před 5 měsíci
0
Zlepšovaly se. Byly mi schváleny 2 výběry do týdne za poslední 3 týdny, ale poslední týden mám jeden nevyřízený a na účtu mám peníze, které chci vybrat, ale nemohu, dokud nebude schválen tento nevyřízený.
They were getting better I was getting 2 withdrawals approved within a week for the past 3 weeks but have one pending for the last week and I have money in the account that I want to withdraw but can't until this pending one is approved.
Podařilo se vám vybrat více, než jste vložili?
Have you been able to withdraw more than you deposited ?
než jsem dostal ban
Vložil jsem pomocí kryptoměny, ale stále to trvalo více než 12 dní
Samozřejmě to bylo před prosincem loňského roku
before I got banned
I deposited using cryptocurrency but it still took more than 12 days
Of course that was before December of last year
Můj zákaz byl velmi nespravedlivý. Bylo to jen 1240 dolarů a ještě mi zakázali praní špinavých peněz
Mohu vám poradit, abyste nevkládali více peněz do těchto kasin, která nemají licenci, odejdou a někdy zavřou své webové stránky něco jako "bitdice", což bylo další kasino, které lhalo o tom, že má licenci, a ukradli spoustu peněz i já který ukradl asi 500 dolarů v BTC
My ban was very unfair. It was only $1,240 and they still banned me for money laundering
I can advise you not to deposit more money in these casinos that do not have a license, they leave and sometimes close their website something like "bitdice" which was another casino that lied about having a license and they stole a lot of money even I who stole about 500 dollars in BTC
Takže už do nich nebudu vkládat žádné peníze. Jaké výmluvy vymýšleli ohledně praní špinavých peněz? Můj účet byl plně ověřen a teď tam mám asi 9 500 £, upřímně řečeno nevidím, že bych se k tomu vrátil, abych byl upřímný, což je prostě hrozné
So I won’t be depositing anymore money into them at all. What excuses were they coming up with regarding money laundering ? My account has been fully verified and now I have around £9500 in there I honestly can’t see myself getting anywhere near that back to be honest which is just awful
V mém případě moje dokumenty údajně neprošly ověřením proti praní špinavých peněz, samozřejmě jsem předtím provedl další ověření, které bylo ověřeno správně
In my case, my documents supposedly did not pass the anti-money laundering verification, of course I had previously done another verification that was verified correctly
Zvláštní, že teď mám na účtu 10 500 liber, můj účet je ověřený, ale myslím, že mi brzy pošlou e-mail s nějakou omluvou. Přemýšlím o tom, jak se mohu připravit nebo jestli je můžu zažalovat
Strange I have £10,500 in my account now my account is verified but I think they will email me soon giving some excuse. Thinking of ways I can prepare myself or if I can sue them
Ve vašem případě si myslím, že nejlepší by bylo počkat a nechat svůj účet aktivní (někdy vás také zablokují za nečinnost). Neříkám, že přijdeš o všechno, ale vždy si trochu hraj. Také v těchto podvodných kasinech nepoužívejte jiné IP adresy, může se stát cokoliv
Další věc, kterou jsem vám chtěl zmínit, je, že byste si měli přečíst podmínky kasina, protože jsem kontaktoval Askgambler a řekli mi, že mají licenci hrát na egaming Curacao, o čemž pochybuji, ale mohu vám dát vědět, jestli najít cokoliv
In your case I think the best thing would be to wait and keep your account active (sometimes they also ban you for inactivity). I'm not saying you're going to lose everything, but always play a little. Also, do not use other IP addresses at these scam casinos, anything can happen
Another thing I wanted to mention to you is that you should read the terms and conditions of the casino since I contacted Askgambler and they told me that they are licensed to play at egaming Curacao, which I doubt, but I can let you know if I find anything
Dobře, děkuji a pokud něco zjistím, vrátím se sem.
Ok thank you and if I find anything out I’ll come back here.
Ahoj, dostával jsi všechny své výběry prostřednictvím kreditní karty, jak mi včera řekli e-mailem, pouze kreditní kartou nebo kryptoměnami
Hi was you getting all your withdrawals via credit card as they have told me via email yesterday only credit card or crypto
Byly vaše výběry prováděny pouze prostřednictvím kreditní karty?
Was your withdrawals made via a credit card only?
Moje byla vyrobena a stažena na mou bankovní debetní kartu.
Mine was made and withdrawn to my bank debit card.
Obdrželi jste odstoupení od smlouvy?
Minulé pondělí jsem podal žádost o výběr a stále čekám. Dnes jsem jim poslal e-mail s dotazem, zda došlo k problému, protože moje poslední 4 výběry byly schváleny během několika dnů od vyžádání.
Have you received your withdrawal?
I put in a withdrawal request last Monday and still waiting. I've emailed them today asking if there is a problem as my last 4 withdrawals were approved within a couple of days of requesting them.
To je nepříjemné, že toto je první omluva, ačkoli moje byla debetní karta Mastercard, ale nemělo by to znamenat rozdíl. Jen vložte moji vízovou kreditní kartu a uvidíte, co řeknou příště
That’s annoying that this is there first excuse although mine was a Mastercard debit card though but shouldn’t think it make a difference. Just put my visa credit card see what they say next time
Včera jsem měl e-maily, můžete mi napsat na tam odpovím rychleji
So I had emails yesterday, can you email me at jakesoul@hotmail.com ill reply back faster there
Někdy si myslím, že protože jsou cizinci, nazývají všechny bankovní karty kreditními kartami. Nepřišel mi e-mail pouze o kreditní kartě.
I sometimes think because they are foreign they call all bank cards credit cards. I've not had an email saying credit card only.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.