DomůFórumKasina20Bet Casino - všeobecná diskuze

20Bet Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 2 roky od Justo
|
36 729 zobrazení 180 odpovědí |
|
12 3 4...10
Scam20bet
před 2 roky

Jen laskavé připomenutí: použijte prosím tlačítko "odpovědět", jinak osoba, které jste psali, nedostane upozornění. Děkuji 🙂


Zpět k věci, obecné standardy obvykle dodržují kasina obecně – to znamená, že pokud mají kasina nějaké pochybnosti, spustí se dodatečné ověření. Neříkám, že toto kasino jedná čestně nebo nečestně jen proto, že se nezabývám vaší stížností. Doufám, že své výhry brzy obdržíte.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Děkuji za vaši laskavost

pozdravy

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ola Radka

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj Radko,

CASINO vážně 0!


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Kdo do tohoto KASINA vloží 1 euro, může být jedině blázen.

Automaticky přeloženo:
Ari_barreira
před 2 roky

Úplně s tebou souhlasím. čím jsi prošel?

Automaticky přeloženo:
Scam20bet
před 2 roky

Loupež , složil jsem 1250 eur .

posledních 500 eur, které jsem vložil, jsem vyhrál 2500 eur.

požádali o důkaz, ok:


vyšel důkaz se jménem mého otce, který je jedním z majitelů účtu.


Výhru zabavili s tím, že musím prokázat, že jsem majitel účtu, ok.


To jsem udělal, šel jsem do banky pro podepsané prohlášení s razítkem banky.


co udělali, otevřeli účet, ale nezaplatili dál říkají, že účet patří třetím stranám, jako by spolkli přehrávanou kazetu.

Automaticky přeloženo:
Ari_barreira
před 2 roky

Ola 🙂

Dovolte mi reagovat na tento bod, protože se zdá, že tým stížností má také velké obavy z toho, že vy a váš otec jste držiteli účtu, a proto požádali kasino o vysvětlení

"Pokud existuje možnost, je to za určitých okolností stále možné - jaké kroky by měl hráč podniknout, aby úspěšně ověřil svůj účet a vybral sporné prostředky? Budou všechny sporné prostředky vyplaceny?"

Bohužel, jak vidím, zatím žádná reakce na reklamaci 🙁

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Děkuji za vaši laskavost

pozdravy

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

Zkontroloval jsem vaši stížnost a zdá se mi, že na vašem bankovním výpisu chybí vaše adresa, takže si myslím, že to může být důvod, proč kasino stále odmítá tento výpis jako důkaz adresy.

Co si o tom myslíš?


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Myslím, že adresu s názvem a číslem jednotky můžete zkontrolovat v dokumentu. Dám však na vaši radu a zkusím to s dokumentem se správnou adresou.

Ragards,

Automaticky přeloženo:
Scam20bet
před 2 roky

Domnívám se , že kasino musí vidět vaši úplnou adresu , nezajímá je vaše bankovní adresa ani titul , v dokumentu se musíte prokázat jako majitel účtu s adresou . To, co jste odeslali, potvrzuje pouze bankovní údaje, a proto je odmítnuto.

Doufám, že chápete.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ano, jak jste řekl, připojil jsem oficiální dokument vyúčtování služeb, který potvrzuje celou adresu. Pokud to také odmítnou nebo se budou omlouvat, jsou podvodníci

Pozdravy,

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Podle očekávání mi vypnuli účet a já ani nemám přístup. Rozhodl jsem se vzdát a doufám, že nebudou žádné další oběti

20betový podvod

Neplaťte

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ano, jak jste řekl, připojil jsem oficiální dokument vyúčtování služeb, který potvrzuje celou adresu. Pokud to také odmítnou nebo se budou omlouvat, jsou podvodníci

Pozdravy,

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

účet za energie zní dobře.

Váš účet může být uzavřen, protože kasino dále vyšetřuje. Neznamená to, že váš účet bude navždy uzavřen. Přesto by bylo hezké, kdyby vás kasino informovalo o důvodu.

Uvidíme, co přijde dál.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Upřímně řečeno, jejich zákaznická podpora je k smíchu. Tvrdí, že odpoví do 24 hodin na e-mail, ale mají? Ne, už je to přes týden (a to je velkorysé, i když jsou prázdniny).


Poslal jsem jim e-mail, aby uzavřeli můj účet.

Mají? Ani náhodou.

Ověřili mě vůbec po 10 dnech? Ani náhodou.

Ztratil jsem víc, než jsem měl dát? Rozhodně.

Mám problém s hraním hazardních her? Vzhledem k tomu, že jsem šel na tyto stránky... ano.


Jsem tak hloupý, že jsem se dal na stránku se zbytečně složitým výběrem a vklady? Ano. Dělají to tak, že musíte vybírat metodou, kterou vkládáte, ale přirozeně metodu, kterou jsem použil pro vklad, nelze vybrat, takže jsem si musel vytvořit účet u jednoho z těch zasílaných peněz.

Dostal jsem nakonec peníze? Ani náhodou. Samozřejmě prohrál v prohraných sázkách. Protože weby se samozřejmě nemohou obtěžovat odložit peníze, abych se jich nemohl dotknout.

To je obecně důvod, proč se snažím držet bankovních stránek... nedostatek času ztrácet čas ověřováním a obvykle bezbolestné výběry se skutečnými předpisy pro bezpečné hraní.


Nemohu se ověřit (ani po odeslání všech těch papírů, ne že bych se jich chtěl držet).

Můj účet nelze uzavřít.

Jaký nepořádek.

A jejich živé kurzy bylo těžké zablokovat, proč bych měl chtít automaticky přijímat změněné kurzy, protože bez ohledu na to se obvykle jen tvrdě poseru. (Věnuji se hlavně sportu, kasinu zřídka).

Bylo by hezké získat alespoň něco zpět, aby mohli profitovat z mého problému, ale ano.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Aspr
před rokem

Dobrý den, omlouvám se, že...

Mohl byste prosím vysvětlit, jak přesně jste požádali o uzavření svého účtu? Zmínil jste problémy s hazardem? Podle naší recenze by nástroje pro zodpovědné hraní měly být dobré, ale to, co jste právě popsal, zní docela jinak, takže bych rád věděl víc. 🤔

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Jejich stránky, stejně jako mnoho jiných nezabezpečených herních webů, výslovně říkají, že jim chcete poslat zprávu prostřednictvím živého chatu nebo e-mailu, pokud chcete omezení nebo cokoli jiného. Rozhodl jsem se jim napsat e-mailem (na webu se uvádí, že odpoví do 24 hodin) a zmínil jsem se, že mám problém a zakázal mi přístup na jejich stránky a jejich ostatní. Nepálil jsem je nebo byl hrubý.


Ale ani neodpověděli na mé e-maily, poslali dva. Nebo dost šílení, že ani (nepokusili se) ověřit můj účet, mysleli by si, že to nebude trvat déle než 10 dní (stále říká, že čeká), ale to jen křičí, že se mnou nechtějí mít nic společného. Jen moje peníze.


edit : Nechci být v pokušení znovu sáhnout na jejich stránky, ale podívat se na jejich stránku "zodpovědné hraní". Říká se, že je mám kontaktovat přes LiveChat, pokud se chci zablokovat... opravdu? Jakýkoli jiný web by to přijal prostřednictvím svého e-mailu.

Technicky vzato by to byla moje chyba, ale...? trochu urážlivé upřímně.


Psal jsem ze stejného e-mailu, na který jsem se zaregistroval, ale určitě by se nerozhodli mě ignorovat, protože se mi nepodařilo napsat hlavičku předmětu?

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Aspr
před rokem

Ahoj,

Myslím, že by bylo moudré řídit se preferovaným způsobem, v tomto případě live chatem. Důvodem může být to, že provozovatel chatu je instruován, aby poskytl zranitelným hráčům speciální e-mailovou adresu , kterou by měli použít, aby zajistili co nejrychlejší provedení dalších postupů. Není neobvyklé, že existuje několik speciálně vyškolených lidí, kteří takové požadavky vyřizují, ale vy jste se k nim nedostali, protože jste nejprve nekontaktovali live chat.

Toto je jen jeden příklad toho, jak to funguje, ale nemohu s jistotou říci, zda je to případ 20Bet Casino.

Naprosto chápu, že se nechcete jejich stránek znovu dotknout, ale pokud máte pocit, že by věci měly fungovat jinak, klidně podejte stížnost a náš tým celou situaci důkladněji prověří.

Žádný tlak, je to na vás. 🙏

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

No, jak to může být, obecně byste alespoň dostali odpověď, ve které je uvedeno, že je máte kontaktovat způsobem, jakým jejich pravidla stanovují. Jaký má smysl mít e-mail podpory, který neposkytuje žádnou podporu? (Dokonce vám řeknou, abyste ten e-mail poslali na podporu ve svých odpovědích trustpilot) (Ano, opravdu měli prozkoumat více)

Což mi připomíná. I když jsem několikrát zmínil, že ověření stále probíhá.

Když jsem se pokusil o výběr, byl jsem odmítnut a bylo mi řečeno, abych ověřil zasláním důkazu, že účet, na který jsem chtěl vybrat, byl můj... hádejte co? Stále čeká. Skoro dva týdny a ani mě nemohou ověřit nebo odmítnout.

Jakékoli jiné místo, kde jsem byl, by trvalo maximálně týden.

No, když na to přijde, přinutím se s nimi živě chatovat. Problémy s úzkostí a tak.


Aktualizováno: Po 3 e-mailech během 11 dnů KONEČNĚ uzavřeli můj účet. A to poté, co stále nikdy neověřili můj účet, takže jsem nikdy nemohl provést výběr (byl zamítnut, pak jsem o všechno přišel a někteří tvrdí, že na začátku nemusím ověřovat, trochu štěstí).


Takže ano, vyhněte se tomuto místu, pokud doufáte, že provedete výběr, protože vás nebudou chtít ověřit alespoň 10 dní (pokud vůbec, vzdal jsem to po 11 dnech se zavřeným účtem).


(Nikdy mi neodpověděli na otázku, proč jsem nebyl nikdy ověřen. Jen řekli, že mi dali „vyčerpávající odpověď ohledně této situace".)

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Aspr
před rokem

Ahoj,

to se nezdá správné, dovolte mi znovu zmínit stížnost. Protože neznám body kasina o této smolné situaci, nedovolil bych si dále spekulovat.

Chtěli byste vidět "vyčerpávající odpověď týkající se této situace" něco, co může poskytnout vodítko nebo vysvětlení? 🤔

Automaticky přeloženo:
12 3 4...10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky