před měsícem
Řekli, že problémy byly technické problémy s poskytovatelem
They Said the problems was tecnical issues with provider
0
Řekli, že problémy byly technické problémy s poskytovatelem
They Said the problems was tecnical issues with provider
Jak dlouho bude trvat, než obdržím výběr z Bulharska prostřednictvím bankovního převodu v Revolutu?
How long will it take for me to receive a withdrawal requested from Bulgaria, via a bank transfer in Revolut?
До колко време ще получа теглене заявено от България, чрез банков трансфер в револют?
Good evening, I requested a withdrawal from this (BDMbet) online casino, but I read a file about negative experiences, is it still this tragic? To avoid some kind of forced 14-day waiting, I will send, I don't see a statement of honor or something. Thanks.
Zdravim vecer sem si zazadal o vyber z tohoto(BDMbet) online kasina, no ale docitam se spis o negativnich zkusenostech je to furt stale takhle tragicky?Da se predchazet nejakymu silenymu 14denimu cekani zaslanim ja nevim vypisu z uctu nebo tak neco Díky.
Jak dlouho bude trvat, než obdržím výběr z Bulharska prostřednictvím bankovního převodu v Revolutu?
How long will it take for me to receive a withdrawal requested from Bulgaria, via a bank transfer in Revolut?
До колко време ще получа теглене заявено от България, чрез банков трансфер в револют?
Dobrý den, to si netroufám říct, ale můžete říct, jak dlouho čekáte? Je to váš první výběr v kasinu? Požádali vás o nějaké dokumenty? Dejte mi vědět, prosím.
Hello, I don't dare to say, but can you say how long you are waiting for? Is this your first casino withdrawal? Did they ask you for any documents? Let me know, please.
Good evening, I requested a withdrawal from this (BDMbet) online casino, but I read a file about negative experiences, is it still this tragic? To avoid some kind of forced 14-day waiting, I will send, I don't see a statement of honor or something. Thanks.
Zdravim vecer sem si zazadal o vyber z tohoto(BDMbet) online kasina, no ale docitam se spis o negativnich zkusenostech je to furt stale takhle tragicky?Da se predchazet nejakymu silenymu 14denimu cekani zaslanim ja nevim vypisu z uctu nebo tak neco Díky.
Ahoj, myslím, že čekání se hráčů jen těžko dotkne. Pokud od vás kasino dokumenty nepotřebuje, pak je nemusíte posílat, bude vhodné pouze tehdy, když vás požádá o ověření.
Pokud jste tedy provedli výběr, bude důležité, abyste byli trpěliví a mohli v klidu komunikovat s kasinem a ptát se jich, jak dlouho by to mělo trvat a podobně, i když někdy je lepší, když vám nedají jistou čas a pak to nesplní.
Byl bych rád, kdyby to ve vašem případě bylo jinak a peníze byste dostali dříve.
Využili jste však pro hraní zde nějaký bonus? Je to vaše první volba?
Hi, I think waiting will hardly affect the players. If the casino does not need documents from you, then you do not need to send them, it will only be appropriate when they ask you to verify yourself.
So if you made a selection, it will be important that you be patient and you can calmly communicate with the casino and ask them how long it should take and so on, even though sometimes it is better if they don't give you a certain time and then they don't fulfill it.
I would be happy if it were different in your case and you would receive the money earlier.
However, have you used any bonus to play here? Is it your first choice?
Ahoj, myslím, že čakanie hráči len ťažko ovplyvnia. Pokiaľ kasíno od teba nebude potrebovať dokumenty, tak ich posielať nemusíš, vhodné to bude až vtedy, keď budú chcieť od teba aby si sa verifikoval.
Ak si teda zadával výber, bude dôležité aby si bol trpezvlivý a kľudne môžeš s kasínom komunikovať a spýtať sa ich na to koľko by to malo trvať a podobne aj keď asi niekedy je lepšie ak ti nedajú určitý čas a potom by to nesplnili.
Bol by som rád ak by to v tvojom prípade bolo iné a peniaze by si dostal skôr.
Avšak, používal si tu nejaký bonus na hranie? Je to tvoj prvý výber?
Čekám už pár dní, stav je stále v kontrole, účet je ověřen
I have been waiting for a few days, the status is still under review, the account is verified
Чакам няколко дни, статуса е все още в проверка, акаунта е верифициран
Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení a odeslání peněz hráči. Zkuste být tedy trpěliví a zkontrolujte, zda se stav odběru nezmění. Pokud se nic neděje a nemáte žádné informace, dejte nám vědět a my se vám pokusíme pomoci.
We give casinos 14 days to resolve and send the money to the player. So try to be patient and check if the withdrawal status changes. If nothing happens and you have no information, let us know and we will try to help you.
Asi bych to vnímal stejně, takže platí i lhůta 14 dní a pokud nemáte peníze a kasino vás ignoruje, rozhodně mi napište a zkusíme asistovat.
I would probably feel the same way, so the 14-day period also applies, and if you don't have money and the casino ignores you, definitely write to me and we will try to assist.
Asi by som to mal rovnako, paltí teda tiež lehota 14 dní a pokiaľ nebudeš mať peniaze a kasíno ťa bude ignorovať, určite mi napíš a pokúsime sa asistovať.
Dostal jsem svůj první výběr. Vydal jsem ho 26. večer a dostal jsem ho dnes ráno 28. dne
I got my first withdrawal. I released it on the evening of the 26th and received it this morning on the 28th
Получих първото си теглене. Пуснах го на 26 вечерта и днес сутринта 28 го получих
No vidíš, vždyť trpělivost růže přináší. Máte tam další odběr? 🙂
Well, you see, after all, patience brings roses. Do you have another withdrawal there? 🙂
Čeká se na zpracování dalších
Waiting for the next ones to be processed
Да очаквам следващите да бъдат обработени
Rozuměl. Určitě mi dejte vědět, jak dlouho trvá, než dorazí i ty peníze. 😉
Understood. Be sure to let me know how long it takes for that money to arrive as well. 😉
Dobré ráno, děje se zvláštní věc, která se u BDM Bet nikdy nestala a nejen, včera chci vybrat, ale výběr je několikrát zamítnut (není to poprvé, co vybírám), kontaktuji chat a jsem řekl, že pro výběr musím hrát 3x částku vkladu (bonus nepoužívám).
Nikdy jsem o tom neslyšel, ale nakonec jsem hrál a měl štěstí a vyhrál a podařilo se mi překonat vklad 3x.
Dnes jsem si přečetl všechny Podmínky, všechny podmínky pro odstoupení od smlouvy, strávil jsem hodinu s asistentem na chatu a nikde v podmínkách a předpisech toto pravidlo nenajdete.
Asistent chatu to také hledal a nemohl to najít, dokud mi neřekl, že mě kontaktuje tým specialistů.
(Mám chaty a screenshoty všeho, včetně pravidel)
Nemyslím si, že je správné provést vklad, aniž by tato informace byla sdělena.
Pokud vložím 50, chtěl bych vědět, že musím hrát alespoň 150, než budu moci vybrat. Stejně tak, když vložím 50 a vyhraju 100, musím dokončit všechny peníze, abych si mohl vybrat, v tom případě nemám žádné další výhry.
Považuji za opravdu extrémní být skutečnými penězi a ne bonusem.
Děkuji, pokud má někdo nějaké informace.
Nyní také čekám na reakci kasina, ale přijde mi divné dávat pravidla, která se nenacházejí v podmínkách.
Díky za pomoc
Good morning, a strange thing is happening that has never happened before with BDM Bet and not only, yesterday I want to withdraw but my withdrawal is refused several times (it is not the first time I withdraw), I contact the chat and I am told that to withdraw I must have played x3 the amount of the deposit (I do not use Bonus).
Never heard of this, but in the end I played and got lucky and won and managed to get past that x3 deposit.
Today I read all the Terms and Conditions, all the withdrawal terms, I spent an hour with the assistant in chat, and nowhere in the terms and regulations is this rule found.
The chat assistant also looked for it and couldn't find it, until he told me that he would have the specialist team contact me.
(I have chats and screenshots of everything, including the rules)
I don't think it's right to make a deposit without this information being communicated.
If I deposit 50 I would like to know that I have to play at least 150 before I can withdraw. Likewise if I deposit 50 and win 100, I have to finish all the money to be able to withdraw, in which case I have no other winnings.
I find it really extreme being real money and not Bonus.
Thanks if anyone has any information.
Now I'm also waiting for a response from the casino, but it seems strange to me to put rules that are not found in the terms and conditions.
Thanks for your help
BUongiorno sta capitando una cosa strana che prima non era mai successa con BDM Bet e non solo, ieri voglio prelevare ma mi viene rifiutato più volte il prelievo (non è la prima volta che prelevo), contatto la chat e mi viene detto che per prelevare devo aver giocato x3 la somma del deposito (io non uso Bonus).
Mai sentita questa cosa, comunque alla fine ho giocato e sono stata fortunato vincendo e riuscendo a superare quel x3 del deposito.
Oggi mi sono letta tutti i Termini e le condizioni, tutte i termini per il prelievo, sono stata un'ora con l'assistente in chat, e non si trova da nessuna parte nei termini e il regolamento questa regola.
L'ha cercata anche l'assistente della chat e non l'ha trovata, finché mi ha detto che mi avrebbe fatta contattare dal team degli specialisti.
(ho chat e screen shot di tutto anche del regolamento)
Non trovo corretto fare un deposito senza che venga comunicata questa informazione.
Se deposito 50 vorrei sapere che devo giocare almeno 150 prima di poter prelevare. Nello stesso modo se deposito 50 e vinco 100, devo finire tutti i soldi per poter prelevare, nel caso non ho altre vincite.
Lo trovo davvero estremo essendo soldi reali e non Bonus.
Grazie se qualcuno ha qualche informazione.
Ora attendo anche una risposta dal casino, ma mi pare strano mettere regole che poi non si trovano nei termini e condizioni.
Grazie per l'aiuto
Ahoj, chtěl jsem říct, že je čím dál častější rolovat svůj vklad, ale kasina se mnohokrát uchýlí k 1x. Někdy je to 3x a na některých místech se můžete setkat i 5x, což je na mě docela hodně. Každopádně jsem se díval na jejich Podmínky a nevím, kde se jejich agent díval, když jsem to za 20 sekund našel.
Tyto informace najdete zde v bodě 7.6 🙂
Ale čekáte teď nějaké stažení nebo jste o tom chtěli vědět? 🤔
Hi, I wanted to say that it is becoming more and more common to roll your deposit but many times casinos resort to 1x. Sometimes it's 3x and some places you can even meet 5x, which is quite a lot for me. Anyway, I looked at their Terms and Conditions and I don't know where their agent looked when I found it in 20 seconds.
You can find that information here point 7.6 🙂
But are you waiting for some withdrawal now or did you want to know about this? 🤔
LOL děkuji za odpověď Jaro, přepošlu ti screenshot zaslaný v chatu asistentovi BDM a ujišťuji tě, že to neříkalo. Včera/dnes byl upraven ... Proto tam nebyl. A také mám uložený chat (z 05.12.2024), který to může dokázat. Bod 6 řekl x1 ne pro x3 (včera odpoledne v 16:00)
Nyní jsem si jistý, že jsem měl pravdu, když jsem požádal BDM o informace. Důležité je, že jsme to napsali dnes, aby se člověk mohl rozhodnout, zda vloží nebo ne.
V tomto případě si myslím, že bych měl zavřít svůj účet na BDM, protože nemá smysl hrát x3, než budu moci vybrat, příliš to snižuje možnost výběru.
Díky za pomoc Jaro 🙂
LOL thanks for your reply Jaro, I'll forward you the screenshot sent in chat to the BDM assistant and I assure you it didn't say that. It was modified yesterday/today ... That's why it wasn't there. And I also have the saved chat (from 05.12.2024) that can prove it. Point 6 said x1 not for x3 (yesterday afternoon at 16:00)
Now I am sure that I was right, when I asked BDM for information. The important thing is that we wrote it today, so that a person can decide whether to deposit or not.
In this case I think I should close my account on BDM because it makes no sense to have to play x3 before being able to withdraw, it reduces the possibility of a withdrawal too much.
Thanks for the help Jaro 🙂
LOL grazie per la tua risposta Jaro, ti giro lo screenshot inviato in chat all'assistente di BDM e ti garantisco che non diceva così. E' stato modificato ieri/oggi ... Per questo che non c'era. E ho anche la chat salvata (del 05.12.2024) che lo può dimostrare. Il punto 6 diceva x1 non per x3 (ieri pomeriggio alle 16.00)
Ora ho la certezza che avevo ragione io, al momento che ho chiesto info a BDM. L'importante che lo abbiamo scritto oggi, in modo tale che una persona può decidere se depositare o meno.
In questo caso ritengo di chiudere account su BDM perché non ha senso dover giocare x3 prima di poter prelevare, riduci troppo la possibilità di un prelievo.
Grazie per l'aiuto Jaro 🙂
Nemáš zač. Nečekal jsem, že to opraví nebo změní. Ale myslím, že hráči si na to mohou udělat vlastní názor a také, jak jsi řekl, se rozhodnout, jestli je to pro ně vhodné a budou tady hrát i přes takové omezení.
Podle toho, co píšeš, mezi ně nebudeš, tak doufám, že alespoň uzavření účtu proběhne v pořádku.
Pokud budete potřebovat pomoc nebo radu, dejte mi vědět. 🙂
You're welcome. I didn't expect them to fix it or change it. But I guess players can make up their own minds about it and also, as you said, decide if it's suitable for them and they will play here despite such a restriction.
According to what you write you won't be one of them, so I hope that at least the account closure will go fine.
If you need any help or advice, let me know. 🙂
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.