Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s BlueChip Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
Ahoj, přidejte prosím bonusový kód, abyste získali 170% bonus na první vklad a celkem 420% ve 3 uvítacích bonusech pro kasino UPTO 75000 INR a ekvivalent v měně na BlueChip.io
Hi, please add the bonus code as to get 170% Bonus on First deposit and total of 420% in 3 welcome bonuses for casino UPTO 75000INR and currency equivalent at BlueChip.io
Ahoj,
Je mi líto, ale takto to nefunguje. Nebudeme propagovat žádné affiliate odkazy nebo bouses spojené s kýmkoli jiným než s naším affiliate týmem. Pokud narazíte na dobrý bonus, neváhejte nám dát vědět, ale nezveřejňujte prosím své affiliate bonusy.
Doporučuji, abyste si přečetli tato pravidla o propagačních akcích, abyste získali představu:
https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions
Děkuji za pochopení.
Hello,
I'm sorry but it does not work this way. We will not promote any affiliate links or bouses associated with anybody other than our affiliate team. If you come across a good bonus, feel free to let us know, but do not post your affiliate bonuses, please.
I suggest you read those rules about promotions to get the idea:
https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions
Thank you for your understanding.
Ahoj,
moc děkuji za tuto aktualizaci. 👍Snažíme se kasina pravidelně aktualizovat, ale nestíháme držet krok se všemi změnami. Vaše úsilí je velmi oceňováno!
Již jsem informoval svého kolegu a nyní by to mělo být opraveno.
Hello,
thank you very much for this update. 👍We try to update casinos regularly, but we can't keep up with all changes. Your efforts are much appreciated!
I've already informed my colleague and should be fixed now.
nemůžete se zaregistrovat ani jako Němec. s telefonním číslem jsou k dispozici 3 země. mezi nimi není Německo
you can't register as a German either. with the phone number there are 3 countries available. among them is not germany
auch als deutscher kann man sich nicht anmelden. bei der telefonnummer stehen ganze 3 länder zur verfügung. darunter ist nicht deutschland
Ahoj,
Zkontroloval jsem jejich podmínky a zdá se, že Německo patří mezi země bez omezení:
Můžete sdílet nějaké tiskové obrazovky, prosím?
Děkuji předem.
Hello,
I checked their terms and conditions and it seems that Germany is among the non-restricted countries:
Can you share any print screens, please?
Thank you in advance.
Měl jsem problém s Bluechip jen jednou, když jsem nemohl použít svou platební metodu, ale problém byl vyřešen velmi rychle. Celkově vzato je to dobré kasino a některé funkce se mi hodně líbí. Například slevy na automaty a více živých her. Miluji karty a našel jsem desítky živých stolů s poměrně nízkou minimální sázkou, abych je mohl vyzkoušet!
I had a problem with Bluechip just once when I couldn't use my payment method, but an issue was solved very fast. All in all, it's a good casino, and i like some features a lot. For example, discounts on slots and multiple live games. I love cards, and i found dozens of live tables with a quite low min bet to try them!
Skvělé místo na hraní! Existuje dobrá rozmanitost her a turnaje. Vzhledem k tomu, že web je docela mladý, není zde ještě tolik hráčů, takže je možné trefit se do žebříčku a mít tam odměnu. Pokud jde o mě, ne tolik krypto možností, ale doufám, že brzy přidají pár altcoinů
Great place to play! Good game variety and tournaments are there. Since the website is pretty young, there are not so many players yet, so it's possible to hit the leaderboard and have a reward there. As for me, not so many crypto options, but I hope they'll add a few altcoins soon
Ahoj,
Zdá se, že hráči z Indie mají toto kasino obzvlášť rádi 🙂.
Hello,
seems like players from India are especially fond of this casino 🙂.
Takže konečně vím, že web bluechip je naprostý podvod. Vytvořil jsem svůj účet před několika dny a ověřil jsem jej pomocí svých dokumentů. Nikdy jsem nevytvořil žádný 2. účet se stejným e-mailem/číslem/identitou. Včera jsem vložil 300 INR, abych zkontroloval, zda jejich vklad skutečně funguje, vložil jsem částku, která se tam později neobjevila v mém zůstatku. Mluvil jsem tedy s podporou chatu a řekli mi, ať znovu ověřím platbu stejnou metodou (vyplněním stejné částky a ID transakce)... Tak jsem udělal totéž a řekli, že je nějaký technický problém, takže' znovu předám můj problém příslušnému oddělení a bude brzy vyřešen. Čekal jsem skoro 6 hodin, stále je zůstatek nula, žádný vklad se neobjevil, tak jsem odhlásil účet a šel spát. Dnes ráno jsem se probudil s nadějí, že na můj účet je nyní vložena částka, takže jsem se pokusil přihlásit ke svému účtu, ale zobrazovalo to chybu, zkontrolujte prosím své heslo nebo e-mail, zkusil jsem to třikrát a poté jsem své heslo změnil kliknutím na „zapomenout" heslo" se znovu pokusili přihlásit pomocí nového hesla a dostali stejnou chybu „žádné přihlášení". Vytvořil jsem 2. účet s mobilem a e-mailem mého otce a požádal jsem o problém chatovou podporou o mém účtu, překvapilo mě, když řekli, že jste možná znovu vložili své ID transakce (nevložil jsem, ale napsal, protože to bylo na snímcích obrazovky takže jsem viděl a zadal každý znak správně), dobře, pak řekli, že byste mohli mít 2. účet se stejnými údaji, adresou, IP přihlášením. Řekl jsem ne, že to byl můj jediný ověřený účet s mými údaji. Později, když mi to nedalo náležitý důvod, tak jsem požádal o vrácení peněz, řekli, prosím, zeptejte se svého poskytovatele plateb, mám na mysli to, co sakra... Moje platba byla stržena z mé banky, tak jak ji mohla moje banka zaplatit já teď. Pak odmítli vrácení mé platby a řekli mi velké ponaučení o podmínkách, že jsem možná nečetl VOP a teď mi nemohou vrátit peníze, které mi ani nebyly vloženy na účet a byly zablokovány. Skvělé... Žádám vás všechny a guru kasina, abyste toto kasino co nejdříve zařadili na černou listinu, protože mám všechny doklady o platbě, které jsem jim poslal, a nevrátili se, i když moje platba byla nula a po odečtení z mého banka. V tomto kasinu se nikdy nepokoušejte layovat, nikdy si tam nezakládejte žádný účet. Jsou to ryzí podvodníci a nikdy nenechají jedinou šanci, aby vám ukradli peníze.
Toto (vikrantkumar97297@gmail.com) je můj e-mail, který byl spojen s mým ověřeným účtem, který byl zablokován, aniž by byl můj vklad na můj herní účet.
So finally I know that bluechip website is totally a scam. I created my account a few days ago and made it verified with my documents. I never created any 2nd account with the same email/number/identity. Yesterday I deposited 300 INR just to check if their deposit really works, I deposited the amount which wasn't appearing later in my balance over there. So I talked to chat support and they told me to verify the payment with the same method again (by filling the same amount and transaction ID) again... So I did the same and they said that there's some technical issue so that they're forwarding my issue to appropriate department and it will be resolved soon. I waited for almost 6 hours, still balance is zero, no deposit appeared so I logged out my account and went to sleep. Today morning I woke up with a hope that my account is deposited with the amount now so I tried to log into my account but it was showing an error that please check your password or email, I tried thrice then changed my password by clicking 'forget password' again tried to login with new password and got same error 'no login'. I created an 2nd account with my father's mobile and email and asked the issue to chat support about my account, I was surprising when they said that you might had pasted your transaction ID again (I didn't paste but typed because it was in screenshots so I saw and typed each and every character properly), okay then they said that you might have 2nd account with same details, address, IP login. I said no that was my only verified account with my details. Later that that didn't give me a proper reason so I asked to refund my money, they said please ask your payment provider, I mean what the hell... My payment got deducted from my bank so how could my bank pay it to me now. Then they denied returning my payment and told me big lessons on terms and conditions that I might have didn't read the T&Cs and now they can't return my money which wasn't even deposited into my account and got blocked. Great... I'm requesting you everyone and casino guru to make this casino blacklisted ASAP as I've all the proofs of payment I sent to them and didn't get return even my payment was zero and still zero after deducted from my bank. Don't ever try to olay on this casino, don't ever make any account there. They're pure scammers and don't ever leave a single chance to rip your money.
This (vikrantkumar97297@gmail.com) is my e-mail which was associated with my verified account that got blocked without getting my deposit in my gaming account.
Ahoj,
Myslím, že by bylo nejlepší, kdybyste mohli podat stížnost. Udělejte to klidně zde .
Vložte prosím veškerou související komunikaci a snímky obrazovky a náš tým pro stížnosti vše projde.
Hello,
I guess that it would be best if you could submit a complaint. Feel free to do so here.
Please insert all associated communications and screenshots and our complaint team will go through it all.
Zdá se, že jste odeslali špatný snímek obrazovky platby. Prosím, znovu to zkontrolujte.
Zjistili jsme, že jste si vytvořili několik účtů. Bohužel to brzdí naše pravidla. Některé z nich jsme tedy museli zablokovat. Přesto je jeden aktivní a umožňuje vám připojit se ke hře.
Pokud máte nějaké dotazy, neváhejte nás kontaktovat pr@bluechip.io
It seems you've sent the wrong payment screenshot. Please, re-check it.
We found that you've created several accounts. Unfortunately, it brakes our rules. So we had to block some of them. Still, one is active to allow you to join the game.
If you have any questions, feel free to contact us pr@bluechip.io
Pozor na bluechip. Velký podvodný web neplatí výběry, pokud chcete vědět více, udělejte si vlastní průzkum přes youtube. Je to podvod vlastně ani nenapadne vložit. Myslím, že všechny pozitivní recenze zde jsou zveřejněny jejich vlastními zaměstnanci. Ale pozor, existuje spousta lepších online kasin než tohle. Také nedodržují pravidla odpovědného hazardu.
Beware of bluechip. Big fraud site don't pay withdrawals if you want to know more do your own research over youtube. It's a scam actually don't even think to deposit. I think all positive reviews here are posted by their own staff. Alert there are lots of better online casinos than this shit. Also they don't follow responsible gambling rules.
Ahoj,
zdá se, že jste proti tomuto kasinu ještě nepodali žádné stížnosti – na rozdíl od ostatních.
Co se zdá být špatně, prosím?
Hello there,
seems like you have not submitted any complaints against this casino yet - unlike you have against others.
What seems to be wrong, please?
Je nám líto, že jste zklamáni našimi službami, ale není pochyb o tom, že jakékoli problémy lze vyřešit, když se obrátíte na tým podpory.
Pokud narazíte na nějaké problémy s platbami, mohou být způsobeny dočasnými problémy s poskytovatelem plateb, neúspěšným ověřením nebo v důsledku porušení pravidel kasina. Chcete-li zjistit, který z případů je váš, napište nám a najdeme účel vašeho problému. S výběrem vám rádi pomůžeme.
We're sorry to hear you're disappointed in our services, but there's no doubt any issues can be solved when you contact the support team.
If you face any payment issues, they can be caused by temporary problems with a payment provider, failed verification, or as a result of casino rules violation. To figure out which of the cases is yours, please, write to us, and let's find the purpose of your issue. We'll be happy to help you with the withdrawal.
Řekli byste, že většina recenzí je o tomto kasinu legitimní?
would you say that most review is legitimate about this casino ?
Pokud bychom měli nezpochybnitelný důkaz, že některé nejsou, takové recenze bychom nepřijali.
Děláme, co je v našich silách, abychom zkontrolovali každou čekající recenzi, abychom udrželi hodnocení nezaujaté, ačkoli náš systém není dokonalý, umožňuje nám odhalit několik „nesrovnalostí" Pokud mohu říci, jsme jediný web, který se zajímá o uživatelské recenze na takové vyšší úroveň.
If we had undisputable proof that some are not, we would not accept such reviews.
We do our best to check every pending review to keep the rating unbiased, though our system is not perfect, t allows us to uncover several "irregularities" As far as I can tell we are the only website that cares about user reviews on such a higher level.
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Všimli jsme si, že používáte funkci AdBlock. Nezobrazujeme žádné reklamy, ale odkazy na některá kasina nemusí se zapnutým AdBlockem fungovat. Abyste mohli navštívit všechna uvedená kasina, vypněte prosím AdBlock nebo náš web zařaďte na bílou listinu.