FórumKasinaBitDice Casino - všeobecná diskuze

BitDice Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 3 roky od ANAMARTIN
|
25348 zobrazení 109 odpovědí |
|
12 3 4...6
Přidat příspěvek
Anonymized255
před 2 roky

mám úplně stejný problém kyc trvá věky a nereagují

Automaticky přeloženo:
alterburn
před 2 roky

stejně zde se nezobrazují v mém profilu pouze e-maily

Automaticky přeloženo:
ugottabet
před 2 roky

Je to smutné. Jak dlouho jste čekali na svůj výběr? Můj přítel má podobný problém. Čeká už asi 2 týdny.




Automaticky přeloženo:
před 2 roky

no není to ani výběr, na který čekám, čekám na odpověď kyc už přes 70 hodin, takže kdo ví, jak dlouho může výběr trvat

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

mám úplně stejný problém kyc trvá věky a nereagují

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

necháváme kasinům 14 celých dní na to, aby přistoupily k ověření a prvnímu výběru. Rád bych věřil, že je to jen otázka času. Zkontroloval jsem stížnosti a vše bylo zatím vyřešeno:

file


Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Opravdu jsem měl takovou šílenou velkou lásku k tomuto kasinu!!!


Obrovský počet členů mě miluje jako loajálního a extrémně milého chlapa...


Poskytuji spoustu pomoci ostatním a vytvářím chatovací místnost na nejvyšší úrovni... s tipem a deštěm...


A vrátí toto kasino a dá mi problém s výběrem zavřít/deaktivovat můj účet...! Je to takové bolestivé období..


Opravdu bitdice si to já / člen jako já zasloužím na oplátku!!

@Mike @elon @bitdice

Automaticky přeloženo:
Butt777
před 2 roky

Ahoj,

mohu prosím vědět, proč byl váš účet uzavřen?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Dobrý den, řekli mi to kvůli bezpečnostní kontrole..

Jsem členem kasina více než 1 rok ... teď poprvé jsem měl "velký" výběr 450 500 usd, pak jsem najednou řekl toto ... a také věřím, že jsem jim řekl, že tam podám stížnost poskytovatel licence kasina, který nyní chce výběr pozastavit.

Naprosto nepřijatelné neprofesionální.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Butt777
před 2 roky

Ahoj,

Teď to dává smysl. Dovolte mi říci, že je zcela obvyklé, že velká výhra spouští další bezpečnostní kontrolu. Kasino s největší pravděpodobností zkontroluje vaši herní historii, aby se ujistilo, že jsou výhry v pořádku.

Počkejte prosím na závěr. Věřím, že tento problém nikdo nevyřeší, dokud nebude provedena kontrola.

Zkuste být trpělivý, prosím.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Obrovská výhra 450n 500 USD ?? Hmm, ano, pokud je to 4500 5000, rozumím tomu, kolikrát budu 200 300, vyberu a dostanu výplatu ten samý den, další den, jakmile jsem měl čas na 6 dní.


Ne, na mých výhrách sázek není nic špatného, vše je zákonné nic, jen štěstí bylo na mé straně. Jistě to zkontroluji zabezpečením, povoluji to bez problémů, ale neinformovat mě a deaktivovat účet bez informování je extrémně špatné ....


Zjistil jsem to sám, ale nebylo to překvapením. Četl jsem mnoho potěšení, že tak učinili.... takže se to tak dalo čekat, že se mi to stane.

Každopádně jen doufám, že výplatní med teď po dni bude bezpečný a spokojený.

A na druhé straně byl o případu informován také zástupce / manažer pro dodržování předpisů curacao.


Žádám vás také, abyste se prosím zeptali Elona našeho Mika, kdy mi pošlou výběr z výher.

Automaticky přeloženo:
Butt777
před 2 roky

Ahoj,

Obávám se, že v některých kasinech může dokonce i 500 € vyvolat kontrolu.

Zkontroloval jsem obě vaše uzavřené stížnosti a obě jsou v tuto chvíli vyřešeny.

Lituji, nemohu kontaktovat kasino, stížnost byla uzavřena a vidím, že jste uvedli, že vám byl vyplacen váš aktivní zůstatek.




Automaticky přeloženo:
Bowsoocles
před rokem

Ahoj,

Vaše stížnost je zcela čerstvá, dejte proto prosím týmu stížností nějaký čas na její posouzení, buďte také připraveni na další spolupráci. Kasino má dobrou pověst, takže mám podezření, že s námi budou spolupracovat a poskytnou nějaké vysvětlení.

Zůstaňte pozitivní, prosím.


Automaticky přeloženo:
před rokem

kde je můj kořist

Automaticky přeloženo:
před rokem

Chci své peníze

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vyhrál jsem 186 USD Výběr jsem provedl podle jejich legalizace 150 USD VÝBĚR V KRYPTO MĚNĚ A TO MI SPADLO NA ÚČET A NA WEBOVÉ STRÁNCE PO POTVRZENÍ DALI 1 MINUTU NA ZADÁNÍ ÚČTU A NIC KADE MÉ PENÍZE

Automaticky přeloženo:
hugo23mfp
před rokem

Ahoj,

jen pro vaši informaci, toto není chatovací místnost Bitdice, takže nikdo nemůže zkontrolovat, kde jsou vaše peníze.

Předpokládám správně, že po několika hodinách výběr stále čeká? Můžete mi nyní říci, zda byl váš účet plně ověřen, nebo vás kasino požádalo o ověření?

Obvykle musíte nejprve ověřit účet, dejte mi tedy laskavě vědět.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dobré ráno, můj účet byl ověřen, na nic se neptali Výběr jsem provedl a ani se to tam neobjevuje může mi někdo pomoci

Automaticky přeloženo:
hugo23mfp
před rokem

Ahoj,

takže váš účet byl ověřen bez poskytnutí jakýchkoli dokumentů? O tom upřímně pochybuji. Požádal bych podporu kasina, aby se ujistila, že nemusíte ověřovat, nebo co se děje s vaším výběrem. Pokud se pokusíte podat odstoupení od smlouvy, co je v něm uvedeno? Nějaké náznaky, co by mohlo být špatně, prosím?

Už jste někdy předtím vystoupili z tohoto kasina?

Dejte mi prosím vědět, co vám řekla podpora chatu.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Nikdy jsem neinkasoval, zjistil jsem na webu zde, dostal jsem bonus, hrál jsem, dokud jsem nepřevedl a skutečné peníze, pokračoval jsem v sázení a vyhrál jsem, pak jsem provedl výběr 150 USD, ve kterém to změnili na krypto a ono nespadl. filefilefile


Automaticky přeloženo:
hugo23mfp
před rokem

Ahoj,

takže znovu: Ptal jste se kasina, prosím? Omlouvám se, ale ty screenshoty jsou k ničemu, co tam mám vidět?

Jediný, kdo může vysvětlit, co se teď děje, je kasino, takže pokud jste v kontaktu s personálem, dejte mi prosím vědět.

A co ověření, jsi si jistý, že ho nemusíš absolvovat?

Každopádně, všimli jste si odpovědi na vaši stížnost , prosím?:

" Pokud byl váš účet úspěšně ověřen, vaše herní historie byla zkontrolována, váš výběr byl schválen kasinem a stále jste neobdrželi své výhry do 14 dnů od podání žádosti o výběr, zasáhneme a uděláme maximum, abychom vám pomohli."

Dejte mi vědět, co jste se v kasinu naučili.

Automaticky přeloženo:
12 3 4...6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky