FórumKasina96 Casino - všeobecná diskuze

96 Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

před 10 měsíci od Djolenisko
|
20742 zobrazení 143 odpovědí |
|
1...6 7 8
Přidat příspěvek
Alko26
před 9 měsíci

Ahoj Alko26, omlouvám se, že máte tento problém. Můžete potvrdit, zda používáte správnou e-mailovou adresu, tj support@96.com ?

Automaticky přeloženo:
96.com Casino
před 9 měsíci

Zadejte bonus bez vkladu znovu, mnoho nových hráčů se zaregistruje s bonusem bez vkladu

Automaticky přeloženo:
Alko26
před 9 měsíci

lidí Maximální výběr byl 250. Kvůli násilníkům byla pravidla zpřísněna a maximální výběr byl 100. Poté byl odstraněn. nebyli jste podvedeni, vše dělali podle pravidel. nebo mimo pravidla budeš počítat 1700? jste legrační

Automaticky přeloženo:
Djolenisko
před 9 měsíci

tak uzavřeli bonus bez vkladu. O čem to mluvíš?


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Pomozte mi, prosím. Toto kasino odečetlo 1600 usdt z mého zůstatku. Zde výše uvedený hráč zveřejnil snímek obrazovky, kde mu po vsazení bonusu dali 250 usdt, doslova ve stejnou dobu, vsadil jsem peníze na výběr, ale dali mi pouze 100, i když po přehrání sázky mě nechali s 250 a dál jsem s tím hrál a vyhrál 1700. Z tohoto bonusu jim zbylo přesně 250, zbytek byl automaticky odepsán. Mám screenshoty, všechny důkazy. Jen drze odepsali celý zůstatek. Už týden si s nimi dopisuji. Podávají snídaně a nebojí se žádných stížností! Pomoc

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj. Jak vidím v tomto vlákně, kasino vám odpovědělo a poskytlo správnou e-mailovou adresu pro případ, že byste měli špatnou. Doufejme tedy, že se vám podaří problém vyřešit přímo s nimi.

Vždy doporučujeme hráčům, aby si pozorně přečetli T&C v každém kasinu, stejně jako Bonus T&C, aby se předešlo mylným závěrům a lépe pochopili, jak bonusy skutečně fungují. Pokud potřebujete další pomoc, neváhejte nás kontaktovat.


Automaticky přeloženo:
Romi
před 9 měsíci

Co mi odpověděli, řekli mi svůj email? Znám ji, dopisuji si s nimi týden. Prezentoval jsem vám skutečnost, že 28. den člověk poslal screenshot, jak vybral 250 usdt ze stejného bonusu, a ve stejný den mi stáhli pouze 100, ve stejnou dobu mám screenshoty, oni V té době neměňte žádná pravidla týkající se tohoto bonusu. Jinak by po vsazení sázky na účtu nezbylo 250 usdt. Dále, toto jsou již mé prostředky a mám právo si s nimi hrát, což jsem také udělal. Takže jste se postavil na stranu kasina? Když je fakt, že hráči z tohoto bonusu vyberou konkrétně 250, tak přesně o 10 minut později požádám o platbu a oni mi strhnou jen 100. Takže změnili pravidla za 10 minut?))

Automaticky přeloženo:
96.com Casino
před 9 měsíci

Ano, přesně na tento email, píši Vám týden a Vaše nedostatečná a neodborná podpora nemůže říci nic o tom, že zde člověk poslal screenshot, že mu bylo 28. ledna staženo 250 z bonusu, můžete viz screenshot na předchozí stránce a přesně ve stejnou chvíli jsem požádal o platbu a dali mi jen 100. Měníte tam pravidla každých 10 minut?

Automaticky přeloženo:
sus4567
před 9 měsíci

Nauč se číst, pak se snaž být chytrý, prosím

Automaticky přeloženo:
Alko26
před 9 měsíci

Zachováme to slušně, prosím?

Chápu vaši frustraci; jen jestli můžu, nepropadej špatné náladě.

Rád bych dodal, že odpověď, kterou jste dostali, zní přinejmenším docela rozumně. Kasino může pravidla kdykoli změnit; to je běžná situace. Souhlasím však s tím, že byste se měli řídit pravidly platnými v době přijetí bonusu.

S trochou štěstí bude tato nepříjemná situace velmi brzy řádně vyřešena. Na to se těším.


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Co mi odpověděli, řekli mi svůj email? Znám ji, dopisuji si s nimi týden. Prezentoval jsem vám skutečnost, že 28. den člověk poslal screenshot, jak vybral 250 usdt ze stejného bonusu, a ve stejný den mi stáhli pouze 100, ve stejnou dobu mám screenshoty, oni V té době neměňte žádná pravidla týkající se tohoto bonusu. Jinak by po vsazení sázky na účtu nezbylo 250 usdt. Dále, toto jsou již mé prostředky a mám právo si s nimi hrát, což jsem také udělal. Takže jste se postavil na stranu kasina? Když je fakt, že hráči z tohoto bonusu vyberou konkrétně 250, tak přesně o 10 minut později požádám o platbu a oni mi strhnou jen 100. Takže změnili pravidla za 10 minut?))

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj. Je naprosto zřejmé, že cítíte, že jste v právu, ale bohužel není v našich silách zde na fóru hledat nápravu nebo posuzovat situaci ostatních hráčů bez konkrétních okolností.

Osobně se mi líbí, že je v diskuzi i zástupce kasina a snad se dočkáme vysvětlení. Pokud však máte pocit, že kasino nepostupovalo zcela férově, můžete vždy podat stížnost a náš specializovaný tým projde vše, co s touto situací souvisí. Vše, co potřebujete, abyste mohli začít, je ochota spolupracovat. Jak vám to zní?

Pro snadné odeslání stížnosti stačí kliknout/klepnout na tento odkaz 👈.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

A je to! Řekl jste klíč „měli byste podléhat pravidlům platným v době přijetí bonusu". Registroval jsem se 24. ledna, měli dva propagační kódy za 10 usdt a 25 usdt, aktivoval jsem za 25 při registraci. Hrál jsem sázku a měl jsem asi 1000 usdt a automaticky bylo odepsáno všechno, kromě 250 usdt. Rozumíš? To znamená, že v té době nebylo maximálních 100 usdt! A na jiných fórech hráči posílali screenshoty a ukazovali, že kasino vyplatilo 250 z bonusu!! A to, že pak o týden později změnili pravidla, to mě nezajímá, bonus jsem vyhrál zpět 25. ledna. Navíc, když jsem šel na toto fórum, viděl jsem screenshot, že hráč stáhl 250, po něm hned další napsal na fórum, že byl stažen 250. A bylo 28. ledna...v 01:00 a já měl žádosti o stažení Do této doby zamítli! Poté, jakmile jsem viděl snímek obrazovky, okamžitě jsem to dal znovu na výběr a dali mi jen 100. Mám všechny snímky obrazovky, jak byly moje žádosti o platbu zrušeny

Automaticky přeloženo:
Romi
před 9 měsíci

Samozřejmě podám reklamaci. Výše, váš kolega napsal velmi správně, Neexistuje žádné pravidlo, že maximum je pouze 100 usdt. V době, kdy jsem přijal bonus – Nebyl, vybrali 250 a po vsazení sázky zbylo přesně 250. Navíc i po třech dnech stále stáhli 250 a důkazy o tom jsou na vašem fóru

Automaticky přeloženo:
Romi
před 9 měsíci

Sledoval jsem odkaz, ale z nějakého důvodu nemohu zanechat stížnost...

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ještě jsem chtěl dodat, že když bylo na účtu 1700 a dal jsem 100 na výběr, vybrali 100 a na zůstatku zůstalo 1600, ale neodepisovali! Když mi pak přišlo 100, udělal jsem další výběr za 600, přihláška 2 dny visela, teprve pak byla zrušena, 600 se nevrátilo a 1000, která byla v rozvaze, byla odepsána.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj Alko26, nadále prosím kontaktujte náš tým podpory pomocí tohoto e-mailu: support@96.com . Buďte si jisti, že vám pomohou. Děkuji!

Automaticky přeloženo:
96.com Casino
před 9 měsíci

Poslouchej, přestaň lhát!!! Kontaktuji je už týden. Přestaňte se tu na fóru tvářit, že pomáháte a hrajte pro veřejnost!!! Znám váš e-mail velmi dobře a už několik týdnů si dopisuji! Ale odmítají vrátit peníze na můj zůstatek! Pokud chcete problém vyřešit, vraťte mi peníze. Můj mail pligar790@gmail.com . Můžete zkontrolovat, že jsem vám opakovaně posílal e-mail

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Samozřejmě podám reklamaci. Výše, váš kolega napsal velmi správně, Neexistuje žádné pravidlo, že maximum je pouze 100 usdt. V době, kdy jsem přijal bonus – Nebyl, vybrali 250 a po vsazení sázky zbylo přesně 250. Navíc i po třech dnech stále stáhli 250 a důkazy o tom jsou na vašem fóru

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Vlastně jsem řekl něco jiného, ale to nechť se rozhodne, nejlépe na základě připomínek obou stran. Je mi docela smutno, když vidím, jak je tento rozhovor mnohem intenzivnější.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj Alko26, nadále prosím kontaktujte náš tým podpory pomocí tohoto e-mailu: support@96.com . Buďte si jisti, že vám pomohou. Děkuji!

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Omlouvám se, že zasahuji,

ale je ještě něco, co byste mohli udělat, abyste hráči nějak pomohli?

Nemáte náhodou nějaké další připomínky k bonusové části tohoto čísla? Doufám, že oba cítíme, že správná reakce by mohla zabránit ostřejší výměně slov. 🙏


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Sledoval jsem odkaz, ale z nějakého důvodu nemohu zanechat stížnost...

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Omlouvám se, že to slyším.

Pokusím se vám s tím pomoci. Mohl byste být prosím konkrétnější? Snímek obrazovky ukazující problém by byl pěkný. Také bych rád viděl vaši adresu URL, proto by byl pro začátek nejlepší úplný, neoříznutý snímek obrazovky.

Můžeš prosím jeden poslat?

Automaticky přeloženo:
Alko26
před 9 měsíci

Jsme rádi, že jste si našli čas a podělili se s námi o své nedávné zkušenosti! Děkujeme, že jste součástí komunity 96.com. Opravdu si vážíme vaší účasti a chápeme důležitost jasné komunikace.

Abychom zajistili spravedlnost a zachovali zvláštní povahu našich akcí pro každého, výhry z bonusových fondů jsou omezeny na 100 USDT. Doufáme, že to pomůže udržet úroveň hřiště pro všechny naše hráče!

Pokud máte další otázky nebo potřebujete další vysvětlení, náš specializovaný tým podpory je v pohotovosti 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, připraven vám pomoci prostřednictvím e-mailu nebo živého chatu. Neváhejte je kontaktovat s vaším referenčním číslem nebo podrobnostmi o hráčském účtu pro personalizovanou podporu.

Ještě jednou děkujeme, že jste si vybrali 96.com. Těšíme se na vaši další návštěvu naší platformy!

Automaticky přeloženo:
1...6 7 8
Jít na stránkuz 8 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky