před rokem
Moje peníze byly připsány po 2 týdnech..... Bylo 20 Euro PayOp
My money was credited after 2 weeks..... Were 20 Euro PayOp
Mein Geld wurde nach 2 Wochen gutgeschrieben..... Waren 20 Euro PayOp
0
Moje peníze byly připsány po 2 týdnech..... Bylo 20 Euro PayOp
My money was credited after 2 weeks..... Were 20 Euro PayOp
Mein Geld wurde nach 2 Wochen gutgeschrieben..... Waren 20 Euro PayOp
Máte někdo zkušenost, jak dlouho trvá potvrzení výplaty? Podpora mi nemůže nic říct
Does anyone have any experience of how long it takes for a payout to be confirmed? Support can't tell me anything
Hat hier schon jemand Erfahrungen wie lange es dauert bis eine Auszahlung bestätigt wird? Der Support kann mir nichts sagen
Pokud se jedná o kasino Hollycorn, pak druhý den, kdy bude váš účet ověřen
If it's a Hollycorn Casino, then the next day when your account is verified
Wenn es ein Hollycorn Casino ist, dann am nächsten tag, wenn dein Konto verifiziert ist
Zřejmě bohužel ne již před 2 dny :C
Apparently unfortunately not already 2 days ago :C
Anscheinend leider nicht schon 2 tage her :C
Ptali jste se v kasinu? 🤔
Mohlo by se nám hodit nějaké vysvětlení, řekl bych...
Did you ask the casino? 🤔
We could use some explanation, I'd say...
Tohle mi dnes poslali. Jejich T&C říká, že dokončení výběru trvá 3 dny. Na livechatu mi bylo řečeno, že to může trvat až 7 dní, protože se jedná o bankovní převod, no, toto období také skončilo, žádost jsem podal 03.05.
„všechny žádosti se zpracovávají podle toho, kdo dřív přijde, je dřív na řadě" – minulý týden jsem skončil 3. v jejich sázkovém turnaji, takže jsem měl jednu z nejvyšších sázek na webu a ani jsem nevsadil příliš mnoho peněz, takže silně pochybuji zabývají se mnoha žádostmi o výběry. Navíc to ani není velká částka. Je to 500 €.
Nikdy jsem zde neodesílal stížnost, ale řekl jsem jim, že ano, pokud peníze nedorazí do konce tohoto týdne. Považuji se za trpělivého chlapa, ale v poslední době s těmito kasiny ztrácím trpělivost.
This is what they sent me today. Their T&C says it takes 3 days for a withdrawal to be completed. In livechat I was told it can take up to 7 days because it’s a bank transfer, well, that time period is over as well, I made the request on 03.05.
‘all requests process on a first come, first served basis’ - I finished 3rd in their wager tournament last week so I had one of the highest wagers on the site, and I didn’t even wager too much money, so I highly doubt they’re dealing with many cashout requests. Plus it’s not even a big amount. It’s 500€.
I’ve never submitted a complaint here but I told them I would if the money doesn’t arrive by the end of this week. I consider myself a patient guy but I’m losing my patience lately with these casinos.
Dobrý den, Balintme!
Jsme rádi, že slyšíte o vašich výhrách, a doufáme, že s námi budete mít štěstí i nadále!
Chápeme důležitost rychlých transakcí na herních platformách, a proto máme řadu různých platebních metod s různým časovým rámcem pro zpracování výběrů. Například výběry peněz prostřednictvím elektronických peněženek jsou po schválení na naší straně téměř okamžité.
Rádi bychom vás informovali, že jak vidíme, žádost o výběr byla z naší strany schválena, avšak vzhledem ke zvolené platební metodě, konkrétně bankovním převodem, může doba, během níž budou prostředky připsány na váš bankovní účet, trvat až 7 pracovní dny.
Doufám v pochopení a přeji hezký den!
S přátelským pozdravem,
Tým 50 korun
Hello there, Balintm!
We are glad to hear about your winnings, and we hope that you will continue being lucky with us!
We understand the importance of quick transactions on gambling platforms, and as a result, we have a variety of different payment methods with different time frames for processing withdrawals. For example, cash-outs via E-wallets are almost instant after approval on our side.
We would like to inform you, that as we can see, the withdrawal request has been approved on our side, however, due to chosen payment method, namely Bank Transfer, the time frame for funds to reach your bank account may take up to 7 working days.
Hope for your understanding, and have a nice day!
Kind Regards,
50Crowns team
No, už je to přes 7 pracovních dnů.
Obdržel jsem výběry z mnoha různých kasin bankovním převodem a nikdy to netrvá tak dlouho, než to dorazí.
Mimochodem, převod na mém účtu stále říká čekající a stále existuje možnost zrušit výběr.
Včera jste ve svém e-mailu uvedli: „Vaše žádost o výběr hotovosti se stále kontroluje. Jakmile to bude potvrzeno, budete informováni."
To by znamenalo, že jste ještě neposlali peníze, takže která to je?
Well, it’s over 7 working days now.
I’ve received cashouts from a lot of different casinos through bank transfer and it never takes this long to arrive.
By the way, the transfer in my account still says pending and there’s still an option to cancel the cashout.
Also yesterday in your email you stated ‘your cash-out request is still under review. As soon as it is confirmed, you will be notified.’
These would imply that you haven’t sent the money yet, so which one is it?
Jen pro jistotu – v jakém stavu je nyní váš výběr?
Nebo lépe řečeno, dostali jste peníze? 🤔
Just to be sure -in what status is your withdrawal now?
Or rather, have you received the money? 🤔
Nemám. Stále mi to říká nevyřízeno a je tam tlačítko pro zrušení, takže předpokládám, že kdybych stiskl, peníze by se vrátily na můj účet. Pokud nejde o technickou chybu.
I have not. It still says pending for me and there’s a cancel button so I’m assuming if I were to press that the money would go back into my account. Unless it’s a technical error.
Počkal bych, až těch sedm pracovních dní vyprší, jak uvádí kasino. Pak si myslím, že by bylo na místě správné vysvětlení.
I'd wait for those seven working days runs out, as mentioned by the casino. Then, I guess a proper explanation would be in order.
už to ale vypršelo, žádost jsem podal 3. května. O víkendu teď žádné bankovnictví, uvidíme, jestli dorazí zítra.
it has run out though, I made the request on the 3rd of May. No banking on the weekend now, let’s see if it arrives tomorrow.
Dobrý den, Balintme!
Děkuji za trpělivé čekání.
Rádi bychom vás informovali, že výběr byl z naší strany schválen, pravděpodobně však mělo dojít k nějakému technickému problému na straně poskytovatele platby. Záležitost jsme již předali příslušnému oddělení a těšíme se, že nám v této věci dají zpětnou vazbu.
Kromě toho vás budeme informovat o všech aktualizacích, jakmile nějaké budou zde nebo prostřednictvím e-mailu, protože je to pro vás pohodlnější.
Doufám ve vaše pochopení.
S přátelským pozdravem,
Tým 50 korun
Hello there, Balintm!
Thank you for your patient waiting.
We would like to inform you that the cash-out has been approved on our side, however, most likely some kind of technical issue should have occurred on the side of the payment provider. We have already transferred the issue to the relevant department and looking forward to hearing back from them on this matter.
Furthermore, we will inform you regarding any updates as soon as there will be any here or via email, as it is more convenient for you.
Hope for your understanding.
Kind Regards,
50Crowns team
Způsob, jak začít nové kasino kluci. Proč je na mém výběru uvedeno nevyřízeno? S možností to zrušit? Možná bych to mohl zrušit a odvolat jiným způsobem?
Way to start a new casino guys. Why does my cashout says pending though? With the option to cancel it? Maybe I could cancel and withdraw some other way?
Díky.. kromě mého hrozného štěstí v poslední době se mi zdá, že mám neuvěřitelně těžké dostat peníze při těch několika příležitostech, kdy se mi podaří něco vyhrát😂
Thanks.. on top of my terrible luck lately I seem to have an incredibly hard time receiving the money on those few occasions where I manage to win something😂
Mohl byste mi mezitím připsat alespoň VIP bonus, kterého jsem dosáhl, ale ve skutečnosti jsem ho nezískal, protože „můj poměr vklad/bonus" byl příliš vysoký? (Docela zvláštní, že VIP úrovně mohou tento poměr zvýšit btw)
Můj původní výběr byl ve skutečnosti 700 €, ale vybral jsem 200 €, protože jsem viděl, že jsem blízko VIP úrovni, tak jsem si myslel, že to risknu, ale když jsem toho dosáhl, nic jsem nedostal a řekli jste mi pouze důvod za to potom. Což jsi mi mohl snadno sdělit dříve v e-mailu, protože je to důležitá informace. Tímto způsobem bych neriskoval a nepřišel o 200 €.
…Zatímco výběr čeká již téměř 2 týdny. Takže mám pocit, že by bylo spravedlivé připsat mi poslední VIP bonus, kterého jsem dosáhl.
In the meantime, could you at least credit me the VIP level bonus I reached but didn’t actually get because ‘my deposit/bonus ratio’ was too high? (Pretty strange that VIP levels can make this ratio go up btw)
My original cashout was 700€ actually but I took out 200€ because I saw I was close to a VIP level so I thought I’d risk it, but when I reached it I didn’t get anything and you only told me the reason for it afterwards. Which you could’ve easily told me earlier in an email since it’s important info. That way I wouldn’t have risked & lost the 200€.
…While the cashout has been pending for almost 2 weeks. So I feel like it’d be fair to credit me the last VIP bonus I reached.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.