jak jsem psal v recenzi - během mého posledního sezení v tomto kasinu jsem dosáhl malého zisku a pokusil se vybrat část peněz, během hodin jsem provedl 5 pokusů o výběr, které byly okamžitě odmítnuty operátorem, výběr nebyl velký - asi 200 eur. kasino později obvinilo mou banku, že odmítla tuto transakci kvůli dosaženým limitům, což není pravda, protože jsem zaplatil za zvýšení všech limitů a moje banka to potvrdila a během těchto výběrů jsem provedl další transakce, pokud jsem dosáhl limitu - I nemůže provádět žádné transakce. Toto kasino mi odmítlo zaplatit bez argumentů, požádal jsem o důkaz, že banka je vinna - odmítli mi ho dát.
Poté, co jsem jim kategoricky řekl, že už nikdy nebudu hrát v tomto kasinu, požádal jsem je, aby můj účet uzavřeli v živém chatu, dali mi adresu, kterou mám napsat a několikrát tam napsali a odmítli můj účet uzavřít. - A to je vše.
pokud mi nedoloží doklad, že banka převod odmítla, podám reklamaci
as I wrote in the review - during my last session in this casino I made a small profit and tried to withdraw some of the money, within hours I made 5 withdrawal attempts which were immediately refused by the operator, the withdrawal was not large - about 200 euros. the casino later accused my bank of rejecting this transaction because of the limits reached, which is not true because I paid to increase all limits, and my bank confirmed it, and I made other transactions during these withdrawals if I have reached the limit - I can't make any transactions. This casino refused to pay me without arguments, I asked for proof that the bank is guilty - they refused to give me one.
After I told them categorically that I would never play in this casino again, I asked them to close my account in the live chat, they gave me an address to write and wrote there several times and refused to close my account. - And that's it.
if they do not provide me with proof that the bank has refused the transfer, I will file a complaint
както написах в ревюто-при последната ми сесия в това казино направих малка печалба и опитах да изтегля част от парите,в разтояние на часове направих 5 опита за теглене който бяха отказвани незабавно от оператор,тегленето не беше голямо-около 200 евро.няколко дни по-късно от казиното обвиниха моята банка,че е отхвърлила тази транзакция заради достигнати лимити,което не е вярно защото съм си платил за увеличаване на всички лимити,и банката ми го потвърди,и съм правил други транзакции по време на тези тегления,ако имам достигнат лимит-не мога да правя никакви транзакции.Това казино ми отказа плащане без аргументи,поисках доказателство,че банката е виновна-отказаха да ми дадат такова.
След като им заявих категорично,че никога повече няма да играя в това казино,поисках да ми закрият сметката в чата на живо,те ми дадоха адрес на който да пиша-писах и там няколко пъти и отказаха да ми закрият сметката.казах едно Ф-У и това е.
ако не ми предоставят доказателство за това,че банката е отказала трансфера ще подам оплакване
Automaticky přeloženo: