FórumDiskuze stížnostíPorušil jsem tam podmínky a nechal mě sázet stovky, aniž bych do p

Porušil jsem tam podmínky a nechal mě sázet stovky, aniž bych do p (strana 2)

před 3 měsíci od gp78mdh9w5
|
7593 zobrazení 126 odpovědí |
|
1 2 3...7
Přidat příspěvek
tezzad44
před 3 měsíci

Právě jsem viděl, že je to šokující,


kolik ti bylo vráceno můžu se zeptat?

Automaticky přeloženo:
tezzad44
před 3 měsíci

To samé, můj stál kolem 1500 liber

Automaticky přeloženo:
gp78mdh9w5
před 3 měsíci

Nevrátili mi vůbec nic.

Automaticky přeloženo:
tezzad44
před 3 měsíci

Zapojili jste se do živého chatu a požádali jste o aktualizaci svého vrácení peněz?

Automaticky přeloženo:
gp78mdh9w5
před 3 měsíci

Jo, poslal jsem přes 20 nebo více e-mailů, všichni jsou ignorováni

Automaticky přeloženo:
tezzad44
před 3 měsíci

Tak se cítím také, snažím se přijít na to, co jiného dělat

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Snad nám tady někdo pomůže

Automaticky přeloženo:
tezzad44
před 3 měsíci

Doufejme

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj, měl jsem stejný problém s tímto kasinem, které mě nalákalo, abych si s nimi zahrál před Vánoci 2023, a podal jsem stížnost na zákaznickou podporu, která lhala, že.slibují.že vrátí všechny.vklady 20. prosince 2023, stále nemají t Ignorovali všechny mé e-maily zákaznická podpora a říkali, že to probíhá 6 týdnů. Stále mi neposlali peníze na účet

Milý Terence!


Uveďte prosím následující přihlašovací údaje, abychom mohli zpracovat vrácení vložené částky:


Jméno banky -

Adresa banky -

IBAN -

SWIFT (nebo BIC) -

Vaše celé jméno -

Vaše celá země -

Vaše úplná adresa -


S pozdravem,

Tým pro rizika a platby Jokabet

1703069768283 číslo tiketu. Toto bylo vyplněno a vráceno. Psal jsem e-mailem asi 20krát a všichni byli ignorováni


Jsem zranitelná osoba Poslal jsem jim všechny své lékařské záznamy s vysvětlením, co se stalo, a oni odeslali formulář, který byl odeslán zpět ve stejný den, přidám soubor do přílohy



S přátelským pozdravem

Pane Terence Dickene

Můžete prosím poradit děkuji

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj. Je mi líto, že musíte projít touto situací. Pokud mohu, dovolte mi, abych vám doporučil podat stížnost zde s naším týmem. Můžete to snadno udělat pouhým kliknutím/klepnutím na tento odkaz 👈. Jsem si jist, že náš tým pro stížnosti udělá vše pro to, aby tento problém vyřešil. Pokud byste s tím potřebovali pomoci, přikládám pro vás pár užitečných informací.


Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Domnívám se, že jsem již podal stížnost?


čekám na odpověď od guru a webu

Automaticky přeloženo:
gp78mdh9w5
před 3 měsíci

to samé tady čekám na radu jsem v tom všem nováček

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Domnívám se, že jsem již podal stížnost?


čekám na odpověď od guru a webu

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ano, udělal jste. Tento návrh byl pro náš nejnovější doplněk k tématu, viďte? 🙂

Chtěli jsme, aby byl hráč " tezzad44 " informován o této možnosti.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

Promiň právě jsem si uvědomil,


existuje nějaký způsob, jak byste vy sami mohli kontaktovat Jokabet? Vidím, na jaké příspěvky kasino skutečně odpovídá

Automaticky přeloženo:
tezzad44
před 3 měsíci

Ahoj znovu. Výše uvedený příspěvek byl vlastně myšlen tobě 🙂. Bohužel momentálně nemůžeme nic moc dělat, takže můžete zkusit podat stížnost. je to zdarma a mohu vám s tím pomoci, stačí jednoduše použít tento odkaz 👈 a postupovat podle pokynů. Dej mi prosím vědět, jak jsi s tím dopadl.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Už mám otevřenou stížnost,

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Právě jsem jeden otevřel a omlouvám se, že jsem v tom všem nový

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

1703069768283 to je moje stížnost na číslo lístku

Automaticky přeloženo:
tezzad44
před 3 měsíci

Ahoj. Jsem rád, že jste reklamaci úspěšně odeslali. Tým už se na to začal dívat, takže v té poznámce bys prosím Veronice odpověděla na všechny otázky, aby se náš tým vlastně mohl s tvým případem posunout dál? Můžete tak snadno udělat zde 👈. Dej mi vědět, kdybys potřeboval nějakou další pomoc, rád pomůžu 😉.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Promiň právě jsem si uvědomil,


existuje nějaký způsob, jak byste vy sami mohli kontaktovat Jokabet? Vidím, na jaké příspěvky kasino skutečně odpovídá

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Nazdárek.

Omlouvám se za zpoždění.

Dovolte mi zkontrolovat, zda jsem nenašel nějakou aktivitu z tohoto konkrétního kasina...

Ne, nic.

Bohužel máme problém s kontaktováním ohledně otevřené stížnosti 👈

file

Nevypadá dobře...


Automaticky přeloženo:
gp78mdh9w5
před 3 měsíci

Ahoj, už jsi měl štěstí

Automaticky přeloženo:
1 2 3...7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky