Dobrý den!
Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Blokování profilu se provádí pouze v případě oprávněných důvodů. Pro zajištění bezpečnosti uživatelských dat může být v některých případech nezbytný proces ověření identity.
Abychom tuto situaci vyřešili, žádáme vás, abyste znovu kontaktovali podporu prostřednictvím chatu nebo e-mailu na adrese (k dispozici 24 hodin denně). Uveďte přitom co nejúplnější informace, které jste zadali při registraci, abyste usnadnili identifikaci a obnovení přístupu k vašemu profilu.
Good day!
We apologize for any inconvenience caused. Profile blocking is only carried out when there are justified reasons. To ensure the security of user data, an identity verification process may be necessary in some cases.
To resolve this situation, we ask you to contact support again via chat or email at (available 24 hours a day). When doing so, please provide as complete information as possible that you entered during registration to facilitate identification and restoring access to your profile.
¡Buen día!
Lamentamos los inconvenientes causados. El bloqueo del perfil se realiza únicamente cuando hay razones justificadas. Para garantizar la seguridad de los datos de los usuarios, en algunos casos puede ser necesario un proceso de verificación de identidad.
Para resolver esta situación, le solicitamos que se comunique nuevamente con el servicio de soporte a través del chat o por correo electrónico a support@1xslot.com (disponible las 24 horas). Al hacerlo, proporcione la información más completa posible que ingresó durante el registro para facilitar la identificación y la restauración del acceso a su perfil.
Dobré odpoledne!
Jsme moc rádi, že se vám naše sloty líbily a přejeme hodně štěstí! Doporučujeme také podívat se na naše akce a turnaje — jsme si jisti, že se vám budou líbit!
Pokud máte nějaké dotazy nebo potřebujete pomoc, kontaktujte náš tým podpory. Můžete nás kontaktovat prostřednictvím chatu nebo e-mailu na .
s pozdravem
Tým 1xSlots.
Good afternoon!
We are very glad that you enjoyed our slots and wish you good luck! We also recommend checking out our promotions and tournaments — we are sure you will like them!
If you have any questions or need assistance, please contact our support team. You can reach us via chat or email at support@1xslot.com.
Best regards,
The 1xSlots team.
Ahoj! Děkuji za odpověď. Díky tomu se cítím lépe.
Ale není to blok, jen jsem vyhrál významnou částku a žádají mě o doklady, abych mohl peníze vybrat.
V tuto chvíli se případem zabývá ochranka, ale chvíli to trvalo. Čekám na odpověď od bezpečnostního oddělení.
Hi! Thanks for the reply. That makes me feel better.
But it's not a block, it's just that I won a significant amount and they are asking me for documents to let me withdraw the money.
At the moment security is looking into the case, but it has taken a while. I am waiting for a response from the security department.
Hola! Gracias por la respuesta. Eso me tranquiliza.
Pero no es un bloqueo, es que gane una suma importante y me están solicitando documentos para dejarme retirar el dinero.
De momento seguridad está viendo el caso, pero se ha demorado un poco. Estoy aguardando una respuesta de parte del departamento de seguridad
Omlouváme se za nepříjemnosti! V tuto chvíli vám doporučujeme počkat na odpověď našeho bezpečnostního týmu. Doufáme, že se nám co nejdříve ozvete.
We apologize for the inconvenience! At this time, we recommend that you wait for a response from our security team. We hope to hear back from you as soon as possible.
¡Disculpe las molestias ocasionadas! En este momento, le recomendamos esperar la respuesta de nuestro equipo de seguridad. Esperamos que reciba una respuesta lo antes posible.
Aktualizuji informace. Bezpečnost mi odpověděla, že je vše v pořádku.
Momentálně nemohu kvůli technickým problémům odstoupit, zkusím to znovu později.
Děkuji za odpověď na fóru 1xslots
I'm updating the information. Security has responded to me that everything is in order.
I cannot withdraw at the moment due to technical problems, I will try again later.
Thanks for the reply on the 1xslots Forum
Actualizo la información. Me han respondido de seguridad que todo está en orden.
De momento no puedo retirar por problemas técnicos, intentaré nuevamente más tarde.
Gracias por la repuesta en el Foro 1xslots
Dobrý den!
Jsme rádi, že jste obdrželi odpověď od našich kolegů. Omlouváme se za technickou chybu, ke které došlo při výběru prostředků a doufáme, že se již nebude opakovat.
Pokud potřebujete další pomoc nebo máte nějaké dotazy, neváhejte kontaktovat náš tým podpory prostřednictvím chatu nebo e-mailu na adrese — jsme k dispozici 24 hodin denně.
Upřímně,
tým 1xSlots.
Good day!
We are glad to hear that you have received a response from our colleagues. We apologize for the technical error that occurred during the withdrawal of funds and hope that it does not happen again.
If you need additional assistance or have any questions, please feel free to contact our support team via chat or email at — we are available 24 hours a day.
Sincerely,
the 1xSlots team.
¡Buen día!
Nos alegra saber que ha recibido una respuesta de nuestros colegas. Pedimos disculpas por el error técnico que ocurrió durante el retiro de fondos y esperamos que no vuelva a suceder.
Si necesita asistencia adicional o tiene alguna pregunta, no dude en comunicarse con nuestro equipo de soporte a través del chat o por correo electrónico a support@1xslot.com — estamos disponibles las 24 horas.
Atentamente,
el equipo de 1xSlots.
Dobré ráno! Jsem tu, abych potvrdil, že vše proběhlo velmi dobře a mohl jsem provést odpovídající výběry! Živá podpora není příliš užitečná (ukažte na zlepšení). Zbytek je skvělý! Jedu si pro svůj Mercedes v novoročním driftu!
Zdravím vás
Good morning! I'm here to confirm that everything has gone very well and I was able to make the corresponding withdrawals! The live support is not very helpful (point to improve). The rest is great! I'm going for my Mercedes in the New Year's drift!
Greetings
Buen día! Vengo a confirmar que todo ya salido muy bien y ya pude hacer los retiros correspondientes! El soporte en vivo no es de gran ayuda (punto a mejorar). Lo demás súper bien! Voy a por mi Mercedes en la deriva de año nuevo!
Saludos
Jsme velmi rádi, že se vám podařilo prostředky vybrat. Využíváme této příležitosti a přejeme vám hodně štěstí ve hře!
Hezký den!
We are very happy to hear that you managed to withdraw the funds. We take this opportunity to wish you good luck in the game!
Have a nice day!
Nos alegra mucho saber que logró retirar los fondos. Aprovechamos la oportunidad para desearle mucha suerte en el juego!
¡Que tenga un buen día!
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.