Ne, právě odešli, máte (přiznejte si) problémy, takže vás zavřeme. A měli byste vědět, že kvůli předložení dokumentů stojíte o ztrátě a zrušení výběru.
(Ano, vím, že vrácení peněz bylo nereálné, ale nikdy neuškodí to zkusit. Každopádně nedostávají zaplaceno za vrácení peněz nebo péči.)
Což je stále zvláštní, protože vidíte, jak lidé úspěšně odvolávají i bez ověření (alespoň na začátku). A nutí vás vybírat stejným způsobem, jakým vkládáte... což byl skutečný problém, protože metoda, kterou jsem vložil, mě nenechali vybrat (protože to není možnost, tak proč to mít jako možnost vkladu) takže jsem musel vložit z jiného zdroje, což mě nutilo ověřit i tam.
Ale ano, ani se nepokusili vysvětlit, proč celou tu dobu neověřovali. Prostě standardní slovíčkaření. I když si myslím, že to není moc k řešení.
"Milý hráč,
Děkuji, že jste nás kontaktovali!
Rádi bychom vás informovali, že váš účet byl uzavřen z důvodu problémů souvisejících s hazardními hrami.
Dovolujeme si vás informovat, že podle našich smluvních podmínek:
https://20bet.com/information/terms-and-conditions
"Hráč si je vědom skutečnosti, že hazardní hry na webu mohou vést ke ztrátě peněz. Společnost nenese odpovědnost za případné finanční škody vzniklé používáním webu."
Pokud jde o žádost o výběr, rádi bychom vás informovali, že účet musí být před zpracováním žádosti o výběr ověřen, a jak vidíme, vaše žádost o výběr byla zrušena s žádostí o dokumenty za účelem ověření.
Proto bychom vás rádi informovali, že vaše žádost o vrácení peněz byla zamítnuta, rozhodnutí je konečné a nepodléhá žádným dalším úvahám.
S pozdravem,
Tým podpory kasina
"
Nah, they just went you have (admit to) issues so we shutting you down. And you should know that you stand to lose and withdrawal cancelled to provide documents.
(Yes, I know it was unrealistic for a refund, but never hurts to try. They don't get paid to give money back or care, anyways.)
Which is still odd because you see people having success withdrawing even without verification (at least at the start). And they make you withdraw the same way you deposit... which was a real hassle because well the method I deposited they wouldn't let me withdraw to (because it's not an option, so why even have that as an option to deposit) so I had to deposit from another source which made me have to verify there too.
But ya, they didn't even attempt to explain why they didn't verify all that time. Just standard wordplay. Though I don't think it's much to get at.
" Dear Player,
Thank you for contacting us!
We would like to kindly inform you that your account was closed due to Gambling related issues.
We kindly inform you that according to our Terms and Conditions:
https://20bet.com/information/terms-and-conditions
"The player is aware of the fact that gambling on the website may lead to losing money. The Company is not liable for any possible financial damage arising from the use of the website."
Regarding the withdrawal request, we would like to kindly inform you that the account must be verified prior to processing the withdrawal request and as we can see your withdrawal request was canceled with a request for documents in order to pass verification.
Therefore, we would like to kindly inform you that your refund request was declined, the decision is final and isn't subjected to any further considerations.
Best regards,
Casino Support Team
"