Pokud jde o můj případ, každá zpráva, kterou jsem jim poslal e-mailem, má stejnou odpověď, jakou jsem byl obviněn z praní špinavých peněz, což je nelogické vzhledem k množství peněz, se kterými jsem si hrál. Ale podpora Casino Guru mi před týdnem poslala zprávu, abych jim poslal data, která jsem poslal do kasina, myslím, že si je ověří, jestli jsou skutečná (jsou 100% legitimní). Chci jen, aby si to ověřili, protože jak jsem již zmínil, byl jsem odkázán "streamerem". V podstatě chci další důkaz, že jsem ve skutečnosti nespáchal žádný "zločin", abych si mohl stěžovat tomu chlapovi, protože jsem mu v podstatě věřil, proto jsem neváhal vložit peníze, ale ukázalo se, že inzeroval podvodné kasino, které jen čekalo, až budu mít na účtu více peněz, aby mě podvedlo
As for my case, every message I sent them via email has the same response that I was accused of money laundering, which is illogical for the amount of money I was playing with. But Casino Guru support sent me a message a week ago to send them the data I sent to the casino, I guess they will verify it if it is real (it is 100% legit). I just want them to verify it since as I mentioned before, I was referred by a "streamer". Basically, I want more proof that I didn't actually commit any "crime" so I can complain to the guy since I basically trusted him, that's why I didn't hesitate to deposit money, but it turned out that he was advertising a scam casino that was just waiting for me to have more money in the account to scam me
Automaticky přeloženo: