FórumKasina1xSlots Casino - všeobecná diskuze

1xSlots Casino - všeobecná diskuze

před 3 roky od Vanzhul
|
13530 zobrazení 71 odpovědí |
|
1 2...4
Přidat příspěvek
před 3 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s 1xSlots Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Jelikož jsem měl být dokladem, mým posledním dokladem pro můj proces ověření účtu bylo potvrzení o platbě ze snímku obrazovky počítače a předložil jsem jej s dokladem o platbě, která je na něm uvedena... Jak jsem již řekl dříve, všechny ostatní doklady dávají perfektně a také zkontrolovat a přijmout bezpečnostní oddělení týmu 1xslot a požádají o poslední dokument, který jsem měl předložit, řekli, než budou moci ověřit můj účet, ale nyní po předložení posledního dokumentu. Nyní říkají, abych znovu začal nejprve různými způsoby..teď je moje otázka poprvé, proč o to požádali a také proč tehdy akceptovali mé dokumenty..a další věc je, proč musím znovu dokázat, že věci, které jsem již prokázal dříve týmy bezpečnostního oddělení..které dávají pouze jeden smysl, bez ohledu na to, že jim to dokonale prokážete, neprovedou ověření vašeho účtu a budou po vás vyžadovat totéž prokázané opakovaně různými způsoby, takže že nemůžete ověřit účet a také nemůžete vybrat své peníze, to je způsob podvádění, kterému jsem čelil v kasinu 1xslot. Pro důkaz dávám také screenshot e-mailů také níže, že opakovaně žádají o totéž, ale různými způsoby, takže máte stack a váš vklad nebo výherní peníze jdou tam. filefilefilefile

Viz nejprve dám doklad totožnosti, pak trochu zmateně ok, změna pozadí, chtěl jsem ok, v pořádku předloženo a tentokrát přijato a přesunout se na další doklady..po dokončení jsem prokázal dalších 4,5 dokladů, pak znovu přijďte k prvním dokladům dokladu totožnosti co již předloženo a prokázáno i bezpečnostním oddělením.je to čisté jako voda.

Automaticky přeloženo:
mimhubby
před 2 roky

Ahoj. Vidím, že to pro vás musí být velmi frustrující, nicméně tento ověřovací proces je nevyhnutelný a stačí poskytnout všechny potřebné dokumenty tak, jak kasino požaduje. Každé kasino může požadovat různé dokumenty podle toho, jak zákaznická podpora přistupuje ke každému ověření. Pokud existují nějaké pochybnosti, je zcela přirozené, že kasino chce poskytnout jiný druh dokumentů nebo dokonce požaduje znovu to samé. Přečtěte si prosím pozorně každý požadavek na dokument a pokuste se jej poskytnout tak, jak kasino požadovalo. Nikdo to nemůže udělat místo vás. Vybrali jste si kasino s velmi dobrou pověstí, takže bych předpokládal, že se jen snaží dělat svou práci tím nejlepším způsobem. Každopádně to zkuste znovu, a pokud máte pocit, že budete potřebovat pomoc, dejte nám prosím vědět a my se pokusíme pomoci.

Souhlasíš?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ano, předložil jsem mnoho věcí mnoha způsoby..nebudou to ověřovat, rozumím tomu..právě jsem přišel o peníze

Automaticky přeloženo:
mimhubby
před 2 roky

Řekli vám, že jste neprošel ověřením? Pokud ne, tak ještě není konec.

Automaticky přeloženo:
mimhubby
před 2 roky

Dovolte mi být k vám upřímný. Jste z Bangladéše. Hráči ze země mohou být některými poskytovateli kasin považováni za potenciální riziko jednoduše proto, že to souvisí se zneužíváním bonusů bez vkladu, více účtů atd.

Na druhé straně, jak vidíme ve vašem případě, kasino s vámi neustále komunikuje, takže mám pocit, že chtějí vyplatit výhry, ale chtějí mít 100% jistotu, že jste ověřeni.

Sledoval bych každý krok, o který vás požádají. Pokud požádají o další obrázek, pošlete další obrázek. Pokud požádají o další důkaz, stačí ho poslat. Nejdůležitějším bodem je získat své výhry a pokud se vám nelíbí, jak s vámi zacházejí, můžete je opustit a najít si jiné kasino, ve kterém budete hrát.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Dosud jsem nic nevyhrál. Vložil jsem peníze a hrál jsem uprostřed toho, co jsem dělal

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ale jsem z Bangladéše a otevřel jsem to tam ve své zemi, ale teď po covidu 19. Znovu jsem dostal výzvu k práci v Saúdské Arábii, takže jsem se sem vrátil, protože nejsem občanem této země, kde pracuji takže když jsem si vytvořil účet v bd, tak jsem odeslal číslo své nid karty. co teď tady nemám, ale nechal jsem si to, co je potřeba, protože už jsem hrál a provedl jsem úspěšné ověření pomocí těchto dokumentů.. ale teď nemůžu dostat můj občanský průkaz fyzicky, takže si myslím, že už to nezvládnu

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Jsem naštvaný, protože být skutečným člověkem, proč nemohu ověřit..a proč se na to nezeptali, když bylo prokázáno zpracování v ověření občanského průkazu

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ale jsem z Bangladéše a otevřel jsem to tam ve své zemi, ale teď po covidu 19. Znovu jsem dostal výzvu k práci v Saúdské Arábii, takže jsem se sem vrátil, protože nejsem občanem této země, kde pracuji takže když jsem si vytvořil účet v bd, tak jsem odeslal číslo své nid karty. co teď tady nemám, ale nechal jsem si to, co je potřeba, protože už jsem hrál a provedl jsem úspěšné ověření pomocí těchto dokumentů.. ale teď nemůžu dostat můj občanský průkaz fyzicky, takže si myslím, že už to nezvládnu

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Chápu. Jak podotkl Daniel, komunikují s vámi, tak bych se zeptal, zda je nějaká šance, jak tuto situaci s chybějícím průkazem vyřešit. Nic jiného mě nenapadá, obávám se.

Automaticky přeloženo:
mimhubby
před 2 roky

Všiml jsem si, že jste již podal stížnost na kasino, takže počkejme, jak se to vyvine. Chápu, že je těžké poskytnout jim všechny dokumenty znovu a znovu, když v podstatě žijete ve 2 různých zemích.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

1xSlots Casino nabízí široký výběr her, které zahrnují automaty, stolní hry, hry s živými dealery a stírací losy. Kromě toho bych rád diskutoval o nejoblíbenějších online hazardních hrách, které jsou k dispozici v online kasinech PlayAmo. Piggy Bank, Shogun's Fortune, Book of Nile a Pirate's Jackpots jsou některé z nejoblíbenějších automatů dostupných v tomto online kasinu.

Upravil Radka před 2 roky
Důvod: Zakázaný odkaz
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

jak jsem psal v recenzi - během mého posledního sezení v tomto kasinu jsem dosáhl malého zisku a pokusil se vybrat část peněz, během hodin jsem provedl 5 pokusů o výběr, které byly okamžitě odmítnuty operátorem, výběr nebyl velký - asi 200 eur. kasino později obvinilo mou banku, že odmítla tuto transakci kvůli dosaženým limitům, což není pravda, protože jsem zaplatil za zvýšení všech limitů a moje banka to potvrdila a během těchto výběrů jsem provedl další transakce, pokud jsem dosáhl limitu - I nemůže provádět žádné transakce. Toto kasino mi odmítlo zaplatit bez argumentů, požádal jsem o důkaz, že banka je vinna - odmítli mi ho dát.

Poté, co jsem jim kategoricky řekl, že už nikdy nebudu hrát v tomto kasinu, požádal jsem je, aby můj účet uzavřeli v živém chatu, dali mi adresu, kterou mám napsat a několikrát tam napsali a odmítli můj účet uzavřít. - A to je vše.

pokud mi nedoloží doklad, že banka převod odmítla, podám reklamaci

Automaticky přeloženo:
fofo7788
před 2 roky

Ahoj,

Chápu, že kasino v takové situaci nemusí chtít uzavřít váš účet. Čeká na váš výběr v tuto chvíli, prosím?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

žádné čekající výběry

Automaticky přeloženo:
fofo7788
před 2 roky

OK. Jen mi dovolte upozornit na to, že pokud chcete podat stížnost, bylo by dobré svůj účet nerušit.

Také si myslím, že je možné, že toto kasino neumožňuje více než několik aktivních výběrů současně, takže možná byl problém spíše s tím než s bankovními limity.

Můžete sem poslat některé odpovědi kasina, prosím? Mohlo by to přinést trochu světla.

Děkuji

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj!

Obracíme se na vás ohledně vašeho nedávného problému s výběrem na vaši bankovní kartu. Podle našeho finančního oddělení je důvodem překročení týdenního limitu. Svou druhou bankovní kartu (516910********0992) můžete ověřit u našeho bezpečnostního oddělení a vybrat z ní poté, nebo zkusit vybrat později na čísle 483886*******2366. Pro ověření vaší druhé karty musíte kontaktovat naše bezpečnostní oddělení prostřednictvím e-mailu na Xsecurity@1xslot.com. V dopise uveďte číslo svého herního účtu, připojte fotografii hlavní stránky vašeho pasu a 2 fotografie bankovní karty, na kterou chcete provádět výběry.

Upozorňujeme, že fotografie musí být barevné, kvalitní a okraje musí zapadat do rámečku. Číslo karty lze skrýt ponecháním viditelných prvních 6 a posledních 4 číslic; kód na zadní straně karty musí být zakrytý.

Posílám dobrou náladu,

1x Tým slotů.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

jaký limit, nemám žádné limity, jen mi odmítli zaplatit

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

teď kvůli nim musím zavřít oba bankovní účty, protože jsou to podvodníci a bojím se, že mi ublíží


Automaticky přeloženo:
fofo7788
před 2 roky

Ahoj,

Myslím, že byste měli postupovat podle pokynů. Pokud jde o limity, myslím, že odkazují na týdenní bezpečnostní limity kasina. Nastavili jste si už nějaké bezpečné limity?

Každopádně zkuste spolupracovat. Jakmile jsou s vámi v kontaktu, je to dobré.

Automaticky přeloženo:
1 2...4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky