Takže konečně vím, že web bluechip je naprostý podvod. Vytvořil jsem svůj účet před několika dny a ověřil jsem jej pomocí svých dokumentů. Nikdy jsem nevytvořil žádný 2. účet se stejným e-mailem/číslem/identitou. Včera jsem vložil 300 INR, abych zkontroloval, zda jejich vklad skutečně funguje, vložil jsem částku, která se tam později neobjevila v mém zůstatku. Mluvil jsem tedy s podporou chatu a řekli mi, ať znovu ověřím platbu stejnou metodou (vyplněním stejné částky a ID transakce)... Tak jsem udělal totéž a řekli, že je nějaký technický problém, takže' znovu předám můj problém příslušnému oddělení a bude brzy vyřešen. Čekal jsem skoro 6 hodin, stále je zůstatek nula, žádný vklad se neobjevil, tak jsem odhlásil účet a šel spát. Dnes ráno jsem se probudil s nadějí, že na můj účet je nyní vložena částka, takže jsem se pokusil přihlásit ke svému účtu, ale zobrazovalo to chybu, zkontrolujte prosím své heslo nebo e-mail, zkusil jsem to třikrát a poté jsem své heslo změnil kliknutím na „zapomenout" heslo" se znovu pokusili přihlásit pomocí nového hesla a dostali stejnou chybu „žádné přihlášení". Vytvořil jsem 2. účet s mobilem a e-mailem mého otce a požádal jsem o problém chatovou podporou o mém účtu, překvapilo mě, když řekli, že jste možná znovu vložili své ID transakce (nevložil jsem, ale napsal, protože to bylo na snímcích obrazovky takže jsem viděl a zadal každý znak správně), dobře, pak řekli, že byste mohli mít 2. účet se stejnými údaji, adresou, IP přihlášením. Řekl jsem ne, že to byl můj jediný ověřený účet s mými údaji. Později, když mi to nedalo náležitý důvod, tak jsem požádal o vrácení peněz, řekli, prosím, zeptejte se svého poskytovatele plateb, mám na mysli to, co sakra... Moje platba byla stržena z mé banky, tak jak ji mohla moje banka zaplatit já teď. Pak odmítli vrácení mé platby a řekli mi velké ponaučení o podmínkách, že jsem možná nečetl VOP a teď mi nemohou vrátit peníze, které mi ani nebyly vloženy na účet a byly zablokovány. Skvělé... Žádám vás všechny a guru kasina, abyste toto kasino co nejdříve zařadili na černou listinu, protože mám všechny doklady o platbě, které jsem jim poslal, a nevrátili se, i když moje platba byla nula a po odečtení z mého banka. V tomto kasinu se nikdy nepokoušejte layovat, nikdy si tam nezakládejte žádný účet. Jsou to ryzí podvodníci a nikdy nenechají jedinou šanci, aby vám ukradli peníze.
Toto (vikrantkumar97297@gmail.com) je můj e-mail, který byl spojen s mým ověřeným účtem, který byl zablokován, aniž by byl můj vklad na můj herní účet.
So finally I know that bluechip website is totally a scam. I created my account a few days ago and made it verified with my documents. I never created any 2nd account with the same email/number/identity. Yesterday I deposited 300 INR just to check if their deposit really works, I deposited the amount which wasn't appearing later in my balance over there. So I talked to chat support and they told me to verify the payment with the same method again (by filling the same amount and transaction ID) again... So I did the same and they said that there's some technical issue so that they're forwarding my issue to appropriate department and it will be resolved soon. I waited for almost 6 hours, still balance is zero, no deposit appeared so I logged out my account and went to sleep. Today morning I woke up with a hope that my account is deposited with the amount now so I tried to log into my account but it was showing an error that please check your password or email, I tried thrice then changed my password by clicking 'forget password' again tried to login with new password and got same error 'no login'. I created an 2nd account with my father's mobile and email and asked the issue to chat support about my account, I was surprising when they said that you might had pasted your transaction ID again (I didn't paste but typed because it was in screenshots so I saw and typed each and every character properly), okay then they said that you might have 2nd account with same details, address, IP login. I said no that was my only verified account with my details. Later that that didn't give me a proper reason so I asked to refund my money, they said please ask your payment provider, I mean what the hell... My payment got deducted from my bank so how could my bank pay it to me now. Then they denied returning my payment and told me big lessons on terms and conditions that I might have didn't read the T&Cs and now they can't return my money which wasn't even deposited into my account and got blocked. Great... I'm requesting you everyone and casino guru to make this casino blacklisted ASAP as I've all the proofs of payment I sent to them and didn't get return even my payment was zero and still zero after deducted from my bank. Don't ever try to olay on this casino, don't ever make any account there. They're pure scammers and don't ever leave a single chance to rip your money.
This (vikrantkumar97297@gmail.com) is my e-mail which was associated with my verified account that got blocked without getting my deposit in my gaming account.
Automaticky přeloženo: