DomůFórumKasinaBet1000 Casino - všeobecná diskuze

Bet1000 Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od mariana2007
|
21 244 zobrazení 131 odpovědí |
|
1 2 3...7
aivas2003
před rokem

Ahoj, v první řadě bych tě poprosil, abys do příspěvku nevkládal odkazy tohoto typu, protože je to zakázané.

Ale pokud jde o váš problém, je mi to docela líto, protože ze stížnosti, kterou jsem četl , byl váš účet již plně ověřen a nyní provádíte dodatečné ověření. Nejsem si jistý, co říct o tom, že vám kasino říká, že vaše ID je staré. Máte v této situaci alternativu nebo si musíte vyřídit nový občanský průkaz a řidičský průkaz?

Doufám, že se tato situace co nejdříve vyřeší, i když si nejsem jistý, zda ano, protože kasino říká, že musíte získat nové dokumenty.

Každopádně pokud se něco změní nebo se dozvíte něco nového, dejte nám a ostatním hráčům vědět.

Budu netrpělivě čekat.

Automaticky přeloženo:
aivas2003
před rokem

Určitě je nejmoudřejší nehrát, dokud se vše nevyřeší. Chápu vaši situaci a vidím, jak to musí být frustrující, když vaše dokumenty platí všude jinde než v tomto kasinu. Nedává mi to moc smysl, když je to tak, jak říkáš. Pokud byste nějakým způsobem získávali nový občanský průkaz, cestovní pas, řidičský průkaz, mohli byste jej nechat zpracovat tak, aby měl datum vypršení platnosti, když ve vaší zemi tyto doklady nemají toto nezbytné datum?

Pokud jde o stížnosti, četl jste je předtím, než jste hráli v kasinu? Někdy to může pomoci při rozhodování, zda tam hrát nebo ne.

Každopádně pevně věřím, že se tato situace dá vyřešit. Nejlepší by bylo najít shodu s kasinem, ale obávám se, že to tak nemusí být. Nicméně budeme rádi za jakékoli další informace od vás v souvislosti s tímto případem. Budu čekat.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Hrozné kasino. Od 21. září 2023 se moje výhry ve výši 200 eur nevyplácejí. Požádali o dodatečné ověření dokladů a adres, vše jsem odeslal, účet byl ověřen, ale peníze nebyly vybrány. Lhůta pro výběr je 48 hodin, byla však z jejich strany porušena. Porušují svá vlastní pravidla, ignorují je v e-mailu a na chatu, když se ptají „kdy bude výběr proveden?" Bez odpovědi na tuto otázku vydali zákaz. Myslím, že toto kasino patří na černou listinu. Na stížnosti také nereagují.

Automaticky přeloženo:
aivas2003
před rokem

Ahoj Aivas2003,


jak informoval náš zástupce podpory, regulační orgány a poskytovatelé plateb od nás vyžadují, abychom prováděli postupy KYC. To zahrnuje aktuální ID. Bohužel nejsme schopni přijmout již prošlá ID nebo ID, která jsou tak stará, že na nich není možné rozpoznat osobu.


Jsme více než rádi, že zpracujeme váš výběr, jakmile budeme mít aktuální a platný průkaz totožnosti.


s pozdravem

Automaticky přeloženo:
Dobronx
před rokem

Ahoj,


toto stažení již bylo schváleno. Dále jsme zmínili, že ověření dokumentů a schválení prvního výběru může trvat o něco déle než obvyklých několik hodin, které si naši hráči užívají. Více informací o tomto najdete v sekci VOP kasina.


s pozdravem

Automaticky přeloženo:
před rokem
Příspěvek od aivas2003 byl odstraněn
před rokem

Chápu. O tomto nařízení jsem však neměl tušení a alespoň jsem se dozvěděl něco nového. Ale jak jste řekl, situace bude vyžadovat zachovat chladnou hlavu a být trpělivý. Vypadá to, že i po odpovědi kasina bude pravděpodobně nutné, abyste si vyřídili nové ID, takže pokud s tím budete pokračovat, neváhejte a dejte mi vědět, jak jste dopadli. Snad bude po tom vše v pořádku.

Zkřížené prsty. 🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

Hrozné kasino. Od 21. září 2023 se moje výhry ve výši 200 eur nevyplácejí. Požádali o dodatečné ověření dokladů a adres, vše jsem odeslal, účet byl ověřen, ale peníze nebyly vybrány. Lhůta pro výběr je 48 hodin, byla však z jejich strany porušena. Porušují svá vlastní pravidla, ignorují je v e-mailu a na chatu, když se ptají „kdy bude výběr proveden?" Bez odpovědi na tuto otázku vydali zákaz. Myslím, že toto kasino patří na černou listinu. Na stížnosti také nereagují.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj. Myslím, že není nutné hned panikařit, když vám peníze nedorazily ani po 2 dnech.

Kasino však uvedlo, že váš výběr již byl schválen, takže si myslím, že je jen otázkou času, kdy své peníze dostanete.

Každopádně to určitě není hezké, když nedostaneš odpověď na svou otázku nebo když dostaneš ban v chatu, to chápu.

Mohl byste nám však dát vědět, zda byl váš výběr úspěšný a dostali jste své peníze?

Automaticky přeloženo:
před rokem

děkuji vážím si

Automaticky přeloženo:
před rokem
Příspěvek od aivas2003 byl odstraněn
před rokem

Ano, většinou s vámi souhlasím, že kasino nemůže hráče k ničemu nutit. Je velká škoda, když problémy tohoto typu nastanou.

Ale uvidíme, jak se to časem vyvine a kam to dotáhne. Budu se snažit myslet pozitivně a doufat, že pro vás vše dobře dopadne. Budu čekat na něco nového. Opatruj se 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

V kasinu hraji od 02.2023 a doteď jsem měl spoustu vkladů a výběrů bez problému. Moje prvotní ověření vyžadovalo pouze občanský průkaz, který jsem poskytl. Během mého posledního vkladu a stočeného bonusu z mé strany a částky výběru 330 eur jsem byl požádán o dodatečné ověření (normální). Předložil jsem dokumenty a po dvou dnech byl převod zamítnut s argumentem, že mám duplicitní účet , a není tam žádná taková duplicita, protože hraju jen já. Prosím poraďte co dělat?

Automaticky přeloženo:
PhoenixR
před rokem

Ahoj.

Zde se obvykle přístup liší. I když jste si omylem vytvořili jiný účet, domníváme se, že by to nemělo být důvodem ke zrušení zůstatku.

Vzhledem k tomu, že jste přesvědčeni, že neexistují žádné jiné účty, je důležité pochopit, proč si tím kasino je tak jisté.

Máte tušení, jak kasino k takovému závěru dospělo? Bylo vám řečeno?

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

"Při kontrole vaší žádosti o výběr a účtu jsme zjistili, že váš profil souvisí s jiným profilem v systému. Obávám se, že podle bodu 4.5 našich Všeobecných obchodních podmínek to není povoleno:"

Toto je odpověď od nich. Zkoušel jsem psát do živého chatu, ale odtud dávají stejnou odpověď. Kde berou informace o dabingových profilech netuším. Mám jeden profil a hraji z něj 6 měsíců.

Automaticky přeloženo:
PhoenixR
před rokem

Chápu, ale mluvil jsem o konkrétních bodech, které bychom měli zvážit.

Jak to teď vidím, měli byste podat bezplatnou stížnost. Začněte prosím čtením tohoto průvodce .

Pokud jste v, tento odkaz vede na tvůrce stížnosti ; nezapomeňte prosím vyplnit všechny důležité informace.

Věříme, že ke každému takovému případu je třeba přistupovat individuálně, snad se nám podaří zjistit férovou pointu.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, nějakou dobu hraji na bet1000. Nedávno jsem získal své první výhry v hodnotě výběru. Až do této situace bylo vše hladké. Nejprve jsem přes web nahrál své dokumenty (řidičský průkaz a výpis z účtu jako důkaz adresy). Můj výběr byl kasinem zrušen a požádali o selfie s id a selfie s „ahoj bet1000, datum, e-mail". Můj wd byl opět zrušen a řekli, že selfie id neprošlo, takže jsem udělal další s pasem, který je novější. Pak cs řekl, že váš účet je dobrý, můžete znovu vložit wd. O 60 hodin později to znovu zrušili, aniž by mi byl uveden důvod (potřebuje další ověření, které lze vidět v historii plateb). Momentálně sedím na chatu a čekám na odpověď. Jsem velmi smutný, protože miluji stránky a hry, ale nestojí to za nic, pokud v případě výhry nedostanete své peníze.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj @TiluCrew,


gratuluji k výhře! Jako regulované kasino jsme povinni shromažďovat určité informace a dokumenty pro výběry. Již jsme se s vámi podělili o to, co potřebujeme ke zpracování vašeho výběru.


s pozdravem

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, nějakou dobu hraji na bet1000. Nedávno jsem získal své první výhry v hodnotě výběru. Až do této situace bylo vše hladké. Nejprve jsem přes web nahrál své dokumenty (řidičský průkaz a výpis z účtu jako důkaz adresy). Můj výběr byl kasinem zrušen a požádali o selfie s id a selfie s „ahoj bet1000, datum, e-mail". Můj wd byl opět zrušen a řekli, že selfie id neprošlo, takže jsem udělal další s pasem, který je novější. Pak cs řekl, že váš účet je dobrý, můžete znovu vložit wd. O 60 hodin později to znovu zrušili, aniž by mi byl uveden důvod (potřebuje další ověření, které lze vidět v historii plateb). Momentálně sedím na chatu a čekám na odpověď. Jsem velmi smutný, protože miluji stránky a hry, ale nestojí to za nic, pokud v případě výhry nedostanete své peníze.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, je mi líto, že slyším o vašem problému. Pokud jde o dodatečné ověření, co ještě potřebujete přidat? Live chat vám také řekl něco konkrétního o této situaci?

Budu čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Kdy vyřešíte můj problém. Kasino, které nevyplácí výhry, je odsouzeno k bankrotu. Vymýšlíte si způsoby, jak NEPLATIT vykonstruovanými obviněními z duplicitních účtů, a když jsem vás žádal o důkazy, odmítl jste s vysvětlením, že je poskytnete třetím stranám. Výběr výher z Potřebuje vaše kasino třetí strany a odvolání?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Kasino odpovědělo, že to byla chyba a měl bych znovu požádat o výběr a oni to zpracují ASAP. Jakmile obdržím svůj výběr, aktualizuji se

Automaticky přeloženo:
TiluCrew
před rokem

Perfektní, takže počkám na aktualizaci a doufám, že nenastanou žádné další problémy a peníze dostanete co nejdříve. Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Bet1000 nyní úspěšně nahrál mé prostředky na skrill. Věřím, že to byla jen chyba a další výběry se bez problémů zaplatí 🙂

Automaticky přeloženo:
1 2 3...7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky