Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s 1xSlots Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
Jelikož jsem měl být dokladem, mým posledním dokladem pro můj proces ověření účtu bylo potvrzení o platbě ze snímku obrazovky počítače a předložil jsem jej s dokladem o platbě, která je na něm uvedena... Jak jsem již řekl dříve, všechny ostatní doklady dávají perfektně a také zkontrolovat a přijmout bezpečnostní oddělení týmu 1xslot a požádají o poslední dokument, který jsem měl předložit, řekli, než budou moci ověřit můj účet, ale nyní po předložení posledního dokumentu. Nyní říkají, abych znovu začal nejprve různými způsoby..teď je moje otázka poprvé, proč o to požádali a také proč tehdy akceptovali mé dokumenty..a další věc je, proč musím znovu dokázat, že věci, které jsem již prokázal dříve týmy bezpečnostního oddělení..které dávají pouze jeden smysl, bez ohledu na to, že jim to dokonale prokážete, neprovedou ověření vašeho účtu a budou po vás vyžadovat totéž prokázané opakovaně různými způsoby, takže že nemůžete ověřit účet a také nemůžete vybrat své peníze, to je způsob podvádění, kterému jsem čelil v kasinu 1xslot. Pro důkaz dávám také screenshot e-mailů také níže, že opakovaně žádají o totéž, ale různými způsoby, takže máte stack a váš vklad nebo výherní peníze jdou tam.
Viz nejprve dám doklad totožnosti, pak trochu zmateně ok, změna pozadí, chtěl jsem ok, v pořádku předloženo a tentokrát přijato a přesunout se na další doklady..po dokončení jsem prokázal dalších 4,5 dokladů, pak znovu přijďte k prvním dokladům dokladu totožnosti co již předloženo a prokázáno i bezpečnostním oddělením.je to čisté jako voda.
As I was supposed to be prove my last document for my account verification process was the payment confirmation by a computer screenshot and I submitted it with the proved also of the payment showing on that ... As I told before all other documents are giving perfectly and also check and accepted by the security department of 1xslot team and they ask for the last document that I was supposed to submit they they said before they can make my account verified but now after submitting the last document.they are telling now to again start from first in different ways..now my question is at the first time why they asked for that way and also why the accepted my documents that time..and another thing is why again I need to prove that things what I haved already proven before by the security department teams..that make one sense only which is no matter you give them the prove perfectly they will not make your account verified and will ask you for the same proved repeatedly by different ways so that you can't verify the account and also can't withdraw your money that's the way of cheating what I have faced by the 1xslot casino. For the prove I'm also giving the mails screenshot also below that they are repeatedly asking for the same proved but in different ways so you got stack and your deposit or winning money goes on there hand.
See first I give id proof then a little confused ok background change I'd wanted ok fine submitted and this time accepted and move on other documents ..after done proved other 4,5 documents then again come to the first documents of id proof what already submitted and proven also by the security department.it is as clear as water.
Ahoj. Vidím, že to pro vás musí být velmi frustrující, nicméně tento ověřovací proces je nevyhnutelný a stačí poskytnout všechny potřebné dokumenty tak, jak kasino požaduje. Každé kasino může požadovat různé dokumenty podle toho, jak zákaznická podpora přistupuje ke každému ověření. Pokud existují nějaké pochybnosti, je zcela přirozené, že kasino chce poskytnout jiný druh dokumentů nebo dokonce požaduje znovu to samé. Přečtěte si prosím pozorně každý požadavek na dokument a pokuste se jej poskytnout tak, jak kasino požadovalo. Nikdo to nemůže udělat místo vás. Vybrali jste si kasino s velmi dobrou pověstí, takže bych předpokládal, že se jen snaží dělat svou práci tím nejlepším způsobem. Každopádně to zkuste znovu, a pokud máte pocit, že budete potřebovat pomoc, dejte nám prosím vědět a my se pokusíme pomoci.
Souhlasíš?
Hello. I can see it must be very frustrating for you, however, this verification process is inevitable and you just have to provide all necessary documents the way the casino asks for. Each casino may ask for different documents based on how the customer support approach to each verification. If there is any doubt it is only natural that the casino wants to provide another kind of documents or even asks for the very same again. Please read carefully every demand for document and try to provide it the way the casino asked for. Nobody can do it instead of you. You chose the casino with a very good reputation so I'd assume they just try to do their job the best way. Anyway, give it a try again and if you feel you'll need help, let us know, please and we will try to help out.
Do you agree?
Řekli vám, že jste neprošel ověřením? Pokud ne, tak ještě není konec.
Did they tell you that you did not pass the verification? If not, then it is not over yet.
Dovolte mi být k vám upřímný. Jste z Bangladéše. Hráči ze země mohou být některými poskytovateli kasin považováni za potenciální riziko jednoduše proto, že to souvisí se zneužíváním bonusů bez vkladu, více účtů atd.
Na druhé straně, jak vidíme ve vašem případě, kasino s vámi neustále komunikuje, takže mám pocit, že chtějí vyplatit výhry, ale chtějí mít 100% jistotu, že jste ověřeni.
Sledoval bych každý krok, o který vás požádají. Pokud požádají o další obrázek, pošlete další obrázek. Pokud požádají o další důkaz, stačí ho poslat. Nejdůležitějším bodem je získat své výhry a pokud se vám nelíbí, jak s vámi zacházejí, můžete je opustit a najít si jiné kasino, ve kterém budete hrát.
Let me be honest with you. You're from Bangladesh. Players from the country could be seen by some casino providers as a potential risk simply because it's related to no deposit bonus abuse, multiple accounts etc.
On the other had, as we can see in your case, the casino keeps communicating with you so I feel like they want to pay out the winnings, but they want to be 100% sure that you're verified.
I'd follow every step they ask you to follow. If they ask for another picture, send another picture. If they ask for another proof, just send it. The most important point is to get your winnings and then if you don't like how they treat you, you can abandon them and find another casino to play in.
Dosud jsem nic nevyhrál. Vložil jsem peníze a hrál jsem uprostřed toho, co jsem dělal
I haven't win anything till now..I deposit money and was playing in middle the did this things
Ale jsem z Bangladéše a otevřel jsem to tam ve své zemi, ale teď po covidu 19. Znovu jsem dostal výzvu k práci v Saúdské Arábii, takže jsem se sem vrátil, protože nejsem občanem této země, kde pracuji takže když jsem si vytvořil účet v bd, tak jsem odeslal číslo své nid karty. co teď tady nemám, ale nechal jsem si to, co je potřeba, protože už jsem hrál a provedl jsem úspěšné ověření pomocí těchto dokumentů.. ale teď nemůžu dostat můj občanský průkaz fyzicky, takže si myslím, že už to nezvládnu
But I'm from Bangladesh and open it there on my country but now after covid 19. I got call for my job again in saudi so I came back here again now as I'm not the citizen of this country where I'm working so as I created account in bd I submitted my nid card number.what I don't have now in here but I kept what is needed as I'm already played and done successful verification by this documents..but now I can't get my id card in physically so I can't make it anymore I think
Jsem naštvaný, protože být skutečným člověkem, proč nemohu ověřit..a proč se na to nezeptali, když bylo prokázáno zpracování v ověření občanského průkazu
I'm angry because being the real person why I can't verified..and why they didn't asked this when was processing in Id card verification proved
Ale jsem z Bangladéše a otevřel jsem to tam ve své zemi, ale teď po covidu 19. Znovu jsem dostal výzvu k práci v Saúdské Arábii, takže jsem se sem vrátil, protože nejsem občanem této země, kde pracuji takže když jsem si vytvořil účet v bd, tak jsem odeslal číslo své nid karty. co teď tady nemám, ale nechal jsem si to, co je potřeba, protože už jsem hrál a provedl jsem úspěšné ověření pomocí těchto dokumentů.. ale teď nemůžu dostat můj občanský průkaz fyzicky, takže si myslím, že už to nezvládnu
But I'm from Bangladesh and open it there on my country but now after covid 19. I got call for my job again in saudi so I came back here again now as I'm not the citizen of this country where I'm working so as I created account in bd I submitted my nid card number.what I don't have now in here but I kept what is needed as I'm already played and done successful verification by this documents..but now I can't get my id card in physically so I can't make it anymore I think
Chápu. Jak podotkl Daniel, komunikují s vámi, tak bych se zeptal, zda je nějaká šance, jak tuto situaci s chybějícím průkazem vyřešit. Nic jiného mě nenapadá, obávám se.
I see. As Daniel pointed out they communicate with you, so I'd ask whether there is any chance how to solve this situation with missing ID. I can't think up anything else, I'm afraid.
Všiml jsem si, že jste již podal stížnost na kasino, takže počkejme, jak se to vyvine. Chápu, že je těžké poskytnout jim všechny dokumenty znovu a znovu, když v podstatě žijete ve 2 různých zemích.
I noticed you already submitted a complaint against the casino so let's wait for how it develops. I understand it's difficult to provide them all the documents again and again when you basically live in 2 different countries.
1xSlots Casino nabízí široký výběr her, které zahrnují automaty, stolní hry, hry s živými dealery a stírací losy. Kromě toho bych rád diskutoval o nejoblíbenějších online hazardních hrách, které jsou k dispozici v online kasinech PlayAmo. Piggy Bank, Shogun's Fortune, Book of Nile a Pirate's Jackpots jsou některé z nejoblíbenějších automatů dostupných v tomto online kasinu.
1xSlots Casino offers a wide selection of games which includes slot machines, table games, live dealer games and scratch cards. In addition, I would like to discuss the most popular online gambling games available at PlayAmo online casino slots. Piggy Bank, Shogun's Fortune, Book of Nile and Pirate's Jackpots are some of the most popular slots available at this online casino.
Kasyno 1xSlots oferuje szeroki wybór gier, który obejmuje automaty do gier, gry stołowe, gry z krupierem na żywo i zdrapki. Ponadto chciałbym omówić najpopularniejsze gry hazardowe online dostępne w automatach do gry w kasynie online PlayAmo. Piggy Bank, Shogun's Fortune, Book of Nile i Pirate's Jackpots to jedne z najpopularniejszych automatów dostępnych w tym kasynie online.
jak jsem psal v recenzi - během mého posledního sezení v tomto kasinu jsem dosáhl malého zisku a pokusil se vybrat část peněz, během hodin jsem provedl 5 pokusů o výběr, které byly okamžitě odmítnuty operátorem, výběr nebyl velký - asi 200 eur. kasino později obvinilo mou banku, že odmítla tuto transakci kvůli dosaženým limitům, což není pravda, protože jsem zaplatil za zvýšení všech limitů a moje banka to potvrdila a během těchto výběrů jsem provedl další transakce, pokud jsem dosáhl limitu - I nemůže provádět žádné transakce. Toto kasino mi odmítlo zaplatit bez argumentů, požádal jsem o důkaz, že banka je vinna - odmítli mi ho dát.
Poté, co jsem jim kategoricky řekl, že už nikdy nebudu hrát v tomto kasinu, požádal jsem je, aby můj účet uzavřeli v živém chatu, dali mi adresu, kterou mám napsat a několikrát tam napsali a odmítli můj účet uzavřít. - A to je vše.
pokud mi nedoloží doklad, že banka převod odmítla, podám reklamaci
as I wrote in the review - during my last session in this casino I made a small profit and tried to withdraw some of the money, within hours I made 5 withdrawal attempts which were immediately refused by the operator, the withdrawal was not large - about 200 euros. the casino later accused my bank of rejecting this transaction because of the limits reached, which is not true because I paid to increase all limits, and my bank confirmed it, and I made other transactions during these withdrawals if I have reached the limit - I can't make any transactions. This casino refused to pay me without arguments, I asked for proof that the bank is guilty - they refused to give me one.
After I told them categorically that I would never play in this casino again, I asked them to close my account in the live chat, they gave me an address to write and wrote there several times and refused to close my account. - And that's it.
if they do not provide me with proof that the bank has refused the transfer, I will file a complaint
както написах в ревюто-при последната ми сесия в това казино направих малка печалба и опитах да изтегля част от парите,в разтояние на часове направих 5 опита за теглене който бяха отказвани незабавно от оператор,тегленето не беше голямо-около 200 евро.няколко дни по-късно от казиното обвиниха моята банка,че е отхвърлила тази транзакция заради достигнати лимити,което не е вярно защото съм си платил за увеличаване на всички лимити,и банката ми го потвърди,и съм правил други транзакции по време на тези тегления,ако имам достигнат лимит-не мога да правя никакви транзакции.Това казино ми отказа плащане без аргументи,поисках доказателство,че банката е виновна-отказаха да ми дадат такова.
След като им заявих категорично,че никога повече няма да играя в това казино,поисках да ми закрият сметката в чата на живо,те ми дадоха адрес на който да пиша-писах и там няколко пъти и отказаха да ми закрият сметката.казах едно Ф-У и това е.
ако не ми предоставят доказателство за това,че банката е отказала трансфера ще подам оплакване
Ahoj,
Chápu, že kasino v takové situaci nemusí chtít uzavřít váš účet. Čeká na váš výběr v tuto chvíli, prosím?
Hello,
I can understand that the casino may don't want to close your account in such a situation. Is your withdrawal pending at the moment, please?
OK. Jen mi dovolte upozornit na to, že pokud chcete podat stížnost, bylo by dobré svůj účet nerušit.
Také si myslím, že je možné, že toto kasino neumožňuje více než několik aktivních výběrů současně, takže možná byl problém spíše s tím než s bankovními limity.
Můžete sem poslat některé odpovědi kasina, prosím? Mohlo by to přinést trochu světla.
Děkuji
Ok. Just let me point out that if you want to submit the complaint, it would be good not to get your account closed.
I also think that it may be possible that this casino does not allow more than a few active withdrawals at the same time, so maybe there was a problem with that rather than with the banking limits.
Can you post here some of the casino's replies, please? It could spread some light on this.
Thank you
Ahoj!
Obracíme se na vás ohledně vašeho nedávného problému s výběrem na vaši bankovní kartu. Podle našeho finančního oddělení je důvodem překročení týdenního limitu. Svou druhou bankovní kartu (516910********0992) můžete ověřit u našeho bezpečnostního oddělení a vybrat z ní poté, nebo zkusit vybrat později na čísle 483886*******2366. Pro ověření vaší druhé karty musíte kontaktovat naše bezpečnostní oddělení prostřednictvím e-mailu na Xsecurity@1xslot.com. V dopise uveďte číslo svého herního účtu, připojte fotografii hlavní stránky vašeho pasu a 2 fotografie bankovní karty, na kterou chcete provádět výběry.
Upozorňujeme, že fotografie musí být barevné, kvalitní a okraje musí zapadat do rámečku. Číslo karty lze skrýt ponecháním viditelných prvních 6 a posledních 4 číslic; kód na zadní straně karty musí být zakrytý.
Posílám dobrou náladu,
1x Tým slotů.
Hello!
We are contacting you regarding your recent issue with making a withdrawal to your bank card. According to our financial department, the reason is that you have exceeded the weekly limit. You can verify your second bank card (516910******0992) with our security department and withdraw on it afterwards, or just try withdrawing on 483886******2366 later. For verifying your second card, you need to contact our security department via e-mail at security@1xslot.com. In the letter, indicate your game account number, attach a photo of the main page of your passport and 2 photos of the bank card to which you want to make withdrawals.
Please note that photographs must be in color, of good quality, and the edges must fit into the frame. The card number can be hidden by leaving visible the first 6 and last 4 digits; the code on the back of the card must be covered.
Sending Good Vibes,
1xSlots Team.
teď kvůli nim musím zavřít oba bankovní účty, protože jsou to podvodníci a bojím se, že mi ublíží
now I have to close both bank accounts because of them, because they are fraudsters and I'm afraid they will harm me
сега трябва да закрия и двете банкови сметки заради тях,защото са измамници и ме е страх да не ми навредят
Ahoj,
Myslím, že byste měli postupovat podle pokynů. Pokud jde o limity, myslím, že odkazují na týdenní bezpečnostní limity kasina. Nastavili jste si už nějaké bezpečné limity?
Každopádně zkuste spolupracovat. Jakmile jsou s vámi v kontaktu, je to dobré.
Hello,
I think that you should do as instructed. Regarding the limits, I think they're referring to the casino's weekly safety limits. Have you set up any safe limits before?
Anyway, try to cooperate. As soon as they are in touch with you it is good.
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Všimli jsme si, že používáte funkci AdBlock. Nezobrazujeme žádné reklamy, ale odkazy na některá kasina nemusí se zapnutým AdBlockem fungovat. Abyste mohli navštívit všechna uvedená kasina, vypněte prosím AdBlock nebo náš web zařaďte na bílou listinu.