DomůFórumKasina1xSlots Casino - všeobecná diskuze

1xSlots Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před 3 roky od Vanzhul
|
15 835 zobrazení 88 odpovědí |
|
1...4 5
před 3 dny

Jsem závislý na zdejších slotech! Díky tématům a funkcím je tento zážitek tak zábavný a obohacující.

Automaticky přeloženo:
joacocala
před 2 dny

Dobrý den!

Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Blokování profilu se provádí pouze v případě oprávněných důvodů. Pro zajištění bezpečnosti uživatelských dat může být v některých případech nezbytný proces ověření identity.

Abychom tuto situaci vyřešili, žádáme vás, abyste znovu kontaktovali podporu prostřednictvím chatu nebo e-mailu na adrese (k dispozici 24 hodin denně). Uveďte přitom co nejúplnější informace, které jste zadali při registraci, abyste usnadnili identifikaci a obnovení přístupu k vašemu profilu.

Automaticky přeloženo:
Timurka
před 2 dny

Dobré odpoledne!

Jsme moc rádi, že se vám naše sloty líbily a přejeme hodně štěstí! Doporučujeme také podívat se na naše akce a turnaje — jsme si jisti, že se vám budou líbit!

Pokud máte nějaké dotazy nebo potřebujete pomoc, kontaktujte náš tým podpory. Můžete nás kontaktovat prostřednictvím chatu nebo e-mailu na .

s pozdravem

Tým 1xSlots.

Upraveno autorem před 2 dny
Automaticky přeloženo:
1xSlots Casino
před 2 dny

Ahoj! Děkuji za odpověď. Díky tomu se cítím lépe.

Ale není to blok, jen jsem vyhrál významnou částku a žádají mě o doklady, abych mohl peníze vybrat.

V tuto chvíli se případem zabývá ochranka, ale chvíli to trvalo. Čekám na odpověď od bezpečnostního oddělení.

Automaticky přeloženo:
joacocala
před 2 dny

Omlouváme se za nepříjemnosti! V tuto chvíli vám doporučujeme počkat na odpověď našeho bezpečnostního týmu. Doufáme, že se nám co nejdříve ozvete.

Automaticky přeloženo:
1xSlots Casino
včera

Aktualizuji informace. Bezpečnost mi odpověděla, že je vše v pořádku.

Momentálně nemohu kvůli technickým problémům odstoupit, zkusím to znovu později.

Děkuji za odpověď na fóru 1xslots

Automaticky přeloženo:
joacocala
před 23 hodinami

Dobrý den!

Jsme rádi, že jste obdrželi odpověď od našich kolegů. Omlouváme se za technickou chybu, ke které došlo při výběru prostředků a doufáme, že se již nebude opakovat.

Pokud potřebujete další pomoc nebo máte nějaké dotazy, neváhejte kontaktovat náš tým podpory prostřednictvím chatu nebo e-mailu na adrese — jsme k dispozici 24 hodin denně.

Upřímně,

tým 1xSlots.

Automaticky přeloženo:
1xSlots Casino
před 3 hodinami

Dobré ráno! Jsem tu, abych potvrdil, že vše proběhlo velmi dobře a mohl jsem provést odpovídající výběry! Živá podpora není příliš užitečná (ukažte na zlepšení). Zbytek je skvělý! Jedu si pro svůj Mercedes v novoročním driftu!

Zdravím vás

Automaticky přeloženo:
joacocala
před 2 hodinami

Jsme velmi rádi, že se vám podařilo prostředky vybrat. Využíváme této příležitosti a přejeme vám hodně štěstí ve hře!

Hezký den!

Automaticky přeloženo:
1...4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky