FórumKasinaBlueChip Casino - všeobecná diskuze

BlueChip Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 2 roky od Sohilshaikh51
|
16654 zobrazení 84 odpovědí |
|
12 3 45
Přidat příspěvek
Radka
před rokem

https://youtube.com/@amitslivell9208

https://instagram.com/rohittt_09_?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==

Tento slavný chlápek na Instagramu jménem Rohit zinzurke prodává svým sledujícím poctivost a důvěru za nějaké peníze

Automaticky přeloženo:
Sohilshaikh51
před rokem

Dík!

Vaši aktualizaci jsem přeposlal mému kolegovi! Ještě něco, co byste k tomuto tématu chtěli sdílet? Pokud ano, dejte mi prosím vědět. Velmi nám záleží na spravedlnosti.

Automaticky přeloženo:
Sohilshaikh51
před rokem

Vážený Sohilshaikh51,


Děkujeme za váš názor na naše kasino.


Chceme vás informovat, že slavní influenceři na sociálních sítích, které jste zmínili ve vaší recenzi, jsou našimi partnery, se kterými spolupracujeme již dlouhou dobu.


Kromě toho je Rohit naším oficiálním ambasadorem značky a vybral si nás, protože jsme férové kasino a nepodváděli naše hráče.


Také bychom si rádi všimli, že jednáme v souladu s Kodexem spravedlivého hazardu a odpovědného hraní Casino Guru, který můžete najít zde na našem webu: https://bluechip.io/responsible-gaming-policy. Pokud jste se tedy někdy setkali s nějakými nepříjemnostmi s našimi stránkami, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím Xcustomercare@bluechip.io, rádi vám pomůžeme.


Doufáme ve vaše porozumění a spolupráci.


S pozdravem,

Manažer péče o zákazníky BlueChip

Automaticky přeloženo:
před rokem

Čelil jsem mnoha problémům s odstoupením od smlouvy s bluechipem, ale je jim to jedno. Rychlost stahování je tak pomalá

Automaticky přeloženo:
Sohilshaikh51
před rokem

Vážený Sohilshaikh51,


Bohužel nyní máme dočasné technické zpoždění výběrů, které nezávisí na nás.

V případě problémů s procesem výběru nás prosím kontaktujte na e-mailové adrese customercare@bluechip.io a uveďte své ID hráče, abychom mohli zkontrolovat váš účet a poskytnout vám odpověď týkající se vašeho případu.


Těšíme se na Vaši odpověď.


S pozdravem,

Manažer péče o zákazníky BlueChip

Automaticky přeloženo:
před rokem

filefile h file ttps://www.trustpilot.com/review/bluechip.io?stars=1



Přečtěte si také chaty, když jste byli požádáni o uzavření účtu, trvalo to 1 hodinu, než mě přesvědčili, abych neuzavíral účet kasina na bluechip. Mělo by se jmenovat bluecheap, protože kasino je velmi levné, sdílel jsem odmítnuté transakce a odkaz na recenze lidí z trustu pilot. Nechápu, proč mu casinoguru dal hodnocení 8,4.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Sohilshaikh51
před rokem

Vážený Sohilshaikh51,


děkujeme za Vaši recenzi.


Je nám hluboce líto, že jsme nemohli splnit vaše očekávání, a upřímně se omlouváme za jakékoli zklamání nebo frustraci, které jste mohli zažít.

Vážíme si důvěry, kterou jste do nás vložili, když jste se připojili k našemu kasinu, a upřímně litujeme, že vám nemůžeme poskytnout výjimečný herní zážitek, který se snažíme poskytovat. Vaše rozhodnutí uzavřít svůj účet nám slouží jako připomínka důležitosti neustálého zlepšování a udržování nejvyšších standardů spokojenosti zákazníků.

Důvod, proč jsme váš účet neuzavřeli hned po vaší žádosti, je ten, že jsme byli šokováni vaším rozhodnutím a chtěli jsme vás přesvědčit, abyste si to rozmysleli a zůstali s námi. Vážíme si každého z našich hráčů a bylo opravdu srdcervoucí vás nechat jít. Kromě toho jsme potřebovali znát jasný důvod vaší žádosti o uzavření účtu, abychom vám pomohli s problémem, který jste měli, a zlepšili vaši zkušenost s námi.

Váš účet byl nicméně na Vaši žádost trvale zablokován, protože Vaše rozhodnutí respektujeme.

Děkujeme za váš čas s námi.


S pozdravem,

Manažer péče o zákazníky BlueChip

Automaticky přeloženo:
před rokem

filefile ID hráče -PLa5a7

file uživatelské jméno- milindbalid768


Již 6 měsíců hraji v kasinu Bluechip, kde jsem vložil více než 200 000 Rs/- a většinu z nich prohrál. Tento měsíc jsem začal vyhrávat pěkné peníze, a proto jsem provedl pár výběrů malé částky, které byly úspěšné, ale od 7. července se všechny výběry ukazovaly jako nevyřízené, když jsem vyvolal žádost o chat, řekli mi, že moje ověření čeká na vyřízení. Dokončil jsem své ověření a obdržel jsem oznámení v aplikaci, že můj účet je "ověřený", proto jsem znovu hrál a vyhrál nějakou částku a požádal o výběr, Když jsem dnes ráno, tj. 9. července zkontroloval stav výběru, stále se ukazoval nevyřízený, proto jsem znovu kontaktoval jejich chatová podpora, řekli mi, že ověření není dokončeno a znovu jsem odeslal svůj dokument spolu s bankovním výpisem o předchozím výběru, což bylo naprosto nesmyslné, požádal jsem tyto lidi o spoustu zpětného volání, ale nikdo nebyl připraven mi zavolat. Nakonec jsem se rozhodl dokončit proces ověření znovu, což je velmi obtížné, protože jejich systém nezachycuje selfie správně a trvá to dobrých 5-10 minut.


Po dokončení celého procesu jsem znovu obdržel aktualizaci na jejich systému, že můj účet je ověřen, takže jsem se znovu obrátil na zákaznickou podporu, abych zkontroloval, zda k mému překvapení ještě něco nečeká, tito kluci jsou zcela bezradní a nedávají žádnou jasnou odpověď, zda je hotovo, nebo ne.


Zdá se mi to jako podvod, protože když vložíte částku, kterou vám umožní bez jakéhokoli ověření, ale jakmile vyhrajete nějaké dobré peníze a pokusíte se vybrat, uvězní vás v tomto ověřovacím procesu, který nebude nikdy dokončen od jejich konce.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Balidm
před rokem

Upřímně, řekl bych, že byste tomu měli dát ještě pár dní. Je to zpoždění, ano, ale je to také jen pár dní, co jste dokončili KYC.

Prosím, buďte trpěliví. Viděl jste tu vaši stížnost?

"Pokud byl váš účet úspěšně ověřen, vaše herní historie byla zkontrolována, váš výběr byl schválen kasinem a stále jste neobdrželi své výhry do 14 dnů od žádosti o výběr, zasáhneme a uděláme maximum, abychom vám pomohli."

Zkuste se uklidnit, prosím.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vidím, že kasinový guru je zde zaujatý ve prospěch bluechipu. Přečetl jsem všechny recenze a kasino guru vysvětluje zákazníkům místo kasina. I po předložení všech důkazů od všech zákazníků

Automaticky přeloženo:
Sohilshaikh51
před rokem

Víte, vysvětlení toho, jak věci v kasinech fungují, pomáhá hráčům pochopit možné komplikace. Neznamená to automaticky, že s tím souhlasíme, ale upřímně řečeno, nemáme žádnou pravomoc nad kasiny, takže je prostě nemůžeme přinutit, aby ustoupili a změnili současná pravidla nebo přístup, i když nesouhlasíme, můžeme však hráče informovat, aby zůstali ostrí. čas.

Můžete mi poradit, co je na Bluechip špatně? Nemáte žádnou stížnost, takže si nejsem jistý, v čem je problém.

Dejte mi vědět, ať můžu přejít rovnou k věci.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

nedoporučujte lidem bluechip

Automaticky přeloženo:
Arbaz143
před rokem

Ahoj, proč tomu tak je? Předpokládám, že to může být také kvůli vaší nepříjemné minulé zkušenosti. Viděl jsem stížnost, která byla uzavřena jako neoprávněná .

Máte nyní podobný problém?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Ano

Automaticky přeloženo:
Arbaz143
před rokem

Myslíte si, že je moudré pokračovat v hraní v takovém kasinu? Chci říct, jaká je pravděpodobnost, že vyřeší další problémy, se kterými se můžete v budoucnu setkat?

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

neodblokovali můj účet

Automaticky přeloženo:
Arbaz143
před rokem

OK. To je smutné.

Zajímalo by mě, jestli jsi mezitím přemýšlel o mých posledních obavách?

Upřímně, nic jiného pro vás v tuto chvíli nemohu udělat.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zdá se, že kasino vyřešilo problémy s platebními metodami, které chyběly několik měsíců po mém prvním vkladu prostřednictvím Mifinity. Uvidíme.... Mezitím odstranili všechny uvítací bonusy, které byly a jsou inzerovány v jejich kasinu.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Nemokid
před rokem

Ahoj, vidím, že se po dlouhé době vracíš do tohoto kasina, nemám pravdu? Co se týče platebních metod a jejich oprav, myslím, že je to podle mého názoru dobrá zpráva pro kasino a hráče.

Pokud jde o uvítací bonusy, používáte je často, když jste si toho všimli?

Případně byste nám mohli poskytnout zpětnou vazbu, pokud došlo k problému nebo pokud jste měli pozitivní zkušenost?

Myslím, že ostatní hráči by také mohli využít vaše znalosti, pokud se rozhodují, zda se vrátit nebo být novými zákazníky.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Mf guru casino.. Jak dát této stránce 8,7 hvězdičky mf... Toto kasino bluechip je naprosto podvodné. Vklad nerver přijít.. Výběr také nepřichází... Randi chud site Hlásím také tento caiso.guru také....

Automaticky přeloženo:
12 3 45

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky