Dobrý den,
Před asi 3 týdny jsem u 5Gringos vyhrál 6000 eur.
Samozřejmě si můžete vybrat pouze 500 eur denně a mít pouze 3 aktivní žádosti o výběr.
Po tom, co se zdálo jako žebrání a klečení, konečně po 8 dnech vyplatili první 3 žádosti!!!!!!
Od té doby se vůbec nic neposunulo.
Tak dlouhé čekací doby jsou podle našich zkušeností velmi neobvyklé a naprosto nepřijatelné.
Samozřejmě to můžu dokázat screenshoty!
A ne, chytráku, není to kvůli ověření, jak ukazuje účet: žádné ověření není potřeba.
Nemůže to být ani kvůli bonusu, protože ten už byl dávno vyplacen. (Prvních 1500 již bylo vyplaceno).
Obchod prostě nemá peníze a zřejmě úmyslně zadržuje platby!
Pouze prázdné sliby a protahovací taktiky prostřednictvím živého chatu a e-mailové podpory!
Omlouvám se, ale řeknu to naprosto jasně: Důrazně všem nedoporučuji hrát na: https://5gringos789799.com/de/ !!
Další kasino ve stejné skupině (Malina) je však špičkové, renomované a nabízí rychlé výplaty, takže problému 5scammers nerozumím.
Má někdo nějaké nápady nebo tipy, co dalšího bych mohl/a zkusit, abych ty peníze nakonec sehnal/a? 😅
Nebo by se do toho mohl zapojit Casinoguru; už jsem našel podobný případ týkající se Supabetu (stejná skupina kasin), kde Guru zprostředkoval a nakonec případ vyřešil.
Moc děkuji předem.
Pozdravy
Flo
Good day,
I won 6000 euros at 5Gringos about 3 weeks ago.
Of course, you can only withdraw 500 euros per day and only have 3 active withdrawal requests.
After what felt like begging and kneeling, they finally paid out the first 3 applications after 8 days!!!!!!
Since then, nothing has progressed at all.
Such long waiting times are, in our experience, highly unusual and absolutely unacceptable.
Of course I can prove that with screenshots!
And no, smarty pants, it's not due to the verification, as the account shows: no verification required.
It can't be due to the bonus either, as that was already claimed a long time ago. (The first 1500 have already been paid out).
The store simply has no money and is apparently deliberately withholding payments!
Only empty promises and stalling tactics through live chat and email support!
I'm sorry, but I'll say it very clearly: I strongly advise everyone against playing at: https://5gringos789799.com/de/ !!
Another casino in the same group (Malina), however, is top-notch, reputable, and offers fast payouts, so I don't understand 5scammers' problem.
Does anyone have any ideas or tips on what else I could try to eventually get the money? 😅
Or perhaps Casinoguru could get involved here; I've already found a similar case involving Supabet (same casino group) where Guru mediated and ultimately solved the case.
Thank you so much in advance.
Regards
Flo
Guten Tag,
ich habe vor mittlerweile 3 Wochen bei 5Gringos 6000 Euro gewonnen.
Natürlich kann man wieder nur 500 Euro pro Tag auszahlen und nur 3 aktive Auszahlungsanträge haben..
Nach gefühlt bettlen und knien haben sie die ersten 3 Anträge nach 8!!!!!! Tagen ausbezahlt.
Seit dem geht nichts mehr vorwärts, null.
Solch lange Wartezeiten sind erfahrungsgemäß höchst unüblich und auf gar keinen Fall akzeptabel.
Natürlich kann ich das per Screenshots belegen!
Und nein, Schlaumeier an der Verifizierung liegt es nicht, da im Konto angezeigt wird: keine Verifizierung nötig.
Auch am Bonus kann es nicht liegen, da dieser schon lange gewagert wurde. (Die ersten 1500 wurden ja auch schon gezahlt).
Der Laden hat schlicht und einfach keine Kohle und hält offenbar gezielt Auszahlungen zurück!
Nur Vertröstungen und Hinhaltungen durch Livechat und E-mail support!
Tut mir leid aber ich sage es in aller Deutlichkeit: Ich kann nur jedenm abraten bei: https://5gringos789799.com/de/ zu spielen!!
Ein anderes Casino der selben Gruppe (Malina) ist hingegen Top, seriös und schnelle Auszhalungen, daher verstehe ich 5scammers Problem nicht.
Hat vlt. jemand eine Idee oder einen Tipp was ich noch versuchen könnte um irgendwann an das Geld zu kommen?😅
Oder vlt. kann sich auch Casinoguru hier einschalten, habe schon einen ähnlichen Fall zu Supabet (gleiche Casinogruppe) gefunden bei demGuru vermittelt und den Fall schließlich gelöst hat..
Vielen lieben Dank schon mal.
Lg
Flo
Automaticky přeloženo: