FórumKasinaBetsolino Casino - všeobecná diskuze

Betsolino Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 5 měsíci od davex3
|
47046 zobrazení 587 odpovědí |
|
12 3 4...30
Boyke123
před 4 měsíci

Je to vaše první výhra?

Automaticky přeloženo:
davex3
před 4 měsíci

Ano, bude to první výběr… poté mám čekající další výběry

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Moje ověření je nyní dokončeno a peníze bych měl obdržet do 72 hodin.

Automaticky přeloženo:
Boyke123
před 4 měsíci

Doufám, že své peníze brzy dostanete

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před 4 měsíci

Doufám, že své peníze brzy dostanete

Automaticky přeloženo:
davex3
před 4 měsíci

Budu vás informovat

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před 4 měsíci

Poslali vám potvrzení o vašem ověřeném účtu? Nedostal jsem o tom žádný e-mail, ale zeptal jsem se na to prostřednictvím živého chatu na webu. Hostitel chatu řekl, že můj účet je ověřen.

Automaticky přeloženo:
Boyke123
před 4 měsíci

Stalo se mi to samé. Nepřišel mi e-mail, jen jsem se zeptal v živém chatu.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ne, na e-maily, které jsem jim poslal, nejsou žádné odpovědi. Ani potvrzení mého ověřovacího postupu ani stav mých nevyřízených výběrů.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj! Zdá se, že tato podpora kasina není příliš na posílání e-mailů. Tak aspoň ten chat nějak funguje. Možná je zpoždění jen dočasné a všichni hráči dostanou peníze poměrně brzy. V každém případě jsme tu, abychom to zjistili.

Dejte nám vědět, jak to dopadlo 🤞

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Právě jsem obdržel e-mail od zákaznické podpory. Požádají mě o kryptopeněženku, aby mi také poslali peníze. Ale nemám kryptopeněženku a chci, aby mi poslali peníze na můj účet Revolut, a to jsem jim odpověděl.

Automaticky přeloženo:
Boyke123
před 4 měsíci

Tak jako tak! Velmi dobře!

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před 4 měsíci

Jakým způsobem to myslíš, velmi dobře? ☺️

Automaticky přeloženo:
Boyke123
před 4 měsíci

Že chtějí platit a reagovat.

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před 4 měsíci

Určitě, ale nemám kryptopeněženku

Automaticky přeloženo:
Boyke123
před 4 měsíci

Můžete si to nechat poslat na můj 😂

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před 4 měsíci

Dobrý nápad! Pak ale musíme provést ověřovací proceduru znovu a to trvá dlouho ☺️

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Právě jsem obdržel e-mail od zákaznické podpory. Požádají mě o kryptopeněženku, aby mi také poslali peníze. Ale nemám kryptopeněženku a chci, aby mi poslali peníze na můj účet Revolut, a to jsem jim odpověděl.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Přemýšlíte o tom, že si ho pořídíte, nebo počkáte, zda budou moci platit na váš účet Revolut?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Právě jsem jeden vytvořil a žádám o výběr do této kryptopeněženky. Možná urychlí proces, když se rozhodnu převést peníze na svůj kryptoúčet. Ale jsem v kryptoměnách nový, takže se trochu bojím, jak to funguje

Automaticky přeloženo:
Boyke123
před 4 měsíci

O kryptoměnách toho moc nevím, protože je nepoužívám. Takže nás prosím určitě informujte, jak to jde. Opravdu se chci dozvědět výsledek. 🙏

Automaticky přeloženo:
Boyke123
před 4 měsíci

o pomoc mi prosím napište

Automaticky přeloženo:
12 3 4...30
Jít na stránkuz 30 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky