Dobrý den, píši vám, abych vám vysvětlil svou historii ověřování, Bruce Beth Casino mi tam dnes omezilo vstup, ačkoli jsem dostal poštou dopis... cestou mi řekněte, musím si s vaší pomocí stěžovat? ?? Od 6. března procházím ověřováním a stále bezvýsledně.. kam nahrát skinshoty?? A co.. děkuji
Hello, I’m writing to you to explain my verification history, Bruce Beth Casino has restricted my entry there today, although I received a letter in the mail... tell me along the way, do I need to complain with your help??? I’ve been going through verification since March 6th and still to no avail.. where to upload skinshots?? And what.. thank you
Здравствуйте, обращаюсь к вам с разъяснения моей историей верификации, Казино Брюс Бэт ограничили мне вход туда сегодня, хотя на почту пришло письмо... подскажите по ходу мне с вашей помощью нужно жаловаться???с 6 марта прохожу верификацию и всё безрезультатно..куда загрузить скиншоты?? И какие.. спасибо
Hej, řeklo vám také kasino, co je s vašimi dokumenty? Vidím, že jste se je několikrát pokusili nahrát a stále jsou odmítnuty. Vzhledem k tomu, že dáváme kasinům 14 dní na vyřešení tohoto ověřovacího procesu a jste téměř u konce, doporučil bych reklamaci, protože se nemůžete nikam dostat.
Otevřít si ho můžete zde na tomto odkazu . ⬅️
Také pokud nevíte, co od reklamace samotné očekávat, stačí si přečíst informace v tomto návodu, abyste si udělali lepší obrázek.
Půjdeš do toho potom?
Hey, did the casino also tell you what's wrong with your documents ? I see you have tried to upload them several times and they are still rejected. Since we give casinos 14 days to sort out this verification process and you are almost through it, I would recommend a complaint since you can't get anywhere.
You can open it here on this link. ⬅️
Also, if you don't know what to expect from the complaint itself, just read the information in this guide to get a better picture.
Are you going to go for it then ?
Zde je můj zůstatek 3027 eur 2750 € ve výplatním procesu, ale těch 250 eur tam musí zůstat jako provizní bonus peníze 0 eur platím a také musím dát provizi za platbu, která není normální
Here is my balance 3027 euros 2750 € in the payout process but the 250 euros have to stay there as a commission bonus money 0 euros I pay in and also have to give a commission for payment that's not normal
Hier ist mein guthaben 3027 euro 2750 € im auszahlungsprozess aber die 250 euro müssen als provision da bleiben bonus geld 0 euro ich zahlen ein und muss für bezahlung auch noch provision geben das ist doch nicht normal
Ahoj!
Nejsem si jistý, zda situaci správně rozumím, ale takové poplatky mohou být účtovány, když používáte určité platební metody. Pokaždé, když máte pochybnosti o jakýchkoli tématech, nejen týkajících se poplatků, je nejlepším krokem nejprve konzultovat s podporou, jako jste to udělali vy.
Takže podle snímku obrazovky: 10 % se odečte, protože jste nesplnili sázkové požadavky. Ty se nevztahují pouze na bonusy, ale také na vklady. To je v dnešní době docela běžné. Je vám to snad známé? Podle mého názoru Rocky vysvětlil, že jste před odesláním žádosti o výběr nesplnili požadavek na sázení.
Kromě toho se jako příspěvky ke splnění sázkových požadavků počítají pouze sloty, nikoli video poker nebo stolní hry obecně, jak také vysvětlil Rocky.
Takže jak to vidím já, vklady nelze vsadit na stolní hry a měli jste hrát na automatech.
I když bych řekl, že je to docela zajímavé.
Hello!
Not sure I understand the situation correctly, but such fees might be applied when you use certain payment methods. Every time you have doubts about any topics, not only related to the fees, the best step is to consult with support first, as you did.
So, according to the screenshot: 10% is deducted because you have not met wagering requirements. Those are not only applied to bonuses but also to deposits. That's pretty common these days. Are you familiar with this, perhaps? In my opinion, Rocky has explained that you did not meet the wagering requirement before you submitted your withdrawal request.
Additionally, only slots are counted as contributions towards meeting the wagering requirements, not video poker, or table games generally, as was also explained by Rocky.
So the way I see it, deposits can't be wagered on table games, and you should have played on slots.
Though I would say, it's kind of interesting.
Vážený hráč,
Než se vrátíme k vašemu problému s kasinem, rád bych zdůraznil, že nemusíte používat dva podobné účty, abyste nás zde mohli kontaktovat. Nebylo by skvělé vytvořit více účtů také v kasinech; takže zůstaňme u jednoho, ano?
Teď k vašemu problému: Upřímně řečeno, nikdo za vás nemůže podat stížnost. Krátce jsem zkontroloval snímek obrazovky a abych byl upřímný, nechápu, v čem se zdá být problém. Můžete mi prosím popsat problém?
Zdá se, že s vašimi dokumenty není něco v pořádku, máte tušení, co by to mohlo být?
Pokud ne, určitě bych požádal o podporu kasina, jednoduše proto, že musíte projít ověřením a oni se zabývají procesem hodnocení. Dostat se přímo ke zdroji mi tedy zní velmi efektivně.
Přesto mi dovolte podělit se o nejčastější problémy, které mají hráči s dokumenty:
Laskavě se podělte o jakýkoli dosažený pokrok, abychom mohli zůstat v kontaktu a podpořit vás.
Dear player,
Before we get back to your casino issue, I would love to stress that you don't need to use two similar accounts to get in touch with us here. It would not be cool to create more accounts in casinos too; thus, let's just stick with one, shall we?
To your problem now: Frankly, no one can file a complaint on your behalf. I briefly checked the screenshot, and to be honest, I do not understand what seems to be the problem. Can you please describe the issue to me?
Something seems to be wrong with your documents, do you have any clue what that might be?
If not, I would certainly ask for the casino's support, simply because you need to pass the verification and they are handling the evaluation process. Thus, getting directly to the source sounds very effective to me.
Still, let me share the most common issues players have with documents:
Kindly share any progress made, so we can stay in touch to support you.
Kasino hraje o čas a odpovídá co nejpozději. V dokumentech, které jsem zaslal, bylo jasně uvedeno mé celé jméno a adresa. Vysvětlete, co je to roleplaying, moc tomu nerozumím
The casino is playing for time, responding as late as possible. The documents I sent clearly stated my full name and address. Explain what roleplaying is, I don’t quite understand
Казино тянет время, отвечают максимально поздно. В документах которые я присылал было чётко указано полное имя и адрес. Объясните что такое отыгрыш, я не совсем понимаю
Stolní hry jsem nikdy nehrál, zaregistroval jsem ho u Bruce Bet a hraji pouze automaty
I've never played table games, I've registered him with Bruce Bet and I only play slot machines
Habe nie tischspiele gespielt ich wahr seid ihn bei bruce bet angemeldet bin nur an automaten
Kasino hraje o čas a odpovídá co nejpozději. V dokumentech, které jsem zaslal, bylo jasně uvedeno mé celé jméno a adresa. Vysvětlete, co je to roleplaying, moc tomu nerozumím
The casino is playing for time, responding as late as possible. The documents I sent clearly stated my full name and address. Explain what roleplaying is, I don’t quite understand
Казино тянет время, отвечают максимально поздно. В документах которые я присылал было чётко указано полное имя и адрес. Объясните что такое отыгрыш, я не совсем понимаю
Dobře, takže když jste poslali dokumenty tak, jak měly být, v čem je podle kasina problém? Jaké konkrétní věci nesplňují vaše dokumenty a měly by. Pokud odpoví pozdě, co vám řeknou? Je dobré si na tyto otázky odpovědět, abychom mohli pokračovat.
Dám vám ještě jednu otázku, a to, jak dlouho se to snažíte ověřit, prosím?
Okay, so when you sent the documents as they were supposed to be, what is the problem according to the casino ? What specific things do not meet your documents and should they. If they respond late, what do they tell you ? It is good to answer these questions so we can move on.
I'll give you one more question, and that is how long have you been trying to verify, please ?
Dobře, takže zřejmě musíte vsadit vklad, abyste mohli vybírat. Už jsi to udělal? Myslím, že pokud to uděláte, měli byste být schopni provést výběr. Samozřejmě na slotech, jak již bylo vysvětleno na snímcích obrazovky, a pokud budete mít stále problémy s výběrem, dejte mi vědět. Pokud si s něčím nevíte rady, určitě by bylo dobré se nejprve zeptat na podpoře, protože ti nejlépe poradí.
Okay, so apparently you need to wager deposit to be able to withdraw. Have you done it yet? I think if you do, then you should be able to make a withdrawal. Of course on the slots as already explained in the screenshots and if you still have problems with the withdrawal let me know. If you don't know something, it would definitely be good to ask the support first, because they will be able to advise you best.
Dobrý den, řeknu vám, že jsem již psal, že mě kasino stále nemůže ověřit, vysvětluji to tím, že v zaslaném dokumentu není žádné razítko. Poslal jsem pojistnou smlouvu, šek z převodu Western Union, kde je jasně uvedeno mé jméno, adresa a datum, včera jsem našel Další doklad z místa výkonu práce je tam také rozepsán. Odeslal jsem, čekám. Nemám žádné vhodné doklady, žádal jsem o alternativu potvrzující bydliště, poslali mi to samé. Už nemám sílu
Hello, I’ll tell you that I already wrote that the casino still cannot verify me, explaining this by the fact that there is no stamp in the document I sent. I sent an insurance contract, a check from a Western Union transfer, where my name, address and date are clearly indicated, yesterday I found Another document from the place of work is also spelled out there. I sent it, I’m waiting. I don’t have any suitable documents, I asked for an alternative confirming my place of residence, they sent me the same thing. I have no strength anymore
Здравствуйте скажу вам так уже писал,что казино меня до сих пор не может верифицировать объясняя это тем что в высланном мною документе нету печати.я высылал страховой договор ,чек от перевода Вестерн юнион,где чётко указано моё имя адрес и дата, вчера я нашёл ещё один документ с места работы там тоже всё прописано.отпавил,жду Больше у меня подходящих документов нет,я спросил альтернативу подтверждающюю места моего проживания, присылают тоже самое. Нет сил уже
Znamená to, že nemůžete mít razítko na dokladu, který po vás chtějí? Vidím, že se snažíte tento problém vyřešit nějakou alternativou, ale nejde to.
Proto jsme vám nabídli podat stížnost, pokud to přetrvává a vy si nebudete vědět rady.
Pokud se na to cítíte, můžete podat stížnost zde na tomto odkazu .
Pokud k tomu máte nějaké dotazy, dejte mi vědět a pokusím se vám pomoci.
Does that mean that it is not possible for you to have a stamp on the document they want from you ? I see that you are trying to solve this problem by some alternative, but it is not working.
That's why we have offered you to file a complaint if this persists and you don't know what to do.
If you feel like it, you can file a complaint here on this link.
If you have any questions about it, feel free to let me know and I'll try to help you.
Dobrý den, jsem tu nový. Vyhrál jsem vysokou částku, ale nyní se ověření nezdaří. Mám pocit, že je to jen obtěžování a bruce.bet ty peníze prostě nechce vyplatit. Všechny relevantní informace jsou uvedeny v dokumentech.
Má někdo podobné zkušenosti?
Hello, I'm new here. I won a large sum but now the verification fails. I have the feeling that it's just harassment and bruce.bet simply doesn't want to pay out the money. All the relevant information is shown on the documents.
Does anyone have similar experiences?
Hallo ich bin neu hier , ich habe eine größere Summe gewonnen aber nun scheitert es an der verifizierung,ich habe das Gefühl das es reine Schikane ist und bruce.bet einfach das Geld nicht auszahlen will . Auf den Dokumenten sind alle relevanten Informationen ersichtlich.
Hat da jemand ähnliche Erfahrungen?
Ahoj a vítej tady. Je mi líto tohoto problému, který máte v tomto kasinu. Vysvětlili vám, proč se ověření nezdařilo, jak jste řekl? Poskytli jste všechny potřebné dokumenty? Zkuste prosím napsat nějaké další podrobnosti, abychom vám s tím mohli pomoci, snažte se zde neupadnout do žádného závěru. Budeme čekat na vaši odpověď.
Hi and welcome here. I am sorry about this issue you are having at this casino. Have they explained to you why the verification failed, as you said? Have you provided all the documents needed? Try to write some more details, please, so we could try to help you out with this, try not to fall into any conclusion here. We will wait for your response.
Záleží na doložení mého bydliště. Zeptal jsem se podpory, zda mohu nahrát účet od svého poskytovatele internetu a řekli, že ano, je to možné.
Doklad byl ale zamítnut, začínám si opravdu zoufat. Nyní jsem znovu nahrál bankovní výpis
It depends on the proof of my place of residence. I asked support if I could upload the bill from my internet provider and they said yes, it was possible.
But the document was rejected, I'm really starting to despair. I've now uploaded a bank statement again
Es liegt an den Nachweis über meinen Wohnsitz , ich habe im Support gefragt ob ich die Rechnung meines Internet Anbieters hochladen kann , sie sagten ja das geht .
Aber das Dokument wurde abgelehnt, ich bin wirklich langsam verzweifelt. Ich habe jetzt erneut ein Bank Statement hochgeladen
Ujistěte se prosím, že dokument je ve správném formátu. Obvykle je potřebný formát .pdf. V mnoha případech je to důvodem nepřijetí dokumentů. Mohl byste to prosím zkontrolovat a dát nám vědět? Bude čekat na vaši odpověď.
Please make sure, that the document is in the right format. Usually the format needed is a .pdf one. In many cases this is the reason for not accepting the documents. Could you check it, please, and let us know? Will wait for your response.
bruce.bet nepřijímá PDF Mohu nahrát pouze jpg, PNG
bruce.bet does not accept PDF I can only upload jpg, PNG
bruce.bet akzeptiert keine PDF ich kann nur jpg , PNG hochladen
Dobře, ať už pro vás bude ověření cokoli. Jen se ujistěte, že všechny dokumenty obsahují požadované informace. Správný formát není to jediné, na čem je třeba dbát.
Možná by neškodilo udělat malou rekapitulaci zde:
Který dokument stále chybí a jaký byl prosím poslední důvod jeho zamítnutí?
Okay, whatever works for you to pass the verification. Just make sure all documents contain the requested information. The correct format is not the only thing you need to care about.
Maybe it would not hurt to do a little recap here:
Which document is still missing, and what was the last reason for its rejection, please?
Dobrý den,
Jsem velmi zklamaný. Vložil jsem v kasinu Bruce bet a vyhrál, pak jsem požádal o výběr. Toto bylo úspěšně potvrzeno a mělo být doručeno do 5-7 pracovních dnů. Nyní je to déle než 7 dní a když jsem se zeptal, byl jsem ujištěn, že se mi někdo ozve emailem. Zatím jsem neobdržel žádnou zprávu a žádný výběr.
Good day,
I am very disappointed. I deposited at Bruce bet casino and won, then requested a withdrawal. This was successfully confirmed and should have been received within 5-7 working days. It has now been longer than 7 days and when I asked, I was assured that someone would contact me by email. So far, I have not received any message and no withdrawal.
Guten Tag,
Ich bin sehr enttäuscht, habe bei Bruce bet casino eingezahlt und gewonnen, dann Auszahlung angefordert. Diese wurde erfolgreich bestätigt und sollte innerhalb von 5-7 Werktagen erhalten. Es sind mittlerweile länger als 7 Tage und auf Nachfrage wurde mir versichert, dass sich jemand per Email melden wird. Bis jetzt keine Nachricht erhalten und keine Auszahlung.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.