DomůFórumKasinaBetmaster Casino - všeobecná diskuze

Betmaster Casino - všeobecná diskuze

před rokem od Gabygg
|
1 454 zobrazení 15 odpovědí |
|
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Betmaster Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Prosím, nevkládejte své peníze na tuto stránku, prosím vás, abyste to neudělali, prosím vás, jsou to podvodníci, jejich zákaznický servis je doslova nejhorší, s jakým jsem se kdy v životě setkal, agenti nevědí, co říct , počkat počkat počkat.

Dne 6. června 2023 jsem vložil 100 000 mexických pesos z peněženky, z tašky, ze svého bankovního účtu, BEZ BONUSU, BEZ PROPAGACE, 100% SKUTEČNÝCH A LEGITIMNÍCH PENĚZ, mohl jsem vyhrát 410 744,7 $ ve hrách mexické šance, pesos živé kasinové hry a ta či ona sportovní sázka, při chtění o výběr bylo nekonečně mnoho požadavků ze strany kasina, nejprve to byl problém s poskytovatelem platby, pak by ode mě požadovali další doklady, výpisy z účtu atd. vše bylo poskytnuto VŠECHNO, nakonec a pak měsíc ZABLOKOVALI MI ÚČET SE VŠEM I VKLADEM, jdu na 2 měsíce, na chatu nereagují, na email neodpovídají, A ONI ODPOVĚĎ NA JEJICH REKLAMAČNÍ E-MAIL, PŘEVZALI MŮJ VKLAD, mám všechny důkazy a momentálně hledám způsob, jak je zažalovat u příslušných úřadů, ale prosím nevkládejte sem, NEDĚLEJTE TO, DĚLAJTE VÁŽNĚ NEDĚLEJTE TO!!!

Automaticky přeloženo:
Gabygg
před rokem

Velmi si vážíme vašeho upozornění i vaší stížnosti . Jsem tak rád, že jste nás našli, protože sdílení takové únavné zkušenosti může být skutečně přínosem pro zbytek vaší komunity.

Stále říkám, že kasino musí spolupracovat s hráči a správně je oslovit s vysvětlením nebo řešením, zvláště pokud nastanou potíže. To, co jsi popsal, mi zní jako skutečná noční můra.

Jak to vidím já, nemáte ponětí, co způsobilo zablokování vašeho účtu, že?

Zatím jen doufejme, že existuje způsob, jak tuto záležitost trochu osvětlit!


Automaticky přeloženo:
před rokem

jediná zpráva, kterou jsem obdržel, aby ukradli více než 20 tisíc dolarů, byla "váš účet porušuje podmínky" a "oddělení zákaznických služeb nemá právo se k takovým rozhodnutím vyjadřovat" a to bylo vše, hledal jsem telefonní čísla, e-maily, kontakty, abych se k nim dostal a hledal vysvětlení a hledal mé peníze, nikdo mi neodpovídá, NEVKLADUJTE SEM PROSÍM, vzali i můj vklad ve výši přibližně 5 tisíc dolarů, peníze, které jsem vydělal prací, 100% skutečné a ověřitelné, na datum Ptám se na informace NIKDO NEODPOVÍDÁ, pokud se připojím na wifi kavárny nebo restaurace, odpoví mi: vítejte v betmaster Mexico, jak vám mohu pomoci?, když jim dám své ID účtu a otázku, kde je můj peníze? OPUSTILI CHAT A TAKÉ ZABLOKOVALI TLAČÍTKO CHAT, ABY JE ZNOVU KONTAKTOVALI NA TÉTO WIFI SÍTI. Musí zajít tak daleko, aby mi odepřeli informace o mých penězích. JSOU HNEVNÍ.

Automaticky přeloženo:
Gabygg
před rokem

Odpusťte mi mou zvědavost, víte o nějakých pravidlech, která byste mohli porušit? Zpočátku se zdá, že nemáte ponětí a dojde k nějakému pravidlu nebo bylo pravidlo porušeno.

Nashromáždili jste možná své výhry s bonusem?

Tak či onak, uvidíme, jak se bude stížnost vyvíjet. 🤞


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Žádné pravidlo nebylo porušeno, tvrdí, že to byl „dvojitý účet", což je nemožné, protože jsem si zde nikdy nevytvořil účet, nikdo nemá přístup k mým osobním údajům a nikdo nemá přístup k mé Wi-Fi síti.

Kromě toho byly zisky generovány bez jakéhokoli bonusu, bez jakékoli propagace, 100% skutečné peníze, 100% legální, 100% pravda.

Automaticky přeloženo:
Gabygg
před rokem

Ok, takže problém byl způsoben porušením pravidla pro více účtů – teď se někam dostáváme.

Zdá se, že kladení otázek je dobrý způsob, jak jít. 🙂

Děkujeme za poskytnutí všech relevantních informací Kristině. Přijde za vámi, až bude připravena přidělit k vašemu případu nového specialistu na stížnosti.

Chvíli to trvá, protože všichni jsou už nějakou dobu na svých limitech.

Prozatím vám přeji spravedlivé ukončení vašeho problému.

Neváhejte nás informovat i zde na fóru.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Ale pokud odpovídám, že k žádnému porušení pravidel nedošlo, hahaha, toto kasino hledá jakoukoli záminku ke zrušení vašich výher a dokonce ke krádeži vašeho vkladu.

Automaticky přeloženo:
Gabygg
před rokem

Ano, ale pochopení pohledu kasina je zásadním začátkem pro nalezení řešení. Navzdory tomu, co tvrdíte, potřebujeme vědět, proč se kasino chovalo tak, jak jednalo. Rozumíš tomu?

Protože jakmile budeme vědět, co problém způsobilo, můžeme zahájit dialog, abychom zjistili, zda byly kroky kasina spravedlivé nebo oprávněné. 🙂

Doufám, že nyní lépe rozumíte mým obavám.

Příště klidně řekni všechny důležité věci hned na začátku, je to docela protimluv to neudělat, víš?

Podívejme se nyní, co Branislav dále ve stížnosti říká.

🤞

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den, dobré odpoledne, moje ověření se nezdařilo

Byl jsem špatně informován, takže jsem si otevřel účet pod jakýmkoli jménem, ​​ne pod svým.

Ale účet, ze kterého jsem prováděl transakce, je na mé jméno.

Automaticky přeloženo:
rnx2pnvw5g
před měsícem

Dobrý den, jak vás kasino špatně informovalo? Máte v kasinu pouze jeden účet, ale osobní údaje nejsou vaše, ano? Tyto věci musí být vždy na vaše jméno, protože stejně jako jste napsal, neprojdete ověřením.

Máte také nějaké snímky obrazovky nebo komunikaci s kasinem, kde vám řekli něco, co by naznačovalo to, co popisujete?

Dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den, dobrý den, neznal jsem pokyny.

Ale mám své ID a jsem vlastníkem bankovního účtu, na který dostávají mé převody do kasina

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

file Dobré ráno, to je odpověď, kterou jsem dostal.

Automaticky přeloženo:
rnx2pnvw5g
před měsícem

Ale to, že jste o tom nevěděli, vás bohužel neomlouvá, pokud jste porušili základní pravidlo ověřování. Ale co jsem viděl, situace se vyhrotila, tak uvidíme, co se nakonec stane. Bez ověření nebudete moci vybrat peníze.

Můžeš mi popsat, co všechno jsi zadal, co nebylo na tvé jméno? Pouze účet, ze kterého jste vložili, je váš?

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Jsem zklamaný, že všechno šlo tak dobře, dokud nevyužili mé situace

Vzhledem k tomu, že byly dosaženy limity pohybu mé banky, což vyhodilo mé peníze v době výběru a pokud byly vráceny kasinu, zkusil jsem to znovu, ale znovu mi je nevrátili, bylo napsáno, že transakce byla provedena. Ráno, první věc, jsem šel do své banky, abych získal další limity na své pohyby, dostal jsem další vklady a pouze od Betmaster, nikdy.

Kontaktoval jsem podporu a oni mi jen poskytli přehled, bili se kolem, když je snadné a jednoduché vrátit částku výběru do peněženky kasina jako jindy, ale ne

Pořád říkají to samé, že to nezáleží na nich, ale na někom nadřazeném, a pravdou je, že je to špatně, protože už investovali mnohem víc, než co se chystali stáhnout.

Za 1400 hoří, jak špatné, opravdu

Automaticky přeloženo:
avandoavando6
před týdnem

Dobrý den, chápu to správně, že jste nemohli dostávat peníze na účet, protože tam máte nějaký limit na pohyby, ano? Tento limit jste nějak překročili a peníze jste měli dostat zpět na svůj herní účet v kasinu, ano? Ale to se nestalo a to je teď ten problém? Podařilo se vám v bance zařídit, co jste potřebovali a chtěli byste provést výběr, ale nyní nemáte peníze na výběr, protože už nic není?

Zeptal jste se jich, kam šly peníze, pokud je to tak?

Dejte mi prosím vědět, jestli se mýlím nebo je to nějak jinak.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky