Oh, to je smutné. Upřímně, nemohu najít kasino v naší databázi, takže si myslím, že musí být nové. Kasino jsem již předal příslušnému oddělení, aby mohli co nejdříve provést kontrolu. Oficiální stížnost bude možné podat prostřednictvím našeho webu, ale pokud jste ji již poslali e-mailem, je to také v pořádku.
Tým postoupí stížnost kasinu, jakmile bude provedena kontrola a bude vytvořena kontrolní karta kasina.
Oh, that's sad. Honestly, I can't find the casino in our database so I believe it must be a new one. I already forwarded the casino to the relevant department so they can make the review asap. The it's going to be possible to submit an official complaint through our website, but if you already sent it via email, then it's OK as well.
The team will assign the complaint to the casino once the review is done and the casino's review card created.
Ahoj všichni doufáme, že se máte všichni dobře.
Nejprve mi dovolte, abych se představil, jsem jedním z kasinových zástupců Viperspin.
Oceňujeme každou zpětnou vazbu, dobrou nebo špatnou, tak jako každé kasino / podnikání rosteme a celkově se zlepšujeme jako nové kasino.
Za prvé, vezměte prosím na vědomí, že toto téma se stane tématem „řekl, řekla", takže rádi předáme všechny dokumenty požadované k tomuto příspěvku nebo adminovi (Daniel) nebo komukoli, kdo je vyžaduje. Máme bezpočet snímků obrazovky, e-mailů do a od a dalších prostředků, jak to snad vyjasnit.
Frango, je nám líto, že máte pocit, že s vámi bylo špatně zacházeno. Zapletl jsem se do e-mailů až ke konci, když jste jednou zneužili naše zaměstnance a tvrdili jste, že Wazdan byl zmanipulovaný, stalo se to pro nás problémem. Jsme licencováni pod softgaming (naši licenci si můžete zkontrolovat na naší stránce) jako whitelabel kasino. Všichni poskytovatelé, které máme, jsou tedy licencováni a jsou legitimní.
Máme je jako screenshoty, v případě potřeby nám dejte vědět, takže zatím budeme citovat toto:
"Opravdu věřím, že hraní ve Wazdanu je zmanipulované. Žádné hry by neměly mít konzistentně 40 otočení bez výhry. Stalo se mi to celou noc. Od 20 do 40 otočení mnohokrát. Měli byste zvážit jejich zákaz, protože okrádají lidi!"
Na což podpůrný tým odpověděl:
"Ahoj Matthew, právě jsme si prošli záznam o tvém hraní Choco Reels. Vidíme, že ze hry určitě byly výplaty, můžeš to prosím upřesnit?"
Ve Viper chápeme, že někdy vás hraní jedné konkrétní hry může dostat do špatného chodu, ale RTP je legálně nastaveno společností Wazdan a je licencováno a auditováno jako herní společnost.
Můžeme vám poskytnout soubor protokolu, pokud potřebujete vidět, jak se při každém roztočení hry hra zaznamenává pro audit.
Možná zkuste jinou hru od Wazdana, pokud jsou vaším oblíbeným poskytovatelem?
Děkuji!"
Na které jsi odpověděl:
"Vezmi si fakt, že pracuješ pro kasino. Vím, že potřebuješ, abych hrál dál. Udělej si laskavost a hraj Choco se svými "vlastními" penězi. Ne kasina. Pak mi řekni, co si o té hře myslíš. I měl 46 zatočení a vůbec žádnou výhru. Ani jeden dolar. To není správné.
Wazdan by měl být zakázán.
Nedávejte mi své „statistiky" na RTP. Protože je to vtip a já vím, jestli"
Na které jsme odpověděli:
"Možná zkusit jinou hru bude pro tvé štěstí lepší, Matthew 🙂🙂"
Na které jsi odpověděl:
„Haha, takže nechceš zkusit hru a přijít o všechny peníze?
Chytrý tah haha"
Na které jsme odpověděli:
„Promiň, Matthew, jsem členem podpůrného týmu
Nemáme žádnou kontrolu nad hrami.
Mohu vám pomoci s něčím jiným?
"
Nyní ohledně bonusových prostředků, požádali jste náš tým o předchozí bonusy. Všechny naše podmínky jsou uvedeny na stránce podmínek, správně, jsme nové kasino, takže stále zajišťujeme, aby naše bankovní role byla udržována ve správné výši, abychom mohli vyplatit _KAŽDÉHO_ (což můžeme v případě potřeby přihlásit pro administrátory ) takže ano, nižší částky za výběry jsou na webu jak je uvedeno v obchodních podmínkách.
Veškeré bonusové prostředky (jak je uvedeno v t+c) naleznete dále:
" Maximální částka peněz, kterou lze vyhrát z bonusu bez vkladu za točení zdarma a hraní se zmíněnými bonusovými prostředky je 50 EUR nebo ekvivalent v jiné měně. Jakékoli výhry přesahující 50 EUR bez provedení vkladu skutečných peněz budou neplatné a budou uchovány ViperSpin. Příklad, zákazník obdrží bonus za roztočení zdarma bez vkladu. Zatočení zdarma se odehrají a zákazník vyhraje 10 EUR. Zákazník pokračuje ve hře a vyhraje 90 EUR, v celkové výši 100 EUR v pokladně ViperSpin. V tomto případě zákazník překročil limit výher 50 EUR, 50 EUR bude k dispozici pro výběr a 50 EUR si ponechá ViperSpin."
Chápeme, že váš účet byl uzavřen, protože jste zrušili bonusové podmínky, také jste nepředložili žádnou formu identifikace, kterou právně vyžadujeme. Máme ze zákona povoleno 7 dní, než budeme moci uzavřít účet kvůli podezření na hazardní hry pro nezletilé, a v tuto chvíli byl váš účet uzavřen.
Pokud je požadováno cokoli jiného, administrátorský tým, vítáme vás na e-mailu Xsupport@viperspin.com a my vám rádi zpracujeme veškeré dokumenty, snímky obrazovky nebo v podstatě cokoli, co je potřeba.
Znovu, nechceme začít hádku Frango, máme pocit, že jsme jako kasino udělali správnou věc a je nám líto, ale vzal jsi několik bonusů, žádné dokumenty, celkově je to opravdu dost zvláštní.
Díky za váš čas.
římský
Viperspin.com
Hi everyone we hope you are all well.
Firstly, allow me to introduce myself, I am one of the casino reps of Viperspin.
We appreciate all feedback, good or bad that is how like any casino / business we grow and improve overall as a new casino.
Firstly, please note this topic will become a 'he said she said' issue, so we are happy to submit all documents required on this post, or to the admin (Daniel) or anyone that does require them. We do have countless screenshots, emails to and from and other means to hopefully clear this up.
Franga, we are sorry that you feel you may have been mis-treated. I did get involved in the emails towards the end as once you abused our staff, and claimed Wazdan was rigged it did become a issue for us. We are licensed under softgaming (you can check our license on our page) as a whitelabel casino. Therefore, all providers we have are licensed and are legitimate.
We have these as screenshots, if needed just let us know so we will quote this for now:
"I truly believe that Wazdan gaming is rigged. No games should go 40 spins with no win consistently. It happened to me all night. From 20 to 40 spins many many times. You should consider banning it as they are ripping people off ! "
To which the support team replied:
"Hi Matthew we have just gone over the log of you playing Choco Reels. We can see there was definitely payouts from the game can you please re clarify?
We understand at Viper that sometimes playing one particular game can put you on a bad run however the RTP is all legally set by Wazdan and they are licensed and audited as a gaming company.
We can provide the log file for you if you do need to see as every game spin, play is recorded for auditing.
Perhaps try another game by Wazdan if they’re you’re favourite provider?
Thank you!"
To which you replied:
"Take the fact you work for the casino away. I know you just need me to keep playing. Do yourself a favour and play Choco with your " own " money. Not the casinos. Then tell me what you think of that game. I had 46 spins with no win at all. Not even one dollar. That isn’t right.
Wazdan should be banned.
Don’t give me your " stats " on RTP. Because it’s a joke and I know if"
To which we replied:
"Perhaps trying another game may be better for your luck Matthew 🙂🙂"
To which you replied:
"Haha so you don’t want to try the game and lose all your money ?
Smart move haha"
To which we replied:
"Sorry Matthew I am a member of the support team
We have no control over the games.
Can I help you with anything else?
"
Now about the bonus funds, you have requested prior bonuses to our team. We have all of our terms listed on the terms and condition page, correct we are a new casino so we are still ensuring our bank roll is kept up to the correct amount so we can pay _EVERYONE_ out (which we can log for admins if needed) so yes, lower amounts for withdrawls are on the website as stated in the terms and conditions.
In addition, any bonus funds (as stated on the t+c) please see:
" The maximum amount of money to be won from a no deposit free spin bonus and gameplay with mentioned bonus funds is 50 EUR or any other currency equivalent. Any winnings exceeding 50 EUR without making a real money deposit will be void and will be kept by ViperSpin. Example, a customer receives a no deposit free spins bonus. The free spins get played out and the customer wins 10 EUR. The customer proceeds to play other games and wins 90 EUR, totaling 100 EUR in the ViperSpin cashier. In this case the customer has exceeded the cap of 50 EUR winnings, 50 EUR will be available for withdrawing and 50 EUR will be kept by ViperSpin."
We understand your account was closed, as you voided the bonus terms, you also did not submit any form of identification which legally we do require. We are legally allowed 7 days until we can close an account due to the suspicion of under-age gambling and at this time your account was closed.
If anything else is required, admin team you're welcome to email support@viperspin.com and we are happy to follow up and proceed with any documents, screenshots or basically anything required.
Again, we aren't wanting to start a argument Franga, we feel as a casino we did do the right thing and are sorry but you've taken several bonuses, no documents it's really quite odd overall.
Thanks for your time.
Roman
Viperspin.com
Nejhorší kasino, které jsem hrál na živém chatu, nemám ponětí, jak vám to pomohlo ..velmi špatné, když vklad nikdy nezískal můj bonus k prvnímu vkladu, byl na konci a snažil se říct, že jsem to byl já ... změnili U mezinárodní převodní poplatek, když jsem hrajte v AUD a žijte v Austrálii .. Ptám se, že řekli, že vyfotografujte a poslali na podporu a viděli, co se děje, takže jsem nikdy neslyšel .... přes všechno, co jsem hrál hodně v online kasinu, toto je od daleko nejhorsi vidim jako tam nove a neni nic a velmi drzost
Worst casino I've played live chat have no idea how it help U ..very poor when depositin never got my first deposit bonus it was on there end and tryed to say it was me ...they change U international conversion fee when I play in AUD and live in Australia ..I ask they said take photos and sent to support and see wat was going on so I did never heard back ....over all I've play a lot of Online casino this one is by far the worst seens like there new and don't no anything and very rude
Ahoj Jai, je to proto, že vkládáš pomocí USD / EUR, což našim hráčům proplácíme případné poplatky. Nicméně jste nám poslali e-mail a poté požádali o zakázání vašeho účtu 🙂 když byl náš tým v kanceláři, poslali jsme e-mail zpět a požádali vás o zaslání těchto poplatků, ale místo toho jste napsali tento komentář / recenzi. Tyto poplatky musíte poslat e-mailem na náš Xsupport@viperspin.com, neposlali jste fotografie na náš hlavní e-mail. Live chat je jen pro pomoc se základními věcmi, nemohou vyplácet peníze / poplatky.
Je nám líto, že máte špatnou zkušenost, rádi vám i tak vrátíme těch pár dolarů na poplatcích, kontaktujte nás znovu a my to za vás vyřešíme.
Dík.
Hi Jai, this is because you deposit using USD / EUR, which we do reimburse any fees to our players. However you emailed us then asked for your account to be banned 🙂 we did email back when our team was at the office requesting for you to send those fees though but instead you made this comment / review. You need to email our support@viperspin.com email those fees, you didn't send photos to our main email. Live chat is just to help on basic things, they can not issue money / fee returns.
Sorry you've had a bad experience, we are happy to still reimburse you those few dollars in fees please contact us again and we can sort that for you.
Thanks.
Je smutné, že náš majitel Viperspin prošel případem tohoto hráče a po prostudování všech dokumentů a protokolů jsme byli celkově upozorněni, že hráč během své relace v říjnu skutečně spláchl všechny prostředky.
V příloze jsou fotografické záznamy, ale Guru pošleme aktuální živý dokument s uvedením každé jednotlivé sázky, času vloženého společností Evolution.
Sadly, our owner of Viperspin has gone over this players case and has after going through all documents, logs we have been made aware overall that the player did indeed rinse all of the funds during his session back in October.
Attached is the photographic logs, but we will send Guru the actual live document feed stating every single bet, time placed by Evolution.
Jsem si docela jistý, že 120 000 dolarů mění život většině lidí tam venku. Opravdu nevím, co říct. O to podivnější je, že kasino na začátku komunikovalo a nyní komunikují i zde, ale prostě přestali reagovat na stížnost - pravděpodobně proto, že si uvědomili, že by to mělo platit.
Kontaktovali jste licenční úřad? Vím, že je to Curacao, ale zkusil bych to.
I'm quite sure that $120,000 is life changing for most of people out there. I really don't know what to say. It's even more strange that the casino communicated at the beginning and now they even communicate here, but they just stopped reacting to the complaint - probably because they realised that should pay.
Have you contacted the licensing authority? I know it's Curacao, but I'd give it a try.
Ahoj,
klidně použijte tento odkaz:
https://www.curacao-egaming.com/public-and-players/#section-file-a-complaint
Pokud vím od ostatních hráčů, odpověď trvá nějakou dobu a dokonce i několik e-mailů.
Mějte to prosím na paměti.
Hello,
feel free to use this link:
https://www.curacao-egaming.com/public-and-players/#section-file-a-complaint
As far as I know from other players, it takes some time and even several emails to get an answer.
Please keep that in mind.
I když žijete v Austrálii, můžete si zaplatit někoho, kdo se o to postará a přivede to k soudu. Na druhou stranu to bude stát hodně a výsledek je nejistý.
Even though you live in Australia, you can pay someone to take care of it and bring it to the court. On the other hand, it will cost a lot and the result is uncertain.
Dobrý den, Franga1981.
Vždy se můžete obrátit na licenční úřad kasina. Výhodou je, že tato služba je zdarma. Mohu vám poslat návod, jak na to. Mezitím prověřuji všechny složky týkající se vašeho případu, takže mi prosím dejte čas, abych shromáždil vše, co máme. Regulátor bude potřebovat všechny důkazy.
Hello, Franga1981.
You can always contact the licensing authority of the casino. The good is that this service is free. I can send you a guide on how to do it. Meanwhile, I am cross-checking all the files regarding your case, so please give me some time to gather up all that we have. The regulator will need all the evidence.
Hrál jsem v mnoha kasinech, nikdy jsem v jediném kasinu neprohrál tolik (přes 30 000) bez možnosti jediného výběru peněz, můj rtp byl hrozný a 95 % času jsem nevyhrál dost, abych splnil požadavky na sázky. Poté, co jsem požádal o nějaký druh vkladového bonusu, aby si mě udržel jako hráče, byl jsem nacpaný tím, že mě kvůli tomu někdo kontaktuje. To se nikdy nestalo a během toho se o tom mluvilo jako o hovno. Na tomto kasinu a rtp je něco opravdu mimo.
V TOMTO KASINU NEVKLADUJTE JEDINÝ DOLAR!
I have played at many casinos, never have I lost so much at a single casino (over 30k) without potential for a single cashout, my rtp was terrible and 95% of the time didnt win enough to reach my wager requirements. After asking for some sort of deposit bonus to retain me as a player I was stuffed around sayin that someone would contact me about it. That never happened and was spoken to like shit in the process. There is something really off about this casino and the rtp.
DO NOT DEPOSIT A SINGLE DOLLAR AT THIS CASINO!
Zajímalo by mě, máte přístup ke své herní historii v kasinu?
I'm wondering, do you have access to your gaming history in the casino?
Danieli, začíná to být spíše nenávistný projev. Slušné, že byste chtěli uživatelský vstup, ale to je trochu směšné. Jsme licencováni společností Soft gaming, na Guru zobrazujete tisíce jejich kasin a vy a já společně víme, že nemůžeme změnit žádnou formu hry RTP pod bílou značkou nebo na klíč. Pro kohokoli je velmi snadné vytvořit si účet a házet kolem sebe nenávist, jen nechápu, jak je to dovoleno bez řádných důkazů?
Pokud tento uživatel rád připojí svůj e-mail, můžeme mu přeposlat doslova každou sázku, kterou uzavřel, abychom ukázali RTP. Také bychom opravdu rádi viděli, jak s vámi bylo zacházeno jako s hovno, naše podpora není nic jiného než jedni z nejpřátelštějších lidí na internetu, takže log chatu by bylo skvělé vyřešit.
Daniel, this is becoming more like a hate speech. Fair enough you'd like user input, but this is a bit ridiculous. We are licensed by Soft gaming, you display thousands of their casinos on Guru and you and I know together that we can not alter any form of game RTP under a white label or turnkey. It's very easy for anyone to make an account and throw hate around, I just can't understand how that is allowed without proper evidence?
If this user is happy to attach his email, we can forward literally every bet they've placed to show RTP. We'd also really like to see how you were 'treated like shit' our support are nothing but some of the friendliest people on the internet so a chat log would be great to resolve.
Ahoj Franga1981, už jsme asi před 7 dny vše přeposlali Guru 🙂 oni teď vyřizují dokumenty a případ znovu otevřou. S Nickem jsme v kontaktu e-mailem už nějakou dobu.
Děkuji.
Hi Franga1981, we've already forwarded everything to Guru around 7 days ago 🙂 they are now handling the documents and will re-open the case. We've been liaising with Nick by email for quite some time now.
Thank you.
Danieli, začíná to být spíše nenávistný projev. Slušné, že byste chtěli uživatelský vstup, ale to je trochu směšné. Jsme licencováni společností Soft gaming, na Guru zobrazujete tisíce jejich kasin a vy a já společně víme, že nemůžeme změnit žádnou formu hry RTP pod bílou značkou nebo na klíč. Pro kohokoli je velmi snadné vytvořit si účet a házet kolem sebe nenávist, jen nechápu, jak je to dovoleno bez řádných důkazů?
Pokud tento uživatel rád připojí svůj e-mail, můžeme mu přeposlat doslova každou sázku, kterou uzavřel, abychom ukázali RTP. Také bychom opravdu rádi viděli, jak s vámi bylo zacházeno jako s hovno, naše podpora není nic jiného než jedni z nejpřátelštějších lidí na internetu, takže log chatu by bylo skvělé vyřešit.
Daniel, this is becoming more like a hate speech. Fair enough you'd like user input, but this is a bit ridiculous. We are licensed by Soft gaming, you display thousands of their casinos on Guru and you and I know together that we can not alter any form of game RTP under a white label or turnkey. It's very easy for anyone to make an account and throw hate around, I just can't understand how that is allowed without proper evidence?
If this user is happy to attach his email, we can forward literally every bet they've placed to show RTP. We'd also really like to see how you were 'treated like shit' our support are nothing but some of the friendliest people on the internet so a chat log would be great to resolve.
Zajímalo by mě, jak je to s 50+ pozitivními (a jasně motivovanými) recenzemi, které jsme obdrželi na vaše kasino během 24 hodin. Považujete to také za dostatečně spravedlivé?
Nejsem odpovědný za stížnosti a osobně je neřeším, ale požádal jsem Nicka, aby se se mnou podělil o všechny informace. Vím, že s hráčem výše byla nějaká dohoda a i když jsem si myslel, že byla původně uzavřena jako nevyřešená, pravděpodobně se to v budoucnu změní.
I'm wondering, how about the 50+ positive (and clearly motivated) reviews that we received on your casino during 24 hours. Do you consider that fair enough as well?
I'm not responsible for complaints and I don't deal with them personally, but I asked Nick to share all the info with me. I know there was some kind of deal with the player above and even thought it was originally closed as unresolved, it will probably change in the future.
Zajímalo by mě, jak je to s 50+ pozitivními (a jasně motivovanými) recenzemi, které jsme obdrželi na vaše kasino během 24 hodin. Považujete to také za dostatečně spravedlivé?
Nejsem odpovědný za stížnosti a osobně je neřeším, ale požádal jsem Nicka, aby se se mnou podělil o všechny informace. Vím, že s hráčem výše byla nějaká dohoda a i když jsem si myslel, že byla původně uzavřena jako nevyřešená, pravděpodobně se to v budoucnu změní.
I'm wondering, how about the 50+ positive (and clearly motivated) reviews that we received on your casino during 24 hours. Do you consider that fair enough as well?
I'm not responsible for complaints and I don't deal with them personally, but I asked Nick to share all the info with me. I know there was some kind of deal with the player above and even thought it was originally closed as unresolved, it will probably change in the future.
Oslovili jsme naše hráče a požádali jsme je, zda by mohli zkontrolovat Viperspin, není to povoleno? Pokud mají lidé dovoleno dělat falešné recenze, pak není problém, abychom hráče, kteří pravidelně hrají na viperspin, požádali, aby poskytli upřímný příspěvek na základě svých zkušeností.
Děkuji, pokud jde o Nicka a Matthewa, došli jsme k původnímu ujednání o vrácení jeho počátečních vkladů. Věřím, že Nick řekl, že znovu otevře a pak to bude považovat za vyřešené.
Díky Danieli.
We did reach out to our players asking if they could review Viperspin, is that not allowed? If people are allowed to make false reviews then there's no issue with us asking the players that do play regularly on viperspin to give honest input based on their experience.
Thank you, in regards to Nick and Matthew we have come to an arrangement as originally stated for the return of his initial deposits. I do believe Nick said he'd re-open then deem it as solved.
Thanks Daniel.
Dobrý den, jsem tu nový. Vidím, že tyto recenze byly před několika měsíci, ale od té doby se to s ViperSpin zlepšilo, protože jsem se nově zaregistroval a vedl mě jeden z našich velkých streamerů slotů – Aussieslots.
Hi there I am new here. I see that these reviews were a few months ago, but since then has things improved with ViperSpin as I am a new signup and was guided here by one of our big slot streamers- Aussieslots.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.