před 6 dny
Vyřešili tento problém? Mám tady stejný problém
They solved this problem? I have the same problem here
0
Vyřešili tento problém? Mám tady stejný problém
They solved this problem? I have the same problem here
Bohužel od tohoto uživatele zatím nemáme žádné další informace.
Chtěli byste nám popsat vaši situaci, abychom vám mohli pomoci?
Well, we have no more information from this user up until now, unfortunately.
Would you like to describe your situation to us so we can perhaps help you out?
Jistá věc! Poskytněte veškerý relevantní obsah, který máte k dispozici, aby naši specialisté měli dobré místo, kde začít. Jsem si jistý, že tento proces ještě docela znáte; pokud budete na cestě potřebovat pomoc, neváhejte se zeptat.
Když už jsme u toho, s jakým problémem jste se v BDM prosím setkali?
Sure thing! Provide all relevant content you have available so our specialists have a good place to start, please. I'm sure you are quite familiar with the process still; if you need help along the way, don't hesitate to ask.
Speaking of which, what kind of issue have you encountered at BDM, please?
Včera s více než 5000 $ na mém účtu deaktivovali můj účet bez e-mailu nebo upozornění. Neříkají mi proč a já se jich nemůžu zmocnit. Můžete mi s tím pomoci?
Yesterday with over $5000 in my account they disabled my account with no email or notice. They are not telling me why and I am unable to get a hold of them. Can you help me with this ?
No, to je smůla. Vidím, že jste měli docela pěknou částku a je vždy dobré, když vám kasino sdělí důvod, proč se rozhodlo zablokovat hráčský účet. Takto můžeme jen hádat, a to nedělám rád.
Každopádně, hráli jste tady s nějakým bonusem? Napadá vás něco, co byste mohli udělat pro to, aby kasino učinilo tento krok? Jste ověřeni nebo ne?
Well, that's unfortunate. I see you had quite a nice amount and it is always good when the casino tells you the reason why they decided to block the player's account. That way we can just guess, and I don't like to do that.
Anyway, did you play with any bonus here? Can you think of anything you could do to make the casino take this step? Are you verified or not?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.