před týdnem
0
Čekám na 3 platby od 30. října. Poslední úspěšný výběr byl však 6. listopadu.
I am waiting for 3 payments from October 30. However, my last successful withdrawal was on November 6.
Takže 2 ze 3 výběrů byly zrušeny a já to chtěl znovu vybrat. Řekli mi, že už by to mělo být opraveno. Slyšel jste někdo to samé???
So 2 out 3 withdrawls were canceled and they me to withdrawl it again. They told me it should be fixed by now. Did anyone hear the same???
Z rozhovorů s VIP agentem jsem jednou dostal informaci, že prostředky byly vybrány jimi - navzdory všemu, že jejich stav v kasinu je stále: "kontrolujeme", příště, že mají technický problém.
Mluvit s nimi je tedy zbytečné, protože nemůžete ani zjistit, jaký je skutečný důvod, proč tyto platby neprobíhají.
From conversations with a VIP agent, I once received information that the funds were withdrawn by them - despite everything that their status in the casino is still: "we are checking", next time that they have a technical problem.
So talking to them is pointless because you can't even find out what the real reason is why these payments are not being made.
Tato pokračující debata naznačuje, že ten druhý může nabídnout pronikavější informace než my. Jsem rád, že jste si udělal čas s podáním stížnosti; věci kolem procesů kasina jsou docela nejasné, mohu-li to tak říci.
Toto vlákno budeme určitě sledovat! Informujte nás, prosím.
This continuing debate suggests that the other might offer more insightful information than we do. I'm glad you took the time to submit the complaint; things surrounding the casino's processes are quite unclear, if I may say so.
We'll keep an eye on this thread for sure! Keep us posted, please.
nikdo ještě nemá peníze. Jsem jako zpátky od začátku
no havent Got any money yet. Im like back from the beginning
naprosto souhlasím. Tady je něco opravdu špatně! Co můžeme udělat, abychom získali své peníze. Prostě zrušili můj výběr a řekli mi, že jsou problémy s bankovním převodem. Neustále vyprávějí různým čápům, proč nemůžu mít své peníze
I totally agree. Something is really wrong here! What Can we do to get our money. They just cancell my withdrawl and told me there are problems with bank transfer. They keep telling different storkes why i cant have my money
Dobrý den, můžeme se držet stížnosti a nechat zprostředkovatele stížnosti požádat kasino o podrobné vysvětlení, jakmile skončí úvodní vyhodnocení informací. Mezitím prosím pravidelně aktualizujte stížnost.
Představuji si, že je to frustrující, ale přesto i stížnost potřebuje svůj čas, aby se posunula vpřed.
Prosím, vydržte!
Hi, we can stick to the complaint and let the complaint mediator ask the casino for a detailed explanation once the initial information assessment has finished. In the meantime, please update the complaint regularly.
I imagine it is frustrating, but still, even the complaint needs its time to move forward.
Please, hold on!
Dobré pro vás. 1 výběr stále čeká a jeden je zaplacen – ale stále v bance. Snad zítra.
Good for u. 1 withdrawl still pendling and one is paid - but still in bank. Hopefully tomorrow.
Ne, že mám všechny své peníze, možná tam budu hrát znovu. Mají některé hry jako monopol, což pro mě bylo těžké najít online pro hráče v Dánsku. Věřím, že to mělo nějaké problémy - ale nyní je vše opraveno. Snad v budoucnu nebudou problémy.
No that i Got all my money i might PLAY there again. They have some games as monopoly which was hard for me to find online for players in Denmark. I believe that had some issues - but its all fixed now. Hopefully there wont be problems in the future.
Byl jsem příliš rychlý, abych zhodnotil situaci. Dostal jsem e-mail s informací, že můj výběr byl úspěšně zpracován, ale když jsem zkontroloval svůj účet, neobdržel jsem žádné peníze.
I was too quick to assess the situation. I received an email informing me that my withdrawal had been successfully processed, but when I checked my account I did not receive any money.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.