DomůFórumKasina5Gringos Casino - všeobecná diskuze

5Gringos Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

17 346 zobrazení 86 odpovědí |
před 4 roky
|
1...4 5
Přidat příspěvek
před 4 měsíci

Ahoj všichni, file

O výběr jsem požádal 27. července 2025. Dnes je 8. srpna a stále čekám na své peníze. Podle webových stránek výběry obvykle trvají tři až pět pracovních dnů, takže tato lhůta už dávno uplynula.


Několikrát jsem kontaktoval podporu, přes živý chat a e-mail. Odpověď je vždy stejná: „Vaše platba se zpracovává" nebo „finanční oddělení na tom pracuje". Ale nic se neděje. Žádná aktualizace, žádné vysvětlení, žádný pohyb.


Mně tohle nepřipadá vážné. Připadá mi, jako byste museli čekat. A to u něčeho tak důležitého, jako je výplata.


Myslím, že bys měl vědět, do čeho jdeš, než tam budeš hrát. Důvěra mi tak nepřipadá!


Automaticky přeloženo:
RomanRayMan018
před 4 měsíci

Požadovali od vás nějaké dokumenty k úspěšnému ověření, nebo to není potřeba?

Dejte nám prosím vědět, zda dnes došlo k nějakým aktualizacím.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Ahoj Romi,

Momentálně nejsou vyžadovány žádné dokumenty. Stránka momentálně nevyžaduje ověření a stále nemám peníze.

Automaticky přeloženo:
RomanRayMan018
před 4 měsíci

Děkuji za aktualizaci.

Doufejme, že se nám brzy podaří spojit s kasinem ohledně vaší stížnosti .

Informujte nás, prosím.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den,


Před asi 3 týdny jsem u 5Gringos vyhrál 6000 eur.

Samozřejmě si můžete vybrat pouze 500 eur denně a mít pouze 3 aktivní žádosti o výběr.

Po tom, co se zdálo jako žebrání a klečení, konečně po 8 dnech vyplatili první 3 žádosti!!!!!!

Od té doby se vůbec nic neposunulo.

Tak dlouhé čekací doby jsou podle našich zkušeností velmi neobvyklé a naprosto nepřijatelné.

Samozřejmě to můžu dokázat screenshoty!

A ne, chytráku, není to kvůli ověření, jak ukazuje účet: žádné ověření není potřeba.

Nemůže to být ani kvůli bonusu, protože ten už byl dávno vyplacen. (Prvních 1500 již bylo vyplaceno).

Obchod prostě nemá peníze a zřejmě úmyslně zadržuje platby!

Pouze prázdné sliby a protahovací taktiky prostřednictvím živého chatu a e-mailové podpory!


Omlouvám se, ale řeknu to naprosto jasně: Důrazně všem nedoporučuji hrát na: https://5gringos789799.com/de/ !!


Další kasino ve stejné skupině (Malina) je však špičkové, renomované a nabízí rychlé výplaty, takže problému 5scammers nerozumím.


Má někdo nějaké nápady nebo tipy, co dalšího bych mohl/a zkusit, abych ty peníze nakonec sehnal/a? 😅

Nebo by se do toho mohl zapojit Casinoguru; už jsem našel podobný případ týkající se Supabetu (stejná skupina kasin), kde Guru zprostředkoval a nakonec případ vyřešil.


Moc děkuji předem.


Pozdravy

Flo

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před měsícem

filefile Dodatek

Automaticky přeloženo:
Flo140294
před měsícem

Dobrý den, bez Smarty Pants bych si stěžoval. 3 týdny jsou na můj vkus příliš dlouhá doba, zvláště když ve skutečnosti není potřeba žádné ověření.

Takže prosím začněte tam: https://de.casino.guru/beschwerden/einreichen 👈

Doufám, že se moji kolegové do toho pustí hlouběji; vše záleží na spolupráci kasina.

Automaticky přeloženo:
1...4 5

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.