FórumDiskuze stížnostíViperspin casino ZDE NEHRAJTE

Viperspin casino ZDE NEHRAJTE

před 3 roky od Franga1981
|
30261 zobrazení 90 odpovědí |
|
1 2...5
Přidat příspěvek
Franga1981
před 3 roky

Otevřel jsi stížnost na Guru?

Automaticky přeloženo:
Franga1981
před 3 roky

Oh, to je smutné. Upřímně, nemohu najít kasino v naší databázi, takže si myslím, že musí být nové. Kasino jsem již předal příslušnému oddělení, aby mohli co nejdříve provést kontrolu. Oficiální stížnost bude možné podat prostřednictvím našeho webu, ale pokud jste ji již poslali e-mailem, je to také v pořádku.

Tým postoupí stížnost kasinu, jakmile bude provedena kontrola a bude vytvořena kontrolní karta kasina.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Ahoj všichni doufáme, že se máte všichni dobře.


Nejprve mi dovolte, abych se představil, jsem jedním z kasinových zástupců Viperspin.

Oceňujeme každou zpětnou vazbu, dobrou nebo špatnou, tak jako každé kasino / podnikání rosteme a celkově se zlepšujeme jako nové kasino.

Za prvé, vezměte prosím na vědomí, že toto téma se stane tématem „řekl, řekla", takže rádi předáme všechny dokumenty požadované k tomuto příspěvku nebo adminovi (Daniel) nebo komukoli, kdo je vyžaduje. Máme bezpočet snímků obrazovky, e-mailů do a od a dalších prostředků, jak to snad vyjasnit.


Frango, je nám líto, že máte pocit, že s vámi bylo špatně zacházeno. Zapletl jsem se do e-mailů až ke konci, když jste jednou zneužili naše zaměstnance a tvrdili jste, že Wazdan byl zmanipulovaný, stalo se to pro nás problémem. Jsme licencováni pod softgaming (naši licenci si můžete zkontrolovat na naší stránce) jako whitelabel kasino. Všichni poskytovatelé, které máme, jsou tedy licencováni a jsou legitimní.

Máme je jako screenshoty, v případě potřeby nám dejte vědět, takže zatím budeme citovat toto:


"Opravdu věřím, že hraní ve Wazdanu je zmanipulované. Žádné hry by neměly mít konzistentně 40 otočení bez výhry. Stalo se mi to celou noc. Od 20 do 40 otočení mnohokrát. Měli byste zvážit jejich zákaz, protože okrádají lidi!"

Na což podpůrný tým odpověděl:


"Ahoj Matthew, právě jsme si prošli záznam o tvém hraní Choco Reels. Vidíme, že ze hry určitě byly výplaty, můžeš to prosím upřesnit?"


Ve Viper chápeme, že někdy vás hraní jedné konkrétní hry může dostat do špatného chodu, ale RTP je legálně nastaveno společností Wazdan a je licencováno a auditováno jako herní společnost.


Můžeme vám poskytnout soubor protokolu, pokud potřebujete vidět, jak se při každém roztočení hry hra zaznamenává pro audit.


Možná zkuste jinou hru od Wazdana, pokud jsou vaším oblíbeným poskytovatelem?


Děkuji!"


Na které jsi odpověděl:


"Vezmi si fakt, že pracuješ pro kasino. Vím, že potřebuješ, abych hrál dál. Udělej si laskavost a hraj Choco se svými "vlastními" penězi. Ne kasina. Pak mi řekni, co si o té hře myslíš. I měl 46 zatočení a vůbec žádnou výhru. Ani jeden dolar. To není správné.

Wazdan by měl být zakázán.

Nedávejte mi své „statistiky" na RTP. Protože je to vtip a já vím, jestli"

Na které jsme odpověděli:


"Možná zkusit jinou hru bude pro tvé štěstí lepší, Matthew 🙂🙂"

Na které jsi odpověděl:


„Haha, takže nechceš zkusit hru a přijít o všechny peníze?

Chytrý tah haha"


Na které jsme odpověděli:


„Promiň, Matthew, jsem členem podpůrného týmu


Nemáme žádnou kontrolu nad hrami.


Mohu vám pomoci s něčím jiným?

"


Nyní ohledně bonusových prostředků, požádali jste náš tým o předchozí bonusy. Všechny naše podmínky jsou uvedeny na stránce podmínek, správně, jsme nové kasino, takže stále zajišťujeme, aby naše bankovní role byla udržována ve správné výši, abychom mohli vyplatit _KAŽDÉHO_ (což můžeme v případě potřeby přihlásit pro administrátory ) takže ano, nižší částky za výběry jsou na webu jak je uvedeno v obchodních podmínkách.


Veškeré bonusové prostředky (jak je uvedeno v t+c) naleznete dále:


" Maximální částka peněz, kterou lze vyhrát z bonusu bez vkladu za točení zdarma a hraní se zmíněnými bonusovými prostředky je 50 EUR nebo ekvivalent v jiné měně. Jakékoli výhry přesahující 50 EUR bez provedení vkladu skutečných peněz budou neplatné a budou uchovány ViperSpin. Příklad, zákazník obdrží bonus za roztočení zdarma bez vkladu. Zatočení zdarma se odehrají a zákazník vyhraje 10 EUR. Zákazník pokračuje ve hře a vyhraje 90 EUR, v celkové výši 100 EUR v pokladně ViperSpin. V tomto případě zákazník překročil limit výher 50 EUR, 50 EUR bude k dispozici pro výběr a 50 EUR si ponechá ViperSpin."


Chápeme, že váš účet byl uzavřen, protože jste zrušili bonusové podmínky, také jste nepředložili žádnou formu identifikace, kterou právně vyžadujeme. Máme ze zákona povoleno 7 dní, než budeme moci uzavřít účet kvůli podezření na hazardní hry pro nezletilé, a v tuto chvíli byl váš účet uzavřen.


Pokud je požadováno cokoli jiného, administrátorský tým, vítáme vás na e-mailu Xsupport@viperspin.com a my vám rádi zpracujeme veškeré dokumenty, snímky obrazovky nebo v podstatě cokoli, co je potřeba.


Znovu, nechceme začít hádku Frango, máme pocit, že jsme jako kasino udělali správnou věc a je nám líto, ale vzal jsi několik bonusů, žádné dokumenty, celkově je to opravdu dost zvláštní.


Díky za váš čas.

římský

Viperspin.com









Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nejhorší kasino, které jsem hrál na živém chatu, nemám ponětí, jak vám to pomohlo ..velmi špatné, když vklad nikdy nezískal můj bonus k prvnímu vkladu, byl na konci a snažil se říct, že jsem to byl já ... změnili U mezinárodní převodní poplatek, když jsem hrajte v AUD a žijte v Austrálii .. Ptám se, že řekli, že vyfotografujte a poslali na podporu a viděli, co se děje, takže jsem nikdy neslyšel .... přes všechno, co jsem hrál hodně v online kasinu, toto je od daleko nejhorsi vidim jako tam nove a neni nic a velmi drzost

Automaticky přeloženo:
Jai1234
před 2 roky

Ahoj Jai, je to proto, že vkládáš pomocí USD / EUR, což našim hráčům proplácíme případné poplatky. Nicméně jste nám poslali e-mail a poté požádali o zakázání vašeho účtu 🙂 když byl náš tým v kanceláři, poslali jsme e-mail zpět a požádali vás o zaslání těchto poplatků, ale místo toho jste napsali tento komentář / recenzi. Tyto poplatky musíte poslat e-mailem na náš Xsupport@viperspin.com, neposlali jste fotografie na náš hlavní e-mail. Live chat je jen pro pomoc se základními věcmi, nemohou vyplácet peníze / poplatky.


Je nám líto, že máte špatnou zkušenost, rádi vám i tak vrátíme těch pár dolarů na poplatcích, kontaktujte nás znovu a my to za vás vyřešíme.


Dík.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Je smutné, že náš majitel Viperspin prošel případem tohoto hráče a po prostudování všech dokumentů a protokolů jsme byli celkově upozorněni, že hráč během své relace v říjnu skutečně spláchl všechny prostředky.


V příloze jsou fotografické záznamy, ale Guru pošleme aktuální živý dokument s uvedením každé jednotlivé sázky, času vloženého společností Evolution.


filefile

Automaticky přeloženo:
Franga1981
před 2 roky

OH wow! Právě se dívám na případ . 120 000 australských dolarů, které nechtěli zaplatit. Je mi tě fakt líto🙁


Automaticky přeloženo:
Franga1981
před 2 roky

Jsem si docela jistý, že 120 000 dolarů mění život většině lidí tam venku. Opravdu nevím, co říct. O to podivnější je, že kasino na začátku komunikovalo a nyní komunikují i zde, ale prostě přestali reagovat na stížnost - pravděpodobně proto, že si uvědomili, že by to mělo platit.

Kontaktovali jste licenční úřad? Vím, že je to Curacao, ale zkusil bych to.

Automaticky přeloženo:
Franga1981
před 2 roky

Ahoj,

klidně použijte tento odkaz:

https://www.curacao-egaming.com/public-and-players/#section-file-a-complaint

Pokud vím od ostatních hráčů, odpověď trvá nějakou dobu a dokonce i několik e-mailů.

Mějte to prosím na paměti.

Automaticky přeloženo:
Franga1981
před 2 roky

Nemáš zač.

Jen nebuďte zklamaní, pokud na oplátku dostanete nějakou nemotornou odpověď.

Každopádně hodně štěstí!

Automaticky přeloženo:
Franga1981
před 2 roky

Chápu.

Podělte se s námi o svůj pokrok. Doufat však v to nejlepší.

Automaticky přeloženo:
Franga1981
před 2 roky

I když žijete v Austrálii, můžete si zaplatit někoho, kdo se o to postará a přivede to k soudu. Na druhou stranu to bude stát hodně a výsledek je nejistý.

Automaticky přeloženo:
Franga1981
před 2 roky

Dobrý den, Franga1981.

Vždy se můžete obrátit na licenční úřad kasina. Výhodou je, že tato služba je zdarma. Mohu vám poslat návod, jak na to. Mezitím prověřuji všechny složky týkající se vašeho případu, takže mi prosím dejte čas, abych shromáždil vše, co máme. Regulátor bude potřebovat všechny důkazy.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Hrál jsem v mnoha kasinech, nikdy jsem v jediném kasinu neprohrál tolik (přes 30 000) bez možnosti jediného výběru peněz, můj rtp byl hrozný a 95 % času jsem nevyhrál dost, abych splnil požadavky na sázky. Poté, co jsem požádal o nějaký druh vkladového bonusu, aby si mě udržel jako hráče, byl jsem nacpaný tím, že mě kvůli tomu někdo kontaktuje. To se nikdy nestalo a během toho se o tom mluvilo jako o hovno. Na tomto kasinu a rtp je něco opravdu mimo.

V TOMTO KASINU NEVKLADUJTE JEDINÝ DOLAR!

Automaticky přeloženo:
AreMac
před 2 roky

Zajímalo by mě, máte přístup ke své herní historii v kasinu?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Danieli, začíná to být spíše nenávistný projev. Slušné, že byste chtěli uživatelský vstup, ale to je trochu směšné. Jsme licencováni společností Soft gaming, na Guru zobrazujete tisíce jejich kasin a vy a já společně víme, že nemůžeme změnit žádnou formu hry RTP pod bílou značkou nebo na klíč. Pro kohokoli je velmi snadné vytvořit si účet a házet kolem sebe nenávist, jen nechápu, jak je to dovoleno bez řádných důkazů?

Pokud tento uživatel rád připojí svůj e-mail, můžeme mu přeposlat doslova každou sázku, kterou uzavřel, abychom ukázali RTP. Také bychom opravdu rádi viděli, jak s vámi bylo zacházeno jako s hovno, naše podpora není nic jiného než jedni z nejpřátelštějších lidí na internetu, takže log chatu by bylo skvělé vyřešit.



Automaticky přeloženo:
Franga1981
před 2 roky

Ahoj Franga1981, už jsme asi před 7 dny vše přeposlali Guru 🙂 oni teď vyřizují dokumenty a případ znovu otevřou. S Nickem jsme v kontaktu e-mailem už nějakou dobu.


Děkuji.



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Danieli, začíná to být spíše nenávistný projev. Slušné, že byste chtěli uživatelský vstup, ale to je trochu směšné. Jsme licencováni společností Soft gaming, na Guru zobrazujete tisíce jejich kasin a vy a já společně víme, že nemůžeme změnit žádnou formu hry RTP pod bílou značkou nebo na klíč. Pro kohokoli je velmi snadné vytvořit si účet a házet kolem sebe nenávist, jen nechápu, jak je to dovoleno bez řádných důkazů?

Pokud tento uživatel rád připojí svůj e-mail, můžeme mu přeposlat doslova každou sázku, kterou uzavřel, abychom ukázali RTP. Také bychom opravdu rádi viděli, jak s vámi bylo zacházeno jako s hovno, naše podpora není nic jiného než jedni z nejpřátelštějších lidí na internetu, takže log chatu by bylo skvělé vyřešit.



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Zajímalo by mě, jak je to s 50+ pozitivními (a jasně motivovanými) recenzemi, které jsme obdrželi na vaše kasino během 24 hodin. Považujete to také za dostatečně spravedlivé?

Nejsem odpovědný za stížnosti a osobně je neřeším, ale požádal jsem Nicka, aby se se mnou podělil o všechny informace. Vím, že s hráčem výše byla nějaká dohoda a i když jsem si myslel, že byla původně uzavřena jako nevyřešená, pravděpodobně se to v budoucnu změní.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Zajímalo by mě, jak je to s 50+ pozitivními (a jasně motivovanými) recenzemi, které jsme obdrželi na vaše kasino během 24 hodin. Považujete to také za dostatečně spravedlivé?

Nejsem odpovědný za stížnosti a osobně je neřeším, ale požádal jsem Nicka, aby se se mnou podělil o všechny informace. Vím, že s hráčem výše byla nějaká dohoda a i když jsem si myslel, že byla původně uzavřena jako nevyřešená, pravděpodobně se to v budoucnu změní.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Oslovili jsme naše hráče a požádali jsme je, zda by mohli zkontrolovat Viperspin, není to povoleno? Pokud mají lidé dovoleno dělat falešné recenze, pak není problém, abychom hráče, kteří pravidelně hrají na viperspin, požádali, aby poskytli upřímný příspěvek na základě svých zkušeností.


Děkuji, pokud jde o Nicka a Matthewa, došli jsme k původnímu ujednání o vrácení jeho počátečních vkladů. Věřím, že Nick řekl, že znovu otevře a pak to bude považovat za vyřešené.


Díky Danieli.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, jsem tu nový. Vidím, že tyto recenze byly před několika měsíci, ale od té doby se to s ViperSpin zlepšilo, protože jsem se nově zaregistroval a vedl mě jeden z našich velkých streamerů slotů – Aussieslots.

Automaticky přeloženo:
1 2...5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky