Dobrý den!
Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Blokování profilu se provádí pouze v případě oprávněných důvodů. Pro zajištění bezpečnosti uživatelských dat může být v některých případech nezbytný proces ověření identity.
Abychom tuto situaci vyřešili, žádáme vás, abyste znovu kontaktovali podporu prostřednictvím chatu nebo e-mailu na adrese (k dispozici 24 hodin denně). Uveďte přitom co nejúplnější informace, které jste zadali při registraci, abyste usnadnili identifikaci a obnovení přístupu k vašemu profilu.
Good day!
We apologize for any inconvenience caused. Profile blocking is only carried out when there are justified reasons. To ensure the security of user data, an identity verification process may be necessary in some cases.
To resolve this situation, we ask you to contact support again via chat or email at (available 24 hours a day). When doing so, please provide as complete information as possible that you entered during registration to facilitate identification and restoring access to your profile.
¡Buen día!
Lamentamos los inconvenientes causados. El bloqueo del perfil se realiza únicamente cuando hay razones justificadas. Para garantizar la seguridad de los datos de los usuarios, en algunos casos puede ser necesario un proceso de verificación de identidad.
Para resolver esta situación, le solicitamos que se comunique nuevamente con el servicio de soporte a través del chat o por correo electrónico a [email protected] (disponible las 24 horas). Al hacerlo, proporcione la información más completa posible que ingresó durante el registro para facilitar la identificación y la restauración del acceso a su perfil.
Dobré odpoledne!
Jsme moc rádi, že se vám naše sloty líbily a přejeme hodně štěstí! Doporučujeme také podívat se na naše akce a turnaje — jsme si jisti, že se vám budou líbit!
Pokud máte nějaké dotazy nebo potřebujete pomoc, kontaktujte náš tým podpory. Můžete nás kontaktovat prostřednictvím chatu nebo e-mailu na .
s pozdravem
Tým 1xSlots.
Good afternoon!
We are very glad that you enjoyed our slots and wish you good luck! We also recommend checking out our promotions and tournaments — we are sure you will like them!
If you have any questions or need assistance, please contact our support team. You can reach us via chat or email at [email protected].
Best regards,
The 1xSlots team.
Ahoj! Děkuji za odpověď. Díky tomu se cítím lépe.
Ale není to blok, jen jsem vyhrál významnou částku a žádají mě o doklady, abych mohl peníze vybrat.
V tuto chvíli se případem zabývá ochranka, ale chvíli to trvalo. Čekám na odpověď od bezpečnostního oddělení.
Hi! Thanks for the reply. That makes me feel better.
But it's not a block, it's just that I won a significant amount and they are asking me for documents to let me withdraw the money.
At the moment security is looking into the case, but it has taken a while. I am waiting for a response from the security department.
Hola! Gracias por la respuesta. Eso me tranquiliza.
Pero no es un bloqueo, es que gane una suma importante y me están solicitando documentos para dejarme retirar el dinero.
De momento seguridad está viendo el caso, pero se ha demorado un poco. Estoy aguardando una respuesta de parte del departamento de seguridad
Omlouváme se za nepříjemnosti! V tuto chvíli vám doporučujeme počkat na odpověď našeho bezpečnostního týmu. Doufáme, že se nám co nejdříve ozvete.
We apologize for the inconvenience! At this time, we recommend that you wait for a response from our security team. We hope to hear back from you as soon as possible.
¡Disculpe las molestias ocasionadas! En este momento, le recomendamos esperar la respuesta de nuestro equipo de seguridad. Esperamos que reciba una respuesta lo antes posible.
Aktualizuji informace. Bezpečnost mi odpověděla, že je vše v pořádku.
Momentálně nemohu kvůli technickým problémům odstoupit, zkusím to znovu později.
Děkuji za odpověď na fóru 1xslots
I'm updating the information. Security has responded to me that everything is in order.
I cannot withdraw at the moment due to technical problems, I will try again later.
Thanks for the reply on the 1xslots Forum
Actualizo la información. Me han respondido de seguridad que todo está en orden.
De momento no puedo retirar por problemas técnicos, intentaré nuevamente más tarde.
Gracias por la repuesta en el Foro 1xslots
Dobrý den!
Jsme rádi, že jste obdrželi odpověď od našich kolegů. Omlouváme se za technickou chybu, ke které došlo při výběru prostředků a doufáme, že se již nebude opakovat.
Pokud potřebujete další pomoc nebo máte nějaké dotazy, neváhejte kontaktovat náš tým podpory prostřednictvím chatu nebo e-mailu na adrese — jsme k dispozici 24 hodin denně.
Upřímně,
tým 1xSlots.
Good day!
We are glad to hear that you have received a response from our colleagues. We apologize for the technical error that occurred during the withdrawal of funds and hope that it does not happen again.
If you need additional assistance or have any questions, please feel free to contact our support team via chat or email at — we are available 24 hours a day.
Sincerely,
the 1xSlots team.
¡Buen día!
Nos alegra saber que ha recibido una respuesta de nuestros colegas. Pedimos disculpas por el error técnico que ocurrió durante el retiro de fondos y esperamos que no vuelva a suceder.
Si necesita asistencia adicional o tiene alguna pregunta, no dude en comunicarse con nuestro equipo de soporte a través del chat o por correo electrónico a [email protected] — estamos disponibles las 24 horas.
Atentamente,
el equipo de 1xSlots.
Dobré ráno! Jsem tu, abych potvrdil, že vše proběhlo velmi dobře a mohl jsem provést odpovídající výběry! Živá podpora není příliš užitečná (ukažte na zlepšení). Zbytek je skvělý! Jedu si pro svůj Mercedes v novoročním driftu!
Zdravím vás
Good morning! I'm here to confirm that everything has gone very well and I was able to make the corresponding withdrawals! The live support is not very helpful (point to improve). The rest is great! I'm going for my Mercedes in the New Year's drift!
Greetings
Buen día! Vengo a confirmar que todo ya salido muy bien y ya pude hacer los retiros correspondientes! El soporte en vivo no es de gran ayuda (punto a mejorar). Lo demás súper bien! Voy a por mi Mercedes en la deriva de año nuevo!
Saludos
Jsme velmi rádi, že se vám podařilo prostředky vybrat. Využíváme této příležitosti a přejeme vám hodně štěstí ve hře!
Hezký den!
We are very happy to hear that you managed to withdraw the funds. We take this opportunity to wish you good luck in the game!
Have a nice day!
Nos alegra mucho saber que logró retirar los fondos. Aprovechamos la oportunidad para desearle mucha suerte en el juego!
¡Que tenga un buen día!
1xslot je dobré kasino, ale několikrát jsem ho znovu nahrál a peníze mi na účet nepřišly.
1xslot is a good casino, but I have reloaded several times and the money has not been credited to my account.
1xslot es un buen casino pero van varias veces que hago recargas y no se me acredita el dinero en mi cuenta
Ahoj, jsem rád, že se ti v kasinu daří.
Když ale říkáte, že jste vložili peníze a nemůžete je vybrat, v čem je problém? Můžete k tomu říct více? Řeklo kasino proč?
Hello, I'm glad to see you're doing well in the casino.
However, when you say you deposited and you can't withdraw, what's the problem? Can you say more about that? Did the casino say why that is?
Dobití jsem provedl správně, stiskl jsem tlačítko, že platba již byla provedena, nicméně se tyto transakce na stránce nezobrazily, jako bych nic neudělal. Poslal jsem účtenky a doklady, ale oni si myjí ruce a nedají mi žádné řešení.
I made the recharge correctly, I pressed that the payment was already made, however those transactions did not appear on the page, as if I had not done anything, I sent the receipts and evidence but they wash their hands and do not give me a solution.
Yo realice la recarga correctamente, apreté que ya estaba hecho el pago sin embargo esas transacciones no salían en la página, como si yo no hubiera hecho nada, mande los comprobantes y pruebas pero se lavan las manos y no me dan solución
Dobré odpoledne!
Je nám velmi líto, že jste při pokusu o dobití účtu narazili na nějaké problémy.
Zpoždění v platbách finančních prostředků není u našeho projektu běžné, ale bohužel se na straně poskytovatele plateb někdy mohou vyskytnout technické problémy.
Pokud jste již kontaktovali náš tým podpory, ujišťujeme vás, že uděláme vše, co bude v našich silách, abychom vám pomohli. Proces však nezávisí vždy jen na nás, protože tyto případy přeposíláme také zástupcům platebních systémů.
Váš požadavek však za žádných okolností nenecháme bez povšimnutí.
Členové našeho týmu podpory vás budou kontaktovat, jakmile budeme mít jakékoli aktualizace.
Good afternoon!
We are very sorry that you experienced any issues while trying to top up your account.
Delays in the payment of funds are not common for our project, but unfortunately, technical issues can sometimes arise on the payment provider's end.
If you've already contacted our support team, rest assured that we'll do everything possible to help you. However, the process doesn't always depend solely on us, as we also forward these cases to payment system representatives.
However, under no circumstances will we leave your request unresolved.
Our support team members will contact you as soon as we have any updates.
¡Buenas tardes!
Lamentamos mucho que haya experimentado inconvenientes al intentar recargar su cuenta.
La demora en el abono de los fondos no es habitual en nuestro proyecto, pero, lamentablemente, a veces pueden surgir problemas técnicos del lado del proveedor de pagos.
Si ya se ha puesto en contacto con nuestro equipo de soporte, puede estar seguro de que haremos todo lo posible para ayudarle. Sin embargo, el proceso no siempre depende únicamente de nosotros, ya que también transmitimos estos casos a los representantes del sistema de pagos.
No obstante, en ningún caso dejaremos su solicitud sin resolver.
Nuestros compañeros del equipo de soporte se pondrán en contacto con usted tan pronto como tengamos novedades.
Vidíte? Neberou na sebe odpovědnost. Mají mnoho případů jako ten můj a bude se to dít dál, protože nekontrolují, zda bankomaty dobíjejí peníze a nenechávají si peníze jiných lidí.
See? They don't take responsibility. They have many cases like mine, and it will continue to happen because they don't control that the ATMs refill the funds and don't keep other people's money.
Ven? No se hacen responsables, tienen muchos casos iguales al mio y va a seguir pasando porque no controlan que los cajeros realicen las recargas y no se queden con plata ajena
Je nám velmi líto, že jste měl/a takový dojem.
Jakékoli online kasino funguje na stejném principu a vystupuje výhradně jako prostředník mezi hráčem a poskytovatelem plateb. Věřte nám, vaše finanční prostředky nebyly ztraceny ani nejsou úmyslně zadržovány.
Naši specialisté denně komunikují se zástupci platebních systémů, aby tyto typy situací řešili. Všechny podobné případy monitorujeme a řešíme je, jakmile nastanou.
Doufáme, že i vy své finanční prostředky brzy obdržíte.
Bohužel nemáme vaše údaje, ale můžete nám napsat na adresu zkontrolovat stav vašeho případu 🙏
We are very sorry that you had that impression.
Any online casino operates on the same principle and acts solely as an intermediary between the player and the payment provider. Trust us, your funds have not been lost nor are they being intentionally withheld.
Our specialists communicate daily with payment system representatives to resolve these types of situations. We monitor all similar cases and handle them as they arise.
We hope that you will also receive your funds very soon.
Unfortunately, we do not have your details, but you can write to us at to check the status of your case 🙏
Lamentamos mucho que haya tenido esa impresión.
Cualquier casino en línea funciona bajo el mismo principio y actúa únicamente como intermediario entre el jugador y el proveedor de pagos. Créanos, sus fondos no se han perdido ni están siendo retenidos intencionadamente.
Nuestros especialistas se comunican diariamente con los representantes del sistema de pagos para resolver este tipo de situaciones. Estamos al tanto de todos los casos similares y los gestionamos conforme se presentan.
Esperamos que muy pronto también usted reciba sus fondos.
Lamentablemente, no disponemos de sus datos, pero puede escribirnos a [email protected] para consultar el estado de su caso 🙏
Je nám velmi líto, že jste měl/a takový dojem.
Jakékoli online kasino funguje na stejném principu a vystupuje výhradně jako prostředník mezi hráčem a poskytovatelem plateb. Věřte nám, vaše finanční prostředky nebyly ztraceny ani nejsou úmyslně zadržovány.
Naši specialisté denně komunikují se zástupci platebních systémů, aby tyto typy situací řešili. Všechny podobné případy monitorujeme a řešíme je, jakmile nastanou.
Doufáme, že i vy své finanční prostředky brzy obdržíte.
Bohužel nemáme vaše údaje, ale můžete nám napsat na adresu zkontrolovat stav vašeho případu 🙏
We are very sorry that you had that impression.
Any online casino operates on the same principle and acts solely as an intermediary between the player and the payment provider. Trust us, your funds have not been lost nor are they being intentionally withheld.
Our specialists communicate daily with payment system representatives to resolve these types of situations. We monitor all similar cases and handle them as they arise.
We hope that you will also receive your funds very soon.
Unfortunately, we do not have your details, but you can write to us at to check the status of your case 🙏
Lamentamos mucho que haya tenido esa impresión.
Cualquier casino en línea funciona bajo el mismo principio y actúa únicamente como intermediario entre el jugador y el proveedor de pagos. Créanos, sus fondos no se han perdido ni están siendo retenidos intencionadamente.
Nuestros especialistas se comunican diariamente con los representantes del sistema de pagos para resolver este tipo de situaciones. Estamos al tanto de todos los casos similares y los gestionamos conforme se presentan.
Esperamos que muy pronto también usted reciba sus fondos.
Lamentablemente, no disponemos de sus datos, pero puede escribirnos a [email protected] para consultar el estado de su caso 🙏
Dobití jsem provedl správně, stiskl jsem tlačítko, že platba již byla provedena, nicméně se tyto transakce na stránce nezobrazily, jako bych nic neudělal. Poslal jsem účtenky a doklady, ale oni si myjí ruce a nedají mi žádné řešení.
I made the recharge correctly, I pressed that the payment was already made, however those transactions did not appear on the page, as if I had not done anything, I sent the receipts and evidence but they wash their hands and do not give me a solution.
Yo realice la recarga correctamente, apreté que ya estaba hecho el pago sin embargo esas transacciones no salían en la página, como si yo no hubiera hecho nada, mande los comprobantes y pruebas pero se lavan las manos y no me dan solución
Pokud kasino využívá platební služby třetích stran, bohužel je to pravda a nezáleží to jen na nich. Platbu také zpracovává jiná strana, takže budete muset být trpěliví. Pevně věřím, že se to vyřeší, a pokud ne, neváhejte mi dát vědět a my se vám pokusíme pomoci.
Dohodnuto? 🙂
If a casino uses any third party payment providers, unfortunately it is true and it is not only up to them. It's also processed by another party, so you'll have to be patient. I strongly believe that it will be resolved and if not, feel free to let me know and we will try to help.
Deal?🙂
Gratuluji, toto kasino si bere na mušku nejhorší uvítací bonus v historii hazardních her.
Uvítací bonus 150 %. Vsázejte 40x. Maximální výhra? Výše bonusu.
Ano, čtete správně. Bonus 300 dolarů... vsaďte 12 000 dolarů... po tom všem hádejte, kolik můžete maximálně vyhrát? 300 dolarů.
Naprosto absurdní
Congrats this casino takes the cake on the worst welcome bonus in the history of gambling.
150% welcome bonus. Wager 40x. Max win? The bonus amount.
yes you read that right. $300 bonus...wager it $12,000 ...after all that guess how much you can win maximum? $300.
Absolutely ridiculous
Ahoj!
Je nám líto, že bonus nesplnil vaše očekávání. Zdá se, že došlo k drobnému nedorozumění, proto nám prosím dovolte objasnit, jak to funguje.
Bonus za první vklad je 150 %, pokud provedete vklad do 3 hodin od registrace, nebo 100 %, pokud tak učiníte během následujících 30 dnů. Maximální výše bonusu je 300 EUR.
Výjimečnost tohoto bonusu spočívá v tom, že jak herní, tak i sázkové požadavky jsou splněny s využitím vašeho bonusového zůstatku – to znamená, že vaše vlastní vložené prostředky zůstávají na vašem hlavním zůstatku nedotčené.
Abyste splnili požadavek na sázení, stačí vsadit celkem stanovenou částku. Tyto sázky mohou být buď výherní, nebo prohrávající, takže šance na úspěšné uplatnění bonusu jsou poměrně vysoké.
Je důležité si uvědomit, že se jedná o bonusový zůstatek a i když dosáhnete velké výhry před dokončením sázení, nebudete si ji moci vybrat. Jakmile je požadavek splněn, bude bonusová částka převedena na váš skutečný zůstatek (za předpokladu, že zbývající částka nepřekročí původní hodnotu bonusu).
Tento bonus může být velmi výhodný, protože získáte další finanční prostředky na hraní a zároveň si ponecháte svůj počáteční vklad v plné výši.
Doufáme, že vyzkoušíte i naše další propagační akce a třeba najdete takovou, která bude dokonale vyhovovat vašemu hernímu stylu.
S pozdravem,
Tým 1xSlots
Hello!
We’re sorry to hear that the bonus didn’t meet your expectations. It seems there may have been a slight misunderstanding, so please allow us to clarify how it works.
The first deposit bonus is 150% if you make a deposit within 3 hours of registration, or 100% if you do so within the following 30 days. The maximum bonus amount is 300 EUR.
What makes this bonus special is that both your gameplay and wagering requirements are carried out using your bonus balance — meaning your own deposited funds remain untouched on your main balance.
To meet the wagering requirement, you simply need to place bets totaling the specified amount. These bets can be either winning or losing, so the chances of successfully clearing the bonus are quite high.
It’s important to note that this is a bonus balance, and even if you hit a big win before completing the wagering, you won’t be able to withdraw it. Once the requirement is met, the bonus amount will be transferred to your real balance (provided the remaining amount does not exceed the original bonus value).
This bonus can be very beneficial, as you get extra funds to play with while keeping your initial deposit intact in full.
We hope you’ll give our other promotions a try and perhaps find one that perfectly suits your playing style.
Kind regards,
The 1xSlots Team
Ahoj!
Je nám líto, že bonus nesplnil vaše očekávání. Zdá se, že došlo k drobnému nedorozumění, proto nám prosím dovolte objasnit, jak to funguje.
Bonus za první vklad je 150 %, pokud provedete vklad do 3 hodin od registrace, nebo 100 %, pokud tak učiníte během následujících 30 dnů. Maximální výše bonusu je 300 EUR.
Výjimečnost tohoto bonusu spočívá v tom, že jak herní, tak i sázkové požadavky jsou splněny s využitím vašeho bonusového zůstatku – to znamená, že vaše vlastní vložené prostředky zůstávají na vašem hlavním zůstatku nedotčené.
Abyste splnili požadavek na sázení, stačí vsadit celkem stanovenou částku. Tyto sázky mohou být buď výherní, nebo prohrávající, takže šance na úspěšné uplatnění bonusu jsou poměrně vysoké.
Je důležité si uvědomit, že se jedná o bonusový zůstatek a i když dosáhnete velké výhry před dokončením sázení, nebudete si ji moci vybrat. Jakmile je požadavek splněn, bude bonusová částka převedena na váš skutečný zůstatek (za předpokladu, že zbývající částka nepřekročí původní hodnotu bonusu).
Tento bonus může být velmi výhodný, protože získáte další finanční prostředky na hraní a zároveň si ponecháte svůj počáteční vklad v plné výši.
Doufáme, že vyzkoušíte i naše další propagační akce a třeba najdete takovou, která bude dokonale vyhovovat vašemu hernímu stylu.
S pozdravem,
Tým 1xSlots
Hello!
We’re sorry to hear that the bonus didn’t meet your expectations. It seems there may have been a slight misunderstanding, so please allow us to clarify how it works.
The first deposit bonus is 150% if you make a deposit within 3 hours of registration, or 100% if you do so within the following 30 days. The maximum bonus amount is 300 EUR.
What makes this bonus special is that both your gameplay and wagering requirements are carried out using your bonus balance — meaning your own deposited funds remain untouched on your main balance.
To meet the wagering requirement, you simply need to place bets totaling the specified amount. These bets can be either winning or losing, so the chances of successfully clearing the bonus are quite high.
It’s important to note that this is a bonus balance, and even if you hit a big win before completing the wagering, you won’t be able to withdraw it. Once the requirement is met, the bonus amount will be transferred to your real balance (provided the remaining amount does not exceed the original bonus value).
This bonus can be very beneficial, as you get extra funds to play with while keeping your initial deposit intact in full.
We hope you’ll give our other promotions a try and perhaps find one that perfectly suits your playing style.
Kind regards,
The 1xSlots Team
Jak je ten bonus dobrý?
Nehraji proto, abych si ochránil svůj vklad. Hraji proto, abych vyhrál.
maximální výhra 1x bonus je absurdní.
Vložím 200 dolarů a dostanu bonus 200 dolarů. Hraji s bonusem a sázím. Po vsazení si můžu vybrat vložených 200 dolarů a maximálně 200 dolarů bonusu.
Opravte mě prosím, pokud se mýlím, ale takhle to čte.
How is the bonus any good?
I dont play to protect my deposit. I play to win.
max win 1x the bonus is absurd.
I deposite $200 and get bonus $200. I play with bonus and wager. After wager is done I can cashout my deposit $200 and max $200 bonus.
Please correct me if I am wrong but thats how it reads.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.