Dobrý den, Getche70!
Opravdu si vážíme toho, že jste problém s e-mailovou adresou upozornili na nás a náš tým se tím začal zabývat hned po vaší žádosti prostřednictvím chatu. Bohužel to trvalo trochu déle, než se to opravilo, ale už je to v pořádku.
Rádi bychom vás informovali, že www.50crowns.com je vlastněna a provozována společností Hollycorn NV, společností registrovanou a založenou podle zákonů Curaçao, s registračním číslem 144359 a registrovanou adresou na adrese Scharlooweg 39, Willemstad, Curacao a její 100% vlastnictví dceřiná společnost, Libergos Limited, registrovaná na Kypru s registračním číslem ΗΕ 371971 a registrovanou adresou Boumpoulinas, 1-3, BOUBOULINA BUILDING, Byt/kancelář 42, 1060, Nicosia, Kypr. Hollycorn NV je licencován a regulován společností Antillephone NV (číslo licence 8048/JAZ2019-015).
Vezměte prosím na vědomí, že uvítací balíček je přidán automaticky, pokud jsou splněny všechny požadavky. V případě, že vám bonus nebyl vydán, měli byste před podáním sázek kontaktovat tým podpory a naši manažeři jej přidělí na váš účet ručně.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat prostřednictvím živého chatu nebo e-mailu a my vám rádi pomůžeme.
2 ДН. ТОМУ
Dobrý den, ještě jednou!
Jsme vám opravdu vděční, že jste si všimli problému s e-mailovou adresou. Již jsme to opravili a nyní nás můžete bez problémů kontaktovat na support@50crowns.com . Mimochodem, svůj požadavek můžete vždy zanechat zde - https://www.50crowns.com/support a náš tým podpory vás bude v této záležitosti co nejdříve kontaktovat.
Ohledně problému se zálohou se vždy snažíme co nejrychleji vyřešit. Může to však chvíli trvat, nejdříve však kontaktujeme naše příslušné oddělení a poté problém předá poskytovateli plateb, aby zkontroloval, proč transakce neproběhla. Jakmile však od nich obdržíme rychlou odpověď, informujeme vás o aktualizacích také prostřednictvím e-mailu.
Opravdu se omlouváme za nevhodnou odpověď manažera prostřednictvím živého chatu ve věci uvítacího bonusu. Vezměte prosím na vědomí, že náš uvítací balíček je bez bonusového kódu a vzhledem k tomu, že jste jej zadali, nebyl vám bonus automaticky vydán. Bohužel, protože jste již své prostředky hráli, nemůžeme vám již bonus vystavit manuálně, ale stále můžete využít naši nabídku druhého a třetího vkladu (také bez bonusových kódů).
Doufáme, že v tomto případě pochopíte, a opravdu si vážíme toho, že jste na problém s e-mailovou adresou upozornili. Ještě jednou děkuji.
S přátelským pozdravem,
Tým 50 korun
Hello there, Getche70!
We really value that you have pointed the issue with email address to us, and our team started looking into it right after your request via chat. Unfortunately, it took a bit more time to be fixed, however, it is alright now.
We would like to inform you that www.50crowns.com is owned and operated by Hollycorn N.V., a company registered and established under the laws of Curaçao, with registration number 144359 and registered address at Scharlooweg 39, Willemstad, Curacao and its wholly-owned subsidiary, Libergos Limited, registered in Cyprus with registration number ΗΕ 371971 and registered address Boumpoulinas, 1-3, BOUBOULINA BUILDING, Flat/Office 42, 1060, Nicosia, Cyprus. Hollycorn N.V. is licensed and regulated by Antillephone N.V. (license no. 8048/JAZ2019-015).
Please, take into account that welcome package is added automatically, in case all requirements are completed. In case the bonus was not issued to you, you should contact the support team before placing the bets and our managers will issue it to your account manually.
In case of any additional questions, feel free to contact us via live chat or email and we will gladly assist you.
2 ДН. ТОМУ
Hello there, once again!
We are really grateful to you for noticing the issue with the email address. We have already fixed it, and now you can contact us at support@50crowns.com without any difficulties. By the way, you may always leave your request here - https://www.50crowns.com/support and our support team will contact you as son as possible on this matter.
Regarding the issue with the deposit, we are always doing our best to solve it as quickly as possible. However, it can take some time, while firstly, we contact our relevant department, and after this, they transfer the issue to payment provider to check why the transaction did not go through. However, as soon as we receive a prompt reply from them, we inform you regarding updates via email as well.
We are truly sorry for inappropriate reply of the manager via live chat on the matter of welcome bonus. Please, take into account that our welcome package goes without bonus code, and due to the fact that you have entered it, the bonus has not been issued to you automatically. Unfortunately, as you have already played your funds, we can not issue the bonus manually to you any more, however, you still can use our second and third deposit offers (that also goes without any bonus codes).
Hope for your understanding in this case, and we really appreciated your pointing out the issue with email address. Thanks once again.
Kind regards,
50Crowns Team
Automaticky přeloženo: