FórumDiskuze stížnostíViperspin casino ZDE NEHRAJTE

Viperspin casino ZDE NEHRAJTE (strana 3)

před rokem od Franga1981
|
14506 zobrazení 51 odpovědí |
|
12 3
Přidat příspěvek
Danielpřed 6 měsíci

Po asi 20 e-mailech tam a zpět a já jsem jim ukázal, že sázím částku, kterou mi říkají, ale stále nemohu vybrat a oni řekli, že to poslali svému technickému oddělení a čekám, až se o tom dozvím. výsledek.

Snad se to vyřeší

Automaticky přeloženo:
Danielmck02před 6 měsíci

Jak řekl kolega Daniel, jestli se to v krátké době nevyřeší. Neváhejte a vytvořte stížnost 🙂 Pomáháme lidem řešit jejich problémy s kasiny.

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
Honzapřed 6 měsíci

Bylo to vyřešeno, zdá se, že to byl problém na jejich straně, což znamenalo, že moje sázky nebyly registrovány pro vklad, který jsem provedl


Teď to vyřešili a já jsem mohl odstoupit


Děkuji za vaši podporu

Automaticky přeloženo:
Danielmck02před 6 měsíci

Nemáš zač, Danieli 🙂 Chceš pokračovat ve hře v tomto kasinu i po tomto?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Zatočení Viper uzavřel můj účet poté, co jsem vyhrál 50 tisíc

Každý den mi s radostí stáhli 5 000, a když jsem vyhrál 50 000, nereagovali na e-mail a po 2 týdnech neměli můj účet smazaný.

Becaureful jsou to podvodníci

Automaticky přeloženo:
lecsus04před 4 měsíci

Ahoj znovu, Lecsus04, zdá se, že právě pokračuješ v každé části Guru. Vaše uživatelské jméno však není účet v našem kasinu. Můžete, prosím, dát všem vědět, co to je, abychom vám mohli pomoci to dohnat? Ještě lépe, podejte stížnost Guru https://casino.guru/viperspin-casino-review#tab=js-tab-reputation zde a můžeme to společně vyřešit, pokud si myslíte, že existuje problém? Jinak je to pro nás jen falešná zpětná vazba.

Automaticky přeloženo:
ViperSpin Casinopřed 4 měsíci

Chci své peníze.

můj email je Xendoftheworld8486@gmail.com

Automaticky přeloženo:
lecsus04před 4 měsíci

Ahoj Drewe, klidně udělej případ řešení Guru, jak bylo zmíněno, protože na naší straně nic není.


S přátelským pozdravem

Automaticky přeloženo:
ViperSpin Casinopřed 4 měsíci

Nemohu se přihlásit a jaký tam mám zůstatek?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

file

Před 5 hodinami jste byli doslova online a dostávali bonusy.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Této stránce bych se za každou cenu vyhnul.

Nestojí za to se snažit ověřit.

"Až 72 hodin na výběr" je také lež. Výběry od 200 USD trvají téměř týden.

Je lepší hrát na jiných stránkách


Automaticky přeloženo:
lukemeiring119před měsícem

Ahoj Luku, nejsem si úplně jistý, kde jsou bankovní výběry do 72 hodin. Mezinárodní bankovnictví pro jakékoli kasino může trvat 1-10 pracovních dnů, nad tím nemáme žádnou kontrolu. Váš výběr byl neustále odmítán, protože jste nepochopili, jak sledovat bankovní informace Nového Zélandu (vaše země). V příloze jako dokument vám naši zaměstnanci doslova vysvětlí, jak na to. Správná dokumentace je také u online kasin klíčová, jen velmi zřídka máme hráče, který nedokáže dodržovat základní formát.


Upozorňujeme také, že od přijetí vašeho výběru uplynuly 2 pracovní dny (jakmile získáte správné bankovní údaje)

file



Automaticky přeloženo:
12 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky