FórumDiskuze stížnostíPorušil jsem tam podmínky a nechal mě sázet stovky, aniž bych do p

Porušil jsem tam podmínky a nechal mě sázet stovky, aniž bych do p (strana 4)

před 9 měsíci od gp78mdh9w5
|
16934 zobrazení 134 odpovědí |
|
1...3 4 5...7
Přidat příspěvek
před 9 měsíci

Ahoj, ano, v tom e-mailu řekli, že mohu hrát z Velké Británie, a za druhé jsem jim vysvětlil své problémy s duševním zdravím, takže požádali o důkazy, které pak 20. prosince 2023 souhlasili s vrácením všech mých peněz.


Několikrát jsem je požádal o důkaz, o kterém vím, že neposlali žádné platby. Mám před sebou své bankovní výpisy. Jsou to lháři

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Došly jim věci, na které by se mohli zeptat, proto nemají v úmyslu mi vrátit peníze

Dal jsem jim všechny důkazy o zdravotních údajích, moje adresa, bankovní údaje a vše, co moje banka řekla, pokud žádná odpověď neodpoví, budou vyšetřováni podvodu, protože způsob, jakým pracují na mém případu, není dobrý


Požádal jsem o důkaz o vrácení peněz dost vtipné, nic nebylo zasláno, jsou to lháři a podvodníci

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj.

No, nechápu, kde se bere ta záležitost s omezeními v jednotlivých zemích. Řeklo kasino, že vaše výhry jsou mimo váš dosah, například kvůli vaší zemi? Na základě vaší stížnosti jsem byl přesvědčen, že vaše chyba zabezpečení byla nějak ohrožena, a tak jste souhlasili s vrácením peněz.

Opravte mě prosím, pokud se mýlím.

Každopádně vidím, že komunikace s kasinem je dost obtížná. Pokud byly vrácení peněz zaslány, kde je potvrzení, říkám...


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Připojil jsem informace týkající se mého duševního zdraví a ověřené informace týkající se hostitele chatu, který povzbuzuje lidi, aby se připojili, když to nemají povoleno

Poslal jsem výpisy z účtu od 29. ledna až do 12.2.2024, ale říkají, že byly odeslány, kde je doklad, který jsem o to žádal nejméně 20krát, ale dostali výpisy z mých bankovních účtů a záznamy o lécích


Automaticky přeloženo:
tezzad44
před 9 měsíci

Rozumím těmto skutečnostem, které jste popsal, a tomu, co jste kasinu poskytli. Vzhledem k tomu, že máte e-maily, kde jste jim připomněli vše, co zde říkáte, je to v pořádku, protože to může být důležitý důkaz v kontextu vaší stížnosti.

Protože však nepřišlo žádné potvrzení o vrácení peněz z kasina, považuji tuto situaci za nepříjemnou. Ale máte u nás reklamaci a náš tým se vám bude snažit pomoci a také říkáte, že banka má co říct, tak jsem zvědavý, jak to nakonec všechno dopadne.

Určitě mi dejte vědět, až budete vědět o nějakém vývoji ve vašem případě, protože mě docela zajímá, jak to dopadne.

Doufám, že vám budou vráceny peníze co nejdříve.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Ahoj, dnes jsem jim poslal zprávu, abych se zeptal, kde je moje refundace, hostitel chatu mi poradil, že na můj účet nebyla žádná refundace, takže jsem řekl, že mi účet poslal e-mail, že mi vrátili peníze 29. ledna, takže po všech těch dnech pronásledují banku atd., stále mi neposlali peníze, jsou lháři a doufám, že je zavřou, vztekám se, proto mi neposlali žádný důkaz, opravdu nemám velkou naději

Automaticky přeloženo:
tezzad44
před 9 měsíci

Hej, je mi líto, že ti stále nebyla vrácena částka, taky bych se vztekal,


posílejte e-maily každých 8 hodin, že to, co jsem tehdy dělal, každý den jsem byl na živém chatu a požadoval aktualizace,


také další tip buďte vždy opravdu zdvořilí, ale předejte svůj případ dopředu, aby toho nemohli využít k tomu, aby nevrátili peníze, buďte k nim vždy zdvořilí

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj, dnes jsem jim poslal zprávu, abych se zeptal, kde je moje refundace, hostitel chatu mi poradil, že na můj účet nebyla žádná refundace, takže jsem řekl, že mi účet poslal e-mail, že mi vrátili peníze 29. ledna, takže po všech těch dnech pronásledují banku atd., stále mi neposlali peníze, jsou lháři a doufám, že je zavřou, vztekám se, proto mi neposlali žádný důkaz, opravdu nemám velkou naději

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ach, teď je to nezáviděníhodná situace. Myslím, že vám také přišlo divné, že pokud vám kasino řeklo, že vrátilo peníze 29. ledna a od té doby nic nepřišlo, pravděpodobně to není ta nejpřesnější informace. No, podle toho, co vám bylo řečeno, kasino to pravděpodobně neudělalo.

Vzhledem k tomu, že máte stížnost, bude vám k dispozici náš tým, který se vám pokusí pomoci s vrácením peněz.

Doufám, že se tak stane.

Automaticky přeloženo:
gp78mdh9w5
před 8 měsíci

Mohu se zeptat, na základě jakých důvodů jste vyhráli stížnost? Jsem ve stejné situaci a stále mi říkají, že to zkoumají

Automaticky přeloženo:
Gaz8087
před 8 měsíci

Ahoj gazi, nedostalo se mi vrácení peněz, probíhá to od prosince 2023, říkají, že mnoho lží nedává velkou naději, že jsem to nahlásil úřadům pro hazardní hry, tak prosím udělejte totéž, oni to zkoumají

Automaticky přeloženo:
Gaz8087
před 8 měsíci

Ve smluvních podmínkách bylo uvedeno, že nepřijímají hráče z Velké Británie, a přesto jsem se mohl zaregistrovat, vložit a hrát,


Každý den jsem posílal e-maily a zprávy, abych se domáhal vrácení peněz, protože odpovídali hrozně, takže jsem v tom pokračoval a pak jsem dostal peníze zpět,


Vždy jsem byl zdvořilý a řekl, jak jsou stránky dobré, a myslím, že to pomohlo, protože jsem viděl, že někteří lidé jsou hrubí a stále čekají na vrácení peněz

Automaticky přeloženo:
tezzad44
před 8 měsíci

Wow, stále čekáš,


Slyšeli jste od nich o vrácení peněz a chodili jste denně na živý chat a e-maily?

Automaticky přeloženo:
gp78mdh9w5
před 8 měsíci

Byl jsem zdvořilý atd. a byl jsem trpělivý, dělají to spoustě lidem recenze na pilota důvěry jsou šokující, zničí jim pověst, takže pokud chtějí špatné jméno, jdou správnou cestou, nahlaste je asociaci hazardních her v tamní zemi

Automaticky přeloženo:
tezzad44
před 8 měsíci

Nahlásil jsem je tamnímu svazu hazardních her a nikdy jsem se neozval. Také jsem tam kontaktoval sponzory a neozvali se mi,


Jen jsem pokračoval a pokračoval každý den na živém chatu a e-mailu, protože si myslím, že se na mě naštvali a vrátili mi peníze, protože mám asi 60 e-mailů a každý den jsem byl na živém chatu

Automaticky přeloženo:
gp78mdh9w5
před 8 měsíci

děkuji za odpověď. Jak brzy po vaší první stížnosti jste obdrželi odpověď, protože mi zatím bylo řečeno, abych byl trpělivý. Takže žádné potvrzení, pokud mi dlužím vrácení peněz atd

Automaticky přeloženo:
Gaz8087
před 8 měsíci

Trvalo asi 8 dní, než jsem se dozvěděl od správného týmu,

pak chtěli všechny moje dokumenty a doklad o adrese atd., pak trvalo další týden čekání a každý den jsem to stíhal

pak jsem slyšel, že mi to vrátili, pak ten samý den, kdy to bylo v mé bance, když to poslali rychlejšími platbami,



Automaticky přeloženo:
gp78mdh9w5
před 8 měsíci

Děkuji, mohu se prosím zeptat, jaký typ dokumentu?

Automaticky přeloženo:
Gaz8087
před 8 měsíci

Byl jsem požádán o můj průkaz totožnosti, tedy pas nebo prozatímní licenci,


doložení adresy, bankovního výpisu nebo účtu,


pak můj IBAN pro mou banku, aby mohli poslat prostředky

Automaticky přeloženo:
gp78mdh9w5
před 8 měsíci

Děkuji ještě jednou. Držím palce, brzy se o nich dozvím

Automaticky přeloženo:
Gaz8087
před 8 měsíci

Žádný strach, držím palce


průběžně nás aktualizujte

Automaticky přeloženo:
gp78mdh9w5
před 8 měsíci

Omlouvám se za další otázku, když jste vznesli svou původní stížnost, když nakonec odpověděli. Odmítli/odmítli odpovědnost nebo požádali o další informace na podporu vaší stížnosti?

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky