Vážený hráči, zkuste se uklidnit. Nejsem schopen vám odpovědět na otázky, které jste zde zveřejnil od mé poslední odpovědi.
Chápu, že jsi ve stresu, ale zkus si raději dát pauzu. Tahle aktivita pro tebe musí být nesmírně frustrující. V téhle situaci ti moc pomoct nemůžu, ale Matěj ti může. Jen to chce trochu času.
Jelikož je dnes pátek, co kdybyste se zaměřili na volnočasové aktivity? Zkuste dát svému mozku a nervům trochu pauzu.
Zbytek bude vyřešen prostřednictvím stížnosti. Nebojte se.
Dear player, try to calm down. I'm unable to give you the answers to questions you have posted here since my last reply.
I understand you are stressed out, but try to take a break instead. This activity must be extremely frustrating for you. I can't help you much in this situation, but Matěj can assist you. It just takes some time.
Since it's Friday today, how about you focus on leisure time activities? Try to give your brain and nerves a little break.
The rest will be handled through the complaint. Don't worry.
Rád bych se s vámi podělil o svou zkušenost s BDMBet.
Dne 25. srpna 2025 ve 12:03 jsem požádal o výběr 1500 CAD. Žádost byla přijata a momentálně je zaseknuta v režimu „provádění kontrol".
Předtím byl můj účet plně ověřen se všemi dokumenty (cestovní pas, doklad o adrese, doklad o vkladu, telefon a e-mail). Podpora dokonce písemně potvrdila, že můj výběr bude zpracován do 24 hodin. Později to vyvrátili s tím, že můj účet je „prověřován", ale bez jakéhokoli vysvětlení nebo časového rámce.
Také jsem poskytl/a údaje o mé krypto peněžence, včetně adresy TRX (stejné, která byla použita pro můj vklad), svého jména a e-mailu. Navzdory tomu můj výběr stále čeká na zpracování.
Tato situace je velmi frustrující a laskavě žádám CasinoGuru, aby se na můj případ podívalo a pomohlo mi získat mé právoplatné výhry.
I would like to share my experience with BDMBet.
I requested a withdrawal of 1500 CAD on 25 August 2025 at 12:03 PM. The request was accepted and is currently stuck in "execution of controls".
Before this, my account was fully verified with all documents (passport, proof of address, proof of deposit, phone, and email). Support even confirmed in writing that my withdrawal would be processed within 24 hours. Later, they contradicted this by saying my account was "under investigation", but without providing any explanation or timeframe.
I have also provided details of my crypto wallet, including my TRX address (the same used for my deposit), my name, and my email. Despite this, my withdrawal is still pending.
This situation is very frustrating and I kindly ask CasinoGuru to look into my case and help me receive my rightful winnings.
Stalo se mi mnohem horší. Vyhrál jsem více než 14 000 eur a po ověření mého účtu s různými absurdními výmluvami začali požadovat dokumenty, které již byly odeslány a schváleny, jen aby se vyhnuli zaplacení jediného eura!
Much worse happened to me. I won more than 14,000 euros and, with various absurd excuses, after verifying my account, they started requesting documents that had already been sent and approved just to avoid paying a single euro!
A me è accaduto molto di peggio ho vinto più di 14000 euro e con scuse varie tutte assurde dopo aver verificato il mio account hanno cominciato a richiedere documenti già inviati ed approvati pur di non pagare neanche un euro!
Obracím se na Matěje, aby nám pomohl vybrat naše legitimní výhry, stejně jako si beze slova vybrali naše peníze a teď musí platit.
Sázkové kanceláře a kasina jsou založeny na vztahu důvěry mezi hráčem a bankéřem. Platí ti, co porážejí!
I am turning to Matej help us to withdraw our legitimate winnings just as they cashed out our money without a word now they have to pay
Sports betting sites and casinos are based on a relationship of trust between player and banker. Losers pay!
Mi rivolgo a Matej aiutaci a farci prelevare le legittime vincite così come hanno incassato i nostri soldi senza fiatare ora devono pagare
i siti di scommesse sportive ed i casinò si fondano sul rapporto di fiducia tra giocatore e banco chi perde paga!
Rád bych se s vámi podělil o svou zkušenost s BDMBet.
Dne 25. srpna 2025 ve 12:03 jsem požádal o výběr 1500 CAD. Žádost byla přijata a momentálně je zaseknuta v režimu „provádění kontrol".
Předtím byl můj účet plně ověřen se všemi dokumenty (cestovní pas, doklad o adrese, doklad o vkladu, telefon a e-mail). Podpora dokonce písemně potvrdila, že můj výběr bude zpracován do 24 hodin. Později to vyvrátili s tím, že můj účet je „prověřován", ale bez jakéhokoli vysvětlení nebo časového rámce.
Také jsem poskytl/a údaje o mé krypto peněžence, včetně adresy TRX (stejné, která byla použita pro můj vklad), svého jména a e-mailu. Navzdory tomu můj výběr stále čeká na zpracování.
Tato situace je velmi frustrující a laskavě žádám CasinoGuru, aby se na můj případ podívalo a pomohlo mi získat mé právoplatné výhry.
I would like to share my experience with BDMBet.
I requested a withdrawal of 1500 CAD on 25 August 2025 at 12:03 PM. The request was accepted and is currently stuck in "execution of controls".
Before this, my account was fully verified with all documents (passport, proof of address, proof of deposit, phone, and email). Support even confirmed in writing that my withdrawal would be processed within 24 hours. Later, they contradicted this by saying my account was "under investigation", but without providing any explanation or timeframe.
I have also provided details of my crypto wallet, including my TRX address (the same used for my deposit), my name, and my email. Despite this, my withdrawal is still pending.
This situation is very frustrating and I kindly ask CasinoGuru to look into my case and help me receive my rightful winnings.
Dobrý den, jistě. Pokud problém nemá nic společného s odvětvím sportovních sázek a souvisejícími sázkami, které nepovažujeme za kasinovou situaci, moji kolegové se na to rádi podívají. Stačí to co nejlépe popište a oni to zkontrolují.
Stížnost na kasino můžete podat zde: https://casino.guru/complaints/create
Doufám, že vám stížnost pomůže!
Hello, sure thing. If the problem has nothing to do with the sports betting branch and associated bets, which we do not consider a casino situation, my colleagues will gladly take a look. Just describe it as best you can and they will review it.
Please submit your complaint against the casino here: https://casino.guru/complaints/create
Hope the complaint will help you!
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.