FórumKasina50 Crowns Casino - všeobecná diskuze

50 Crowns Casino - všeobecná diskuze

před rokem od Gretche70
|
11235 zobrazení 72 odpovědí |
|
1 2...4
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s 50 Crowns Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

A zase nové kasino od Hollycornu? Z uvítacího emailu však vyplývá, že jde o kasino od Dama nv, viz foto. V zásadě je mi to jedno, ale myslím, že je správné, když dáte skutečnou licenci. Nyní jsem se zaregistroval a zaplatil před 1 hodinou 20 eur. Uvidíme, kdy mi budou připsány, protože vklad dosud stále čeká na vyřízení, i když byl již odepsán z mého bankovního účtu.

file

Automaticky přeloženo:
před rokem

Po 4 hodinách můj vklad stále nebyl připsán a provedl jsem vklad prostřednictvím online bankovnictví, převod v reálném čase.

Zadaný e-mail support@50crowns.com také neexistuje


Ani nyní, po 7 hodinách, mi peníze stále nebyly připsány. Nikdo neví, kam šly moje peníze

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

A zase nové kasino od Hollycornu? Z uvítacího emailu však vyplývá, že jde o kasino od Dama nv, viz foto. V zásadě je mi to jedno, ale myslím, že je správné, když dáte skutečnou licenci. Nyní jsem se zaregistroval a zaplatil před 1 hodinou 20 eur. Uvidíme, kdy mi budou připsány, protože vklad dosud stále čeká na vyřízení, i když byl již odepsán z mého bankovního účtu.

file

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, Gretche 70!

Včera jsem ty dva příspěvky přehlédl - omlouvám se.

Víte, záleží nám na majiteli. Mohli byste laskavě sdílet tyto informace prostřednictvím vyplňovacího formuláře „aktualizujte nás"?

file

Dá se to najít pod pozitivy a negativy.

https://casino.guru/50-crowns-casino-review



Automaticky přeloženo:
před rokem

Po 4 hodinách můj vklad stále nebyl připsán a provedl jsem vklad prostřednictvím online bankovnictví, převod v reálném čase.

Zadaný e-mail support@50crowns.com také neexistuje


Ani nyní, po 7 hodinách, mi peníze stále nebyly připsány. Nikdo neví, kam šly moje peníze

Automaticky přeloženo:
před rokem

Znamená to, že se váš e-mail vrátil jako nedoručený? A co podpora života? 🤔 Očekával bych, že vás operátor bude informovat, že je potřeba to prověřit alespoň u poskytovatele plateb.


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ano, vždy když tam napíšu email, email se vrátil.

file

Teď jsem tam psal ze svého druhého emailu, protože mi včera večer psali, abych poslal screenshot s mým vkladem, aby to přeposlali. I když jsem to nahrál do živého chatu den předtím, dvakrát. Potvrzují mi, že to přeposlali. Ale další den mi přišel další e-mail s žádostí o zaslání snímku obrazovky. Ale nemohl jsem. Proto jsem si ty emaily od nich a svou odpověď na ně poslal na svůj druhý emailový účet a odtud jsem poslal tyto emaily do korun. Samozřejmě nepřišla žádná odpověď. Do dnešního dne mi peníze nebyly připsány.

file Zrušil jsem první vklad, protože jsem zapomněl zadat kód pro bonus. Druhý vklad byl proveden jako obvykle a byl okamžitě odepsán z mého bankovního účtu. Jednalo se o převod v reálném čase, což znamená, že příjemce obdrží peníze okamžitě.


Ani s mou další emailovou adresou není možné napsat na podporu.

file

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Po 50 hodinách se jim konečně podařilo připsat můj vklad. Chyběl však bonus, který jsem si vybral při vkladu. Řekli to v živém chatu, jen řekli, že to předají oddělení. Jak přeposílají stížnost na můj vklad, který trval 50 hodin. A teď mám asi čekat další 2 dny než mi připíšou bonus??? Bez ohledu na to, jaký máte dotaz nebo problém, musíte jej nejprve předat odpovědnému oddělení. K čemu je živý chat? V jiných kasinech to podpora dělá sama. Nevadí, vzdal jsem se bonusu a hrál jsem tak. Samozřejmě, že hry prostě skončily. Pro mě je jasné, že už v tomto kasinu hrát nebudu. Tady se nebavíte, a pořád musíte běhat za svými penězi a na podporu můžete zapomenout

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před rokem

Vaše zkušenosti jistě osvětlí další hráče. Byl bych z celé této situace naštvaný - myslím tím, že kvalita zákaznického servisu rozhoduje o tom, zda se rozhodnete takovou věc odložit, nebo zda raději co nejdříve odejít.

Myslím, že odpověď je jasná.

Poskytl vám někdo funkční e-mailovou adresu? Další zásadní krok, pokud se mě ptáte.


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Legrační je, že dostávám zprávu z této e-mailové adresy, support@50crowns.com, ale nemůžete na ni odpovědět ani na ni sami napsat. Nejdřív jsem si myslel, že je to moje yahoo nastavení, ale když píšu z gmailu je to stejné.

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před rokem

Báječné!

Zkusím se zeptat na chatu, uvidíme co bude...

Takže po 12 minutách mi bylo řečeno, že můj případ bude převeden a budu aktualizován e-mailem:

filefile

Uhm, asi neexistuje žádná alternativa 🙁

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

To je opravdu zvláštní, zkoušeli jste napsat e-mail, abyste se podpořili? Je tam také zpráva, že tento e-mail neexistuje? Nemyslím si, že se vám ozvou e-mailem.

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před rokem

Asi nebudou, jelikož můj email není v kasinu registrován 🙂.

No, jak to vidím já, oni si vlastně nejsou vědomi žádného problému. Požádám svého kolegu, aby to kasino oznámil oficiálněji. Nemůžu nic moc dělat, bojím se!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, drahá Gretche70!

mrzí nás, že máte negativní zkušenost s naším produktem. Váš problém je již předán příslušnému oddělení. Co nejdříve se vám ozvu s rychlou odpovědí.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, ještě jednou!


Jsme vám opravdu vděční, že jste si všimli problému s e-mailovou adresou. Již jsme to opravili a nyní nás můžete bez problémů kontaktovat na support@50crowns.com . Mimochodem, svůj požadavek můžete vždy zanechat zde - https://www.50crowns.com/support a náš tým podpory vás bude v této záležitosti co nejdříve kontaktovat.


Ohledně problému se zálohou se vždy snažíme co nejrychleji vyřešit. Může to však chvíli trvat, nejdříve však kontaktujeme naše příslušné oddělení a poté problém předá poskytovateli plateb, aby zkontroloval, proč transakce neproběhla. Jakmile však od nich obdržíme rychlou odpověď, informujeme vás o aktualizacích také prostřednictvím e-mailu.


Opravdu se omlouváme za nevhodnou odpověď manažera prostřednictvím živého chatu ve věci uvítacího bonusu. Vezměte prosím na vědomí, že náš uvítací balíček je bez bonusového kódu a vzhledem k tomu, že jste jej zadali, nebyl vám bonus automaticky vydán. Bohužel, protože jste již své prostředky hráli, nemůžeme vám již bonus vystavit manuálně, ale stále můžete využít naši nabídku druhého a třetího vkladu (také bez bonusových kódů).


Doufáme, že v tomto případě pochopíte, a opravdu si vážíme toho, že jste na problém s e-mailovou adresou upozornili. Ještě jednou děkuji.


S přátelským pozdravem,

Tým 50 korun

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, drahá Gretche70!

mrzí nás, že máte negativní zkušenost s naším produktem. Váš problém je již předán příslušnému oddělení. Co nejdříve se vám ozvu s rychlou odpovědí.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den – děkujeme, že jste se k nám dostali!

Jen malá nápověda: použijte tlačítko „odpovědět", abyste zajistili, že příjemce bude o vaší odpovědi informován. 🙂

Udělám to teď, abych vám ušetřil čas.

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před rokem

Ahoj Gretche70!

V případě, že jste zmeškali poslední aktualizaci, oba problémy by mělo vyřešit kasino. ✨


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dobrý den, možná jste problém vyřešili, netestoval jsem to, protože už nemám důvod podporu emailovat. Jen si pomysli, že je smutné, že to musíš nejdřív probrat tady, aby se vůbec něco stalo. V chatu to nikoho nezajímalo. Věc o bonusu také není pravda, nepřipisuje se automaticky. Aby byl bonus vůbec vidět, museli jste kód aktivovat. Ale to je teď jedno. Pro mě je stále otázka, zda toto kasino patří Hollycornu nebo Damovi. Ani kasino tento problém neřešilo. Poslal jsem fotku nahoře v prvním příspěvku, e-mail z tohoto kasina, ale dole je napsáno dama.

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před rokem

Mám stejný problém, vklad nebyl nikdy zpracován (6 dní), pokud to byl váš případ, zanechte prosím recenzi, abyste informovali budoucí hráče. Pozdravy

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před rokem

Dobrý den, Getche70!


Opravdu si vážíme toho, že jste problém s e-mailovou adresou upozornili na nás a náš tým se tím začal zabývat hned po vaší žádosti prostřednictvím chatu. Bohužel to trvalo trochu déle, než se to opravilo, ale už je to v pořádku.


Rádi bychom vás informovali, že www.50crowns.com je vlastněna a provozována společností Hollycorn NV, společností registrovanou a založenou podle zákonů Curaçao, s registračním číslem 144359 a registrovanou adresou na adrese Scharlooweg 39, Willemstad, Curacao a její 100% vlastnictví dceřiná společnost, Libergos Limited, registrovaná na Kypru s registračním číslem ΗΕ 371971 a registrovanou adresou Boumpoulinas, 1-3, BOUBOULINA BUILDING, Byt/kancelář 42, 1060, Nicosia, Kypr. Hollycorn NV je licencován a regulován společností Antillephone NV (číslo licence 8048/JAZ2019-015).


Vezměte prosím na vědomí, že uvítací balíček je přidán automaticky, pokud jsou splněny všechny požadavky. V případě, že vám bonus nebyl vydán, měli byste před podáním sázek kontaktovat tým podpory a naši manažeři jej přidělí na váš účet ručně.


V případě jakýchkoliv dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat prostřednictvím živého chatu nebo e-mailu a my vám rádi pomůžeme.



2 ДН. ТОМУ

Dobrý den, ještě jednou!


Jsme vám opravdu vděční, že jste si všimli problému s e-mailovou adresou. Již jsme to opravili a nyní nás můžete bez problémů kontaktovat na support@50crowns.com . Mimochodem, svůj požadavek můžete vždy zanechat zde - https://www.50crowns.com/support a náš tým podpory vás bude v této záležitosti co nejdříve kontaktovat.


Ohledně problému se zálohou se vždy snažíme co nejrychleji vyřešit. Může to však chvíli trvat, nejdříve však kontaktujeme naše příslušné oddělení a poté problém předá poskytovateli plateb, aby zkontroloval, proč transakce neproběhla. Jakmile však od nich obdržíme rychlou odpověď, informujeme vás o aktualizacích také prostřednictvím e-mailu.


Opravdu se omlouváme za nevhodnou odpověď manažera prostřednictvím živého chatu ve věci uvítacího bonusu. Vezměte prosím na vědomí, že náš uvítací balíček je bez bonusového kódu a vzhledem k tomu, že jste jej zadali, nebyl vám bonus automaticky vydán. Bohužel, protože jste již své prostředky hráli, nemůžeme vám již bonus vystavit manuálně, ale stále můžete využít naši nabídku druhého a třetího vkladu (také bez bonusových kódů).


Doufáme, že v tomto případě pochopíte, a opravdu si vážíme toho, že jste na problém s e-mailovou adresou upozornili. Ještě jednou děkuji.


S přátelským pozdravem,

Tým 50 korun

Automaticky přeloženo:
CasinoDino
před rokem

Dobrý den, CasinoDino!


Je nám líto, že jste se u nás setkali se zpožděním se zálohou. Vezměte prosím na vědomí, že vklad je automatický proces a rychlost transakce závisí na zvoleném způsobu platby.

Pokud však byly prostředky odečteny z vašeho bankovního účtu a stále nebyly přidány k zůstatku v kasinu, laskavě vás žádáme, abyste kontaktovali náš tým podpory prostřednictvím živého chatu nebo e-mailu pro další šetření. Uděláme vše pro to, abychom problém co nejdříve vyřešili. V případě, že byl váš požadavek již převeden, buďte laskaví a počkejte na aktualizaci prostřednictvím e-mailu.


Snažíme se každou žádost zpracovat co nejrychleji, někdy to však může trvat o něco déle, než se očekává, a v tomto případě doufáme ve vaše pochopení.


S přátelským pozdravem,

Tým 50 korun

Automaticky přeloženo:
1 2...4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky