Dobrý den, hugo23mfp, stále nemáme jasnou odpověď, pokud jste se pokusili kontaktovat kasino prostřednictvím živého chatu nebo e-mailu zákaznické podpory. Vědět, zda je kasino ochotno s vámi komunikovat, je důležitá informace. Děkuji
Hello hugo23mfp, we still have no clear answer if you tried to contact the casino via live chat or customer support email. To know if casino is willing to communicate with you is important information. Thank you
Dobrý den, dovolte mi vysvětlit, že odesláním stížnosti jste ve skutečnosti kasino nekontaktovali. Nejsme zaměstnanci BitDice.
Je těžké uvěřit, že neexistuje způsob, jak kontaktovat kasino:
Bylo by hezké, kdybyste je zkusili kontaktovat přímo. Dejte nám vědět, jak to fungovalo 🤞
Hello, allow me to explain that by submitting the complaint, you did not actually contact the casino. We are not BitDice's employees.
I find it hard to believe that there is no way how to contact the casino:
Would be nice if you could try to contact them directly. Let us know how it worked 🤞
Vešel jsem dovnitř a nedostal jsem žádnou odpověď.
I went in and got no response.
Entrei não tive resposta nenhuma
Ahoj, vidím, že vaše stížnost je již podána, doufejme, že nyní bude kasino ochotné komunikovat s našimi kolegy.
Hi, I see, your complaint is already submitted, let's hope now, the casino will be willing to communicate with our colleagues.
Můžete prosím říci, zda je váš účet ověřen? Jak to vidím já, není to tak, protože jste pravděpodobně ještě nepředložili žádné dokumenty - mám pravdu? Pamatuji si, že jste říkal, že neexistuje žádné potvrzení a také žádné požadavky. To je opravdu důležité. Děkuji.
Can you say whether your account is verified, please? The way I see it, it is not, because you probably have not provided any documents yet - am I correct? I remember that you said there was no confirmation at all as well as no demands. This is truly important. Thank you.
Ahoj,
zníš, jako bys potřeboval pomoc. Můžete vysvětlit, co se vám stalo?
Hello,
you sound like you may need some help. Can you explain what has happened to you?
Tak jsem vše popsal, zahrál a později dostal blok
Podpora nereagovala
So I described everything, played it, and later received a block
Support didn't respond
Так я всё описал отыграл в последствие получил блокировку
А тех поддержка не дала ответ
Takže váš účet byl uzavřen bez důvodu, že?
O příčině se bohužel můžeme jen dohadovat. V každém případě, pokud se cítíte ze strany kasina špatně zacházeno, můžeme se pokusit prošetřit prostřednictvím stížnosti.
Zjistěte více o procesu zde a dejte mi vědět, co si o něm myslíte.
So your account was closed without a reason, right?
Sadly, we can only speculate about the cause. Anyway if you feel mistreated by the casino, we can try to investigate through a complaint.
Learn more about the process here and let me know what you think about it.
No, tak se rozhodli.
No, právě jsem řekl všem svým přátelům o tom, co se stalo, nyní také obcházejí toto kasino
Well, that's what they decided.
Well, I just told all my friends about what happened, they now also bypass this casino
Ну да они так решили
Та ну я просто сказал всем знакомым про то что случилось они теперь тоже обходят стороной это казино
A v budoucnu vám řeknu, že toto kasino blokuje své uživatele
And in the future I will tell you that this casino blocks its users
И в дальнейшем буду рассказывать что это казино блокирует своих пользователей
Můžete prosím potvrdit, že jste si mohli vybrat svůj zůstatek, než jste byli zablokováni?
Can you confirm that you had been able to withdraw your balance before you got blocked, please?
Bohužel jsem neudělal snímek obrazovky.
Unfortunately I didn't take a screenshot.
К сожалению не делал скриншот
Dovolte mi to nyní shrnout:
Na vašem kasinovém účtu je momentálně aktivní zůstatek 50,42 $, že?
Nyní máte přístup k účtu, takže co se stalo, když se pokusíte odeslat výběr, prosím? Také bych zkontroloval minimální limity pro výběr, abyste se ujistili, že máte „dostatek" prostředků na pokračování, padesát dolarů mi zní docela málo.
Taky mám pocit, že se můžeš hned teď zkusit zeptat na chatu, ne?
Allow me to summarize now:
There is an active balance of $50,42 in your casino account at the moment, right?
You can access the account now, so what happened if you try to submit a withdrawal, please? I would also check the minimum withdrawal limits, to ensure you have "enough" funds to proceed, fifty dollars sounds quite low to me.
I also feel that you can try to ask the chat right now, don't you?
Před pořízením snímku obrazovky nemám přístup
Výběr byl vymazán a poté zablokován
I don't have access before I took a screenshot
The withdrawal was cleared and then blocked
Нет у меня доступа я перед этим делал скриншот шот
Вывод разшешили а после заблокировали
Ahoj,
tohle začíná být docela zamotané. Dříve jste psal, že jste nepořídil žádné snímky obrazovky.
Abyste si byli 100% jisti, váš zůstatek byl vyplacen v plné výši a poté byl váš účet bez důvodu uzavřen, mám pravdu? Existují desítky důvodů, proč kasino uzavírá účty hráčů, ale bylo by hezké je vysvětlit.
Asi netušíš, co se mohlo pokazit, že?
Hello,
this is getting quite messed up. Earlier you wrote you had not taken any screenshots.
To be 100% sure, your balance was paid in full, and then your account closed without a reason, am I correct? There are dozens of reasons for the casino to close players' accounts, would be nice to explain though.
I guess you have no idea what possibly went wrong, have you?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.