Ahoj, v první řadě bych tě poprosil, abys do příspěvku nevkládal odkazy tohoto typu, protože je to zakázané.
Ale pokud jde o váš problém, je mi to docela líto, protože ze stížnosti, kterou jsem četl , byl váš účet již plně ověřen a nyní provádíte dodatečné ověření. Nejsem si jistý, co říct o tom, že vám kasino říká, že vaše ID je staré. Máte v této situaci alternativu nebo si musíte vyřídit nový občanský průkaz a řidičský průkaz?
Doufám, že se tato situace co nejdříve vyřeší, i když si nejsem jistý, zda ano, protože kasino říká, že musíte získat nové dokumenty.
Každopádně pokud se něco změní nebo se dozvíte něco nového, dejte nám a ostatním hráčům vědět.
Budu netrpělivě čekat.
Hi, first of all I would ask you not to put links of this type in your post, because it is forbidden.
But as for your problem, I'm quite sorry, because from the complaint I've read, your account was already fully verified and now you're doing a additional verification. I'm not sure what to say about the casino telling you that your ID is old. In this situation do you have an alternative or do you have to get a new ID and driving license ?
I hope that this situation will be resolved as soon as possible, although I am not sure if it will be, since the casino says that you have to get new documents.
Anyway, if something changes or you learn anything new, please let us and other players know.
I'll be waiting impatiently.