FórumDiskuze stížnostíViperspin casino ZDE NEHRAJTE

Viperspin casino ZDE NEHRAJTE (strana 4)

před 3 roky od Franga1981
|
30327 zobrazení 90 odpovědí |
|
1...3 4 5
Přidat příspěvek
Jaro
před 10 měsíci

Ahoj Jaro,

Jovan rozhodně může požádat o výběr a ten bude zpracován a zaplacen co nejdříve.

Pochopitelně jsme během prázdnin omezili počet zaměstnanců a tím i zpracovatele plateb.

Děkuji vám za Váš čas.

Automaticky přeloženo:
ViperSpin Casino
před 10 měsíci

Způsob, jakým mi odpověděli, je tím, že mi řekli, že mi navrhují použít krypto jako měnu pro můj účet, takže říkají, že jsem vybral dne 19.12.2023 2500 v 19:30 a poté udělal dalších 1700 ve středu 20.12.2023 v 5:55 a tento týden jsem to udělal ve středu a snažil se mi říct, že dalším volným termínem pro provedení výběru bude 30. UTc. To znamená, že tady v Austrálii bude 30. prosince, což je 11 dní po 19., což je vlastně první rande holič. Poslední e-mail, který mi poslali, tedy nic nevyřešili, protože mi řekli, že MŮŽETE VIDĚT, ŽE DO 30 NEBUDU MOHU PROVÁDĚT ŽÁDNÉ TRANSAKCE!!! Tak jsem pokračoval včera v 19:30 a podal žádost o stejné 2 platby, které jsem provedl o týden dříve, PLNÝCH 7 dní mezi sebou.


NEŠIŘUJI ZAVÁDĚJÍCÍ INFORMACE, TAK TO děláte, jednu věc mi sdělujete e-mailem, než se na těchto stránkách chováte všichni mile a slušně, takže od včerejšího čtvrtka kolem 17:00 a minulého týdne mi přišly prostředky na můj bankovní účet do čtvrtka 14:00 kamaráde. A to je doslova za 12 hodin a moje platba nebyla provedena. Tak co mám dělat?


file


jak můžete vidět na fotce, toto je poslední e-mail, který od nich mám, který je kolem nich a říkají, že šířím lži a že vy neoceňujete lži, celých 24 hodin mi bezdůvodně lhali. schválně mě nechejte přijít o své výhry, minulý týden touto dobou jsou mé platby zpracovány i vyplaceny a 21. prosince 2023 jsem měl peníze na svém bankovním účtu a toto vše budete mít zaznamenané.


NYNÍ SE VYMLUVAJÍ DO VYMLUVOVÁNÍ, to je to, že jsou nápomocní, říkají vám, abyste šli použít krypto, počkali do 29UTC SNAŽIT SE MANIPULOVAT JE HORŠÍ POCIT NA SVĚTĚ, teď říkají, že můžu požádat o výběry a bude to dnes zpracováno,



file

PAK ZRUŠILI CELÝ VÝBĚR OD VČERA, připsali peníze zpět na můj herní účet, abych mohl hrát dál a prohrávat, protože jsem vydělal 10 000 ze 180 vkladu. To je absolutně nepřijatelná zkušenost, zvláště pro někoho, kdo poslední rok pravidelně každý týden a trochu si odpracoval. A teď, když mám hezkou výhru, snaží se mě o výhru dostat.


Jakýmkoli okrajem chcete měřit můj úspěch a já jsem to nějak dotáhl, ale jsem rád, že se to stalo teď, než když jsem pro ně vybudoval svou komunitu, aby toho byli svědky.


řekli, prosím, požádejte o výběr a bude to zpracováno ASAP, je čtvrtek 2:19 a minulý týden touto dobou za 10 hodin jsem dostal zaplaceno, tento týden jsou mé žádosti v tuto chvíli stále nezpracované, mohu je zrušit. Může tedy někdo prosím zpracovat mé požadavky, abych se mohl ujistit, že dostanu zaplaceno před víkendem, prosím.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

filefile


TOHLE SE MI SNAŽÍ ŘÍCT, ŽE MŮŽU ODSTRANIT A BUDE TO ZPRACOVÁNO, když už je přes půlnoc a je čtvrtek 2:24. A jak vidíte na mém účtu, moje platby ještě ani nebyly zpracovány. Takže dělají vše, co mohou, aby mi nezaplatili peníze, na fotkách můžete vidět můj bankovní účet a to, že jsem 21. prosince 2023 obdržel 4200, což, i když půjdeme podle toho, co se snaží říct, je 28. den, 7 dní , bez ohledu na to, kde na světě žijete, takže pokud jsem minulý týden v 19:19 provedl výběr za 2500 a udělal totéž o týden později ve stejný den, ale ve 21:20.



Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

NIC SE NEŘADÍ, IGNORUJÍ MÉ E-MAILY, OD MINULÉ MNE MLUVILI, KTERÝM MI ŘEKLI, ŽE DALŠÍ TERMÍN, KTERÝ MÁM ODVOLAT VÝROBKU, JE 29. UTC, COŽ NEMÁ SMYSL OD I BANKLI. 21. PROSINCE TĚSNĚ PŘED 14:00 V AUSTRÁLSKÉM ČASE, TEĎ JE ČTVRTEK 4:03 A STÁLE NEZPRACOVALI MÉ ŽÁDOSTI O ODBĚR A IGNOROVALI MĚ A NEODPOVÍDALI NA E-MAIL OD JOBA OD ODPOVĚDI ZDE MY ONEY DO KONCE TÝDNE A JSEM SCHOPIL SPLNIT SVŮJ SLIB, KTERÝ JSEM ZA 5 MĚSÍCŮ VIDĚL.


UDĚLALI TO ÚČELNĚ, JAK JSEM ŘEKLA PŘED TOTOM NEJDE POPRVÉ, NEDĚLAJÍ MI TO POPRVÉ, ALE PŘEDTÍM SE O PROSTŘEDKY NESTARALA, TAKŽE JEDNU ZRUŠÍ MŮJ ŽÁDOST, NASTAVÍM SE, ŽE TEĎ MUSÍM ZNOVU ČEKAT NA VÍKEND DO WHO TAK BY Skončilo to tak, že SVÉ ŽÁDOSTI O VÝBĚR PROHLÍDKAJÍ, PROTOŽE BY BY PŘIPOČTĚNY ZPĚT NA MŮJ VIPER SPIN ÚČET S Omluvami, KTERÉ JSOU NEPLATNÉ, JAKO PŘEKROČENÁ ČÁSTKA, KDYŽ LIDÉ JSOU JASNĚ VIDĚT VŠECHNY ČASY TRANSAKCE A TERMÍNY TRANSAKCE.


filefilefilefile


ZNOVU PŘIPOJÍM FOTKY, ABYCH VÁM UKÁZALA, ŽE JSEM NA SVÉ KONCI UDĚLALA VŠECHNO SPRÁVNĚ A ŽE SE MĚ SNAŽÍ UDĚLAT, JE PODVÁDĚT MĚ O VÝHRU TÍM, ŽE JSEM TO ZTRATILA, ALE TO SE NESTANE, PROTOŽE MÁM 5 LET STARÉHO SESATENTA ZA 5 MĚSÍCŮ A JÁ JSEM SLÍBIL JÍ PŘENOČNÍ NOVOROČNÍ POBYT SE MNOU A ŽE JI BUDU DĚLAT, CO SI CHCE.



TEĎ ŘÍKAJÍ, ŽE MŮŽU POŽÁDAT O VÝBĚR A BUDE TO ZPRACOVÁNO CO NEJDŘÍVE A DOSTANU PROSTŘEDKY, ALE OD ODPOVĚDI ZDE JSEM JIM ZASLAL E-MAIL A ANI JEDEN NEBYL ODPOVÍDÁN, KDYŽ PENÍZE STÁLE NEPROŠLUJÍ. STÁLE JSEM SCHOPEN ZRUŠIT ŽÁDOSTI V TRANSAKČNÍ HISTORII, UDĚLALI PRÁCI SPRÁVNĚ ZA PŘÍŠTÍCH 10 HODIN BYCH MĚL PENÍZE NA ÚČTU, COŽ ZA 7 DNÍ A 3 HODINY ZA ČASU, KTEROU JSEM DOSTALA TRAŤ ZA 2 HODINY V POSLEDNÍ HODINY ČAS, NYNÍ JE 4:09 ČTVRTEK AUSTRÁLSKÉHO ČASU A MOJE VÝBĚRY NEJSOU DOKONCE ZPRACOVÁNY

Automaticky přeloženo:
Ogserbian
před 10 měsíci

Chápu, že pokud vám kasino řekne, že můžete bez problémů vybrat jako včera a doteď se s výběrem nic nestalo, hráče to vyděsí. Je ale stažení stále ve stejné fázi? Nic se nezměnilo ? Myslel jsem, že kdyby kasino řeklo, že můžete vybrat, vše bude zpracováno. Můžete mi dát vědět, kde teď stojíte?

Budu čekat.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Rozhodně jen kvůli tomu dělat drama a všude všechno spamovat.


Jovan nemá žádné problémy, je prostě melodramatický jako obvykle (jsme na něj zvyklí) neustále si stěžuje, že je extrémně velký streamer, který nedostává dohody s Viper Spin, ale má maximální kapacitu 2 osoby.


Omlouvám se za problémy Jaro, ale Jovan si za poslední rok denně stěžuje.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

proces se posunul o krok a včera poté, co jsem je musel prosit, aby zpracovali můj výběr, jakmile jsem viděl někoho z Viper, jak sem píše, že mohu provést výběr, musel jsem počkat na středu 10:30, než zpracují můj platba mi říká, že mám štěstí, protože to dělám jednou pro mě, je to takový roberry, když kasino může vytvořit pravidla a změnit způsob, jakým vyplácejí lidem peníze.


a pokud jde o jejich odpověď, požádal jsem o sponzorství a právě jsem začal streamovat před 2 měsíci a max. 2 diváci na stream je od nich opět další lež, požádal jsem o sponzorství a co je potřeba k tomu, abych se stal přidruženým ANO, udělal jsem, ale to proto, že jsem viděl, že dokážu upoutat pozornost lidí a také protože jsem z Austrálie a online hraní je tak trochu prdel, že najít to správné kasino pro australské lidi je pro Viper.spin velké plus. Požádal jsem o kód, jako by se sázka rozdala, protože jsem jim řekl, že mám řadu lidí, kteří se ptají, kde hraji, takže jaký smysl mám, že lidem doporučím kasino viperspin, aniž bych měl alespoň registrační kód, což samozřejmě odmítli, já utratil 38 tisíc svých vlastních peněz za něco málo přes rok, co jsem měl účet, a můj týdenní limit výběru byl nejprve 3200 a za 38 tisíc mých vlastních peněz zvýšili limit výběru pouze jednou a od té doby tuto otázku ignoruji.



toto je guru online kasina, není to místo, kde zástupci kasina přicházejí mluvit špatně o hráčích, jsem rád, že mohou sdílet cokoliv, o čem si mohou myslet, že je to pro ně přínosem, ale mohu vám říci, že nejsem stěžovatel, který jsem vysílal a já rozhodl se to začít dělat na plný úvazek, ale tito lidé, pokud již nemáte etablovaných více než 10 000 diváků, nebudou vás žádným způsobem podporovat, kde se mi podařilo získat registrační kód pouze na základě aktivity na mém účtu kick.com, kde jsem věnuji se více než 180 hodin měsíčně streamování hazardních her.



takže je na vás, abyste se rozhodli, včera, když jsem jim řekl, ať zpracují svou platbu co nejdříve, abych ji mohl dostat před víkendem a novým rokem, jak jsem jim řekl minulý týden, zpracovali mé platby ve středu odpoledne a měl jsem peníze v bance účet ve čtvrtek další den, víš, co mi řekl htey? MÁTE VELKÉ ŠTĚSTÍ, to byla jejich odpověď na to, že jsem se snažil být zdvořilý a přimět je ke zpracování mé žádosti, jakmile někdo z Viperspin zde řekl, že budu moci provést výběr a bude to provedeno ASAP.


Mnohokrát jsem se s nimi vracel a počtvrté, ale nikdy to nebylo do tohoto bodu, také můžete vidět v mém prvním příspěvku, že jsem řekl, že jsem neměl žádný problém s viperspin za více než rok, co mám účet až do dneška, takže Jsem vůči nim čistý, není důvod, aby zrušili mé původní žádosti o stažení, protože je tu čtvrtek a 22:09, minulý týden před 8 hodinami, již jsem od nich dostal zaplaceno a tento týden nyní vstupujeme do pátku a pokusili se mi říct, že jsem překročil svůj limit při výběru.


Nejsem idiot a vím, jak věci fungují, mám znalosti a čtu o věcech, které mě zajímají. Viděli, že jsem vyhrál 10 000 ze 180, první výběr proběhl hladce, ale jednou jsem svůj účet týden nepoužil a čekal jsem 7 dní, než jsem znovu podal žádost, a pak to zrušili ze lživého důvodu, který je velmi znepokojující, a zvláště když se blíží období prázdnin a kdy mít etra 4200 by pro mou dceru znamenalo svět. Omlouvám se, že dělám hlasité zvuky, ale stále jsem nedostal zaplaceno ani před 7 dny a 8 hodinami, poprvé mi bylo vyplaceno 4200, nyní se modlím k Bohu, aby mi peníze půjčily na můj bankovní účet do konce zítřka, což když nepřichází víkend a já jsem uvízl bez dalších 4200, které bych už měl mít, protože jsem vše načasoval k dokonalosti.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

file


PODÍVEJTE SE, CO MI UDĚLALI, ZNOVU ZRUŠILI MŮJ ŽÁDOST O STAŽENÍ PO VČERA ZPRACOVÁNÍ PRO VÝPLATU

Automaticky přeloženo:
ViperSpin Casino
před 10 měsíci

file


TAK TAK TOHLE JOVAN DĚLÁ DRAMA BEZDŮVODNĚ??? TOTO JE PO TOM, AŽ ZDE ZPRACOVALI MOU PLATBU MINULÉ RÁNO, TAKŽE MŮŽETE VIDĚT, ŽE SI NEVYMÝŠLÍM, NECHTĚJÍ MI VYPLATIT VÝHRU.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Jsou vaše hlavní písmena zlomená? Můžete se prosím držet svého reklamačního lístku, protože řešit to na dvou místech je neuvěřitelně frustrující.

Automaticky přeloženo:
ViperSpin Casino
před 10 měsíci

file

Automaticky přeloženo:
Ogserbian
před 10 měsíci

TOTO VÁM BYLO POSLANO VČERA, POTÉ, co ZDE NĚKDO ŘÍKAL, ŽE MŮŽU POŽÁDAT A BUDE TO ZPRACOVÁNO, CO BYLO UDĚLENO, ALE TEĎ TO VÁMI ZNOVU ZRUŠILI ZNOVU BEZ DŮVODU, TAKŽE NYNÍ NEMÁ CESTA NA SVĚTĚ, KTERÉ BUDE ZPRACOVÁNO MOJE PROSTŘEDKY VČAS NA NOVÉ ROKY.

Automaticky přeloženo:
Ogserbian
před 10 měsíci

filefile


takže toto jim bylo zasláno, jakmile jsem zpracoval své výběry a mohl jsem to vidět na svém konci, právě jsem zkontroloval svůj účet viper spin a znovu zrušili mé výběry a připsali peníze zpět na online účet, tak co ty lidé tomu říkají? Nemyslím si, že je někdo paranoidní

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Jovane, vaše PSČ je špatné.


To musí být správné, stejně jako všechny dokumenty a informace. Náš tým to za vás opravil a schválil váš výběr. Účetnictví zamítlo váš výběr, protože vaše údaje jsou jako obvykle špatné… je třeba je znovu upravit.


U tak "velkého" streamera si myslíte, že byste věděli základy toho, o co jde.


Už zde nebudu odpovídat, pokud potřebujete pomoc, použijte prosím stížnost, kterou jste vznesli na Guru, protože mluvit na třech různých místech je upřímně řečeno ztráta mého času.

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
ViperSpin Casino
před 10 měsíci

file


O ČEM SI LIDÉ MLUVÍTE??? JAKÉ LŽI POUŽÍVÁTE, ABY VÁM OSTATNÍ UVĚŘILI?


NIC MI NEBYLO SCHVÁLENO ANI VYPLACENO, JE TAM ZKRÁSNĚ VIDĚT, ŽE NOVÉ POŽADAVKY, KTERÉ JSEM VČERA UDĚLAL, BYLY VYROBENY NEŽ ZAMÍTNUTY A MUSEL JSEM TO UDĚLAT ZNOVU PRÁVĚ TEĎ ZA 4200 VŠECHNY RAZ, ABY SE PŘESTAŇTE.


MOJE DOKUMENTACE JSOU STEJNÉ OD PRVNÍHO VÝBĚRU A NIKDY JSEM NEZMĚNIL JEDNU VĚC, ZATÍM DALŠÍ LEŽ, KTEROU MOHOU JENOM ŘÍCT A POUŽÍT NA SVOU OBHANU.

NEJDŮLEŽITĚJŠÍ ČÁST JE, ŽE VÁM UKÁŽU, ŽE LŽOU A ŽE SE MĚ SNAŽÍ PODVEDIT O MÉ VÝHRY A TO VŠECHNO JE ZNÁZENÉ NA FOTCE.

Automaticky přeloženo:
Ogserbian
před 10 měsíci

Víš co? Myslím, že můžete podat oficiální stížnost. Jsem rád, že se ti to podařilo. Je to nejjednodušší způsob, jak zjistit podstatu tohoto problému. Také bych rád řekl, že capslock není nutný; máte naši pozornost, tak se prosím snažte být rozumní.

Pro všechny hráče, kteří mají zájem, je stížnost k dispozici přímo zde

Mimochodem, můžete se ujistit, že poštovní směrovací číslo je nyní správné?

Navrhoval bych, abyste se zaměřili na absolvování procesu spíše než na vytváření show. Jednoduše řečeno, zaměřme se na to důležité.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Bratře, provedl jsem výběr před 7 dny s naprosto stejným nastavením a bez problémů, není to dobré kasino na hraní a všechny ty lži a výmluvy, aby ti nevyplatili, teď musím zrušit návštěvu své dcery do středy příští týden jako jeho pátek a státní svátky v pondělí.


Omlouvám se za čepice, ale jsem si jistý, že chápete frustraci, děkuji, že jste se ozvali

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Děkujeme Radku, odpověděli jsme na všechny jeho poslední emaily a také na stížnost na Guru, víc než rádi to tam vyřídíme jako obvykle 🙂.

Automaticky přeloženo:
Ogserbian
před 10 měsíci

Jovane, ty jsi tak klamný. Vždy jste dostali výplatu 🙄 účetnictví vám vše vysvětlilo jako obvykle, ale nechcete to přijmout ani poslouchat. Není nic dalšího, co bych vám já nebo kdokoli tady mohl říct, když jste v tomto stavu mysli.


Opravdu si myslíte, že máme problém zaplatit 4 200 AUD... Chci říct, pojďte.

Automaticky přeloženo:
ViperSpin Casino
před 10 měsíci

Jsem otec, který vložil 180 a vyhrál 10 000, prvních 4200 přišlo bez problémů do 2 dnů vše v pořádku, žádné drama.


Drama začalo, když jsem čekal na druhé stažení a prosil jsem vás, aby se to stalo do víkendu, což bylo více než přijatelné, ale jediné, co jsem dostal, byla neúcta a zneužívání.


Nyní mi vedoucí služby říká, že udělali chybu, a strašně se omlouvám za nedůvěru a mám vás, abyste mi říkali takové věci.


Měj krásný zbytek dne.

filefile

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky