí?


Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý den,

Jsem velmi zklamaný. Vložil jsem v kasinu Bruce bet a vyhrál, pak jsem požádal o výběr. Toto bylo úspěšně potvrzeno a mělo být doručeno do 5-7 pracovních dnů. Nyní je to déle než 7 dní a když jsem se zeptal, byl jsem ujištěn, že se mi někdo ozve emailem. Zatím jsem neobdržel žádnou zprávu a žádný výběr.

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6...8
Jít na stránkuz 8 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky