DomůFórumKasinaBDM Bet Casino - všeobecná diskuze

BDM Bet Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 9 měsíci od Anonymized623
|
5 887 zobrazení 100 odpovědí |
|
12 3 4...6
4h7tvss9fy
před měsícem

Zkontrolujte si svou doručenou poštu a spam a požádejte na insta

Automaticky přeloženo:
4h7tvss9fy
před měsícem

Moje je carolowariolo napište mi

Automaticky přeloženo:
před měsícem

ano, čekám na 3 losování. První byl proveden 3. listopadu a poslední výběr byl proveden 5. listopadu. A můj účet je plně ověřen.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Děkuji za informaci.

Takže vidím, že od vaší první uběhlo pár dní a doufám, že brzy budete moci obdržet peníze.

Dostali jste od kasina nějaké informace o tom, jak dlouho to může trvat?

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Napsali mi e-mail. Potvrdila, že úspěšně zpracovali moje 3 výběry a výběry mohou trvat až 5 pracovních dnů. Ale když se přihlásím na web - říká, že stále čeká na zpracování. Snad budu mít brzy peníze.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Také čekám na vyřízení mých 3 výběrů z 30. října. Ostatní následné výběry proběhly bez problémů. Ty předchozí však stále vysvětlují technické problémy.

Automaticky přeloženo:
mareczek9222
před měsícem

opravdu nevím, co čekat... stále čekám. I když mi poslali e-mail s potvrzením, že worhdrawls byly zpracovány. Ale když se přihlásím ke svému účtu, stále se to nezpracovalo.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Napsali mi e-mail. Potvrdila, že úspěšně zpracovali moje 3 výběry a výběry mohou trvat až 5 pracovních dnů. Ale když se přihlásím na web - říká, že stále čeká na zpracování. Snad budu mít brzy peníze.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Tak jsem zvědavý, jak to dopadne, když vám kasino řeklo jednu věc, ale vy na účtu vidíte jinou. Počkejme tedy na čas, který vám kasino poskytlo a pokud vám peníze nepošlou, určitě jim dejte vědět. Pevně ​​věřím, že vše dobře dopadne.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Nechám vás, pokud se něco změní.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Také čekám na vyřízení mých 3 výběrů z 30. října. Ostatní následné výběry proběhly bez problémů. Ty předchozí však stále vysvětlují technické problémy.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj, koukám, že je vás více hráčů, kteří čekají na peníze, takže pokud kasino hlásí technické problémy, dejme jim čas na nápravu. Samozřejmě nám dejte vědět, jak probíhají výběry nebo zda byly technické problémy vyřešeny. Pravděpodobně budou mít také nějaký výplatní příkaz, takže budete muset být trpěliví a snad peníze přijdou tak, jak mají.

Pokud se něco změní, dejte mi určitě vědět.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Z rozhovorů s VIP agentem jsem jednou dostal informaci, že prostředky byly vybrány jimi - navzdory všemu, že jejich stav v kasinu je stále: "kontrolujeme", příště, že mají technický problém.

Mluvit s nimi je tedy zbytečné, protože nemůžete ani zjistit, jaký je skutečný důvod, proč tyto platby neprobíhají.

Automaticky přeloženo:
mareczek9222
před měsícem

Myslíte si, že vyplatí naše výběry?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Pomalu ztrácím naději, protože stále mění důvody, proč tyto výplaty nebyly provedeny. Vím také, že podobné akce se dějí i v jejich dalších kasinech. Na jednom z nich mi zrušili výběr a nevrátili mi ani prostředky na hráčský účet.


Nezbývá než doufat, že Casino Guru pomůže situaci objasnit (protože už dávno také zdrželi platbu a já jim vyhrožoval, že se věc nahlásí a najednou platby byly v mžiku).

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Právě jsem od nich dostal e-mail. Také mi řekli, že nyní mají technické problémy. Ale včera mi řekli, že už to zpracovali - což asi nebyla pravda.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

zní to, jako by tito lumpové nikomu neplatí. Měl jsem peníze na jiné stránce, kterou vlastní, Lazybar, a tam mi také zrušili účet a nezaplatili mi peníze, které na něm byly.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dostal někdo nějaké výběry?

Nechápu, když nevyplácejí, jak to, že jejich webové stránky jsou stále otevřené pro hráče HRÁT?!

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Včera jsem provedl zkušební vklad a objednal výběr. Obvykle platba dorazí po 3 hodinách, bohužel nyní je i tato platba vedena jako čekající.

Automaticky přeloženo:
mareczek9222
před měsícem

taky to nedává smysl. Prý mají technické problémy. Ale je to pouze technický problém, když vybíráte - ale žádné problémy s vklady! Jaký vtip!

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ano, je to vždy dobrá výmluva říct, že máme technické problémy :🙂 file

Automaticky přeloženo:
mareczek9222
před měsícem

ale už jste z této sázkové stránky bez problémů odstoupili?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ano, měl jsem hodně výběrů. Dříve přicházely bez problémů přesně po 3 hodinách. Pak se tyto 3 platby zastavily, ale později platby přicházely dál. Nyní však není zpracován ani jeden výběr.

Automaticky přeloženo:
12 3 4...6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky