Ahoj ecescauso,
Musí to být velmi nepříjemné, je to obrovská částka, kterou máte na účtu.
Dovolte mi předem několik otázek:
Byl váš účet plně ověřen?
Zadali jste prosím správnou úplnou adresu a zemi bydliště?
Jen pro jistotu, použili jste někdy při hraní v kasinu nějakou VPN aplikaci? Nebo jste možná hráli nějakou omezenou hru, všimli jste si něčeho takového?
Můžeme se vám pokusit pomoci, odešlete stížnost kliknutím na tento odkaz:
https://casino.guru/complaints/create
Můžete také sdílet tento snímek obrazovky a přidat své odpovědi. 🙂
Myslím, že by to týmu stížností mohlo trochu pomoci.
Hello ecescauso,
It must feel very uncomfortable it's a huge amount you have in your account.
Allow me a few questions in advance:
Has your account been fully verified?
Did you insert the correct full address and country of residence, please?
Just to make sure, have you ever used any VPN application while playing in the casino? Or maybe did you play some restricted game, have you noticed anything like that?
We can try to help you, please submit a complaint by clicking this link:
https://casino.guru/complaints/create
You can also share this screenshot and add your answers too. 🙂
I think it may help out Complaint Team a bit.
Automaticky přeloženo: