před měsícem
Vyřešili tento problém? Mám tady stejný problém
They solved this problem? I have the same problem here
0
Vyřešili tento problém? Mám tady stejný problém
They solved this problem? I have the same problem here
Bohužel od tohoto uživatele zatím nemáme žádné další informace.
Chtěli byste nám popsat vaši situaci, abychom vám mohli pomoci?
Well, we have no more information from this user up until now, unfortunately.
Would you like to describe your situation to us so we can perhaps help you out?
Jistá věc! Poskytněte veškerý relevantní obsah, který máte k dispozici, aby naši specialisté měli dobré místo, kde začít. Jsem si jistý, že tento proces ještě docela znáte; pokud budete na cestě potřebovat pomoc, neváhejte se zeptat.
Když už jsme u toho, s jakým problémem jste se v BDM prosím setkali?
Sure thing! Provide all relevant content you have available so our specialists have a good place to start, please. I'm sure you are quite familiar with the process still; if you need help along the way, don't hesitate to ask.
Speaking of which, what kind of issue have you encountered at BDM, please?
Včera s více než 5000 $ na mém účtu deaktivovali můj účet bez e-mailu nebo upozornění. Neříkají mi proč a já se jich nemůžu zmocnit. Můžete mi s tím pomoci?
Yesterday with over $5000 in my account they disabled my account with no email or notice. They are not telling me why and I am unable to get a hold of them. Can you help me with this ?
No, to je smůla. Vidím, že jste měli docela pěknou částku a je vždy dobré, když vám kasino sdělí důvod, proč se rozhodlo zablokovat hráčský účet. Takto můžeme jen hádat, a to nedělám rád.
Každopádně, hráli jste tady s nějakým bonusem? Napadá vás něco, co byste mohli udělat pro to, aby kasino učinilo tento krok? Jste ověřeni nebo ne?
Well, that's unfortunate. I see you had quite a nice amount and it is always good when the casino tells you the reason why they decided to block the player's account. That way we can just guess, and I don't like to do that.
Anyway, did you play with any bonus here? Can you think of anything you could do to make the casino take this step? Are you verified or not?
Dostali jste od kasina nějaké vysvětlení, proč byla vaše žádost zamítnuta?🤔
Je důležité znát důvod, aby se podle mého názoru dalo vše vyřešit.
Viděl jsem, že jste zde s naším týmem podali stížnost a Kristina už na tom začala pracovat. Mějte prosím na paměti, že kasinům dáváme celých 14 dní na zpracování výběru, než budeme moci zasáhnout, takže to bude trvat o něco déle, než byste pravděpodobně očekávali.
Doufejme, že problém bude vyřešen bez zásahu našeho reklamačního týmu dříve a vy budete moci získat své peníze.
Dejte nám prosím vědět o všech aktualizacích.
Did you get any explanation from the casino why your request was denied?🤔
It is important to know the reason so everything can be solved in my opinion.
I saw that you have filed a complaint here with our team and Kristina has already started to work on it. Just please keep in mind that we give casinos 14 full days to process the withdrawal before we can intervene, so it will take a bit longer than you would probably expect.
Hopefully the issue will be solved without the intervention of our complaint team sooner, and you will be able to get your money.
Please let us know about any updates.
Zatím jsem žádné peníze nedostal. Uvedli nějaký termín, který v podstatě řekl, že mohou můj účet kdykoli zavřít. Začali odpovídat na e-maily, ale byli velmi vágní a začali žádat o další ověřovací dokumenty, aby mě přiměli odejít.
I have not received any money yet. They stated some term basically saying they can shut down my account anytime they want. They have began to respond to emails but very vague and have starting asking for more verification documents to try to just get me to go away.
Jak dlouho čekáte. A děkuji za odpověď.
How Long have u been waiting. And Thank u for answering.
Vlastně ano. Stížnost si můžete ověřit zde .
He actually did, yes. You can check the complaint here.
Vidím, že také čekáte na svůj výběr. Právo?
Mohu se zeptat, kdy přesně jste o peníze požádali a zda je váš účet v tomto kasinu plně ověřen?
I can see that you are waiting for your withdrawal as well. Right?
May I ask when exactly you requested the money and if your account is fully verified at this casino?
Zatím jsem žádné peníze nedostal. Uvedli nějaký termín, který v podstatě řekl, že mohou můj účet kdykoli zavřít. Začali odpovídat na e-maily, ale byli velmi vágní a začali žádat o další ověřovací dokumenty, aby mě přiměli odejít.
I have not received any money yet. They stated some term basically saying they can shut down my account anytime they want. They have began to respond to emails but very vague and have starting asking for more verification documents to try to just get me to go away.
Doufám, že se vše podaří vysvětlit a Vaše stížnost bude brzy vyřešena.
Budeme to bedlivě sledovat a držet palce.🤞
Informujte nás o všem, prosím. budete?
I hope that everything can be explained and your complaint will get to its resolution soon.
We will keep a close eye on this and keep the fingers crossed.🤞
Keep us updated about everything, please. Will you?
ano, čekám na 3 losování. První byl proveden 3. listopadu a poslední výběr byl proveden 5. listopadu. A můj účet je plně ověřen.
yes i am waiting for 3 wothdrawls. The first was made 3 november and the last ondes was withdrawls was made The 5.th november. And my account is fully verified.
Dejte mi své číslo WhatsApp nebo instagram Mám přesně stejný problém, i když mám na výběr více než 50 000 eur
Give me your WhatsApp number or instagram I have the same exact issue though I have more than 50k euro to withdraw
Dejte mi svůj WhatsApp, mám stejný problém
Give me your WhatsApp I have the same issue
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.