FórumKasina5Gringos Casino - všeobecná diskuze

5Gringos Casino - všeobecná diskuze

před 3 roky od srishail898
|
4286 zobrazení 11 odpovědí |
|
před 3 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s 5Gringos Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 3 roky

Chlapci a dívky, prosím, prosím, nehrajte tuto hru, vaše peníze za výběr nejsou dány této webové stránce, prosím guru kasino vaše webové stránky odstraňte tuto stránku je velmi postel

Automaticky přeloženo:
srishail898
před 3 roky

Dobrý den, kdybychom z našeho výběru odstranili všechna "špatná" kasina, jak by někdo mohl vědět, že jsou ta nejlepší, kterým je třeba se vyhnout, zajímalo by mě... Co se vám, prosím, stalo?

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Procházení stejné BS s 5gringos, trvalo téměř tři týdny neustálých e-mailů, nahrávání potvrzení identifikace a variací adres, účty za energie, abychom se dostali k, s potěšením vám oznamujeme, že vaše žádost o výběr je v současné době v konečné fázi. procesu a bude vyplacen naším finančním oddělením co nejdříve, pak o den později obdržím další e-mail, ve kterém se uvádí, že váš účet musí projít dalším ověřením, co BS zanechalo, cítí se naštvaný, zklamaný a ošizen. Mohou dostávat mé vklady okamžitě, přesto trvá 24 až 48 hodin pro odpověď poloviční asre a měsíc pro potvrzení, které skončí jako renag o 24 hodin později, Absolutní PODVODNÍCI! To je moje upřímná recenze, 5GRINGOS za mě získává hodnocení 0/10.

Automaticky přeloženo:
Mzchief01
před 3 roky

Dobrý den, rozhodně to nezní dobře. Bylo by hezké, kdybyste mohli psát své vlastní uživatelské recenze - máme pro to speciální stránku, takže ostatní mohou vidět váš názor. Můžete tak učinit zde . Můžete také podat stížnost, pokud se vám to líbí.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Prosím lidi, nehrajte hru 5Gringos, kterou vložíte poté, co je váš účet zablokován, nehrajte prosím nikoho

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vyhýbejte se tomu širokým spektrem, peníze si odtud nevyberete!!! Žádná platební metoda nefunguje!!! Všichni jsou zkorumpovaní a jen vás nechají čekat donekonečna. Zrušené výběry se počítají jako vklady a nutí vás je znovu obrátit!!! Už měsíc čekám na výplatu a nemůžu se dočkat! Tato stránka by neměla existovat a zaměstnanci by měli být ve vězení!!!

Automaticky přeloženo:
Alladyn314
před rokem

Chápu váš hněv a doufám, že vaše stížnost bude úspěšně vyřešena. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Začal jsem v tomto kasinu a provedl první vklad 50 EUR a všechno šlo dobře. Pokusil jsem se provést a druhý vklad 50 EUR a řeklo, že byl zrušen, zkoušel jsem to docela dlouho, dokud jsem nepožádal o smazání účtu. Další den mi na kartě chybělo 50 EUR a karta byla zamčená kvůli malwaru.

Poslal jsem zprávu jejich podpoře prostřednictvím e-mailu, poslal jsem jim fotku, kdo vybral peníze prostřednictvím mé karty. Druhý den mi poslali peníze zpět na kartu.

Buďte opatrní s tímto kasinem

Automaticky přeloženo:
NikosEutuxia
před 3 měsíci

Hmm, asi bych kontaktoval poskytovatele plateb, abych zjistil, co se stalo a proč tato situace nastala. Moc těmto věcem nerozumím, ale pokud jste to zkusili několikrát, nemůže to být problém, proč tato situace vznikla?

Každopádně jsem rád, že nemáte další problémy s výběrem peněz a dostali jste je. 🙂

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobré ráno, dne 19.09.2024 jsem požádal o výběr ze stránky https://5gringos6.com/it/. Chtěl bych upozornit, že jsem již výběry provedl a vždy byly úspěšné, ale tento byl bohužel zrušen a již mi nebyl připsán na zůstatek.

Kontaktoval jsem svého VIP MANAGERA, který mi odpověděl e-mailem takto:

"VIP tým (5Gringos)

21. září 2024, 14:44 EEST

Milá Alessie

Děkujeme, že jste nás kontaktovali!

Opravdu se omlouváme za nepříjemnosti, ale váš požadavek na výběr byl bohužel zrušen kvůli aktualizaci od poskytovatele plateb, která ovlivnila výběry kreditní/debetní kartou, omlouváme se za nepříjemnosti.

Pro budoucnost vám doporučujeme použít možnost Národní bankovní převody a uvést bankovní údaje spojené s kartou, kterou jste použili v našem kasinu.

Potvrzujeme, že jsme vaši zprávu předali příslušnému oddělení, odpověď obdržíte e-mailem co nejdříve!

Předem děkujeme za vaši vzácnou spolupráci!


Zatím využíváme této příležitosti a přejeme vám dobrý den.


Srdečně,

VIP tým – 5Gringos.com "


Po mnoha e-mailech ode mě VIP MANAGER ZMIZIL..nikdy na můj e-mail neodpověděl a zůstatek je nadále nulový a výběr již neexistuje...

Přikládám snímek obrazovky s mojí žádostí o výběr v případě potřeby, poskytnu vám také všechny e-maily, které jsem poslal a na které odpověděli.

Můžete mi prosím pomoci?

Děkuju

Alessia file


Upravil Romi před měsícem
Důvod: CG odkaz přidán.
Automaticky přeloženo:
alessiamavi
před měsícem

Určitě se vám pokusíme s tímto velmi nepříjemným zobrazením událostí pomoci.

Zdá se mi, že toto kasino obecně nemá problém s výplatou výher hráčů, protože jeho recenze je skvělá. Upřímně řečeno, stále se jim dost často nedaří podporovat své hráče a losování se také kvůli podobným komplikacím poměrně dlouho odkládá. I když chápu, že pravděpodobně outsourcují platební služby poskytovateli třetí strany, zacházet se svými zákazníky tak, jak jste nejen popsali, je alarmující.

Použijte prosím tento zelený odkaz 👈, odešlete stížnost a nechte věc důkladněji prověřit naším specializovaným specialistou.

Také bychom ocenili, kdybyste nás informovali i zde na fóru. budete?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky