Dobrý den, jsem tu nový. Vidím, že tyto recenze byly před několika měsíci, ale od té doby se to s ViperSpin zlepšilo, protože jsem se nově zaregistroval a vedl mě jeden z našich velkých streamerů slotů – Aussieslots.
Hi there I am new here. I see that these reviews were a few months ago, but since then has things improved with ViperSpin as I am a new signup and was guided here by one of our big slot streamers- Aussieslots.
Ahoj,
Chtěl bych dodat, že toto kasino nemá licenci v Austrálii. Kromě toho si můžete procházet stížnosti, abyste získali lepší představu:
https://casino.guru/complaints – zatím jen jedna oprávněná a vyřešená stížnost.
Hello,
I would like to add this casino is not licensed in Australia. Other than that, feel free to browse complaints, to get a better idea:
https://casino.guru/complaints - just one justified and resolved complaint so far.
Ahoj Franga1981,
Já vím, děkuji za upozornění.
Hraješ tam ještě? 🙂 Vím, že najít vhodné kasino je docela alchymie, nemyslíte?
Hello Franga1981,
I know, thank you for the notice.
Do you still play there? 🙂 I know it's quite an alchemy to find a suitable casino, don't you think?
Dobrý den Radko
Už nesázím. Ale po vyřešení problému s Viperem musím říct, že jim věřím a věřím streamerovi, o kterém mluví Taurivaine.
Může to být minové pole najít vhodné kasino, ale Viper povolí australské hráče a vyplatí je.
snad to pomůže.
Hello Radka
I don’t gamble anymore. But after resolving the issue with Viper I must say I trust them and I trust the streamer Taurivaine is talking about.
It can be a minefield finding a suitable casino but Viper allow Australian players and pay them out.
hope this helps.
Ahoj Franga1981,
Chápu váš názor a oceňuji vaše úsilí. Opravdu to pomáhá ostatním hráčům, tím jsem si jistý.
🙂 Mějte krásný den.
Hello Franga1981,
I see your point, and I appreciate your efforts. It truly helps other players, I'm sure.
🙂 Have a wonderful day.
Vážený zástupce kasina Viperspin,
mohl bych poprosit o vysvětlení ohledně územních omezení poskytovatelů?
Ve vašich smluvních podmínkách je dlouhý seznam poskytovatelů s příslušnými zeměmi, kterým nemohou být nabízeny jejich hry.
Moje otázka zní: proč tolik kasin, která mají stejnou licenci Antillephone jako vy, nemá všechna tato územní omezení, ale má jich jen zlomek? Porušují licenci poskytovatele poskytováním her, o kterých tvrdíte, že jsou pro určité země zakázané, a ony nikoli?
Například hraní Evolution pro Viperspin a některá další kasina Pledoo, například Bitdice) je v Itálii zakázáno, zatímco téměř všechna ostatní kasina s licencí Antillephone je nabízejí volně všem hráčům bez jakýchkoli omezení.
Díky za odpověď.
Dear Viperspin Casino Representative,
could I have a clarification regarding the territorial limitations of the providers?
In your T & Cs there is a long list of providers with their respective countries that cannot be offered their games.
My question is: why do so many casinos that have the same Antillephone license as you do not have all those territorial restrictions but only have a fraction of them? Are they violating the provider's license by providing games that you claim are banned for certain countries and they are not?
For example Evolution gaming for Viperspin and some other Pledoo casinos, Bitdice for example) are prohibited in Italy, while almost all other casinos with Antillephone license offer it freely to all players without any limitations.
Thanks for the reply.
Caro rappresentante del casinò Viperspin,
potrei avere un chiarimento riguardante le limitazioni territoriali dei provider?
Nei vostri T&C vi è una lunga lista di provider con i rispettivi Paesi a cui non possono essere offerti i loro giochi.
La mia domanda è : perché tantissimi casinò che hanno la vostra stessa licenza Antillephone non prevedono tutte quelle restrizioni territoriali ma ne hanno solo una minima parte? Stanno violando la licenza del provider fornendo giochi che tu dichiari siano vietati per determinati Paesi e loro invece no?
Ad esempio Evolution gaming per Viperspin e alcuni altri casinò Pledoo, Bitdice ad esempio) sono vietati verso l'Italia, mentre quasi tutti gli altri casinò con licenza Antillephone lo offrono liberamente a tutti i giocatori senza alcuna limitazione.
Grazie per la risposta.
Jaký příspěvek chcete smazat a proč, prosím?
What post would you like to delete and why, please?
Když hrajete v online kasinu poprvé, je nejlepší hrát malé sázky. A hlavně: zkontrolujte, jaké licence mají. Vím, že mnoho lidí se těmito pokyny neřídí, ale je to důležité. Doufám, že se to nebude stávat příliš často. Musí existovat černé listiny kasin, která nehrají podle pravidel. Nějaké jsou, ale nejsou definitivní. Také mi přijde zajímavé číst recenze online kasin. Hráči si jen vygooglují slova kasino s bonusem a je to. Je však důležité, abyste si před hraním zkontrolovali webovou stránku a přečetli si podmínky, licence, zemi, ze které pocházejí, atd.
When you play at an online casino for the first time, it is best to play small bets. And most importantly: check the licenses they have. I know many people don't follow these instructions, but it's important. I hope it doesn't happen too often. There must be blacklists of casinos that don't play by the rules. There are some, but they are not definitive. I also find it interesting to read reviews of online casinos. Players just google the words casino with bonus and that's it. However, it is important that you check the website and read the terms, licenses, country they are from, etc. before playing.
Wenn du zum ersten Mal in einem Online-Casino spielst, ist es am besten, kleine Wetten zu spielen. Und vor allem: Überprüfen die Lizenzen, die sie haben. Ich weiß, dass viele Menschen diese Anweisungen nicht befolgen, aber es ist wichtig. Ich hoffe, dass es nicht zu häufig passiert. Es muss black lists mit Casinos geben, die sich nicht an die Regeln halten. Es gibt einige, aber sie sind nicht definitiv. Ich finde es auch interessant, Bewertungen von Online-Casinos zu lesen. Die Spieler googeln einfach die Worte Casino mit Bonus und das ist alles. Es ist jedoch wichtig, dass du dir die Website ansiehst und die Bedingungen, Lizenzen, das Land, aus dem sie stammen, usw. durchliest, bevor du spielst.
jo, hraju na viperu od chvíle, kdy vyšly, skvělé kasino, neměl jsem žádné problémy s výběrem, nejhorší věc, která se mi stala, bylo, že jsem musel čekat 24 hodin, než se mi zvýšil limit výběru, abych pokryl částku, kterou jsem byl snaží se stáhnout. docela jistě je to 5 000 týdenních a 20 měsíčních výběrů, musel jsem je kontaktovat, abych vybral 70 000, a trvalo jim asi 36 hodin, než se ke mně dostali, i když poté jsem své $$ snadno dostal
yo, iv been playing on viper since they came out, Great Casino, i havnt had any issues withdrawing, the worst thing thats happened to me was i had to wait 24hrs to get my withdraw limit upped in order to cater for the amount i was trying to withdraw. pretty sure its 5k weekly and 20 monthly withdraws, i had to contact them to withdraw 70k and they took like 36 hours to get back to me, still got my $$ out easily after that though
To zní docela přesvědčivě.
Myslíte si, že nám můžete ukázat celou svou historii výběrů? 🤔
Moc rád to vidím, děkuji.
That sounds quite convincing.
Do you think you can show us all your withdrawal history? 🤔
I realy like to see that, thank you.
Pokusil bych se vyhnout této stránce, čekám den a půl na ověření, omluva je "vysoká návštěvnost", což mě rozesměje! Také vám umožňují ověřit pouze po provedení výběru, měli byste mít možnost kdykoli ověřit. Poté, co se můj výběr konečně vyplatí, už tam nebudu hrát
I would try avoid this site, waiting for a day and a half for verification there excuse is " high traffic" which makes me laugh! Also they only let you verify after a withdrawal is made you should be allowed to verify at anytime. I will not be playing there anymore after my withdrawal finally paid out
Ahoj,
na druhou stranu mi to přijde celkem fér. Každý den čtu o hráčích, kteří čekají déle než pár dní, než projdou ověřením bez jediné poznámky z kasina. Také bych očekával, že pokud je kasino zahlceno, jsou prostě příliš zaneprázdněni na to, aby ověřili každého nově registrovaného hráče.
Neříkám, že je to všechno dobré, jen pochopitelné. Nicméně rád bych je viděl v prosinci, když jsou teď tak zaneprázdnění. 🤔
Doufejme jen, že postup bude rychlý.
Hello,
on the other hand, it sounds quite fair to me. Every day I read about players waiting for more than a few days to pass the verification without a single note from the casino. I would also expect that if the casino is overwhelmed, they are simply too busy to verify every newly registered player.
Not saying that it is all good, just understandable. However, I would like to see them in December if they're so busy now. 🤔
Let's just hope that the procedure will be quick.
100% souhlasím vyhnout se této stránce za každou cenu. Byl jsem docela nový hráč a vyhrál jsem více než 100 ki dolarů na maximálních hráčských/vip úrovních a měl jsem ještě přes 2 miliony obratu, protože jsem vyhrál ze svých prvních několika vkladů, odmítli zvýšit mé limity na výběr, což se zdá být dravé. Týdenní limity výběru $3200 jsou žalostné ve srovnání s jakýmkoli jiným kasinem, které má $4k + denní limity. Představte si, že necháte tuto částku peněz na svém účtu jako hazardní hráč s vědomím, že výběr bude trvat více než 30 týdnů, je více než nechutné a ano, nakonec jsem po 3 týdnech prohrál každý cent, mohlo by to být peníze, které změní život, nyní je to varovný příběh, aby o tom ostatní věděli VYHNĚTE SE TÉTO STRÁNCE ZA KAŽDOU CENU.
100% agree avoid this site at all cost. I was a fairly new player and won over $100k i maxed out the player/vip levels and had over 2m in turnover yet because i won off my first few deposits they refused to up my withdraw limits which seems predatory. $3200 weekly withdrawal limits is pathetic when compared to any other casino which has $4k + daily limits. Imagine leaving that amount of money in your account being a gambler knowing it would take over 30 weeks to withdraw is beyond disgusting and yes i did end up losing every cent after 3 weeks could of been life changing money now its cautionary tale to let other knows AVOID THIS SITE AT ALL COSTS.
Ahoj,
promiňte můj nedostatek porozumění, ale co udělalo kasino špatně? Poslouchají své limity a vy jste ztratili rovnováhu, je to opravdu smutné, ale byli jste si těchto limitů od začátku vědomi? Slíbilo vám kasino nějaké zvláštní zacházení a pak to slovo náhle porušilo?
Souhlasím s tím, že limity jsou poměrně nízké, a také si dovedu představit, že nyní máte pocit, že VIP status je vtip. Rozhodně si vážím toho, že jste přišli a podělili se o své zkušenosti. Příště si laskavě předem zkontrolujte všechny faktory, pokud narazíte na tuto recenzi , uvidíte, že jde o malé mezinárodní kasino s malými příjmy.
Nenazýval bych to nejlepším místem pro high rollery nebo hráče s agresivnějším stylem hry.
Hello,
pardon my lack of understanding, yet what did the casino do wrong? They obey their limits and you lost the balance, well it's truly sad, but were you aware of those limits from the beginning? Has the casino promised you some sort of special treatment and then suddenly broken the word?
I agree that limits are quite low, and can also imagine that you feel the VIP status is a joke now. I definitely appreciate the fact, that you come and shared your experience. Kindly check all factors in advance next time, if you come across this review, you'll see that it is a small international casino with small revenues.
I would not call it the best place for high rollers or players with a more aggressive playstyle.
Je pravda, že jsem se nesetkal s vedením, když jsem poprvé zkontroloval kasino v sekci výběru, kde bylo uvedeno limit výběru 15 500 $, ale pokud si projdete drobným písmem, uvádí se limity výběru $ 3200. A po přečtení všech drobným písmem zpochybňuji legitimitu kasina samotného, které uvádí, že je australské a přátelské k VPN, pak říká, že Austrálie je omezená země. Pak jsem viděl, že mou adresu ponechali stejnou, ale zemi mého původu změnili na Maltu, zdá se být sus.
It is true i was miss lead when i first checked the casino at the withdrawal section it said $15,500 withdraw limit but if you go through the fine print then it states $3200 withdraw limits. And after reading all the fine print i am questioning the legitimacy of the casino itself it states it is Australian and VPN friendly then goes to say Australia is a restricted country. I then saw that they kept my address the same but changed my my country of origin to Malta seems sus.
Můžete si tedy zaregistrovat účet pomocí Austrálie jako své země pobytu a pak to musíte změnit, aby byl výběr správný?
Už jsem to několikrát viděl, v jiných kasinech se to stalo, protože poskytovatel plateb nebyl schopen zpracovat výběr do této konkrétní země. Řekl bych, že technicky je země omezená, ale aby mohli hrát platící, registrace je možná, a pokud hráč vyhraje a chce vydělat peníze, musí se změnit země, aby hráč mohl skutečně vybrat.
No, není to nejlepší přístup, ale dokud jsou výhry vypláceny,...
Nebo máte prosím jiné informace?
So you can register the account using Australia as your country of residence and then you have to change that, in order to withdraw correct?
I've seen this a few times before, in other casinos, it happened because the payment provider was not able to process the withdrawal to that particular country. I would say that technically the country is restricted, but to let payers play, registration is possible, and if the player wins and wants to cash out, the country must be changed, so the player can actually withdrawn.
Well, not the best approach, but as long as the winnings are paid,...
Or do you have a different information, please?
Na této stránce hraji téměř rok a donedávna jsem neměl žádné problémy.
Pokusil jsem se provést více výběrů, které byly vráceny zpět chybovou zprávou „nedostatečný zůstatek na účtu", i když na stránce výběru je můj zůstatek „k dispozici k výběru".
Několikrát jsem kvůli tomu kontaktoval podporu a bylo mi to řečeno kvůli jejich zásadám proti praní špinavých peněz a musím vsadit svůj vklad alespoň 1x, čemuž rozumím.
Mám více než 1x více než svůj vklad a stále mi říkají, že musím vsadit více, abych mohl vybrat, ale poté, co se jich nesčetněkrát zeptali, mi nemohou sdělit částku, kterou musím vsadit, abych "odemkl" svůj výběr.
Podpora mi řekla 3 nebo 4krát „musíte vsadit o 40 usd více, než můžete vybrat", takže vsadím, že plus nějaké, a stále žádný výběr.
Co mám dělat? Jsem v háji?
Děkuji za přečtení !
I have been playing on this site for almost a year and have had no issues until recent.
I have tried to make multiple withdrawals that get knocked back with an error message saying "insufficient account balance", even though on the withdrawal page it shows my balance "available for withdrawal".
i have contacted support about this multiple times and have been told its due to their anti-money laundering policies, and i have to wager my deposit atleast 1x over, which I understand.
I have more than 1x over my deposit and keep being told i need to wager more to withdraw, but after asking countless times they cannot tell me an amount i need to wager to "unlock" my withdrawal.
The support have told me 3 or 4 times "you need to wager 40usd more then you can withdraw", so I wager that plus some, and still no withdrawal.
What do I do? Am i being screwed?
Thanks for reading !
Upřímně řečeno, v tomto případě bych vám doporučil podat stížnost. Zdá se, že vám nejsou schopni poskytnout správné informace. Obával bych se, že přijdete o všechny své výhry, dokud se vám nepodaří splnit neznámý požadavek na sázení.
Honestly, I'd suggest you to create a complaint in this case. It sounds like they're unable to provide you the right information. I'd be afraid that you'll lose all your winnings until you manage to meet the unknown wagering requirement.
Po asi 20 e-mailech tam a zpět a já jsem jim ukázal, že sázím částku, kterou mi říkají, ale stále nemohu vybrat a oni řekli, že to poslali svému technickému oddělení a čekám, až se o tom dozvím. výsledek.
Snad se to vyřeší
After about 20 emails back and forth and me showing them that i am wagering the amount they're telling me to, but still cant withdraw and they have said they've sent it to their technical department and i am waiting to hear back about the outcome.
Hopefully it gets sorted
Jak řekl kolega Daniel, jestli se to v krátké době nevyřeší. Neváhejte a vytvořte stížnost 🙂 Pomáháme lidem řešit jejich problémy s kasiny.
How said my colleague Daniel, if it will be not solved in short period. Don't hesitate to create complaint 🙂 We help people to solve their problems with casinos.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.