DomůFórumKasinaBetmaster Casino - všeobecná diskuze

Betmaster Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

12 315 zobrazení 114 odpovědí |
před 2 roky
|
12 3 4...6
Přidat příspěvek
před 5 měsíci

Děkuji za odpověď. Rád bych upřesnil několik důležitých bodů:

Skutečnost, že jsem byl požádán o selfie lidí, kteří mi posílali převody, porušuje právo třetích stran na soukromí a nemá žádný právní základ, ani se na to nevztahuje žádná platná politika KYC (know your customer). Už jsem se poradil s odborníky a tento požadavek není ani platný, ani přiměřený.

Negativní recenze kasina neospravedlňují to, co mi dělají. Důvod, proč jsem sem přišel hrát, není relevantní; důležité je, že mi bezdůvodně zadržují peníze.

Žádám o to zcela jasné: aby mi kasino vrátilo peníze, protože jsem se nedopustil žádného porušení pravidel a byl jsem nucen projít nekalým a nepravidelným ověřovacím procesem.

Oceňuji vaši úvahu o snížení bezpečnostního hodnocení kasina. Žádám vás, abyste zahájil formální proces podávání stížností s Tomásem nebo s kýmkoli jiným příslušným a aby na kasino vyvíjel tlak, aby poskytlo jasnou a spravedlivou odpověď.

Očekávám vaši upřímnou podporu v tomto procesu. Mezitím budu i nadále šířit informace o této situaci na dalších platformách a zvážím podání formální stížnosti u příslušného úřadu pro hazardní hry.

Automaticky přeloženo:
Dani.10
před 5 měsíci

No, nevím, jak si to kasino všechno přesně představuje, a nejlepší by bylo, kdyby to vysvětlili, což se pokusíme zjistit s pomocí stížnosti.

Kasino nicméně může mít určité podezření a chce si to prověřit. Je to zvláštní způsob, jak věci dělat, a bylo by nejlepší, kdybychom od nich získali více informací.

Budeme se snažit, aby celý proces probíhal spravedlivě, jak jste sám řekl, ale výsledek vám určitě předem neslibuji.

Takže všechno se časem vyjasní, jen musíme být trochu trpělivější, protože Tomáš se nezabývá jen jednou stížností.

Pokud máte nějakou aktualizaci, určitě mi dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Chci upřesnit něco důležitého: převody, které jsem obdržel, byly tuzemské, na malé částky, bez použití bankovních karet nebo kryptoměn a všechny byly provedeny lidmi, které jsem znal (nájemníci).


Neexistuje žádná finanční ani právní logika, která by za těchto podmínek ospravedlňovala vyšetřování praní špinavých peněz. Je zcela nepřiměřené si myslet, že osobní účet s malými částkami může být použit k nezákonným účelům.


Kasino však od těchto lidí požaduje dokumenty a selfie. To nejen porušuje jejich soukromí, ale není to ani právně vymahatelné podle žádné legislativy o ochraně osobních údajů.


Jsem ochoten ověřit si vše, co se mě týká jako hráče, ale to, co kasino dělá, není legitimní ověřovací opatření, ale spíše taktika, jak oddálit nebo se vyhnout výplatě.


Vážím si vaší pomoci a doufám, že budete mít na paměti, že nelze srovnávat typický případ odchodu do důchodu, který se týká skromné ​​částky, s případem s vysokým rizikem.


Doufám, že kasino k tomu přistoupí vážně a nebude tuto praktiku tolerovat.


A nevidím to jako jediný případ. Začal jsem číst další stížnosti velmi podobné té, v níž po mně žádají o zadržení zisku.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci


> Dodržel(a) jsem všechny rozumné a odůvodněné ověřovací postupy. Navzdory tomu mi nadále zadržují finanční prostředky za údajně „dodatečná ověření", která nemají žádný právní ani logický základ, zejména vzhledem k tomu, že se jedná o 10 000 mexických pesos a že se jednalo o domácí bankovní převod.


Už jsem odevzdal svůj průkaz totožnosti a účtenky a teď požadují dokumenty třetích stran, což porušuje právo na soukromí lidí, kteří nemají s kasinem žádný smluvní vztah.


Vzhledem k této situaci začínám mít podezření, že podpůrný nebo ověřovací personál může jednat s interními pobídkami k zadržování finančních prostředků a úmyslnému bránění platbám.


Žádám o jasnou a definitivní odpověď: Jaký je skutečný důvod blokace? Existuje právní rámec pro vyžadování dokumentů od třetích stran, které nesouvisejí se smlouvou?


Pokud neobdržím rychlé a odůvodněné řešení, postoupí tuto stížnost agenturám na ochranu spotřebitele, mezinárodním fórům a finančním orgánům, které regulují hazardní hry a ochranu údajů.


.


Automaticky přeloženo:
Dani.10
před 5 měsíci

Nedokážu vám říct, proč by se kasino takto chovalo a proč by chtělo dokumenty od jiných lidí, kteří vám poslali peníze. Přijde mi to zvláštní a s takovým případem jsem se ještě nesetkal.

Ale jsem jen administrátor na fóru, takže Tomáš řeší vaši stížnost a já vám můžu sdělit svůj pohled na situaci.

Uvidíme, kam se to odtud vyvine a jestli se to dá vyřešit.

Jak jsem zmínil, na to si budeme muset ještě chvíli počkat.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Kasino své jednání ospravedlňuje argumentem, že chrání před praním špinavých peněz a hazardem nezletilých, ale toto vysvětlení je naprosto absurdní a urážlivé.


Už jsem předložil veškeré své osobní doklady: oficiální průkaz totožnosti a selfie, jak to vyžadují jejich pravidla. Navíc všechny mé vklady byly provedeny prostřednictvím převodů SPEI v částkách nižších než 500 pesos, což zdaleka nepředstavuje podezřelou transakci ani neodůvodňuje vyšetřování praní špinavých peněz.


Vyžadování dokumentace od třetích stran, které nesouvisí s mým účtem, je nejen neopodstatněné, ale také představuje závažné porušení soukromí. V jejich obchodních podmínkách neexistuje žádná klauzule, která by takový požadavek podporovala.


To, co dělají, není ochrana ani dodržování předpisů: jde jednoznačně o nelegální krádež zisku, což je v kasinech s pochybnou pověstí a špatným dohledem bohužel běžné.


Doufám, že tato situace bude posouzena s vážností, kterou si zaslouží.


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Chci dodat něco důležitého, aby to bylo v souvislosti s mým případem jasné:


Pokud by skutečně probíhalo legitimní vyšetřování praní špinavých peněz nebo jakékoli jiné nezákonné činnosti, kasino by mi již uzavřelo účet, trvale zmrazilo finanční prostředky a informovalo příslušné orgány.


Nic z toho se ale nestalo. Můj účet je stále aktivní, zůstatek je pozastaven bez jakéhokoli platného vysvětlení a oni mě nadále kontaktují, což dokazuje, že se neprovádí žádné skutečné vyšetřování.


Navíc, pokud by skutečně uplatňovali zásady proti praní špinavých peněz (AML), nikdy by nepožadovali osobní doklady od třetích stran, které se nepodílejí na účtu, protože to je nezákonné a v rozporu s jakýmikoli seriózními předpisy.


To, co dělají, není součástí žádného formálního protokolu, ale spíše výmluva k zadržení mých výher bez právního odůvodnění, což je v kasinech s malou transparentností bohužel běžné.

Oceňuji, že jste to vzal v úvahu při analýze mého případu.




Automaticky přeloženo:
Dani.10
před 5 měsíci

Budeme se jen točit v kruhu, když budeme pořád mluvit o stejných věcech. Chápu, co se snažíte říct, ale není třeba to opakovat. Důležité informace budou pro stížnost, kde se váš problém řeší.

Nechci znít hrubě nebo že je mi to jedno, to není pravda, ale na fóru s tím prostě nic nenadělám, všechno zatím vyřeší Tomáš.

Chápu, že je to pro vás nová situace, takže se snažte být trpěliví a nechte nás to vyřešit.

Až budeš mít nějakou aktualizaci, tak mi prosím napiš.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

NO, aktualizace k mému případu, i když jsem zatím neobdržel žádnou zprávu ani odpověď o průběhu zabavení... Rád bych řekl, že jsem se mýlil, že KASINO dodrželo svůj slib a uvolnilo mi peníze, a to i přes opakované odmítnutí zaslat dokumenty. To porušuje současné zákony na ochranu a podmiňuje tím uvolnění mých finančních prostředků.




Ale bohužel, stejně jako se zdá, že systém, který používají k nelegálnímu zadržování finančních prostředků, je již dobře strukturovaný, nebylo to tak... včera jsem poslal všechny kompletní dokumenty, které požadovali, a oni sami mi řekli, že prozatím je vše hotové, nicméně mi nedali datum, kdy budu moci provést výběr, ani nepovažovali ověření za dokončené, jen vyhýbavou odpověď, abych hráče dále unavoval. Přiložený záběr

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

filefile Tady mi elegantně vyhrožují, že pokud nedodám dokumenty třetí strany, nedostanu platbu, a že i když je dodám, ačkoliv to nebylo správné, stejně mi na nic nedali jasnou odpověď a ignorovali mě. Asi jim došly nápady.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Další novou informací je, že kasino zřejmě nefunguje v souladu s mexickou licencí, protože na některých jiných fórech je v Mexiku omezeno, a když jsem se zeptal na důvod... byl jsem překvapen, když jsem se dozvěděl, že nemají příslušná povolení k provozování v Mexiku a že se jimi také propagují.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

A je překvapivé, že tento systém zneužívání uživatele je prováděn s tak vysokým hodnocením na několika stránkách, kde jsou tyto stížnosti publikovány, jež si jsou velmi podobné, a že si stále může užívat dobré pověsti, vzhledem k tomu, že se nejedná o ojedinělý případ, ale o velmi běžnou praxi a vzorec, který funguje již léta.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Je překvapivé, že si toho nikdo nevšímá a že většina stížností zůstává nevyřešena, protože hráč se odradí a přestane odpovídat, protože nevidí skutečnou podporu.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dokonce jsem viděl stížnosti, které byly uzavřeny kvůli nedostatečné spolupráci ze strany kasina! To svědčí o tom, že si web věří, že jeho reputace nebude ovlivněna porušením něčích práv.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Stačí se podívat na průměrné hodnocení 1,3 na tust.. nebo na ask.., které ani nemají povolení, v Mexiku jsou omezené a je to další z největších fór pro konzultace legálních kasin.

Automaticky přeloženo:
Dani.10
před 5 měsíci

Ahoj,

Bohužel se Jaro v dohledné době k této konverzaci nevrátí a já se mi nedaří sledovat všechny tvé příspěvky a historii.

Očekávám, že stížnost identifikuje a vysvětlí všechny problémy. Prosím, podejte stížnost; těším se na výsledek. Vzhledem k tomu, že situace je pro obě strany poměrně neobvyklá, domnívám se, že by bylo nerozumné spekulovat. Totéž platí pro nějaké skóre „na důvěře".

Možná se příště vyhněte kasinům bez vaší preferované licence; zdá se, že je to jedna z vašich obav, takže by to bylo o jeden problém méně, předpokládám.



Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Jednoduše řečeno, nechtějí se do toho zapojit, protože nemají žádné argumenty na obranu neobhajitelného, ​​no... Toto fórum má bránit a zasahovat za uživatele, protože se domnívám, že kasina nejsou v nevýhodné pozici, jelikož jsou to organizace, ať už tohoto typu s praktikami, které jdou nad rámec zákona, nebo ty, které platby provádějí včas a jednají v souladu s tím, co je zákonné a etické.

S tím není problém, vím, že se k tomu nevyjádří. Stačí se podívat na počet stížností, které mají s kladným řešením, a na přezkum, kde uvádějí, že je málo nebo žádné stížnosti, i když se nepředpokládá, že jich je zjevně poměrně dost, a to vše s alarmující podobností, které by si všiml i ten nejzačátečník při prostém přečtení prvních případů...

No, nechci, abyste se zastával žádného z nich. Akceptuji váš neutrální postoj spíše pozorovatele než mediátora situace. Jediné, co si myslím, že by nemohlo ovlivnit web, který má důvěru svých hráčů, je to, že si udržuje tak vysoké hodnocení a recenze, které spíše působí jako souhlas z jejich strany s tím, aby uživatelé používali stránku, která není spekulací, že už mají důkazy a podklady, že se nechovají jako normální sázková kancelář.

A to je, jako by zvali uživatele k podvodu. Z dlouhodobého hlediska taková neetická kasina dříve či později trpí obviněními a ztrátou svých uživatelů, a pokud jste byli ti, kteří pomohli tyto uživatele přilákat, nevyhnutelně to ovlivní i vás.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Konečně, problém není v tom, která licence je moje nebo čí je. Skutečným problémem je nedodržování důležitých zákonů na ochranu práv spotřebitelů. Zneužívání ověřování, kdy se požaduje, co se jim zlíbí, a ospravedlňování toho právní mezerou v podmínkách, která říká, že si mohou ověřit, co chtějí. Ale tato podmínka, i když to říká, nemůže přepsat zákony. To je skutečný problém: nedodržují základní zákony země, ve které vydělávají na svých uživatelích.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Licence odkudkoli nemohou vyloučit ani přepsat zákony země, kde působí. Tato poznámka mě překvapuje.

Automaticky přeloženo:
Dani.10
před 5 měsíci

Zdá se, že došlo k nedorozumění. Možná došlo k nedorozumění během překladu ze španělštiny do angličtiny a zpět.

No, už jsme se do vaší situace zapojili a staráme se o ni, protože můj kolega vaši stížnost vyšetřuje. Upřímně řečeno, v tuto chvíli vašemu názoru nerozumím.

Stížnost jsme však vyřešili spravedlivě.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
12 3 4...6
Jít na stránkuz 6 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.