před 2 roky
mám úplně stejný problém kyc trvá věky a nereagují
i have the exact same problem kyc takes ages and they don't respond
ik heb precies hetzelfde probleem kyc duurt eeuwen en ze reageren niet
0
mám úplně stejný problém kyc trvá věky a nereagují
i have the exact same problem kyc takes ages and they don't respond
ik heb precies hetzelfde probleem kyc duurt eeuwen en ze reageren niet
stejně zde se nezobrazují v mém profilu pouze e-maily
same here they dont show up in my profile only got emails
Je to smutné. Jak dlouho jste čekali na svůj výběr? Můj přítel má podobný problém. Čeká už asi 2 týdny.
It is sad. How long have you been waiting for your withdrawal? My friend has a similar problem. He has been waiting for about 2 weeks.
no není to ani výběr, na který čekám, čekám na odpověď kyc už přes 70 hodin, takže kdo ví, jak dlouho může výběr trvat
well its not even the withdrawl im waiting for ive been waiting on the kyc reply for over 70 hours now so who knows how long the withdrawl might take
Ahoj,
necháváme kasinům 14 celých dní na to, aby přistoupily k ověření a prvnímu výběru. Rád bych věřil, že je to jen otázka času. Zkontroloval jsem stížnosti a vše bylo zatím vyřešeno:
Hello,
we allow casinos 14 full days to proceed with the verification and the first withdrawal. I'd like to believe that it's just a matter of time. I checked the complaints and all were solved so far:
Opravdu jsem měl takovou šílenou velkou lásku k tomuto kasinu!!!
Obrovský počet členů mě miluje jako loajálního a extrémně milého chlapa...
Poskytuji spoustu pomoci ostatním a vytvářím chatovací místnost na nejvyšší úrovni... s tipem a deštěm...
A vrátí toto kasino a dá mi problém s výběrem zavřít/deaktivovat můj účet...! Je to takové bolestivé období..
Opravdu bitdice si to já / člen jako já zasloužím na oplátku!!
@Mike @elon @bitdice
I really had such a crazy big love for this casino !!!
A huge nr of member love me as a loyal and extremly nice guy ...
I providet alot of help to other and make chat room at top level.. with tip and rain ...
And It return this casino give me a withdrawal issue close/ deactivatemy account...! Its such an painfull period ..
Really bitdice do I / a member like me deserves this in return !!
@Mike @elon @bitdice
Ahoj,
mohu prosím vědět, proč byl váš účet uzavřen?
Hello,
may I know why your account has been closed, please?
Dobrý den, řekli mi to kvůli bezpečnostní kontrole..
Jsem členem kasina více než 1 rok ... teď poprvé jsem měl "velký" výběr 450 500 usd, pak jsem najednou řekl toto ... a také věřím, že jsem jim řekl, že tam podám stížnost poskytovatel licence kasina, který nyní chce výběr pozastavit.
Naprosto nepřijatelné neprofesionální.
Hello , thay told me due to security check..
I have been member of the casino for over 1 year ... now the first time I had a " big " withdrawal 450 500 usd then thay suddenly say this ... and olso I believe due I told them i will submit complaine to there casino license provider thay now want hold on the withdrawal.
Totally unacceptable unprofessional .
Ahoj,
Teď to dává smysl. Dovolte mi říci, že je zcela obvyklé, že velká výhra spouští další bezpečnostní kontrolu. Kasino s největší pravděpodobností zkontroluje vaši herní historii, aby se ujistilo, že jsou výhry v pořádku.
Počkejte prosím na závěr. Věřím, že tento problém nikdo nevyřeší, dokud nebude provedena kontrola.
Zkuste být trpělivý, prosím.
Hello,
It makes sense now. Allow me to say that it is quite usual that a huge win triggers an additional security check. The casino will most probably check your gaming history to make sure that the winnings are ok.
Kindly wait for the conclusion, please. I believe that nobody will solve this issue unless the check has been done.
Try to be patient, please.
Obrovská výhra 450n 500 USD ?? Hmm, ano, pokud je to 4500 5000, rozumím tomu, kolikrát budu 200 300, vyberu a dostanu výplatu ten samý den, další den, jakmile jsem měl čas na 6 dní.
Ne, na mých výhrách sázek není nic špatného, vše je zákonné nic, jen štěstí bylo na mé straně. Jistě to zkontroluji zabezpečením, povoluji to bez problémů, ale neinformovat mě a deaktivovat účet bez informování je extrémně špatné ....
Zjistil jsem to sám, ale nebylo to překvapením. Četl jsem mnoho potěšení, že tak učinili.... takže se to tak dalo čekat, že se mi to stane.
Každopádně jen doufám, že výplatní med teď po dni bude bezpečný a spokojený.
A na druhé straně byl o případu informován také zástupce / manažer pro dodržování předpisů curacao.
Žádám vás také, abyste se prosím zeptali Elona našeho Mika, kdy mi pošlou výběr z výher.
Huge win 450n500 usd ?? Hmm yes if its 4500 5000 i understand many times I will 200 300 I withdrawal and get payout same day our next day once I had time lap of 6 days ..that compline is solve in your history.
No there is nothing wrong with my bet wins all are legality nothing it's just luck was on my side. Sure thay will security check it I allow it no problem but to not inform me and deactivate account without infor me is extremly bad ....
I find it out by my self, but it was not a suprice I have read many pleases that thay do so.... so it was so call expected this happens to me to.
Anyway i just hope thay payout med now after day er secure and satisfied.
And on the other side curacao- compliancy agent / manager had been informed about the case olso .
I ask you olso to please ask Elon our Mike what time thay will send my wins withdrawal.
Ahoj,
Obávám se, že v některých kasinech může dokonce i 500 € vyvolat kontrolu.
Zkontroloval jsem obě vaše uzavřené stížnosti a obě jsou v tuto chvíli vyřešeny.
Lituji, nemohu kontaktovat kasino, stížnost byla uzavřena a vidím, že jste uvedli, že vám byl vyplacen váš aktivní zůstatek.
Hello,
in some casinos, even 500 let's say € can trigger checks, I'm afraid.
I checked both your closed complaints and both are resolved at the moment.
I'm sorry I can't contact the casino, the complaint has been closed and I can see that you stated that your active balance was paid to you.
Ahoj,
Vaše stížnost je zcela čerstvá, dejte proto prosím týmu stížností nějaký čas na její posouzení, buďte také připraveni na další spolupráci. Kasino má dobrou pověst, takže mám podezření, že s námi budou spolupracovat a poskytnou nějaké vysvětlení.
Zůstaňte pozitivní, prosím.
Hello,
your complaint is quite fresh, so kindly allow the complaint team some time to review it, also be prepared for further cooperation. The casino has a good reputation so I suspect they will collaborate with us and provide some explanation.
Stay positive, please.
Vyhrál jsem 186 USD Výběr jsem provedl podle jejich legalizace 150 USD VÝBĚR V KRYPTO MĚNĚ A TO MI SPADLO NA ÚČET A NA WEBOVÉ STRÁNCE PO POTVRZENÍ DALI 1 MINUTU NA ZADÁNÍ ÚČTU A NIC KADE MÉ PENÍZE
I won 186 USD I made the withdrawal according to their legalization of 150 USD I MADE THE WITHDRAWAL IN CRYPTO CURRENCY AND IT NAK FALL INTO MY ACCOUNT AND ON THE WEBSITE AFTER THE CONFIRMATION THEY GAVE 1 MINUTE TO ENTER THE ACCOUNT AND NOTHING CADE MY MONEY
Ganhei 186 USD fiz o saque conforme legalização deles de 150 USD FIZ A RETIRADA EM CRIPTO MOEDA E E NAK CAIU NA MINHA CONTA E NO SITE APOS A CONFIRMAÇÃO DERAM 1 MINUTO PRA ENTRAR EM CONTA E NADA CADE MEU DINHEIRO
Ahoj,
jen pro vaši informaci, toto není chatovací místnost Bitdice, takže nikdo nemůže zkontrolovat, kde jsou vaše peníze.
Předpokládám správně, že po několika hodinách výběr stále čeká? Můžete mi nyní říci, zda byl váš účet plně ověřen, nebo vás kasino požádalo o ověření?
Obvykle musíte nejprve ověřit účet, dejte mi tedy laskavě vědět.
Hello,
just for your information, this is not a Bitdice chatroom, so no one can check where your money is.
Do I assume correctly that after a couple of hours, the withdrawal is still pending? Can you tell me now, if your account has been fully verified, or did the casino ask you for verification?
Usually, you need to verify the account first, so kindly let me know.
Dobré ráno, můj účet byl ověřen, na nic se neptali Výběr jsem provedl a ani se to tam neobjevuje může mi někdo pomoci
Good morning, my account was verified, they didn't ask for anything I made the withdrawal and it doesn't even appear there can someone help me
Bom dia, minha conta foi verificada , não pediram nada fiz a retirada e ela nem aparece lá alguém pode me ajudar
Ahoj,
takže váš účet byl ověřen bez poskytnutí jakýchkoli dokumentů? O tom upřímně pochybuji. Požádal bych podporu kasina, aby se ujistila, že nemusíte ověřovat, nebo co se děje s vaším výběrem. Pokud se pokusíte podat odstoupení od smlouvy, co je v něm uvedeno? Nějaké náznaky, co by mohlo být špatně, prosím?
Už jste někdy předtím vystoupili z tohoto kasina?
Dejte mi prosím vědět, co vám řekla podpora chatu.
Hi there,
so your account has been verified without providing any documents? I honestly doubt that. I would ask the casino support to make sure that you don't have to verify, or what is happening with your withdrawal. If you try to submit the withdrawal, what does it says? Any indications of what may be wrong, please?
Have you ever withdrawn from this casino before?
Let me know what the support of chat told you, please.
Nikdy jsem neinkasoval, zjistil jsem na webu zde, dostal jsem bonus, hrál jsem, dokud jsem nepřevedl a skutečné peníze, pokračoval jsem v sázení a vyhrál jsem, pak jsem provedl výběr 150 USD, ve kterém to změnili na krypto a ono nespadl.
I never cashed out, I found out on the website here, I got the bonus, I played until I converted and real money, I kept betting and I won then I made a withdrawal of 150 USD in which they turned it into crypto and it didn't fall.
Nunca retirei, conheci pelo site aqui, ganhei o bônus, joguei até converter e dinheiro real, continue apostando e ganhei aí fiz saque de 150 USD no qual eles transforma em cripto e não caiu não aparece em levantamento na.minha conta
Ahoj,
takže znovu: Ptal jste se kasina, prosím? Omlouvám se, ale ty screenshoty jsou k ničemu, co tam mám vidět?
Jediný, kdo může vysvětlit, co se teď děje, je kasino, takže pokud jste v kontaktu s personálem, dejte mi prosím vědět.
A co ověření, jsi si jistý, že ho nemusíš absolvovat?
Každopádně, všimli jste si odpovědi na vaši stížnost , prosím?:
" Pokud byl váš účet úspěšně ověřen, vaše herní historie byla zkontrolována, váš výběr byl schválen kasinem a stále jste neobdrželi své výhry do 14 dnů od podání žádosti o výběr, zasáhneme a uděláme maximum, abychom vám pomohli."
Dejte mi vědět, co jste se v kasinu naučili.
Hello,
so again: Did you ask the casino, please? I'm sorry, but those screenshots are useless, what am I supposed to see there?
The only one who can explain what is happening now is the casino, so let me know if you are in touch with the staff, please.
What about the verification, are you sure you don't have to pass it?
Anyway, did you notice the reply to your complaint, please?:
"If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you."
Let me know what you learned from the casino.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.