DomůFórumKasina5Gringos Casino - všeobecná diskuze

5Gringos Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

17 347 zobrazení 86 odpovědí |
před 4 roky
|
1 2 3...5
Přidat příspěvek
před 9 měsíci

je to těžké, protože nedostávám žádnou odpověď…

Automaticky přeloženo:
vitorsilvapvz
před 9 měsíci

Pokud vám to pomůže cítit se trochu méně napjatí, zkontroloval jsem historii stížností – zdá se mi, že kasino je schopné platit. I když v některých případech to trvalo docela dlouho.

Pokud jde o zpětnou vazbu od uživatelů, dokonce i pozitivní recenze říkají „pomalé služby". Rád bych věřil, že kasino je pomalé.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

včera jsem poslal velký e-mail týmu stížností a dostal jsem pouze tuto odpověď… file

moje naděje je pryč, i když na odpověď příslušné oddělení neodpovědělo.

zítra to bude mých 9 pracovních dnů a 11 kalendářních dnů bez jakéhokoli řešení.

Automaticky přeloženo:
vitorsilvapvz
před 9 měsíci

Hej. Nedělejte zatím žádné závěry, prosím. Myslete pozitivně a snažte se zaměstnat svou mysl něčím, co máte rádi. Jako nějaký koníček. Jen abych se z toho nezbláznil. Dobře?

Jsme tu, abychom vám pomohli a uděláme vše pro to, abychom tento problém vyřešili.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Řekli mi, že používám vpn, ale jsem v jiné zemi, kde trávím dovolenou.

a zde je web blokován a v mé domovské zemi nikoli

Upraveno
Automaticky přeloženo:
vitorsilvapvz
před 9 měsíci

Ale při hraní v kasinu jste jej nepoužili. Právo?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Jsem v Holandsku 3 měsíce, hrál jsem, ale nevěděl jsem, že je to zakázáno!

kdybych to věděl na první olace, tak bych nehrál..

Upraveno
Automaticky přeloženo:
vitorsilvapvz
před 9 měsíci

Takže jen aby to bylo jasnější, prosím.

Hráli jste v té době pomocí VPN a nashromáždili jste výhry?

V podmínkách použití v každém kasinu by mělo být vždy uvedeno, zda VPN není povolena, a všichni hráči si je musí přečíst, aby se v budoucnu vyhnuli podobným problémům, víte.🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Potřebuji pomoc. 5gringo Casino je podle mého názoru nejhorší a nejubožejší kasino, jaké existuje. V mých očích jsou to podvodníci a lháři. S těmi podvodníky už nechci mít nic společného. Už dva týdny se proto snažím zavřít svůj účet. Ale pořád mi sprostě lžu. Vždy mě odkážou na email. Už jsem musel napsat tisíc e-mailů podvodné společnosti. S důvody a vším. Vždy dostávám stejnou odpověď. Ale účet není uzavřen. V mých očích je to jasný podvod a je za tím kriminální úmysl. Žádám vás teď o pomoc, protože nevím, co mám dělat. Chci jen, aby byl můj účet uzavřen a už mě nikdy nebude otravovat tahle banda bastardů.

Automaticky přeloženo:
BURRLIN
před 9 měsíci

Chápu to tedy správně, že jste požádali o uzavření kvůli závislosti na hazardních hrách, ale kasino tak dlouho nedělalo, jak jste požadovali?

To je opravdu nezodpovědné a je mi líto, že musíte prožít takovou zkušenost. Prosím, snažte se zůstat silní a doufám, že náš tým pro stížnosti bude schopen vám s touto situací pomoci.🙏

Automaticky přeloženo:
Romi
před 9 měsíci

Ano hrál jsem…

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Mám zájem

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ano hrál jsem…

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

V takovém případě byste to měli uvést ve své stížnosti, aby náš tým mohl celou záležitost dobře prošetřit. Odpovězte prosím co nejdříve svému řešiteli stížností.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Mám zájem

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Co tě prosím zajímá?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 9 měsíci

odpověděl jsem

Poslal jsem svůj doklad o trvalém pobytu, vždy odmítají... Poslal jsem prohlášení o bakaláři, které pokaždé žádají, aby je posílali znovu a znovu file

a můj výběr je blokován..

Upraveno
Automaticky přeloženo:
vitorsilvapvz
před 9 měsíci

A co potvrzení IP, které jste uvedl ve stížnosti? Řekl jsi "A jsem teď v Portugalsku, přihlásil jsem se" Cestuješ možná hodně do zahraničí, prosím? Zdá se, že bydliště může souviset s kontrolou IP.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Cestuji každé 2/3 měsíce (práce), ale řekli mi, abych se přihlásil a šel do živého chatu s tím, že jsem již v Portugalsku

řekli to v jednom e-mailu

"Milý Vitor Silvo,

Tímto vás informujeme, že ověření vašeho účtu bude dokončeno po potvrzení vaší IP: k tomu vás laskavě žádáme, abyste se jednoduše přihlásili pomocí mobilní nebo veřejné sítě a kontaktovali nás v chatu.

Vezměte prosím na vědomí, že použití jakéhokoli druhu služeb maskování IP

(VPN) je přísně zakázáno našimi smluvními podmínkami a může vést k uzavření účtu.

Máte-li jakékoli další dotazy, neváhejte nás kontaktovat.

Všechno nejlepší,

Tým podpory"


a udělal jsem, o co požádali, dorazil jsem do domovské země a přihlásil jsem se a kontaktoval je.

a poslal jsem svůj bankovní výpis, který je registrován na mé domácí adrese (portugalsko), ale neustále se ruší

Upraveno
Automaticky přeloženo:
vitorsilvapvz
před 9 měsíci

Chápu. Vysvětlil jste kasinu také své pravidelné zahraniční cesty? Vidíte, to může být stále problém. Proto si raději chci být jistý, jak dobře byla podpora kasina informována.

Dejte mi laskavě vědět. Díky.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Vysvětluji, že jsem byl v té době na dovolené, a proto jsem používal vpn, ale vysvětlím více, protože chci jen své peníze a nikdy nehraju jejich

Automaticky přeloženo:
vitorsilvapvz
před 9 měsíci

Myslím, že to je ono. Kasino vám již řeklo, že VPN není povolena. Jak to vidím já, měli jste se před tím poradit s VPN. Obávám se, že kasino vám to vysvětlí.

Automaticky přeloženo:
1 2 3...5

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.