FórumKasinaBlueChip Casino - všeobecná diskuze

BlueChip Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 2 roky od Sohilshaikh51
|
17172 zobrazení 84 odpovědí |
|
1...3 4 5
nicktaniang1
před rokem

To zní zmateně. Jak víte, že výběry nikdy nepřijdou, když jste tam nestihli ani vložit?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Opravdu se mi líbí tato aplikace kasino s modrými čipy, které mi dají všechny výběry do 2 dnů.

a 24/7 zákaznická podpora, kterou nikdy nehodnotím špatně, tuto aplikaci propaguji.

děkuji kasino blue chip.😊

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
khanaisha25bob
před 10 měsíci

Odejdu za pár dní

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Opravdu se mi líbí tato aplikace kasino s modrými čipy, které mi dají všechny výběry do 2 dnů.

a 24/7 zákaznická podpora, kterou nikdy nehodnotím špatně, tuto aplikaci propaguji.

děkuji kasino blue chip.😊

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrý den, jsem tak rád, že máte s tímto kasinem dobré zkušenosti. Jakou metodu jste použili k výběru, když jste měli peníze do dvou dnů?

Samozřejmě, pokud máte zájem, své zkušenosti můžete napsat i sem douživatelských recenzí , třeba to do budoucna pomůže dalším hráčům v rozhodování, zda se vyplatí sem vkládat. 😊

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Odejdu za pár dní

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrý den, teď nevím, jestli to znamená, že se na toto kasino také podíváte a dáte mu šanci nebo jste zde měli špatnou zkušenost a chcete odejít. 🤔

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

nic dobrého tam po mě žádají, abych udělal kyc, když mám řidičský průkaz, ale v té době můj řidičský průkaz čekal, takže jim říkám, že nemám, takže mě žádají, abych nahrál jakékoli jiné vládní id, pak začnu nahrávat jiné vládní id jako pan karta (daňové id) a auto adhaar (id vlády) a bankovní výpis pro ověření platby, ale odmítli můj průkaz totožnosti schválený pouze důkaz adresy, což je prohlášení, a požádají mě, abych znovu a znovu nahrál id, nakonec mě obviňují, že máme riziko na vašem účtu za to, že neděláte kyc a zablokovali můj účet, když mám řidičský průkaz, stále mi účet neodblokovali

Automaticky přeloženo:
Arbaz143
před 10 měsíci

Děkuji za odpověď, to znamená, že již máte svou licenci a nemůžete ji použít k ověření, protože váš účet je zakázaný, že? Jak dlouho celý tento proces trvá? Zablokovalo kasino váš účet, protože jste nemohli poskytnout platný průkaz totožnosti? Řekl jsi jim, že za chvíli budeš mít řidičák a pak ho nahraješ?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Nemám liscene, když o to požádají nyní mám liscene, zablokují můj účet dříve kvůli řízení rizik

Automaticky přeloženo:
Arbaz143
před 10 měsíci

Ano, to jsem si také myslel. Nemohli jste ověřit, protože jste neměli licenci, ale teď ano, ale váš účet je zablokován. Zkusili jste kontaktovat kasino a sdělit jim, že již máte dokument, který od vás potřebují, a zda jej bude možné pro vás ověřit? Jak dlouho trvá proces ověření? Ptám se, protože kasinům dáváme 14 dní a pokud nejste schopni ověřit a kasino má stále problém, můžete nás kontaktovat a pokusíme se vám pomoci.

Všiml jsem si, že máte podobnou situaci s ověřováním v jiném kasinu, takže už víte, jak to tady funguje.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

ještě mě nezablokovali, pomozte mi s odblokováním mého účtu!

Automaticky přeloženo:
Arbaz143
před 10 měsíci

BlueChip casino nezablokovalo váš účet? Mám pocit, že tvůj poslední příspěvek si odporuje. Máte tedy zablokovaný účet nebo ne?

Navrhuji, abyste poslali e-mail kasinu, že již máte to, co potřebujete k ověření, a zeptali se, zda je možné plně ověřit.

Zkusíte to?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

možná budu muset vytvořit ještě jednu stížnost, abych to věděl podrobně s yuh

Automaticky přeloženo:
Arbaz143
před 10 měsíci

Řekl bych, že byste se měl pokusit vysvětlit situaci jasněji. Další stížnost nám nepomůže lépe vám porozumět, vsadím se.

Takže, co to má prosím znamenat?

"Ještě mě nezablokovali, pomozte mi s odblokováním mého účtu!" 🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Bluechip je podvodné kasino, dělají příliš pozdě na to, aby zaplatili výběry, takže zákazník by to měl zrušit, pokud šťastně vyhrál a měl by znovu prohrát.

Automaticky přeloženo:
Sohilshaikh51
před 8 měsíci

Mluvíš tady vlastně z vlastní zkušenosti, mohl bys být prosím konkrétnější? Možná bychom mohli nějak pomoci.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

Ano, mnohokrát nezaplatili můj výběr, je to SCAM kasino

Automaticky přeloženo:
Sohilshaikh51
před 8 měsíci

Jak dlouho trvalo, než vám nechtěli zaplatit peníze? Pokud tomu tak je, můžete zkusit podat stížnost, pokud to kasinu trvá příliš dlouho. Dáváme jim 14 dní. Mělo kasino nějaký důvod, proč vám to trvalo tak dlouho?

Budu čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
Nemokid
před 4 měsíci

Ahoj Nemokide, jsem také italský hráč.

Měl jsem problémy s kasinem ze stejného zařízení jako Iwild (četl jsem vaši stížnost).

Vzhledem k vašim zkušenostem v oblasti kasina bych si rád popovídal, abych získal váš názor.

Jak bych tě mohl kontaktovat?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj . Musím říct, že jsem nikdy neměl problémy s výběry na všech hazardních stránkách, které jsem hrával. Ale musím říct, že jsem měl problémy s výběrem na BlueChip.

Několikrát na začátku sabotovali a zrušili mé výběry. Trvalo to spoustu dní. Později mi vyplatili 3 výběry....a poté začali bezdůvodně rušit a sabotovat mé výběry (Služba SUPPORT souhlasila, že není důvod rušit mé výběry, protože jsem splnil všechny podmínky a poslali můj případ na speciální oddělení) ....už jsem čekal dny a nic se nezměnilo......musím přiznat, že jsem ty peníze nakonec ztratil .....je to moje chyba, ale také výsledek jejich zrušení mých výběrů.........


Nevím o zkušenostech jiných lidí, ale ze své zkušenosti chci poradit ostatním, aby zvážili hraní zde.

Automaticky přeloženo:
streetbasketball
před 4 měsíci

Ahoj, řekl bych, že to rozhodně není nejlepší způsob, jak získat hráče. Pokud kasino nemělo důvod odmítnout vaše výběry, nevím, proč to udělalo, ale myslím, že to nezjistíme teď, když vidím, že jste nakonec o peníze přišli. Řekl bych, že kdykoli se dostanete do podobné situace, klidně napište dříve, pokud si nebudete vědět rady a kasino vás nenechá vybrat peníze bez udání důvodu, zkusíme se na to podívat a možná vám pomůžeme, pokud můžeme.

Je mi líto, že to takhle dopadlo, přál bych si, aby se s tím dalo něco udělat předem a kasino by s vámi normálně komunikovalo. Možná by se něco takového nestalo. Tak přišli o hráče. 🙁

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky