FórumKasinaBitDice Casino - všeobecná diskuze

BitDice Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před 2 roky od ANAMARTIN
|
15840 zobrazení 109 odpovědí |
|
1...5 6
Přidat příspěvek
tolikvecir
před rokem

To je skvělé, ale cítili jste se někdy v kasinu spokojeni? Napište si o to 🙂. Víte, sdílet důležité rady neznamená říct mi, co je nejhorší, a pak to pořád opakovat. Jde o poskytování užitečných informací celé komunitě.

Je mi líto, že jste si vybrali špatné kasino. Příště věnujte pozornost recenzi, prosím. Doufám, že to bude lepší.

Automaticky přeloženo:
zor75
před rokem

Ahoj,

Pamatuji si, že cca. před rokem má kasino docela dobré skóre a bylo hodnoceno minimálně jako dobré – už ne. 🙁

Domnívám se, že byste měli odeslat stížnost, stačí klepnout/kliknout na tento odkaz , poskytnout veškerou související komunikaci a my se vám pokusíme pomoci.

Automaticky přeloženo:
zor75
před rokem

Ano, kasino záměrně blokuje v chatu uživatele, kteří mohou kasino prezentovat negativně. Mluvil jsem na Bitdice s jedním uživatelem, měl také takovou situaci, také podal stížnost, aby mu pomohl tým guru kasina, což vám radím. Také jsem otevřel stížnost a podařilo se mi získat peníze zpět. Také zdržují výběry z různých důvodů nebo jednoduše ignorují hráče.

Automaticky přeloženo:
zor75
před rokem

Poté vás žádám, abyste stížnost odeslali – stačí kliknout nebo klepnout na tento odkaz a získat možnost získat pomoc od členů našeho týmu pro stížnosti.

Opravdu si myslím, že to stojí za vyzkoušení.

Dejte mi vědět, co si o tom myslíte.

Automaticky přeloženo:
zor75
před rokem

Protože z každé nevyřízené stížnosti plynou důsledky. Přečtěte si o tom přímo zde .

Žádný nátlak, i když stížnost nemůže pomoci upravit skóre kasina.

Automaticky přeloženo:
zor75
před rokem

Můj případ byl loni v létě. Peníze jsem obdržel 3. den po dokončení transakce pro výběr prostředků. Ale během těchto tří dnů jsem neustále psal na podporu Bitdice s odkazem na to, že na ně zanechám špatnou recenzi a podám stížnost na web Casinoguru. A až po vytvoření stížnosti na webu Casinoguru jsme zahájili dialog se zástupcem Bitdice a podařilo se mi můj problém vyřešit. Do té doby jsem byl ignorován jak na chatu, tak na emailu. Pošlu vám odkaz na mou stížnost, abyste si ji mohli přečíst. Omlouvám se, pokud jste všemu z mé odpovědi nerozuměl. Moje angličtina je špatná, takže používám překladač.


Odkaz pro můj případ

https://casino.guru/bitdice-casino-player-s-withdrawals-have-been-delayed

Automaticky přeloženo:
zor75
před rokem

Ano, máš pravdu. Dlouho jsem nenavštívil web Bitdice. Teď jsem se přihlásil a viděl jsem, že sportovní sekce tam nyní úplně chybí, není tam žádný chat hráčů. Teď to opravdu vypadá jako PODVOD .






Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
alterburn
před rokem

Ve skutečnosti existuje docela dost podvodníků, které jsem osobně zažil

Automaticky přeloženo:
zor75
před rokem

Ahoj,

Myslím, že jsi vynechal větu

„Pokud je stížnost oprávněná a nejsme schopni ji vyřešit, je uzavřena a zařazena do kategorie „nevyřešená". K tomu dochází, když nám kasino buď neodpoví, nebo odmítne udělat to, co v dané konkrétní situaci považujeme za spravedlivé. . Nedosáhnete požadovaného výsledku, ale stížnost bude uložena v našem systému, kasino bude od nás potrestáno nižším hodnocením a naše recenze kasina upozorní ostatní hráče na to, co se stalo. A co víc, pokud kasino chce pro zlepšení svého hodnocení v budoucnu bude nucena řešit stížnost, takže je šance, že bude vaše stížnost vyřešena později."

Ale to je v pořádku, pokud nemáte zájem, nedělejte to, ale přijde mi zbytečné si stěžovat pouze zde na fóru mně.

Hodně štěstí.

Automaticky přeloženo:
zor75
před 7 měsíci

Ahoj, přesunul jsem tvůj příspěvek pod toto konkrétní kasino, se kterým máš zřejmě problém. To, že výběry někdy trvají déle, je realita. To se může stát kvůli řadě faktorů, takže nemyslete hned negativně a buďte trochu trpěliví, když na ně přijde.

Chápu však vaši frustraci, protože podle mých informací toto kasino ze dne na den přestalo hráčům vyplácet. Pokud máte zájem, můžete se také podívat na článek: https://bitcoincasinokings.com/news/bitdice-casino-down-news-2023/


Ve vašem případě doporučuji otevřít stížnost, kde se vám pokusíme pomoci. Můžete tak učinit na tomto odkazu: https://casino.guru/complaints

Jelikož je ale kasino zavřené , je pravděpodobně malá šance, že se vám vrátí.

Každopádně, uvedlo vám kasino nějaký důvod, proč si nemůžete vybrat své peníze? Byl váš účet již ověřen?

Myslím, že takové informace by byly užitečné.

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
1...5 6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
PragmaticGates_alt
Přidejte se do našeho turnaje ve slotu Gates of Olympus zdarma!
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky