před 10 měsíci
Právě jsem viděl, že je to šokující,
kolik ti bylo vráceno můžu se zeptat?
I have just seen that’s shocking,
how much were you being refunded of may I ask?
0
Právě jsem viděl, že je to šokující,
kolik ti bylo vráceno můžu se zeptat?
I have just seen that’s shocking,
how much were you being refunded of may I ask?
Zapojili jste se do živého chatu a požádali jste o aktualizaci svého vrácení peněz?
Have you gone on live chat to request update on your refund?
Jo, poslal jsem přes 20 nebo více e-mailů, všichni jsou ignorováni
Yeah I've sent over 20 or more emails everyone is ignored
Tak se cítím také, snažím se přijít na to, co jiného dělat
That’s how I feel aswell, I’m trying to figure out what else to do
Ahoj, měl jsem stejný problém s tímto kasinem, které mě nalákalo, abych si s nimi zahrál před Vánoci 2023, a podal jsem stížnost na zákaznickou podporu, která lhala, že.slibují.že vrátí všechny.vklady 20. prosince 2023, stále nemají t Ignorovali všechny mé e-maily zákaznická podpora a říkali, že to probíhá 6 týdnů. Stále mi neposlali peníze na účet
Milý Terence!
Uveďte prosím následující přihlašovací údaje, abychom mohli zpracovat vrácení vložené částky:
Jméno banky -
Adresa banky -
IBAN -
SWIFT (nebo BIC) -
Vaše celé jméno -
Vaše celá země -
Vaše úplná adresa -
S pozdravem,
Tým pro rizika a platby Jokabet
1703069768283 číslo tiketu. Toto bylo vyplněno a vráceno. Psal jsem e-mailem asi 20krát a všichni byli ignorováni
Jsem zranitelná osoba Poslal jsem jim všechny své lékařské záznamy s vysvětlením, co se stalo, a oni odeslali formulář, který byl odeslán zpět ve stejný den, přidám soubor do přílohy
S přátelským pozdravem
Pane Terence Dickene
Můžete prosím poradit děkuji
Hi I've had same issue with this casino they enticed me to gamble with them before Christmas 2023 and I made an complaint against there customer support who told lies they.promise.to return all.deposits on 20th of December 2023 they still haven't they Been ignoring all my emails customer support saying its in process 6 weeks on. They still haven't sent my money to my account
Dear Terence!
Please provide the following credentials so that we can process the refund of the deposited amount:
Bank name -
Bank address -
IBAN -
SWIFT (or BIC) -
Your full name -
Your full country -
Your full address -
Best regards,
Jokabet Risk and Payments Team
1703069768283 ticket number. This has been filled in and returned I've email about 20 times and everyone them has been ignored
I am a vulnerable person I sent all my medical records to them explaining what had happened and they sent that form which was sent back same day I will add a file to the attachment
Kind regards
Mr Terence Dicken
Can you please advise thank you
Ahoj. Je mi líto, že musíte projít touto situací. Pokud mohu, dovolte mi, abych vám doporučil podat stížnost zde s naším týmem. Můžete to snadno udělat pouhým kliknutím/klepnutím na tento odkaz 👈. Jsem si jist, že náš tým pro stížnosti udělá vše pro to, aby tento problém vyřešil. Pokud byste s tím potřebovali pomoci, přikládám pro vás pár užitečných informací.
Hello there. I am sorry you have to go thru this situation. If I may, let me recommend you to submit a complaint here with our team. You can easily do it just by clicking/tapping on this link 👈. I am sure our complaint team will do everything they can to get this issue resolved. If you need any help with it, I attach here some useful information for you.
Domnívám se, že jsem již podal stížnost?
čekám na odpověď od guru a webu
I believe I have already put in a complaint?
im waiting for a reply from the guru and the site
to samé tady čekám na radu jsem v tom všem nováček
same here I'm waiting for some advice I'm new to all this
Ano, udělal jste. Tento návrh byl pro náš nejnovější doplněk k tématu, viďte? 🙂
Chtěli jsme, aby byl hráč " tezzad44 " informován o této možnosti.
Yes, you did. This suggestion was for our most recent addition to the topic, you see? 🙂
We wanted the player "tezzad44" informed about the possibility.
Promiň právě jsem si uvědomil,
existuje nějaký způsob, jak byste vy sami mohli kontaktovat Jokabet? Vidím, na jaké příspěvky kasino skutečně odpovídá
Sorry just realised,
is there any way yourselfs could contact Jokabet? I see what some posts the casino actually replies
Ahoj znovu. Výše uvedený příspěvek byl vlastně myšlen tobě 🙂. Bohužel momentálně nemůžeme nic moc dělat, takže můžete zkusit podat stížnost. je to zdarma a mohu vám s tím pomoci, stačí jednoduše použít tento odkaz 👈 a postupovat podle pokynů. Dej mi prosím vědět, jak jsi s tím dopadl.
Hello again. The post above was actually meant for you🙂. Unfortunately right now there is nothing much we can do, so you could try to file a complaint. it is free of charge and I can help you with it, just simply use this link 👈 and follow the instructions. Let me know, please, how did you go with it.
Ahoj. Jsem rád, že jste reklamaci úspěšně odeslali. Tým už se na to začal dívat, takže v té poznámce bys prosím Veronice odpověděla na všechny otázky, aby se náš tým vlastně mohl s tvým případem posunout dál? Můžete tak snadno udělat zde 👈. Dej mi vědět, kdybys potřeboval nějakou další pomoc, rád pomůžu 😉.
Hello. I am glad you have successfully submitted the complaint. The team has already started to look at it, so in that note, could you please answer Veronika all the questions, so our team can actually move forward with your case? You can do so easily over here 👈. Let me know if you need any other assistance, glad to help 😉.
Nazdárek.
Omlouvám se za zpoždění.
Dovolte mi zkontrolovat, zda jsem nenašel nějakou aktivitu z tohoto konkrétního kasina...
Ne, nic.
Bohužel máme problém s kontaktováním ohledně otevřené stížnosti 👈
Nevypadá dobře...
Hey there.
I'm sorry for the delay.
Let me check whether I find any activity from this particular casino...
Nope, nothing.
Sadly we have a problem getting in touch regarding open complaint 👈
Doesn't look good...
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.