Pokud vám to pomůže cítit se trochu méně napjatí, zkontroloval jsem historii stížností – zdá se mi, že kasino je schopné platit. I když v některých případech to trvalo docela dlouho.
Pokud jde o zpětnou vazbu od uživatelů, dokonce i pozitivní recenze říkají „pomalé služby". Rád bych věřil, že kasino je pomalé.
If that helps you feel a bit less tense, I checked the complaints history—to me, it appears the casino is capable of paying. Although in some cases it took quite some time.
When it comes to user feedback, even positive reviews say "slow services". I would like to believe the casino is just slow.
včera jsem poslal velký e-mail týmu stížností a dostal jsem pouze tuto odpověď…
moje naděje je pryč, i když na odpověď příslušné oddělení neodpovědělo.
zítra to bude mých 9 pracovních dnů a 11 kalendářních dnů bez jakéhokoli řešení.
yesterday i sent a big email to the complaint team and i received only this answerr …
my hope is gone even the answer wasnt responded by the relevant department..
tomorrow will be my 9 bussiness day anda 11 calendar day without any resolution ..
Hej. Nedělejte zatím žádné závěry, prosím. Myslete pozitivně a snažte se zaměstnat svou mysl něčím, co máte rádi. Jako nějaký koníček. Jen abych se z toho nezbláznil. Dobře?
Jsme tu, abychom vám pomohli a uděláme vše pro to, abychom tento problém vyřešili.
Hey. Don't get into any conclusions yet, please. Think positively and try to occupy your mind with something you like. Like some hobby. Just to not get crazy over it. Okay?
We're here to help and will do everything possible to solve this issue.
Řekli mi, že používám vpn, ale jsem v jiné zemi, kde trávím dovolenou.
a zde je web blokován a v mé domovské zemi nikoli
They said to me tha rim using vpn but im antoher country spending holidays..
and here the website is blocked and in my home country not
Ale při hraní v kasinu jste jej nepoužili. Právo?
But you haven't used it while playing at the casino. Right?
Jsem v Holandsku 3 měsíce, hrál jsem, ale nevěděl jsem, že je to zakázáno!
kdybych to věděl na první olace, tak bych nehrál..
Im in netherlands for 3 months i used to play but i didnt know that was prohibited.!
if i knew at the fisrt olace i wodnt have played..
Takže jen aby to bylo jasnější, prosím.
Hráli jste v té době pomocí VPN a nashromáždili jste výhry?
V podmínkách použití v každém kasinu by mělo být vždy uvedeno, zda VPN není povolena, a všichni hráči si je musí přečíst, aby se v budoucnu vyhnuli podobným problémům, víte.🤷♀️
So, just to make it clearer, please.
Have you played by using VPN and accumulated winnings at that time?
It should always be stated in the terms of use at every casino if the VPN is not allowed, and all the players have to read those to avoid any future issues like this, you know.🤷♀️
Potřebuji pomoc. 5gringo Casino je podle mého názoru nejhorší a nejubožejší kasino, jaké existuje. V mých očích jsou to podvodníci a lháři. S těmi podvodníky už nechci mít nic společného. Už dva týdny se proto snažím zavřít svůj účet. Ale pořád mi sprostě lžu. Vždy mě odkážou na email. Už jsem musel napsat tisíc e-mailů podvodné společnosti. S důvody a vším. Vždy dostávám stejnou odpověď. Ale účet není uzavřen. V mých očích je to jasný podvod a je za tím kriminální úmysl. Žádám vás teď o pomoc, protože nevím, co mám dělat. Chci jen, aby byl můj účet uzavřen a už mě nikdy nebude otravovat tahle banda bastardů.
I need help. 5gringo Casino is, in my opinion, the worst and most pathetic casino there is. In my eyes, they are fraudsters and liars. I don't want to have anything to do with these fraudsters anymore. That's why I've been trying to close my account for two weeks. But I keep getting blatantly lied to. They always refer me to the email. I must have written a thousand emails to the scam company by now. With reasons and everything. I always get the same answer. But the account isn't closed. In my eyes, this is clear fraud and there is criminal intent behind it. I'm asking you for help now because I don't know what to do. I just want my account to be closed and I'll never be bothered by this bunch of bastards again.
Ich brauche Hilfe. 5gringo Casino ist für mich das schlimmste und erbärmlichste Casino was es gibt. In meinen Augen sind das Betrüger und Lügner. Ich will mit diesen Betrügern auch nichts mehr zu tun haben. Daher probiere ich schon seit 2 geschlagenen Wochen mein Konto zu schließen. Doch ich werde immer wieder dreist belogen. Es wird immer auf die E-Mail verwiesen. Habe jetzt bestimmt schon tausend E-Mails an den Saftladen geschrieben. Mit Begründung und allem. Es kommt immer die gleiche Antwort. Aber Konto wird nicht geschlossen. Das ist in meinen Augen klarer Betrug und dahinter steht eine kriminelle Energie. Ich bitte Sie jetzt um Hilfe da ich nicht mehr weiter weiß. Ich will doch nur, dass mein Konto geschlossen wird und ich nie mehr von der Sau Bande belästigt werde.
Chápu to tedy správně, že jste požádali o uzavření kvůli závislosti na hazardních hrách, ale kasino tak dlouho nedělalo, jak jste požadovali?
To je opravdu nezodpovědné a je mi líto, že musíte prožít takovou zkušenost. Prosím, snažte se zůstat silní a doufám, že náš tým pro stížnosti bude schopen vám s touto situací pomoci.🙏
So, do I understand correctly that you have asked for closure due to the gambling addiction, but the casino didn't do as you requested for so long?
That is really irresponsible, and I am sorry that you have to go through this kind of experience. Please try to stay strong, and I hope that our complaint team will be able to help you out with this situation.🙏
V takovém případě byste to měli uvést ve své stížnosti, aby náš tým mohl celou záležitost dobře prošetřit. Odpovězte prosím co nejdříve svému řešiteli stížností.
In this case, you should mention it in your complaint so our team can investigate the whole matter well. Please reply to your complaint resolver as soon as possible.
odpověděl jsem
Poslal jsem svůj doklad o trvalém pobytu, vždy odmítají... Poslal jsem prohlášení o bakaláři, které pokaždé žádají, aby je posílali znovu a znovu
a můj výběr je blokován..
I responded
I sent my proof of residency they are everytime refusing… i sent my bak statement they every time ask to sent over and over
and my withdrawal is blocked..
A co potvrzení IP, které jste uvedl ve stížnosti? Řekl jsi "A jsem teď v Portugalsku, přihlásil jsem se" Cestuješ možná hodně do zahraničí, prosím? Zdá se, že bydliště může souviset s kontrolou IP.
What about the IP confirmation you mentioned in the complaint? You said "And im now in portugal I logged in" Do you perhaps travel abroad a lot, please? It seems the residency may be related to the IP check.
Cestuji každé 2/3 měsíce (práce), ale řekli mi, abych se přihlásil a šel do živého chatu s tím, že jsem již v Portugalsku
řekli to v jednom e-mailu
"Milý Vitor Silvo,
Tímto vás informujeme, že ověření vašeho účtu bude dokončeno po potvrzení vaší IP: k tomu vás laskavě žádáme, abyste se jednoduše přihlásili pomocí mobilní nebo veřejné sítě a kontaktovali nás v chatu.
Vezměte prosím na vědomí, že použití jakéhokoli druhu služeb maskování IP
(VPN) je přísně zakázáno našimi smluvními podmínkami a může vést k uzavření účtu.
Máte-li jakékoli další dotazy, neváhejte nás kontaktovat.
Všechno nejlepší,
Tým podpory"
a udělal jsem, o co požádali, dorazil jsem do domovské země a přihlásil jsem se a kontaktoval je.
a poslal jsem svůj bankovní výpis, který je registrován na mé domácí adrese (portugalsko), ale neustále se ruší
I travel every 2/3 months(work) , but they said to me to log in and go to the live chat saying saying that im already in Portugal
they said this in one email
"Dear Vitor Silva,
We hereby inform you that the Verification of your account will be completed once having confirmed your IP: to do so, we kindly ask you to simply log in using mobile or public network and contact us in chat.
Please note that the usage of any kind of IP masking services
(VPN) is strictly prohibited by our Terms and Conditions and may lead to the closure of the account.
If you have any additional questions, please do not hesitate to contact us.
Best Wishes,
Support Team"
and i did what they asked i arrived to home country and i logged in and contacted them.
and i sent my bank statement that is registered in my home adress (portugal) but they cancel all the time
Chápu. Vysvětlil jste kasinu také své pravidelné zahraniční cesty? Vidíte, to může být stále problém. Proto si raději chci být jistý, jak dobře byla podpora kasina informována.
Dejte mi laskavě vědět. Díky.
I see. Did you also explain to the casino your regular trips abroad? You see, this may still be the issue. Thus, I prefer to be certain how well-informed the casino support was.
Kindly let me know. Thanks.
Vysvětluji, že jsem byl v té době na dovolené, a proto jsem používal vpn, ale vysvětlím více, protože chci jen své peníze a nikdy nehraju jejich
I expalin that i was in holidays in that time , and that’s why i was using vpn , but i will explain more becuase i just want my money and never play their
Myslím, že to je ono. Kasino vám již řeklo, že VPN není povolena. Jak to vidím já, měli jste se před tím poradit s VPN. Obávám se, že kasino vám to vysvětlí.
I think this is it. The casino already told you the VPN was not allowed. The way I see it, you should have consulted using the VPN before you did that. I fear the casino will explain that to you.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.