DomůFórumKasina5Gringos Casino - všeobecná diskuze

5Gringos Casino - všeobecná diskuze

17 330 zobrazení 86 odpovědí |
před 4 roky
|
1 2...5
Přidat příspěvek
před 4 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s 5Gringos Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 4 roky

Chlapci a dívky, prosím, prosím, nehrajte tuto hru, vaše peníze za výběr nejsou dány této webové stránce, prosím guru kasino vaše webové stránky odstraňte tuto stránku je velmi postel

Automaticky přeloženo:
srishail898
před 4 roky

Dobrý den, kdybychom z našeho výběru odstranili všechna "špatná" kasina, jak by někdo mohl vědět, že jsou ta nejlepší, kterým je třeba se vyhnout, zajímalo by mě... Co se vám, prosím, stalo?

Automaticky přeloženo:
před 4 roky

Procházení stejné BS s 5gringos, trvalo téměř tři týdny neustálých e-mailů, nahrávání potvrzení identifikace a variací adres, účty za energie, abychom se dostali k, s potěšením vám oznamujeme, že vaše žádost o výběr je v současné době v konečné fázi. procesu a bude vyplacen naším finančním oddělením co nejdříve, pak o den později obdržím další e-mail, ve kterém se uvádí, že váš účet musí projít dalším ověřením, co BS zanechalo, cítí se naštvaný, zklamaný a ošizen. Mohou dostávat mé vklady okamžitě, přesto trvá 24 až 48 hodin pro odpověď poloviční asre a měsíc pro potvrzení, které skončí jako renag o 24 hodin později, Absolutní PODVODNÍCI! To je moje upřímná recenze, 5GRINGOS za mě získává hodnocení 0/10.

Automaticky přeloženo:
Mzchief01
před 4 roky

Dobrý den, rozhodně to nezní dobře. Bylo by hezké, kdybyste mohli psát své vlastní uživatelské recenze - máme pro to speciální stránku, takže ostatní mohou vidět váš názor. Můžete tak učinit zde . Můžete také podat stížnost, pokud se vám to líbí.

Automaticky přeloženo:
před 4 roky

Prosím lidi, nehrajte hru 5Gringos, kterou vložíte poté, co je váš účet zablokován, nehrajte prosím nikoho

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Vyhýbejte se tomu širokým spektrem, peníze si odtud nevyberete!!! Žádná platební metoda nefunguje!!! Všichni jsou zkorumpovaní a jen vás nechají čekat donekonečna. Zrušené výběry se počítají jako vklady a nutí vás je znovu obrátit!!! Už měsíc čekám na výplatu a nemůžu se dočkat! Tato stránka by neměla existovat a zaměstnanci by měli být ve vězení!!!

Automaticky přeloženo:
Alladyn314
před 3 roky

Chápu váš hněv a doufám, že vaše stížnost bude úspěšně vyřešena. 🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

Začal jsem v tomto kasinu a provedl první vklad 50 EUR a všechno šlo dobře. Pokusil jsem se provést a druhý vklad 50 EUR a řeklo, že byl zrušen, zkoušel jsem to docela dlouho, dokud jsem nepožádal o smazání účtu. Další den mi na kartě chybělo 50 EUR a karta byla zamčená kvůli malwaru.

Poslal jsem zprávu jejich podpoře prostřednictvím e-mailu, poslal jsem jim fotku, kdo vybral peníze prostřednictvím mé karty. Druhý den mi poslali peníze zpět na kartu.

Buďte opatrní s tímto kasinem

Automaticky přeloženo:
NikosEutuxia
před rokem

Hmm, asi bych kontaktoval poskytovatele plateb, abych zjistil, co se stalo a proč tato situace nastala. Moc těmto věcem nerozumím, ale pokud jste to zkusili několikrát, nemůže to být problém, proč tato situace vznikla?

Každopádně jsem rád, že nemáte další problémy s výběrem peněz a dostali jste je. 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré ráno, dne 19.09.2024 jsem požádal o výběr ze stránky https://5gringos6.com/it/. Chtěl bych upozornit, že jsem již výběry provedl a vždy byly úspěšné, ale tento byl bohužel zrušen a již mi nebyl připsán na zůstatek.

Kontaktoval jsem svého VIP MANAGERA, který mi odpověděl e-mailem takto:

"VIP tým (5Gringos)

21. září 2024, 14:44 EEST

Milá Alessie

Děkujeme, že jste nás kontaktovali!

Opravdu se omlouváme za nepříjemnosti, ale váš požadavek na výběr byl bohužel zrušen kvůli aktualizaci od poskytovatele plateb, která ovlivnila výběry kreditní/debetní kartou, omlouváme se za nepříjemnosti.

Pro budoucnost vám doporučujeme použít možnost Národní bankovní převody a uvést bankovní údaje spojené s kartou, kterou jste použili v našem kasinu.

Potvrzujeme, že jsme vaši zprávu předali příslušnému oddělení, odpověď obdržíte e-mailem co nejdříve!

Předem děkujeme za vaši vzácnou spolupráci!


Zatím využíváme této příležitosti a přejeme vám dobrý den.


Srdečně,

VIP tým – 5Gringos.com "


Po mnoha e-mailech ode mě VIP MANAGER ZMIZIL..nikdy na můj e-mail neodpověděl a zůstatek je nadále nulový a výběr již neexistuje...

Přikládám snímek obrazovky s mojí žádostí o výběr v případě potřeby, poskytnu vám také všechny e-maily, které jsem poslal a na které odpověděli.

Můžete mi prosím pomoci?

Děkuju

Alessia file


Upraveno
Automaticky přeloženo:
alessiamavi
před rokem

Určitě se vám pokusíme s tímto velmi nepříjemným zobrazením událostí pomoci.

Zdá se mi, že toto kasino obecně nemá problém s výplatou výher hráčů, protože jeho recenze je skvělá. Upřímně řečeno, stále se jim dost často nedaří podporovat své hráče a losování se také kvůli podobným komplikacím poměrně dlouho odkládá. I když chápu, že pravděpodobně outsourcují platební služby poskytovateli třetí strany, zacházet se svými zákazníky tak, jak jste nejen popsali, je alarmující.

Použijte prosím tento zelený odkaz 👈, odešlete stížnost a nechte věc důkladněji prověřit naším specializovaným specialistou.

Také bychom ocenili, kdybyste nás informovali i zde na fóru. budete?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj

Čekám na svůj výběr od 7 dnů Požádal jsem o svůj výběr 17. února dnes je 24. února nic nebylo zpracováno jdu do živého chatu říkají pokaždé totéž co nejdříve nebo nejbližší čas nebo je váš výběr v konečné fázi.

Dokonce i oni říkají: „Požádám o neupřednostňování vašeho výběru", ale nic se nedělá!

poslal jsem e-mail 18. února také nikdo neodpověděl

Dokud nebudu vědět, že nechtějí platit!

Automaticky přeloženo:
vitorsilvapvz
před 9 měsíci

Ahoj!

Na základě vašich zjištění kasino platí, ale uživatelská zkušenost je špatná – včetně zpožděných plateb.

Příklad:

"Dosud jsem čekal týden na výběr a stále nemohu říci, zda a kdy dostanu zaplaceno"

Optimistická verze? Ti kluci jsou prostě pomalí 🙁. Představuji si, že to musí být bolestivé, ale pokud to pomůže, řekl bych, že výplata by měla být otázkou času. Všimli jste si něčeho neobvyklého kromě zjevného zpoždění?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Nenašel jsem nic neobvyklého, jen platby jsou pomalé a živý chat, odpovědi jsou obecné a šablony, které se o zákazníka nezajímají, i když požádám o rozhovor s nadřízeným, pošlou e-mail, aby promluvili, ale nikdo neodpovídá.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
vitorsilvapvz
před 9 měsíci

Bohužel, live chat toho často o výběrech moc neví, možná proto vám nejsou schopni dát žádnou konkrétní odpověď. Je lepší kontaktovat finanční oddělení e-mailem, ale samozřejmě je důležité, aby svým hráčům odpověděli, a pokud tak neučiní, je to opravdu frustrující. Určitě chápu tvůj názor.

Ale každopádně, existuje nějaká aktualizace týkající se vašeho odstoupení, náhodou?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Žádné aktualizace týkající se odstoupení od smlouvy říkají pokaždé to samé, a tentokrát neřekli žádné aktualizace o odstoupení od smlouvy. Poslal jsem e-mail finančnímu oddělení 18. února a stále čekám na odpověď!

Už jsem ztratil naději a radím všem novým i starým hráčům, aby je nehráli!



aktualizace 26. února

výběr stále není zpracován!!


Upraveno
Automaticky přeloženo:
vitorsilvapvz
před 9 měsíci

To je opravdu škoda. Měli by alespoň vysvětlit, čím je zpoždění způsobeno, abyste věděli. Věřím, že je vždy nejlepší o tom s hráči komunikovat.

Doufám, že brzy dostanete své peníze.

Mimochodem, jak dlouho hrajete v tomto kasinu? Je to poprvé, co odtud vybíráte peníze, že?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Už někdy hraju a ve svém výběru jsem viděl, že byl přijat jeden z 6 centů, ale tohle bylo velké

měl jsem pouze toto stažení

Datum

06.02.2025, 01:14:39

Částka/zůstatek,

0,06/0,00

ID transakce:

631417673

Typ transakce

Odnětí

Postavení

Kompletní




aktualizace mého výběru zatím nic nevyřešeno..

Upraveno
Automaticky přeloženo:
vitorsilvapvz
před 9 měsíci

Je opravdu nešťastné, že náš tým zatím nemůže zasáhnout, ale kdykoli přijde čas a nebude se stále hýbat, uděláme vše pro to, abychom vše vyřešili.

Jen buďte trpěliví, prosím, i když chápu, jak to musí být těžké.🙏

Automaticky přeloženo:
1 2...5

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.