Ahoj všichni, V TOMTO KASINĚ NIKDO NEHRAJÍ!! Můžete prohrát miliony, ale máte omezené výběry. Moje VIP úroveň byla 3 a mohl jsem vybrat 800€ denně, ale maximálně 3 výběry, měl jsem tam 24 000€ a chtěl jsem si peníze vybrat, samozřejmě po 3 výborech mi snížili VIP úroveň na 2 a po dalších 2 výborech na VIP úroveň 1, což je jen 500€ denně a měsíční limit 7 000€. Tohle je naprostý podvod a lotr, i když jsem hrál o tisíce eur, moje VIP úroveň zůstala na nejnižší, 24 000€ vám vychází (pokud to dobře dopadlo), že si to budete vybírat 4 měsíce (v lepším případě), pozor, kasino vám může smazat účet bez udání důvodu. Záměrně zdržují výplaty, stejně jako u mě, říkají, že to trvá maximálně 3 dny, což se mi nestalo, když jsem měl několik výběrů za sebou, trvalo to čím dál déle. Tohle je podvodná taktika, jak člověka donutit hrát. Jsem z České republiky a kasino v naší zemi funguje nelegálně, doporučuji každému, kdo prohrál, aby udělal to, co já, a založil si CHARGEBAG. Napsal jsem stížnost, jak vás kasino vlastně nutí hrát, dokud neprohrajete všechno, jak jsou výběry diskriminační, kasino říká, no tak klidně si dobijte miliony, ale vybrat si můžete sračky :). NAHRÁVEJTE!! Jsou to zloději, navíc si nemůžu smazat účet, chci požádat kasinové guru, aby mi pomohli smazat účet u nich. Děkuji.
Hello everyone, NO ONE PLAYS AT THIS CASINO!! You can lose millions, but you are limited in withdrawals. My VIP level was 3 and I could withdraw 800€ a day but a maximum of 3 withdrawals, I had €24,000 there and I wanted to withdraw the money, of course after 3 committees they lowered my VIP level to 2 and after another 2 committees to VIP level 1 which is only €500 a day and a monthly limit of €7,000. This is a total fraud and scam, even though I played for thousands of euros my VIP level remained at the lowest, €24,000 works out for you (if it went well), that you will withdraw it for 4 months (in the best case), be careful the casino can delete your account without giving a reason. They deliberately delay payouts, just like with me, they say that it takes a maximum of 3 days, which did not happen to me, when I had several withdrawals in a row, it took longer and longer. This is a fraudulent tactic to force a person to play. I am from the Czech Republic and the casino operates illegally in our country, I recommend anyone who has lost to do as I did and start a CHARGEBAG I wrote a complaint how the casino actually forces you to play until you lose everything, how discriminatory withdrawals are, the casino says come on feel free to top up millions but you can withdraw shit :). UPLOAD!! They are thieves, moreover I can't delete my account, I want to ask casino gurus to help me delete my account with them. thank you
Ahoj,
Jakožto český krajan si nemyslím, že s tím má absence české licence cokoli společného. Věnoval jste licenci pozornost, než jste se s tímto problémem setkal? Myslím, že je to oprávněná otázka. V takové situaci vás chargeback poškodí a může se vám stát, že budete jen těžko hrát v jiných kasinech. Jen chci, abyste to věděl.
Jde spíše o velmi kreativní přístup k limitům výběrů v kasinu, které jsou na základě vašeho popisu dost nespravedlivé.
Myslíme si, že hráč by neměl čelit důsledkům za následné výběry, jako jsou například snížené limity pro výběry, pokud překročí maximální povolenou částku.
Mohu se zeptat, kolik jste si zatím vybrali? Zbylo vám něco?
Pokud jde o uzavření účtu, můžete podat stížnost, ale obvykle to trvá několik týdnů a k úspěšnému uzavření účtu je obvykle nutné vybrat peníze, což mě vrací k mým předchozím otázkám.
V každém případě zde najdete všechny související stížnosti:
https://casinoguru-int.com/cs/pokyny-pro-reseni-stiznosti
https://casinoguru-int.com/cs/jak-resime-stiznosti-na-kasina
Máš chuť na jeden?
Hello,
As a fellow Czech, I don't think the lack of a Czech license has anything to do with this. Did you pay attention to the license before you encountered this problem? I guess it is a fair question. Running a chargeback in such a situation will tag you and you may find it hard to play in other casinos. I just want you to know that.
It is more about a very creative approach to the casino's own withdrawal limits, which, based on your description, are quite unfair.
We think the player shouldn't face consequences for subsequent withdrawals, such as reduced withdrawal limits, if he exceeds the maximum allowed amount.
May I know how much you have withdrawn thus far? Has anything left?
Regarding the account closure, you are welcome to submit a complaint request, but it usually takes a few weeks to proceed so far and money usually has to be withdrawn for the account to be closed successfully, which leads back to my previous questions.
In any case, you'll find all related complaints here:
https://casinoguru-int.com/cs/pokyny-pro-reseni-stiznosti
https://casinoguru-int.com/cs/jak-resime-stiznosti-na-kasina
Are you up to one?
Casino 5gringos is blacklisted in Czech law, it is prohibited from operating here. I don't care if the chargebag will damage whether or not I can play somewhere, I'm done with it. I repeat myself again, you can deposit millions, but they will only allow you to withdraw a few crowns at most? This is a very illegal and usurious practice, I managed to withdraw about 100,000 CZK from 600,000 CZK and I deposited about 120,000 CZK and now I have requested a chargebag. Very fraudulent tactic!!! Yesterday I turned over about 1,000,000 CZK in the casino and my VIP level remained at the lowest, in my opinion they are total thieves, forcing people to play like this. It is very comical that you can only withdraw small amounts and the limits are ridiculous, it is done so that a person gives up and loses money there, it is downright psychological blackmail. Do you think it's okay that I can deposit millions in a few seconds, but I can only withdraw 12,500 CZK per day? Is that like if I win 1.5 million, I have to withdraw it for a year? (365 days) no, it's not okay, and the Quaracano license is the biggest scam!
Casino 5gringos je na černé listině v českých zákonech, má zákaz tady provozovat činnost. Je mi to jedno, že chargebag poškodí to jestli budu nebo nebudu moct někde hrát, já s tím končím. Znovu se opakuji můžete vložit miliony, ale dovolí vám vybrat maximálně pár korun? To je velmi nelegální až lichvářská praktika, podařilo se mi vybrat z 600.000 Kč asi 100.000Kč a cca 120.000Kč jsem vložil a nyní jsem požádal o chargebag. Velmi podvodná taktika!!! Včera jsem otočil v casinu cca 1.000.000 Kč a můj VIP level zůstal na nejnižším, za mě jsou to totální zloději, takhle nutit lidi k hraní. Je to velmi komické, že můžete vybírat pouze drobné a limity jsou směšné, je to děláno tak ať to člověk vzdá a peníze tam prohraje, vyložene je to psychické vydírání. Je podle vás v pořádku že můžu vložit během pár sekund miliony, ale vybrat můžu pouze 12500 Kč denně? To jako kdybych vyhrál 1,5 milionu tak to vybírat rok? (365 dní) ne to v pořádku není ani náhodou a licence Quaracano je největší podvod!
I am strongly considering suing them because this is very unethical and usurious behavior. They cannot withhold a person's money!!! Whatever they have written in the terms and conditions, it is definitely against the law!!! In that case they should have a deposit limit!!! Is it okay to have unlimited deposits and withdrawals in ridiculous small amounts?
Silně přemýšlím, že je budu žalovat, protože tohle je velmi neetické a lichvářské chování. Nemůžou člověku zdržovat jeho peníze!!! Ať mají v podmínkách napsáno cokoliv, je to zcela jistě protizakonné!!! V tom případě mají mít limit na vklad!!! Je to v pořádku mít vklad neomezený a výběr v směšných drobných?
Uklidněte se, prosím. Přečetl jste si podrobnosti stížnosti? Nabízíme takovou možnost. Pokud dáváte přednost placeným právníkům, klidně to samozřejmě zkuste.
Jen abyste věděli, my se zde nezabýváme právními záležitostmi.
Takže si to rozmyslete a pokud chcete, podejte stížnost.
Calm down, please. Did you read the complaint details? We offer such an option. If you prefer paid lawyers, feel free to try, of course.
Just so you know, we do not deal with legal matters here.
Thus, give it a thought and submit the complaint if you like.
What options do you offer? What can you help me with?
Co nabízíte za možnost? S čím mi můžete pomoct?
Náš tým pro vyřizování stížností vaši stížnost brzy prošetří a bude vás informovat o tom, co lze udělat. Prosíme o trpělivost.
Our complaint team will soon review your complaint and inform you about what can be done. Please be patient.
Hej.
Zkuste se ohledně vaší žádosti obrátit na podporu kasina.
Hey.
Try to contact the support of the casino regarding your request.
Dobrý den, jen pro informaci. Momentálně mám na svém hráčském účtu 20 000 € a jsem VIP úrovně 2, což je vzhledem k mým požadavkům na sázení naprosto absurdní. Denně si můžu vybrat 500 € a měsíčně 10 000 €. Už čtyři dny mám čekající výběry a nic se neděje. Zákaznický servis mi pořád hlásí, že se to zpracovává. Po tom, co jsem si tady přečetl, už teď očekávám problémy. Budu vás informovat.
Hello, just for everyone's information. I currently have €20,000 in my player account and am VIP Level 2, which is completely ridiculous considering my wagering requirements. I can withdraw €500 per day and €10,000 per month. I've had pending withdrawals for four days now, and nothing's happened. Customer service keeps saying it's being processed. I'm already expecting problems after what I've read here. I'll keep you updated.
Hallo, für alle hier zur Info. Habe aktuell 20.000€ auf meinem Spielerkonto und bin VIP Level 2, was schon vollkommen lächerlich ist bei dem was ich umgesetzt habe. Ich kann 500€ pro Tag abheben und 10000€ im Monat. Seit jetzt 4 Tagen habe ich offene Auszahlungen und es passiert nichts, kundenservice sagt immer wieder ist in Bearbeitung. Ich stelle mich jetzt schon drauf ein das das ganze Probleme gibt, nachdem was ich hier gelesen habe. Werde euch auf dem laufenenden halten.
Ano, prosím, určitě nás informujte.
Je vaše ověření v tomto kasinu již dokončeno?
Yes, please, surely keep us updated.
Is your verification done at this casino already?
Ahoj Romi,
Ověření zatím nebylo nutné. Nicméně prvních 500 eur mi dnes dorazilo na účet. Jsem nadšený.
Hello Romi,
Verification hasn't been necessary so far. However, the first €500 arrived in my account today. I'm excited.
Hallo Romi,
eine Verifizierung war bisher nicht nötig. Es sind aber heute die ersten 500€ auf meinem Konto eingangen. Bin gespannt.
Dobrý den, neposlal(a) jste ověření a jak dlouho trvalo, než dorazila platba?
Hello, you did not send the verification and how long did it take for the withdrawal to arrive?
Hola tu no enviaste la verificación y cuánto tiempo te tardaste en que te llegara el retiro
Ahoj Aracelycacereslun,
Zpracování prvního vkladu trvalo 5 dní.
Hi Aracelycacereslun,
It took 5 days for the first deposit to be processed.
Hi Aracelycacereslun,
es hat 5 Tage gedauert bis die erste Einzahlung bearbeitet wurde.
A v Royal Vegas hraješ, ach, kterou?
And in Royal Vegas you play oh which one
Y en royal Vegas juegas oh cual
I also had exactly €25,000 there in the end. I was VIP 3, I made 3 withdrawals and I dropped to VIP 2 and then 2 withdrawals and I dropped to VIP 1 even though I played and "rolled" for example €20,000 a day. In the end, I decided that I would not play and just withdraw. I managed to get a total of 5 withdrawals from them and then problems arose, the money stopped coming and as you write, they just kept repeating to me "your withdrawal is being processed" be careful, they are done in a thief way, they want you to keep playing and lose your money. That is their goal, all those levels, withdrawal limits and so on, it is ridiculous. You can easily deposit a million euros but you can withdraw €500 maximum (exceptionally) 5 times a week. And be careful, they can delete your account without giving a reason, it's in the terms and conditions and I even know a guy whose account was deleted with €150,000 just like that, he didn't break anything and they just took it. They are thieves and they want you to play and that's what they're doing. You'll have to withdraw €20,000 for about 4 months and believe me, your head will drop and you'll start playing and that's what they want. I deleted my account (it was impossible!!! 10 days and about 100 emails) in the end I made a chargeback with the bank and that forced them to delete my account. They're pigs, beware of them.
I já tam měl přesně nakonec 25000€ Byl jsem VIP 3, provedl jsem 3 výběry a spadl jsem na VIP 2 a potom 2 výběry a spadl jsem na VIP 1 i když jsem hrál a "protočil" třeba 20000€ denně. Nakonec jsem si řekl, že hrát nebudu a jen vybírat. Povedlo se mi z nich dostat celkem 5 výběru a pak nastaly potíže, peníze přestaly chodit a tak jak píšete jen mi stale opakovali "váš výběr se zpracovává" pozor mají to zlodějsky udělané chtějí ať pořád hrajete a peníze prohrajete. To je jejich cílem, všechny ty úrovně limity výběrů a tak, je to směšné. Můžeš vložit klidně milion eur ale vybírat Můžeš 500€ maximálně (výjimečně) 5x v týdnu. A pozor můžou ti smazat účet bez udání důvodu, mají to v podmínkách a dokonce znám pána kteremu smazali účet se 150.000€ jen tak, nic neporušil a prostě si to vzali. Jsou to zloději a chtějí ať hraješ a to se jim daří. GL vybírat 20.000€ budeš zhruba 4 měsíce a věř, že hlava poleví a začneš hrát a to je to co chtějí. Já jsem účet smazal (bylo to nemožné!!! 10 dní a asi 100 meilu) nakonec jsem u banky udělal chargeback a to je donutilo můj účet smazat. Jsou to svině pozor na ně.
Gratuluji Casinoguru, máš opět skvělé hodnocení... všechny kasinové stránky související s NovaForge Ltd neustále znovu otevírají profily uzavřené kvůli problémům s hazardem, sotva je chtějí zavřít, ale znovu je otevírají. Myslím, že o nich víš a stále lidi klameš hodnocením, i když tato kasina porušují velmi důležité pravidlo... je nepochopitelné, jak servíruješ hráčům stránky, aby jim podvodníci mohli krást peníze.
Congratulations Casinoguru, you have a great rating again..all the NovaForge Ltd related casino sites, constantly reopen profiles closed due to gambling problems, they hardly want to close them, but they reopen them. I think you know about these and still fool people with ratings, even though these casinos are breaking a very important rule..it is incomprehensible how you serve players to sites so that scammers can steal their money.
Ahoj Romi,
Ověření zatím nebylo nutné. Nicméně prvních 500 eur mi dnes dorazilo na účet. Jsem nadšený.
Hello Romi,
Verification hasn't been necessary so far. However, the first €500 arrived in my account today. I'm excited.
Hallo Romi,
eine Verifizierung war bisher nicht nötig. Es sind aber heute die ersten 500€ auf meinem Konto eingangen. Bin gespannt.
Gratuluji Casinoguru, máš opět skvělé hodnocení... všechny kasinové stránky související s NovaForge Ltd neustále znovu otevírají profily uzavřené kvůli problémům s hazardem, sotva je chtějí zavřít, ale znovu je otevírají. Myslím, že o nich víš a stále lidi klameš hodnocením, i když tato kasina porušují velmi důležité pravidlo... je nepochopitelné, jak servíruješ hráčům stránky, aby jim podvodníci mohli krást peníze.
Congratulations Casinoguru, you have a great rating again..all the NovaForge Ltd related casino sites, constantly reopen profiles closed due to gambling problems, they hardly want to close them, but they reopen them. I think you know about these and still fool people with ratings, even though these casinos are breaking a very important rule..it is incomprehensible how you serve players to sites so that scammers can steal their money.
Setkáváte se v tomto kasinu s podobným problémem?
Nebo jsi sem jen přišel zneužívat?
Takové případy bereme vždy vážně a samozřejmě se vždy snažíme hráčům pomoci, pokud jde o uzavření účtů z důvodu problémů s hazardem.
Je velký rozdíl, když si hráč chce smazat účet v nějakém kasinu jen proto, že tam není spokojený, a když má nějaké problémy s hazardem. Takže pouze v takových případech jsme schopni pomoci, kdykoli je to možné.
My jsme samozřejmě ve všech případech pouze mediátoři a naše webové stránky jsou zde proto, aby informovaly hráče o online kasinech. Nikoho nenutíme hrát kdekoli, to je jisté. Vždy je na vás, kam se rozhodnete vložit své peníze.
Do you experience this kind of issue at this casino, perhaps?
Or did you just come here to abuse?
We always take such cases seriously and always try to help players when it comes to closing accounts due to gambling problems, of course.
There is a big difference if a player wants to delete an account at some casino just because they are not happy there and when some gambling issues are present, you know. So, only in such cases are we able to help whenever possible.
We, of course, are just mediators in every case, and our website is here to inform players about online casinos. We don't push anyone to play anywhere, that's for sure. It is your responsibility where you choose to put your money, always.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.