před rokem
To zní zmateně. Jak víte, že výběry nikdy nepřijdou, když jste tam nestihli ani vložit?
That sounds confusing. How do you know that withdrawals never come when you didn't even manage to deposit there?
1
To zní zmateně. Jak víte, že výběry nikdy nepřijdou, když jste tam nestihli ani vložit?
That sounds confusing. How do you know that withdrawals never come when you didn't even manage to deposit there?
Opravdu se mi líbí tato aplikace kasino s modrými čipy, které mi dají všechny výběry do 2 dnů.
a 24/7 zákaznická podpora, kterou nikdy nehodnotím špatně, tuto aplikaci propaguji.
děkuji kasino blue chip.😊
I really like this app blue chip casino they give my all withdrawal within 2 days.
and the 24/7 customer support I never rating bad for this app I promote this app.
thank you blue chip casino.😊
Opravdu se mi líbí tato aplikace kasino s modrými čipy, které mi dají všechny výběry do 2 dnů.
a 24/7 zákaznická podpora, kterou nikdy nehodnotím špatně, tuto aplikaci propaguji.
děkuji kasino blue chip.😊
I really like this app blue chip casino they give my all withdrawal within 2 days.
and the 24/7 customer support I never rating bad for this app I promote this app.
thank you blue chip casino.😊
Dobrý den, jsem tak rád, že máte s tímto kasinem dobré zkušenosti. Jakou metodu jste použili k výběru, když jste měli peníze do dvou dnů?
Samozřejmě, pokud máte zájem, své zkušenosti můžete napsat i sem douživatelských recenzí , třeba to do budoucna pomůže dalším hráčům v rozhodování, zda se vyplatí sem vkládat. 😊
Hi, I'm so glad you had a good experience at this casino. What method did you use to withdraw when you had money within two days ?
Of course, if you are interested, you can also write your experience here in user reviews, maybe it will help other players in the future in deciding whether it is worth depositing here. 😊
Dobrý den, teď nevím, jestli to znamená, že se na toto kasino také podíváte a dáte mu šanci nebo jste zde měli špatnou zkušenost a chcete odejít. 🤔
Hello, I don't know now if it means that you will also look at this casino and give it a chance or if you had a bad experience here and want to leave. 🤔
nic dobrého tam po mě žádají, abych udělal kyc, když mám řidičský průkaz, ale v té době můj řidičský průkaz čekal, takže jim říkám, že nemám, takže mě žádají, abych nahrál jakékoli jiné vládní id, pak začnu nahrávat jiné vládní id jako pan karta (daňové id) a auto adhaar (id vlády) a bankovní výpis pro ověření platby, ale odmítli můj průkaz totožnosti schválený pouze důkaz adresy, což je prohlášení, a požádají mě, abych znovu a znovu nahrál id, nakonec mě obviňují, že máme riziko na vašem účtu za to, že neděláte kyc a zablokovali můj účet, když mám řidičský průkaz, stále mi účet neodblokovali
nothing good there they asking me to do kyc when with driving license but at that time my driving license were pending so i tell them i don't have so they ask me to upload any other government id then i start upload different govt id like pan card(tax id) and adhaar car(govt id ) and bank statement for payment verification but they rejected my id card approved only address proof which is statement and ask me to upload again and again i upload id at last they blame me that we have risk at your account for not doing kyc and banned my account now when i have my driving license they still didn't unbanned my account
Děkuji za odpověď, to znamená, že již máte svou licenci a nemůžete ji použít k ověření, protože váš účet je zakázaný, že? Jak dlouho celý tento proces trvá? Zablokovalo kasino váš účet, protože jste nemohli poskytnout platný průkaz totožnosti? Řekl jsi jim, že za chvíli budeš mít řidičák a pak ho nahraješ?
Thank you for your reply, so that means you already have your licence and you can't use it for verification because your account is banned, right ? How long has this whole process been going on ? Did the casino block your account because you couldn't provide a valid ID ? Did you tell them you'll have your driving license in a while and then you'll upload it ?
Ano, to jsem si také myslel. Nemohli jste ověřit, protože jste neměli licenci, ale teď ano, ale váš účet je zablokován. Zkusili jste kontaktovat kasino a sdělit jim, že již máte dokument, který od vás potřebují, a zda jej bude možné pro vás ověřit? Jak dlouho trvá proces ověření? Ptám se, protože kasinům dáváme 14 dní a pokud nejste schopni ověřit a kasino má stále problém, můžete nás kontaktovat a pokusíme se vám pomoci.
Všiml jsem si, že máte podobnou situaci s ověřováním v jiném kasinu, takže už víte, jak to tady funguje.
Yes, that's what I was thinking too. You couldn't verify because you didn't have a license, but now you do, but your account is blocked. Have you tried to contact the casino to tell them that you already have the document they need from you and if it will be possible to verify for you ? How long does the verification process take ? I ask because we give casinos 14 days and if you are not able to verify and the casino still has a problem, you can contact us and we will try to help you.
I noticed you have a similar situation with verification in another casino, so you already know how it works here.
BlueChip casino nezablokovalo váš účet? Mám pocit, že tvůj poslední příspěvek si odporuje. Máte tedy zablokovaný účet nebo ne?
Navrhuji, abyste poslali e-mail kasinu, že již máte to, co potřebujete k ověření, a zeptali se, zda je možné plně ověřit.
Zkusíte to?
BlueChip casino didn't block your account ? I feel like your last post contradicts itself. So you have a blocked account or not ?
I suggest you email the casino that you already have what you need for verification and ask if it is possible to fully verify.
Will you try it ?
Řekl bych, že byste se měl pokusit vysvětlit situaci jasněji. Další stížnost nám nepomůže lépe vám porozumět, vsadím se.
Takže, co to má prosím znamenat?
"Ještě mě nezablokovali, pomozte mi s odblokováním mého účtu!" 🤷♀️
I'd say you should try to explain the situation more clearly. Another complaint won't help us better understand you, I bet.
So, what is this supposed to mean, please?
"they didn't block me yet help me in unblocking my account!" 🤷♀️
Bluechip je podvodné kasino, dělají příliš pozdě na to, aby zaplatili výběry, takže zákazník by to měl zrušit, pokud šťastně vyhrál a měl by znovu prohrát.
Bluechip is scam casino, they do too late to pay withdrawals so customer should cancel it, if he won luckily and he should lost again.
Mluvíš tady vlastně z vlastní zkušenosti, mohl bys být prosím konkrétnější? Možná bychom mohli nějak pomoci.
Are you actually talking from your own experience here, could you be more specific, please? Maybe we could help somehow.
Ano, mnohokrát nezaplatili můj výběr, je to SCAM kasino
Yes, many times they have not paid my withdrawal it's a SCAM casino
Jak dlouho trvalo, než vám nechtěli zaplatit peníze? Pokud tomu tak je, můžete zkusit podat stížnost, pokud to kasinu trvá příliš dlouho. Dáváme jim 14 dní. Mělo kasino nějaký důvod, proč vám to trvalo tak dlouho?
Budu čekat na vaši odpověď.
How long did it take that they didn't want to pay you the money ? If that's the case, you can try filing a complaint if the casino is taking too long. We give them 14 days. Did the casino have any reason to tell you why it took them so long ?
I will wait for your answer.
Ahoj Nemokide, jsem také italský hráč.
Měl jsem problémy s kasinem ze stejného zařízení jako Iwild (četl jsem vaši stížnost).
Vzhledem k vašim zkušenostem v oblasti kasina bych si rád popovídal, abych získal váš názor.
Jak bych tě mohl kontaktovat?
Hi Nemokid, I'm also an Italian player.
I had problems with a casino from the same property as Iwild (I read your complaint).
Given your experience in the casino field, I'd like to have a chat to get your opinion.
How could I contact you?
Ciao Nemokid, sono anche io un giocatore italiano.
Ho avuto problemi con un casino della stessa proprietà di Iwild (ho letto un tuo reclamo).
Visto la tua esperienza nel campo casinò, mi piacerebbe scambiare due chiacchiere per avere un parere da parte tua.
Come potrei contattarti?
Ahoj . Musím říct, že jsem nikdy neměl problémy s výběry na všech hazardních stránkách, které jsem hrával. Ale musím říct, že jsem měl problémy s výběrem na BlueChip.
Několikrát na začátku sabotovali a zrušili mé výběry. Trvalo to spoustu dní. Později mi vyplatili 3 výběry....a poté začali bezdůvodně rušit a sabotovat mé výběry (Služba SUPPORT souhlasila, že není důvod rušit mé výběry, protože jsem splnil všechny podmínky a poslali můj případ na speciální oddělení) ....už jsem čekal dny a nic se nezměnilo......musím přiznat, že jsem ty peníze nakonec ztratil .....je to moje chyba, ale také výsledek jejich zrušení mých výběrů.........
Nevím o zkušenostech jiných lidí, ale ze své zkušenosti chci poradit ostatním, aby zvážili hraní zde.
Hello . I have to say that i never had any problems with withdrawals on all Gambling sites i used to play. But i have to say that i have had problems with withdrawal on BlueChip.
They sabotaged and cancelled my withdrawals few times in the beginning. It took a lot of days . Later they paided me off 3 withdrawals....and after that they started to cancel and sabotage my withdrawals without reason (SUPPORT Service agreed that there is no reason for cancelling my withdrawals because i have fullfilled all conditions and they sent my case to special department) ....i have been waiting for days and nothing have changed......i have to admit that i lost that money in the end .....ofc its my mistake , but its also result of their cancelling of my withdrawals.........
I dont know about other peoples experiences , but from my experience i want to advice other people to consider about playing here.
Ahoj, řekl bych, že to rozhodně není nejlepší způsob, jak získat hráče. Pokud kasino nemělo důvod odmítnout vaše výběry, nevím, proč to udělalo, ale myslím, že to nezjistíme teď, když vidím, že jste nakonec o peníze přišli. Řekl bych, že kdykoli se dostanete do podobné situace, klidně napište dříve, pokud si nebudete vědět rady a kasino vás nenechá vybrat peníze bez udání důvodu, zkusíme se na to podívat a možná vám pomůžeme, pokud můžeme.
Je mi líto, že to takhle dopadlo, přál bych si, aby se s tím dalo něco udělat předem a kasino by s vámi normálně komunikovalo. Možná by se něco takového nestalo. Tak přišli o hráče. 🙁
Hi, this is definitely not the best way to obtain players I would say. If the casino had no reason to reject your withdrawals I don't know why they did it, but I guess we won't find out now that I see you lost the money in the end. I would say that whenever you get into a similar situation, feel free to write sooner if you don't know what to do and the casino won't let you withdraw your money without giving a reason, we'll try to look into it and possibly help you if we can.
I'm sorry it turned out this way, I wish something could have been done about it in advance and the casino would have communicated with you normally. Maybe something like this wouldn't have happened. That's how they lost a player. 🙁
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.