před týdnem
Zkontrolujte si svou doručenou poštu a spam a požádejte na insta
Check your inbox and spam and request on insta
0
Zkontrolujte si svou doručenou poštu a spam a požádejte na insta
Check your inbox and spam and request on insta
ano, čekám na 3 losování. První byl proveden 3. listopadu a poslední výběr byl proveden 5. listopadu. A můj účet je plně ověřen.
yes i am waiting for 3 wothdrawls. The first was made 3 november and the last ondes was withdrawls was made The 5.th november. And my account is fully verified.
Děkuji za informaci.
Takže vidím, že od vaší první uběhlo pár dní a doufám, že brzy budete moci obdržet peníze.
Dostali jste od kasina nějaké informace o tom, jak dlouho to může trvat?
Thank you for the information.
So I can see that it has been few days since your first one, and hopefully you will be able to receive the money soon.
Did you get any information from the casino about how long it could possibly take?
Napsali mi e-mail. Potvrdila, že úspěšně zpracovali moje 3 výběry a výběry mohou trvat až 5 pracovních dnů. Ale když se přihlásím na web - říká, že stále čeká na zpracování. Snad budu mít brzy peníze.
They wrote me an e-mail. She confirmed that they successfully processed my 3 withdrawls and the withdrawls could take up to 5 business days. But when I log on to the website - it says its still waiting to be processed. Hopefully I Will have the money soon.
Také čekám na vyřízení mých 3 výběrů z 30. října. Ostatní následné výběry proběhly bez problémů. Ty předchozí však stále vysvětlují technické problémy.
I am also waiting for my 3 withdrawals from October 30th to be processed. Other subsequent withdrawals went through without issue. However, the previous ones are still explained by technical problems.
opravdu nevím, co čekat... stále čekám. I když mi poslali e-mail s potvrzením, že worhdrawls byly zpracovány. Ale když se přihlásím ke svému účtu, stále se to nezpracovalo.
really dont know what to expect… im still waiting. Although they sent me an e-mail confirming the worhdrawls has processed. But when I log on to my account it still hasnt processed.
Napsali mi e-mail. Potvrdila, že úspěšně zpracovali moje 3 výběry a výběry mohou trvat až 5 pracovních dnů. Ale když se přihlásím na web - říká, že stále čeká na zpracování. Snad budu mít brzy peníze.
They wrote me an e-mail. She confirmed that they successfully processed my 3 withdrawls and the withdrawls could take up to 5 business days. But when I log on to the website - it says its still waiting to be processed. Hopefully I Will have the money soon.
Tak jsem zvědavý, jak to dopadne, když vám kasino řeklo jednu věc, ale vy na účtu vidíte jinou. Počkejme tedy na čas, který vám kasino poskytlo a pokud vám peníze nepošlou, určitě jim dejte vědět. Pevně věřím, že vše dobře dopadne.
So I'm curious how it will turn out when the casino has told you one thing but you see another in your account. So let's wait for the time the casino gave you and if they don't send you the money, be sure to let them know. I firmly believe that everything will turn out well.
Také čekám na vyřízení mých 3 výběrů z 30. října. Ostatní následné výběry proběhly bez problémů. Ty předchozí však stále vysvětlují technické problémy.
I am also waiting for my 3 withdrawals from October 30th to be processed. Other subsequent withdrawals went through without issue. However, the previous ones are still explained by technical problems.
Ahoj, koukám, že je vás více hráčů, kteří čekají na peníze, takže pokud kasino hlásí technické problémy, dejme jim čas na nápravu. Samozřejmě nám dejte vědět, jak probíhají výběry nebo zda byly technické problémy vyřešeny. Pravděpodobně budou mít také nějaký výplatní příkaz, takže budete muset být trpěliví a snad peníze přijdou tak, jak mají.
Pokud se něco změní, dejte mi určitě vědět.
Hi, I see that there are more of you players who are waiting for money, so if the casino announces technical problems, let's give them some time to fix it. Of course, be sure to let us know how the withdrawals are going or if the technical problems have been fixed. They will probably have some kind of payout order as well, so you will have to be patient and hopefully the money will come in as it is supposed to.
Be sure to let me know if anything changes.
Z rozhovorů s VIP agentem jsem jednou dostal informaci, že prostředky byly vybrány jimi - navzdory všemu, že jejich stav v kasinu je stále: "kontrolujeme", příště, že mají technický problém.
Mluvit s nimi je tedy zbytečné, protože nemůžete ani zjistit, jaký je skutečný důvod, proč tyto platby neprobíhají.
From conversations with a VIP agent, I once received information that the funds were withdrawn by them - despite everything that their status in the casino is still: "we are checking", next time that they have a technical problem.
So talking to them is pointless because you can't even find out what the real reason is why these payments are not being made.
Pomalu ztrácím naději, protože stále mění důvody, proč tyto výplaty nebyly provedeny. Vím také, že podobné akce se dějí i v jejich dalších kasinech. Na jednom z nich mi zrušili výběr a nevrátili mi ani prostředky na hráčský účet.
Nezbývá než doufat, že Casino Guru pomůže situaci objasnit (protože už dávno také zdrželi platbu a já jim vyhrožoval, že se věc nahlásí a najednou platby byly v mžiku).
I'm slowly losing hope because they keep changing the reasons why these payouts haven't been made. I also know that similar actions are happening in their other casinos. On one of them, they canceled my withdrawal and did not even return the funds to my player account.
We can only hope that Casino Guru will help clarify the situation (because a long time ago they also delayed the payment and I threatened them that the matter would be reported and suddenly the payments were made in an instant).
Právě jsem od nich dostal e-mail. Také mi řekli, že nyní mají technické problémy. Ale včera mi řekli, že už to zpracovali - což asi nebyla pravda.
I just recieved an e-mail from them. They also told me they have tecnical problems now. But Yesterday they told me they already processed it - which was probably not the truth.
zní to, jako by tito lumpové nikomu neplatí. Měl jsem peníze na jiné stránce, kterou vlastní, Lazybar, a tam mi také zrušili účet a nezaplatili mi peníze, které na něm byly.
sounds like these bums aren't paying anyone. I had money on another site they own, Lazybar, and they shut my account down there as well and have not paid me the money that was in it.
Včera jsem provedl zkušební vklad a objednal výběr. Obvykle platba dorazí po 3 hodinách, bohužel nyní je i tato platba vedena jako čekající.
Yesterday I made a test deposit and ordered a withdrawal. Usually, the payment arrives after 3 hours, unfortunately now this payment is also listed as pending.
taky to nedává smysl. Prý mají technické problémy. Ale je to pouze technický problém, když vybíráte - ale žádné problémy s vklady! Jaký vtip!
also it doesnt make any sense. They say they have tecnical problems. But its Only at tecnical problem when you withdrawl - but no problems with deposits! What a joke!
ale už jste z této sázkové stránky bez problémů odstoupili?
but you have withdrawl from this betsite before without any problems?
Ano, měl jsem hodně výběrů. Dříve přicházely bez problémů přesně po 3 hodinách. Pak se tyto 3 platby zastavily, ale později platby přicházely dál. Nyní však není zpracován ani jeden výběr.
Yes, I had lots of withdrawals. Previously, they came without any problems after exactly 3 hours. Then these 3 payments stopped, but later payments continued to arrive. However, now not a single withdrawal is processed.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.