DomůFórumKasinaBDM Bet Casino - všeobecná diskuze

BDM Bet Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

 od Anonymized623
|
11 690 zobrazení 136 odpovědí |
|
1...5 6 7

filefilezdravim už 5 den čekám na výběr z BDMbet kupodivu první výběr 15000 vyšel docela hladce tohle se dost táhne na podpoře stále píší že musím čekat 5 pracovních dní což už je a stále nic je nějaká naděje ?píší zaplaceno ale na účtu stále nic není.

Upraveno
hybros

Ahoj!

Gratuluji minimálně k předchozímu pěkného výběru! I já jsem zaregistrovala, že se výběry u některých hráčů více táhnou. Těžko říct čím to je. Možná se jim prostě sešlo více výběrů najednou a nebo mají méně lidí v práci. Opravdu hádám.

Pokud Ti ovšem tvrdí, že transakci vyřešili, určitě bych trvala na číslu transakce. Případě bych se podívala, zda jí nemám jako pending příchozí. Nedávno jsem si například otevřela účet v ČSOB a pořád jsem v šoku z toho s jakým zpožděním se u nich transakce uskutečnují.


Upraveno

Dobrý večer z Řecka

Mám identifikaci v bdm a výběr jsem provedl bankovní transakcí.

Zrušili můj výběr.

Oddělení

Zkusil jsem to znovu a zadal swiftkód banky a čekám.

Automaticky přeloženo:
ptsesmetzis

Ahoj,

Hezký den z České republiky!

Uvidíme, zda to bude lépe fungovat s kódem Swift. Chybělo to, když jste podali první výběr?

Tak či onak, budeme tu pro vás!

Automaticky přeloženo:
Radka

děkuji za odpověď.

Ano, swiftový kód chyběl.

Přeji si to.

Automaticky přeloženo:
ptsesmetzis

Dobře, dáš nám prosím vědět, až se něco změní, a tedy jestli bylo stažení v pořádku nebo jestli se znovu objevily nějaké problémy?

Byla bych ráda, kdybyste měli pozitivní zprávy.😉

Automaticky přeloženo:
Jaro

děkuji za odpověď.

Poslední zprávou je, že platba byla nyní schválena a právě probíhá kontrola a převod peněz z banky.

O všech posledních novinkách vás budu průběžně informovat.


Automaticky přeloženo:
ptsesmetzis

Pozitivní krok vpřed, počkám si na finální aktualizaci, ale jak je to v tomto stavu, je jen otázkou času, kdy peníze dostanete.

Takže budu tady, až se věci změní.😉

Automaticky přeloženo:
Jaro

Děkuji mnohokrát

Peníze odešly z firmy k výplatě do banky včera ráno.

Na účtu jsem zatím žádné peníze neviděl...možná to ještě nějakou dobu potrvá.

Automaticky přeloženo:
ptsesmetzis

Ano, zřejmě ano, ale věřím, že to nebude dlouho trvat. Klidně mi řekni, až je budeš mít.🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro

Děkuji mnohokrát

Peníze mám, byly uloženy.

Automaticky přeloženo:
ptsesmetzis

Jsem rád, že se k vám dostaly, užijte si je.

Myslíte si, že zůstanete v kasinu, i když jste měli takovou zkušenost?🤔

Automaticky přeloženo:

Dobrý večer, potřebuji pomoc od někoho zkušenějšího v kasinech než já, mám peníze v hodnotě 750 EUR v BDMBET, které nemohu vybrat, když se snažím vybrat nízké nebo vysoké částky, zobrazí se zpráva, že zadaná částka překročila limit, nevím, co to znamená. Dříve jsem si kasino užíval, protože předchozí výběry jsem provedl bez problémů. Vše mám v pořádku na účtu, všechny dokumenty byly odeslány. Nemám žádné aktivní bonusy. Může mi někdo pomoci vybrat peníze? Už jsem e-mailem na podporu, ale neodpoví mi. Děkuju

Automaticky přeloženo:
paulocurado10

Dobrý den, určitě bych hned napsal do live chatu, co musíte v tomto případě udělat. Na naší stránce jsem neviděl žádný limit. Zkoušel jste se podívat, jestli má kasino nějaký limit, třeba denní/týdenní nebo něco podobného? Možná by to mohl být problém, ale je to jen můj odhad. Kdy jste vstoupili do výběru?

Zkuste se prosím zeptat na živém chatu a uvidíte, co řeknou.

Automaticky přeloženo:

Ahoj všichni,

Před týdnem jsem objednal výběr (435,85€), ale peníze ještě nedorazily. Podpora odpovídá standardními frázemi, že je to běžná praxe a musíte počkat. Můj účet je ověřen. Jak dlouho mám čekat na výběr? Podpora neví, kdo vydal licenci kasinu. Podpora je jen formalita. V žádném případě to nepomáhá. K čemu je to potřeba, je velká otázka. Díky


Automaticky přeloženo:
karleolin

Hele, když jsi napsal, že jsi ověřený, tak nevím, co může kasinu trvat týden, než ti pošle peníze. Jakou platební metodu jste použili? Někdy to může být zpožděno kvůli poskytovateli třetí strany, pokud ho kasino používá, ale nevím, jestli je to tak.

Ještě dodávám, že kasinům dáváme 14 dní na to, aby vše potřebné vyřešily a peníze poslaly hráči. Pokud ne, můžete nás kontaktovat a my se pokusíme pomoci.

co říkáš?

Automaticky přeloženo:

Ahoj,

K vkladu a výběru jsem použil kryptoměnu usdt (trc-20). Nevybral jsem peníze.


děkuji za odpověď. Budu vás průběžně informovat.

Automaticky přeloženo:
karleolin

Hmm, pak je to pro mě ještě záhadnější, protože kryptoměny by měly být nejrychlejší ze všech metod.

Zkuste tedy ještě chvíli počkat a pokud se nic nestane a kasino vám neposkytne žádnou relevantní odpověď, jen stále dokola to samé, dejte mi vědět.

Držíme palce.🤞

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, výplata ještě nedorazila. jsem naštvaná. Na webu bdmbet.com nevidím aktivní licenci. Můžete mi o tom prosím říct? Podpora kasina mě v této otázce ignoruje

Automaticky přeloženo:
karleolin

Podle naší recenze a informací má kasino dokonce dvě licence, takže by neměl být problém. Můžete to vidět na tomto snímku obrazovky, ale samozřejmě musíte mít anglickou verzi webu. Pokud s výběrem čekáte déle než 14 dní, dejte nám vědět a my se vám pokusíme pomoci.

file

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky