DomůFórumKasina5Gringos Casino - všeobecná diskuze

5Gringos Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

 od srishail898
|
7 044 zobrazení 52 odpovědí |
|
1 2 3

je to těžké, protože nedostávám žádnou odpověď…

Automaticky přeloženo:
vitorsilvapvz

Pokud vám to pomůže cítit se trochu méně napjatí, zkontroloval jsem historii stížností – zdá se mi, že kasino je schopné platit. I když v některých případech to trvalo docela dlouho.

Pokud jde o zpětnou vazbu od uživatelů, dokonce i pozitivní recenze říkají „pomalé služby". Rád bych věřil, že kasino je pomalé.

Automaticky přeloženo:

včera jsem poslal velký e-mail týmu stížností a dostal jsem pouze tuto odpověď… file

moje naděje je pryč, i když na odpověď příslušné oddělení neodpovědělo.

zítra to bude mých 9 pracovních dnů a 11 kalendářních dnů bez jakéhokoli řešení.

Automaticky přeloženo:
vitorsilvapvz

Hej. Nedělejte zatím žádné závěry, prosím. Myslete pozitivně a snažte se zaměstnat svou mysl něčím, co máte rádi. Jako nějaký koníček. Jen abych se z toho nezbláznil. Dobře?

Jsme tu, abychom vám pomohli a uděláme vše pro to, abychom tento problém vyřešili.

Automaticky přeloženo:

Řekli mi, že používám vpn, ale jsem v jiné zemi, kde trávím dovolenou.

a zde je web blokován a v mé domovské zemi nikoli

Upraveno
Automaticky přeloženo:
vitorsilvapvz

Ale při hraní v kasinu jste jej nepoužili. Právo?

Automaticky přeloženo:

Jsem v Holandsku 3 měsíce, hrál jsem, ale nevěděl jsem, že je to zakázáno!

kdybych to věděl na první olace, tak bych nehrál..

Upraveno
Automaticky přeloženo:
vitorsilvapvz

Takže jen aby to bylo jasnější, prosím.

Hráli jste v té době pomocí VPN a nashromáždili jste výhry?

V podmínkách použití v každém kasinu by mělo být vždy uvedeno, zda VPN není povolena, a všichni hráči si je musí přečíst, aby se v budoucnu vyhnuli podobným problémům, víte.🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:

Potřebuji pomoc. 5gringo Casino je podle mého názoru nejhorší a nejubožejší kasino, jaké existuje. V mých očích jsou to podvodníci a lháři. S těmi podvodníky už nechci mít nic společného. Už dva týdny se proto snažím zavřít svůj účet. Ale pořád mi sprostě lžu. Vždy mě odkážou na email. Už jsem musel napsat tisíc e-mailů podvodné společnosti. S důvody a vším. Vždy dostávám stejnou odpověď. Ale účet není uzavřen. V mých očích je to jasný podvod a je za tím kriminální úmysl. Žádám vás teď o pomoc, protože nevím, co mám dělat. Chci jen, aby byl můj účet uzavřen a už mě nikdy nebude otravovat tahle banda bastardů.

Automaticky přeloženo:
chillen254

Chápu to tedy správně, že jste požádali o uzavření kvůli závislosti na hazardních hrách, ale kasino tak dlouho nedělalo, jak jste požadovali?

To je opravdu nezodpovědné a je mi líto, že musíte prožít takovou zkušenost. Prosím, snažte se zůstat silní a doufám, že náš tým pro stížnosti bude schopen vám s touto situací pomoci.🙏

Automaticky přeloženo:
Romi

Ano hrál jsem…

Automaticky přeloženo:

Mám zájem

Automaticky přeloženo:

Ano hrál jsem…

Automaticky přeloženo:

V takovém případě byste to měli uvést ve své stížnosti, aby náš tým mohl celou záležitost dobře prošetřit. Odpovězte prosím co nejdříve svému řešiteli stížností.

Automaticky přeloženo:

Mám zájem

Automaticky přeloženo:

Co tě prosím zajímá?

Automaticky přeloženo:
Romi

odpověděl jsem

Poslal jsem svůj doklad o trvalém pobytu, vždy odmítají... Poslal jsem prohlášení o bakaláři, které pokaždé žádají, aby je posílali znovu a znovu file

a můj výběr je blokován..

Upraveno
Automaticky přeloženo:
vitorsilvapvz

A co potvrzení IP, které jste uvedl ve stížnosti? Řekl jsi "A jsem teď v Portugalsku, přihlásil jsem se" Cestuješ možná hodně do zahraničí, prosím? Zdá se, že bydliště může souviset s kontrolou IP.

Automaticky přeloženo:
Radka

Cestuji každé 2/3 měsíce (práce), ale řekli mi, abych se přihlásil a šel do živého chatu s tím, že jsem již v Portugalsku

řekli to v jednom e-mailu

"Milý Vitor Silvo,

Tímto vás informujeme, že ověření vašeho účtu bude dokončeno po potvrzení vaší IP: k tomu vás laskavě žádáme, abyste se jednoduše přihlásili pomocí mobilní nebo veřejné sítě a kontaktovali nás v chatu.

Vezměte prosím na vědomí, že použití jakéhokoli druhu služeb maskování IP

(VPN) je přísně zakázáno našimi smluvními podmínkami a může vést k uzavření účtu.

Máte-li jakékoli další dotazy, neváhejte nás kontaktovat.

Všechno nejlepší,

Tým podpory"


a udělal jsem, o co požádali, dorazil jsem do domovské země a přihlásil jsem se a kontaktoval je.

a poslal jsem svůj bankovní výpis, který je registrován na mé domácí adrese (portugalsko), ale neustále se ruší

Upraveno
Automaticky přeloženo:
vitorsilvapvz

Chápu. Vysvětlil jste kasinu také své pravidelné zahraniční cesty? Vidíte, to může být stále problém. Proto si raději chci být jistý, jak dobře byla podpora kasina informována.

Dejte mi laskavě vědět. Díky.

Automaticky přeloženo:

Vysvětluji, že jsem byl v té době na dovolené, a proto jsem používal vpn, ale vysvětlím více, protože chci jen své peníze a nikdy nehraju jejich

Automaticky přeloženo:
vitorsilvapvz

Myslím, že to je ono. Kasino vám již řeklo, že VPN není povolena. Jak to vidím já, měli jste se před tím poradit s VPN. Obávám se, že kasino vám to vysvětlí.

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky