před 9 měsíci
Neváhejte a zaplaťte zálohu a bude vám vyplaceno...
Feel free to pay a deposit and you will be paid...
Slobodno uplati depozit bices isplacen...
0
Neváhejte a zaplaťte zálohu a bude vám vyplaceno...
Feel free to pay a deposit and you will be paid...
Slobodno uplati depozit bices isplacen...
Pokud a kdy zavedete nový bonus bez vkladu?
If and when are you going to introduce that new no deposit bonus?
Da li i kada cete da ubacite taj novi no deposit bonus?
Z nějakého důvodu jsem zatím neviděl jediný pozitivní závěr nebo screenshot se závěrem. Tak na to radši zapomenu a ušetřím peníze 😁
For some reason I haven’t seen a single positive conclusion or screenshot with the conclusion yet. So I'd rather forget about it and save my money 😁
Что-то я не видел ещё ни одного положительного вывода и скрина с выводом. Поэтому я лучше забуду об этом и сохраню свои деньги 😁
No, neviděl jsem žádné screenshoty. A za druhé, nikde nejsou žádné recenze o tomto kasinu, pouze na tomto webu, a to i bez pozitivních recenzí
Well, I haven't seen any screenshots. And secondly, there are no reviews about this casino anywhere, only on this site, and even then without positive reviews
Ну скринов я не видел. И во вторых отзывов про это казино нету нигде, только на этом сайте и то без положительных отзывов
Váš snímek obrazovky bude první kladnou recenzí)
Your screenshot will be the first positive review)
Вот твой скрин будет первым положительным отзывом)
Je škoda, že. Tyto zprávy nejsou aktualizovány
It's a pity that. These messages are not updated
To bardzo szkoda, że. Te wiadomości nie są zaktualizowane
ale říkají, že maximální doba platby je 24 hodin. Ještě pár hodin a termín bude splněn. ale žádná platba nebyla. ač jsem koukal na internet, píšou, že stahují až 3 hodiny. ale asi je to škoda
but they say that the maximum payment time is 24 hours. Just a couple more hours and that deadline will be reached. but there was no payment. although I looked on the Internet, they write that they withdraw up to 3 hours. but I guess it's a shame
Ano, rozumím tomu, co říkáte, ale přesto si myslím, že jeden den není vůbec důvodem k panice. Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení procesu výběru.
V jaké fázi jsi teď? Už jste dostali své peníze?
Yes, I understand what you are saying, but I still think that one day is not a reason to panic at all. We give casinos 14 days to sort out the withdrawal process.
What stage are you at now? Have you received your money yet?
Kluci, jestli to někdo vydedukoval, pošlete prosím screenshot, jinak nevím, jestli mám dělat odd?! Zůstatek je nyní 2 000 $. Proto nevím, jestli má cenu zkoušet vklad. Zatím jsem neviděl žádné pozitivní recenze
Guys, if someone deduced it, please post a screenshot, otherwise I don’t know if I should do a dept?! The balance is now $2k. Therefore, I don’t know if it’s worth trying to make a deposit. I haven’t seen any positive reviews yet
Ребята эсли кто-то вывел скиньте скрин пожалуйста, а то я хз делать ли деп?! На балансе сейчас 2к$. Поэтому я не знаю стоит ли пробовать делать деп. Отзывов положительных пока не встречал
Ahoj, máte problém s výběrem v tomto kasinu? Jak dlouho čekáte na své peníze? Co se týče zálohy, tak pokud je to ověřovací vklad 10 USD, myslím, že je to v pořádku. Zkoušeli jste se zeptat kasina, zda je to nutné pro váš výběr a zda to musíte vsadit?
Hi, do you have a problem with the withdrawal in this casino ? How long have you been waiting for your money ? As far as the deposit is concerned, as long as it's a $10 verification deposit, I think it's fine. Have you tried asking the casino if this is necessary for your withdrawal and if you have to wager it ?
Nevěřím těm kasinům, která vyžadují vklad, ani těm, která byla otevřena nedávno a o kasinu samotném nejsou žádné recenze ani informace
I don’t trust those casinos that require deposit, as well as those that have opened recently and there are no reviews or information about the casino itself
Я не верю тем казино где нужен деп, а также тем которые открылись недавно и нету никаких отзывов и информации о самом казино
Našim váženým hráčům!
Upřímně se omlouváme za všechny nedávné nepříjemnosti, se kterými jste se mohli setkat. Vaše spokojenost je naší nejvyšší prioritou a chceme vás ujistit, že se aktivně zabýváme a řešíme každý případ podpory zaslaný na naši e-mailovou podporu.
Pokud jste nás kontaktovali a čekáte na odpověď, děkujeme za vaši trpělivost. Náš specializovaný tým pilně pracuje, aby zajistil, že každý problém bude důkladně prošetřen a rychle vyřešen.
Pro ty, kteří se neozvali, ale mohou mít obavy, neváhejte kontaktovat náš tým podpory na adrese support@96.com . Jsme tu, abychom naslouchali a pomáhali, jak jen můžeme.
Děkujeme, že jste součástí komunity 96.com. Vaše důvěra je pro nás neuvěřitelně důležitá a jsme odhodláni pro vás dělat věci správně.
To our Valued Players!
We're genuinely sorry for any recent inconveniences you may have encountered. Your satisfaction is our top priority, and we want to assure you that we're actively addressing and resolving each support case sent to our email support.
If you've reached out to us and are waiting for a response, we appreciate your patience. Our dedicated team is working diligently to ensure that every concern is thoroughly investigated and resolved promptly.
For those who haven't reached out but may have concerns, please feel free to contact our support team at support@96.com. We're here to listen and assist in any way we can.
Thank you for being part of the 96.com community. Your trust is incredibly important to us, and we're committed to making things right for you.
Nevěřím těm kasinům, která vyžadují vklad, ani těm, která byla otevřena nedávno a o kasinu samotném nejsou žádné recenze ani informace
I don’t trust those casinos that require deposit, as well as those that have opened recently and there are no reviews or information about the casino itself
Я не верю тем казино где нужен деп, а также тем которые открылись недавно и нету никаких отзывов и информации о самом казино
Řekl bych, že existuje spravedlivá výjimka v podobě "ověřovací" zálohy. Obecně lze říci, že kolem čerstvě založených kasin je třeba být opravdu opatrný. Pokud však máte nějaké pochybnosti, doporučuji obrátit se na zástupce kasina.
Využijme jejich přítomnosti zde na fóru.
I'd say there is a fair exception in the form of a "verification" deposit. Generally speaking, one really needs to be careful around freshly established casinos. If you have any doubts, though, I suggest addressing the casino representative.
Let's take advantage of their presence here on the forum.
Chlapi. ti, kteří nemohou učinit závěr, mohou dát tk. Pomohu vám, ale bude vám účtováno 30 $.
Guys. those who cannot make a conclusion can give tk. I will help you, but you will be charged $30.
ребята. те, кто не может сделать вывод, могут дать тк. Я помогу вам, но с вас будет взиматься 30 долларов США.
Ahoj, závěrem myslíš stažení? Myslím si, že pokud vám kasino zaplatilo po jednom dni, mohou nás hráči nejprve kontaktovat, protože si nemyslím, že je správné takové služby nabízet. 🤔
Hi, conclusion do you mean withdrawal ? I think that if the casino has paid you after one day, players can contact us first, because I don't think it is right to offer such services. 🤔
Pomozte mi, prosím. Toto kasino odečetlo 1600 usdt z mého zůstatku. Zde výše uvedený hráč zveřejnil snímek obrazovky, kde mu po vsazení bonusu dali 250 usdt, doslova ve stejnou dobu, vsadil jsem peníze na výběr, ale dali mi pouze 100, i když po přehrání sázky mě nechali s 250 a dál jsem s tím hrál a vyhrál 1700. Z tohoto bonusu jim zbylo přesně 250, zbytek byl automaticky odepsán. Mám screenshoty, všechny důkazy. Jen drze odepsali celý zůstatek. Už týden si s nimi dopisuji. Podávají snídaně a nebojí se žádných stížností! Pomoc
Help me please. This casino deducted 1600 usdt from my balance. Here the player above posted a screenshot where, after wagering the bonus, they gave him 250 usdt, literally at the same time, I bet money for withdrawal, but they only gave me 100, although after I played back the wager, they left me with 250 and I continued to play with it and won 1700. They had exactly 250 left from this bonus, the rest was automatically written off. I have screenshots, all the evidence. They just brazenly wrote off the entire balance. I've been corresponding with them for a week. They serve breakfast and are not afraid of any complaints! Help
Помогите пожалуйста. Это казино списали 1600 usdt с моего баланса. Вот тут игрок выше скинул скриншот, где ему вывели после отыгрыша бонуса 250 usdt буквально в тоже время я поставил на вывод деньги , но мне вывели только 100 , хотя после того как я отыграл веиджер, у меня оставили 250 и на них я продолжил играть и выиграл 1700. У них с этого бонуса именно 250 оставалось, остальное автоматом списывалось. У меня есть скриншоты, все доказательства. Просто в наглую списали весь баланс. Неделю переписываюсь с ними. Кормят завтраками и не боятся никаких жалоб! Помогите
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.