před týdnem
0
Dobrý den, dobrý večer. mám pár otázek. Promiň, jestli tě obtěžuji těmito otázkami. Pokud kasino v mém případě neučiní prohlášení, moje stížnost bude stále nevyřešena a nedostanu své peníze zpět. Další věc je, že pokud kasino poskytne nějaké informace, budu mít přístup. Viděl jsem také případ našeho přítele Andersona a případ se jen zastavuje ve snaze získat čas.
Hello, good evening. I have some questions. Sorry if I bother you with these questions. If the casino doesn't make a statement in my case, my complaint will still be unresolved, and I won't get my money back. The other thing is that if the casino does provide any information, I'll have access. I've also seen the case of our friend Anderson, and the case is just stalling, trying to buy time.
Hola buenas noches, tengo algunas dudas disculpe si molesto con estas pregunta, si en mi caso el casino no se pronuncia igual mi queja queda sin resolver y no recuperaría mi dinero? Lo otro es que si el casino llega a proporcionar alguna información yo tendré acceso, porque también he visto el caso del amigo Anderson y el caso solo le da largas al plazo como ganando tiempo
Pěkný den vám! Zeptejte se nás kdykoli, bez obtěžování!
Zdá se, že kasino dostalo druhou šanci vyřešit vaši stížnost, aby našlo řešení, což vás znepokojuje koncem stížnosti. No, abych tak řekl, moji kolegové se vždy snaží zdůraznit důležitost spolupráce, ale pokud se zástupce kasina rozhodne to ignorovat, může stížnost skončit jako nevyřešená. Nejsem si ale jistý, co myslíš tím druhým problémem. Každopádně i nevyřešený případ může stále hrát svou roli.
Nejen, že na základě své závažnosti může index bezpečnosti klesnout, ale také, pokud bude chtít kasino v budoucnu zlepšit své hodnocení, bude nuceno se stížností zabývat, takže existuje šance, že vaše stížnost bude vyřešena později.
Zdá se mi, že kasino se zrovna nesnaží získat čas; to by znamenalo, že alespoň předstírají, že se podílejí na řešení.... jestli chytíš můj drift. I když souhlasím, že by měly být efektivnější.
Tato absence spolupráce mi přijde zvláštní, protože jsem toto kasino považoval za poměrně aktivní. No, doufejme, že nebude další komunikace mimo vlákno a brzy uvidíme nějaké aktualizace.
Good day to you! Ask us anytime, no bothering at all!
It appears the casino has been given a second chance to address your complaint in order to find the solution, which makes you concerned about the complaint's end. Well, so to say, my colleagues always try to stress the importance of cooperation, but if the casino representative decides to ignore that, the complaint might end as unresolved. Not sure what you mean by the second concern, though. In any case, even an unresolved case may still play its role.
Not just that, based on its severity, the Safety Index may drop, but also, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date.
To me, it seems the casino is not exactly trying to buy time; that would mean they at least pretend to participate in the resolution.... if you catch my drift. Although I agree they should be more efficient.
This absence of cooperation feels strange to me, because I considered this casino to be quite active. Well, hopefully there is not another communication outside the thread and we shall see some updates soon.
Moc děkuji za informace, jsem moc milá.
Thank you very much for your information, very kind.
Muchas gracias por su información, muy amable.
Druhou otázkou je, že pokud kasino pošle důkazy, které údajně má, e-mailem, můžete jako součást problému tyto důkazy vidět.
The second question is that if the casino sends the evidence it allegedly has by email, you, as part of the problem, might end up seeing that evidence.
La segunda duda, es que si el casino manda al correo las evidencias que presuntamente puede tener, uno como parte del problema puede llegar a ver dichas evidencias.
Druhou otázkou je, že pokud kasino pošle důkazy, které údajně má, e-mailem, můžete jako součást problému tyto důkazy vidět.
The second question is that if the casino sends the evidence it allegedly has by email, you, as part of the problem, might end up seeing that evidence.
La segunda duda, es que si el casino manda al correo las evidencias que presuntamente puede tener, uno como parte del problema puede llegar a ver dichas evidencias.
Dobrý den, domnívám se, že důkazy nebudou poskytnuty, objevily se i další stížnosti, že uživatel požadoval důkazy a nedostal je, odpověď byla, že důkazy pomohou hráči obcházet pravidla kasin.
Hello, I believe that the evidence will not be provided, there have been other complaints that the user asked for the evidence and did not receive it, the answer was that the evidence would help the player to circumvent the rules of the casinos.
ola, acredito que não vai ser fornecidas as evidencias, teve outras reclamações que o usuario pediu as evidencias e não recebeu, a resposta foi que as evidencias ajudaria o jogador a burlar as regras dos cassinos
Ale tohle je ten problém, byli bychom v šedé zóně, protože to není ani černé, ani bílé, v tom smyslu, že vás obviní bez důkazů a když to dorazí, stále nemáte právo to vidět, takže si myslím, že jsme ve stejné situaci, protože by to mohlo vést k nějakému podvodu, samozřejmě neříkám, že tomu tak je.
But this is the issue, we would be in a gray area, since it is neither black nor white, in the sense that they accuse you without evidence and when it arrives you still do not have the right to see it, so I think we are in the same situation, because that could lead to some kind of scam, of course I am not saying that is the case.
Pero este es el tema, estaríamos en un punto gris, ya que no es ni blanco ni negro, en el sentido que te acusan sin pruebas y cuando llegan igualmente no tienes derecho a verlas entonces pienso que estamos en la misma, debo a que eso se puede prestas para alguna estafa, claro no digo que sea el caso.
Druhou otázkou je, že pokud kasino pošle důkazy, které údajně má, e-mailem, můžete jako součást problému tyto důkazy vidět.
The second question is that if the casino sends the evidence it allegedly has by email, you, as part of the problem, might end up seeing that evidence.
La segunda duda, es que si el casino manda al correo las evidencias que presuntamente puede tener, uno como parte del problema puede llegar a ver dichas evidencias.
Smyslem žádosti o důkazy je, že tyto důkazy mají být přímo sdíleny s mediátorem, aby bylo možné přistoupit k závěru. Nikdy v žádném kasinu nestačilo říci: „Víme, že máme pravdu, a nebudeme poskytovat žádné důkazy".
Moji kolegové používají mnoho jiných způsobů, jak získat podrobnosti z kasin, nejen e-maily, i když nevím, zda je to také předmětem vašeho dotazu.
The point of asking the proofs is those proofs are to be directly shared with the mediator in order to proceed to conclusion. It has never been enough to say, "we know we are right, and we won't provide any proofs," by any casino.
My colleagues use many other ways to get details from casinos, not just emails, although I do not know whether this is also a subject of your question.
Dobrý den, domnívám se, že důkazy nebudou poskytnuty, objevily se i další stížnosti, že uživatel požadoval důkazy a nedostal je, odpověď byla, že důkazy pomohou hráči obcházet pravidla kasin.
Hello, I believe that the evidence will not be provided, there have been other complaints that the user asked for the evidence and did not receive it, the answer was that the evidence would help the player to circumvent the rules of the casinos.
ola, acredito que não vai ser fornecidas as evidencias, teve outras reclamações que o usuario pediu as evidencias e não recebeu, a resposta foi que as evidencias ajudaria o jogador a burlar as regras dos cassinos
Pokud mohu, důkazy nelze vždy sdílet s uživatelem; v takových případech je to bohužel součástí procesu. I když jsem asi nepochopil "důkazy by hráči pomohly obcházet pravidla kasin."
Můžete tu stížnost nějak identifikovat, prosím? Můžeme se společně podívat alespoň na detaily.
If I may, the evidence can't always be shared with the user; in such cases, that's sadly part of the process. Although, I probably did not understand "the evidence would help the player to circumvent the rules of the casinos."
Can you somehow identify the complaint here, please? We can at least look at details together.
Pokud mohu, důkazy nelze vždy sdílet s uživatelem; v takových případech je to bohužel součástí procesu. I když jsem asi nepochopil "důkazy by hráči pomohly obcházet pravidla kasin."
Můžete tu stížnost nějak identifikovat, prosím? Můžeme se společně podívat alespoň na detaily.
If I may, the evidence can't always be shared with the user; in such cases, that's sadly part of the process. Although, I probably did not understand "the evidence would help the player to circumvent the rules of the casinos."
Can you somehow identify the complaint here, please? We can at least look at details together.
ahoj Radko, díval jsem se na další stížnosti a odpověď zprostředkovatele by byla, že důkazy uživateli neukáže, protože by tak věděl, jak obejít pravidla kasina, ale celé jde o to, abychom se já a ostatní uživatelé mohli bránit proti nařčení kasina, než prostředník učiní rozhodnutí příznivé pro kasino, protože přesně nevíme, jaká kasina se zmiňují o tom, co děláme 9.7 pokrývá spoustu věcí a jsem si naprosto jistý, že jsem neudělal chybu, moje stížnost je v analýze, pokud se chcete řídit ID 148980
hello Radka, I looked at other complaints and the mediator's answer would be that he would not show the evidence to the user, because this way he would know how to circumvent the casino's rules, but the whole point is that I and the other users would like to be able to defend ourselves against the casino's accusations before the mediator makes a decision, favorable to the casino, because at the moment we do not know exactly what we are being accused of, because the rule that the casino mentions 9.7 covers a lot of things and I am absolutely sure that I have not made a mistake, my complaint is under analysis if you want to follow ID 148980
ola Radka, eu olhei outras reclamações e a resposta do mediador seria que não mostraria as evidenicias, para o usuario, pois desta forma ele saberia como burlar as regras do cassino, mas a questão toda e que eu o os outros usuarios gostariamos de poder nos defender das acusações do cassino antes de o mediador tomar uma decisão, favoravel ao cassino, pois no momento não sabemos exatamente do que estamos sendo acusado, pois a regra que o cassino menciona 9.7 abrange muita coisa e eu tenho certeza absoluta que não cometi erro algum, minha reclamação esta em analise se quiser acompanhar ID 148980
Ahoj, promiň, mám další otázku. Pokud například kasino 1win, což je v mém případě, projde určitým obdobím a nepředloží důkazy, mělo by vrátit nárokované peníze? Víme, že to není povinné, ale museli by to udělat?
Hi, excuse me, I have another question. If, for example, the 1win casino, which is the one in my case, goes through a period of time and doesn't present evidence, should they return the money being claimed? We know it's not mandatory, but would they be required to?
Hola, disculpe tengo otra duda, si por ejemplo el casino de 1win q es el q está en mi caso, le pasa el tiempo y no presenta pruebas, ellos deberías regresar el dinero que se esté reclamando? Sabemos que no es obligación pero estaría en el deber ?
ahoj Radko, díval jsem se na další stížnosti a odpověď zprostředkovatele by byla, že důkazy uživateli neukáže, protože by tak věděl, jak obejít pravidla kasina, ale celé jde o to, abychom se já a ostatní uživatelé mohli bránit proti nařčení kasina, než prostředník učiní rozhodnutí příznivé pro kasino, protože přesně nevíme, jaká kasina se zmiňují o tom, co děláme 9.7 pokrývá spoustu věcí a jsem si naprosto jistý, že jsem neudělal chybu, moje stížnost je v analýze, pokud se chcete řídit ID 148980
hello Radka, I looked at other complaints and the mediator's answer would be that he would not show the evidence to the user, because this way he would know how to circumvent the casino's rules, but the whole point is that I and the other users would like to be able to defend ourselves against the casino's accusations before the mediator makes a decision, favorable to the casino, because at the moment we do not know exactly what we are being accused of, because the rule that the casino mentions 9.7 covers a lot of things and I am absolutely sure that I have not made a mistake, my complaint is under analysis if you want to follow ID 148980
ola Radka, eu olhei outras reclamações e a resposta do mediador seria que não mostraria as evidenicias, para o usuario, pois desta forma ele saberia como burlar as regras do cassino, mas a questão toda e que eu o os outros usuarios gostariamos de poder nos defender das acusações do cassino antes de o mediador tomar uma decisão, favoravel ao cassino, pois no momento não sabemos exatamente do que estamos sendo acusado, pois a regra que o cassino menciona 9.7 abrange muita coisa e eu tenho certeza absoluta que não cometi erro algum, minha reclamação esta em analise se quiser acompanhar ID 148980
Chápu, děkuji.
Jak jsem již uvedl dříve, nemáme povoleno sdílet důkazy, které kasino poskytlo, protože by mohly být zneužity k pokrytí akcí, které porušují pravidla kasina. Možná se bude hodit toto přirovnání: Policie také neříká každému podezřelému, jak ho vyšetřuje nebo jak funguje proces „eliminace". Toto je stejná situace; odhalením procesu a důkazů je mohou ostatní zneužít.
Chápu, že to pro hráče není pohodlné, ale věřím, že to dává smysl.
Samozřejmě s Vaší stížností rád zůstanu v kontaktu; aktualizujte mě zde na fóru, prosím. Doufám, že brzy uvidíme odpověď kasina!
I see, thank you.
As I previously stated, we are not permitted to share evidence that the casino provided because it could be abused to cover actions that violate casino rules. Maybe this analogy will be useful: Police also do not tell every suspect how they investigate them or how the "elimination" process works. This is the same situation; by uncovering the process and the evidence, others may misuse that.
I understand it is not convenient for players, but I believe it makes sense.
Of course, I will gladly stay in touch regarding your complaint; update me here on the forum, please. Hope to see the casino's response very soon!
Ahoj, promiň, mám další otázku. Pokud například kasino 1win, což je v mém případě, projde určitým obdobím a nepředloží důkazy, mělo by vrátit nárokované peníze? Víme, že to není povinné, ale museli by to udělat?
Hi, excuse me, I have another question. If, for example, the 1win casino, which is the one in my case, goes through a period of time and doesn't present evidence, should they return the money being claimed? We know it's not mandatory, but would they be required to?
Hola, disculpe tengo otra duda, si por ejemplo el casino de 1win q es el q está en mi caso, le pasa el tiempo y no presenta pruebas, ellos deberías regresar el dinero que se esté reclamando? Sabemos que no es obligación pero estaría en el deber ?
Myslím, že rozumím otázce, ale předpokládám, že situace by byla docela jiná.
Řiďte se mými myšlenkami: Pokud se jakékoli kasino rozhodne případ nevyřešit nebo neposkytnout dostatečné důkazy podporující svůj názor, do značné míry to znamená, že takové kasino nemá zájem o svou pověst zde na webových stránkách Casino Guru, takže ve skutečnosti nezáleží na tom, co požadujeme vaším jménem. To by byl v podstatě konec. Domnívám se, že účelem stížnosti je zjistit, zda kasino udělalo něco nekalého, a tedy zda by měl hráč dostat zaplaceno.
Ignorovaná stížnost v zásadě nemusí nutně znamenat, že tvrzení hráče jsou spravedlivá, pokud něco takového nelze okamžitě dokázat. Znát pouze jednu stránku příběhu však nemusí k posouzení stačit. Místo toho to do značné míry znamená, že kasino nebude vysvětlovat svou pozici.
Věřím, že všichni cítíme, že umožnit kasinům ignorovat hráče bez rozumného vysvětlení není praktika, kterou bychom podporovali; ignorované nebo nevyřešené stížnosti mají důsledky.
Omlouvám se za poněkud dlouhou odpověď, ale myslím, že je prospěšné takové věci otevřeně vysvětlit.
I think I understand the question, but I guess the situation would be quite different.
Follow my thoughts: If any casino decides not to resolve the case or not to provide sufficient evidence supporting their point of view, it pretty much means such a casino is not interested in its reputation here at the Casino Guru website, so it does not actually matter what we demand on your behalf. That would basically be the end. I believe the purpose of the complaint is to find out whether the casino did something unfair and thus whether the player should be paid.
Basically, an ignored complaint does not necessarily mean the player's claims are fair unless something like that can be proved straight away. Yet being familiar with only one side of the story may not be enough to judge. Instead, it pretty much means the casino is not going to explain its position.
I believe we all feel that allowing casinos to ignore players without reasonable explanation is not a practice we would support; ignored or unresolved complaints come with consequences.
Well, apologies for the rather long answer, but I think it is beneficial to explain such matters openly.
Dobré ráno, myslím, že tam pletete věci, když uvádíte příklad policie, protože je sice pravda, že při zatýkání podezřelého neprozradí všechny důkazy, které má, ale pak přijde soudní proces s tím zadrženým, kde policie musí prokázat své důkazy, aby dosáhla obvinění ze zločinu, protože by bylo nespravedlivé odsoudit zadrženého jen proto, že policie je vyprovokovala, kasino a soud se neděje, policie je vyprovokovala a neudělala je tady, když nejsou ukázány žádné důkazy, tyto body zůstávají prázdné, říkám vám to všechno, protože jsem vědecký policista ve své zemi, v porovnání s tím je to jako říkat, že jsem FBI ve Spojených státech.
Good morning, I think you are confusing things there, when you give the example of the Police, because while it is true that they do not reveal all the evidence they have when they arrest a suspect, but then comes the trial process of that detainee where the police do have to show their evidence to reach the charge of the Crime, because it would be unfair to sentence the detainee just because the police provoked them and did not present evidence, that is what is happening with us, the police are the casino, and the court is here, when no evidence is shown, those points remain empty, I tell you all this because I am a scientific police officer in my country, it is like saying that I am the FBI in the United States, in comparison.
Buenos días, allí creo q confunden las cosas, cuando das el ejemplo de la Policía, debido a que si bien es cierto ellos no dicen toda las pruebas que tienen cuando arrestan a un sospechoso, pero, después viene el proceso de juicio de ese detenido donde la policía si tiene que mostrar sus pruebas para llegar a imputar el Delito, porque sería injusto que sentencie al detenido solo porque la policía le provocó y no presento pruebas, eso es lo que está pasando con nosotros, la policía es el casino, y el tribunal es aquí, cuando no se muestran pruebas, igualmente quedan esos puntos vacíos, todo esto te lo digo porque soy policía científico en mi país es como decir que soy el FBI en estado Unidos, en comparación.
Ahoj Giovanni, rád tě poznávám, příteli.
Mám velmi podobný problém jako vy. Chtěl bych s vámi mluvit prostřednictvím sociální sítě. Nevím, jestli byste chtěli sdílet svůj e-mail nebo uživatelské jméno na Facebooku, abychom si o tom mohli promluvit. Nemohu zde najít způsob, jak poslat soukromou zprávu, tak jsem se rozhodl napsat sem.
Hello Giovanni, nice to meet you, friend.
I have a very similar problem to yours. I'd like to talk to you through a social network. I don't know if you'd like to share your email or Facebook user name so we can talk about it. I can't find a way to send a private message here, so I decided to write here.
Hola Giovanni un gusto amigo
Tengo un problema muy similar al tuyo me gustaría hablar contigo mediante alguna red social, no se si me compartes tu correo o usuario de fb para que conversemos sobre el tema, no encuentro como enviar un mensaje privado por acá y se me ocurrió escribir por aquí.
Ahoj,
Rád tě znám ještě lépe. Asi to musí být docela náročná práce. Princip však zůstává víceméně stejný – můžete také předložit svůj případ soudu a kasino bude nuceno předložit důkazy. Nejsme jen soudní tribunál – nezastupujeme nejvyšší autoritu. Místo toho jsme se snažili dotyčnému hráči pomoci, což nebylo možné.
V každém případě jsem rád, že kasino odpovědělo na vaši vlastní stížnost. Podívejme se, co mají.
Hello,
Nice to know you even better. Must be quite a challenging job, I guess. Still, the principle remains more or less the same - you may also take your case to trial and the casino will be forced to present the proofs. We are not just the trial tribunal—we do not represent the highest authority. Instead, we tried to help the player in question, which was not possible.
In any case, I'm glad the casino responded back to your own complaint. Let's see what they have.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.