FórumKasinaBetsolino Casino - všeobecná diskuze

Betsolino Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 3 měsíci od davex3
|
28758 zobrazení 560 odpovědí |
|
1 2 3...29
Přidat příspěvek
davex3
před 2 měsíci

Jsem také z Nizozemí a mé žádosti o výběr již více než týden neplatili. Už jste dostali své peníze?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Stejný problém, ale s malým rozdílem. Nepodařilo se mi nahrát své dokumenty k ověření. Na webu se neustále vyskytovala chyba. Tak jsem poslal e-mail a oni mi odpověděli s možností poslat mé dokumenty e-mailem. Po odeslání mých dokumentů jsem obdržel potvrzení se zprávou, že můj účet bude ověřen do 48 hodin. Nyní čekám více než 72 hodin a stále jsem nedostal e-mail, že můj účet je ověřený, ani to nevidím na webu v sekci můj účet.


moje žádost o výběr čeká na vyřízení déle než 4 dny.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Možná máte nějaké aktualizace týkající se vašeho ověření a odstoupení od smlouvy? Prosím, dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Ne, na e-maily, které jsem jim poslal, nejsou žádné odpovědi. Ani potvrzení mého ověřovacího postupu ani stav mých nevyřízených výběrů.

Automaticky přeloženo:
Boyke123
před 2 měsíci

Co říká živý chat?

Stále čekám na své ověření. Zřejmě by se to mělo udělat dnes.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Boyke123 byl odstraněn
Boyke123
před 2 měsíci

Nyní je k dispozici živý chat. O víkendech nepracují.

Dnes jsem se na to zeptal a bylo mi řečeno, že moje ověření bude dokončeno do 17:00

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před 2 měsíci

Právě jsem chatoval poprvé ve své kariéře Betsolino, děkuji za váš tip.


hostitel chatu říká, že můj účet je plně ověřen, ale v živém chatu nezvládá otázky týkající se výběru. Proto musím poslat e-mail na jinou e-mailovou adresu. Právě jsem odeslal email a čekám na odpověď.

Automaticky přeloženo:
Boyke123
před 2 měsíci

Ale to je dobře.

Prosím, informujte nás, doufám, že obě naše platby budou rychle zpracovány.

Automaticky přeloženo:
Boyke123
před 2 měsíci

Nemám 🙁

Automaticky přeloženo:
davex3
před 2 měsíci

Jaký je stav vaší výplaty? Stále čeká'?

Nebo kasino zaplatilo a nastal problém s poskytovatelem platebních služeb?

přišla vám hned první výplata?

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před 2 měsíci

Je zpracovaný, alespoň to, co ukazuje.

Říkají, že se omlouvám za zpoždění, to je všechno.

Ano, velmi rychle, několik hodin.

Automaticky přeloženo:
davex3
před 2 měsíci

Pak to určitě dorazí, neboj!

Automaticky přeloženo:
Boyke123
před 2 měsíci

Neodpovídají, posílám jim e-mail před 1 týdnem, žádná odpověď

Automaticky přeloženo:
davex3
před 2 měsíci

A co říká live chat?

To je docela legrační.

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před 2 měsíci

Říkají, že se omlouvám za zpoždění, to je všechno.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

V pátek jsem požádal o výběr. Mohu vám dát vědět, kdy bude zpracován

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

#755 noda 400EUR 2024-06-13 12:27:01 Stav: OK

Stále jsem jej nedostal, už 2 týdny je v pořádku

Automaticky přeloženo:
davex3
před 2 měsíci

Pak ale kasino zaplatilo a chyba je jinde.

Automaticky přeloženo:
davex3
před 2 měsíci

Jakou metodu jste použili pro výběr? Ukazuje to, že kasino poslalo peníze… V mém případě jsou výběry, které jsem požadoval, stále „nevyřízené".

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před 2 měsíci

Nevím, z mé strany jsem udělal všechno dobře

Automaticky přeloženo:
1 2 3...29
Jít na stránkuz 29 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky