Je nám líto, že slyším o vaší diagnóze a děkuji za tipy. Budu tě informovat
Sorry to hear about your diagnosis and thanks for the tips. Will keep you posted
Hej, nějaké novinky o získání zbytku peněz zpět?
Hey, any news on getting the rest of your money back?
Ahoj, řekli, že to bylo zpracováno v úterý 26. března a odesláno, ale stále nic, jen nevěřím ani slovu, co řekli, už je z nich nemocný.
Hi they said it’s been processed on Tuesday 26th march and sent but still nothing iv just don’t believe a word they said any more sick to death of them now
Alespoň se dostáváte k části, kde říkají, že to zpracovali atd. Téměř 2 měsíce a stále mi říkají, abych byl trpělivý, že to stále vyšetřují.
At least you're getting to the part where they are saying they've processed it etc. Nearly 2 months and they keep telling me to be patient they are still investigating.
Gaz8087
pokud to ještě nemáte vyřešené, napište mi jasminebella1968@outlook.com a udělám, co bude v mých silách, abych ti pomohl.
Gaz8087
if you still haven’t got this sorted email me on jasminebella1968@outlook.com and I’ll do my best to help you.
Nazdárek,
Viděl jsem všechny vaše příspěvky s návrhem pomoci hráčům. Vaší podpory si opravdu vážíme.
Upřímně, jen bych rád věděl víc o tom, jak to můžete udělat. Nechceš to vysvětlit, prosím?
Hey there,
I saw all your posts suggesting help to players. Your support is truly appreciated.
Honestly, I would just like to know more about how you can do so. Care to explain, please?
Jak je na tom váš případ? Jsem ve stejné situaci, celkové vklady 4,8 000 £.
posílám jim email:
cítit se nespravedlivě zacházeno vtipem. Jak se ukázalo, hráči ze Spojeného království (kde žiji) nemohou vybírat prostředky z jokabetu. Moje otázka tedy zní, proč jsem mohl provést vklady? uložil jsem u vás více než 3000 liber. Nepoužil jsem VPN, k platbám jsem používal anglický účet, při vytváření účtu jsem uvedl svůj region jako Velká Británie, pro ověření jsem uvedl anglické telefonní číslo! Myslím, že je to trochu nespravedlivé, že jsi dovolil, aby se k tobě dostaly moje peníze, ale už mi nedovoluješ vybrat mé výhry. Budu po vás požadovat vrácení poloviny svých záloh v tomto případě, které jsem zveřejnil na webu a toto téma uzavíráme
jinak udělám to samé jako uživatel z UK, jehož případ jsem našel na internetu. Budu kontaktovat svou banku pro vrácení celé částky.
Na to rychle odpovídají:
"Děkujeme, že jste nás kontaktovali! Všechny informace o našich zásadách naleznete v sekci Podmínky ve spodní části úvodní stránky: https://jokabet.com/termsconditions. Můžete také prosím upřesnit, jakou přesnou částku byste chtěli dostat? Čekáme na odpověď, abychom mohli pokračovat v řešení vaší odeslané žádosti. Díky předem!"
pak jim pošlu dalších několik e-mailů, jako je tento
provedl první vklad 27.04.2024
Do dnešního dne jsem na vaše stránky úspěšně vložil přesně 4953£. (V mé historii můžete snadno zkontrolovat každou jednotlivou platbu)
Vaše zásady říkají, že hráči z Velké Británie nesmějí vkládat skutečné prostředky a hrát skutečné cash games – ale proč na tom nemáte žádný insta zámek? Opravdu jsem nebyl schopen?. Moje otázka zní, proč byly všechny mé vklady tehdy úspěšné? Když jsem nepoužíval vpn k podvádění při lokalizaci, byl jsem po celou dobu připojen ke své britské SIM kartě, vložené prostředky bankovním převodem HSBC a také kreditní kartou Spojeného království.
Nechci tuto záležitost hlásit nikde výš, ale když budu muset, udělám to.
Protože jsme se oba dopustili nějaké nedbalosti,
rádi bychom to vyřešili vzájemnou dohodou a našli spravedlivé řešení, které uspokojí nás oba. Myslím, že protože jsem na vaše stránky vložil 5 000 GBP, je spravedlivé, když dostanu zpět 2 500 GBP a tento případ uzavřeme.
pak
Předběhnu vaši odpověď - když jste mi po nahlášení případu zrušili účet, neměl jsem na účtu zůstatek - protože jsem nebyl schopen vybrat, takže jsem použil zbytek prostředků. pokud je toto vaše obranná linie, abyste mi nevrátili všechny mé vklady, nebo jak jsem psal výše - polovina 2500, půjdu do své banky a nahlásím podvod, Není přijatelné nechat hráče vsadit, pokud kasino ví, že jsou z omezenou zemi a pokud kasino zamýšlí odkázat na pravidlo o omezených zemích pokaždé, když hráč požádá o svůj první výběr. To je zcela proti pravidlům fair play, protože kasino vědomě nechává hráče vsadit peníze, aniž by měl šanci na oplátku něco skutečně vyhrát. Není přijatelné nechat hráče sázet, pokud kasino ví, že jsou ze země s omezeným přístupem a pokud kasino zamýšlí odkázat na pravidlo o omezených zemích pokaždé, když hráč požádá o svůj první výběr. To je zcela proti pravidlům fair play, protože kasino vědomě nechává hráče vsadit peníze, aniž by měl šanci na oplátku něco skutečně vyhrát.
a poslední
Mám pocit, že moje slabosti byly jednoduše zneužity, což mi způsobilo menší finanční problémy a železné zdraví, na to se až do konce spoléhám, že z těchto stránek nemohu nic stáhnout a vy o tom víte z prosby. Dlouho jsem se registroval na GamStop kvůli problémům s hazardními hrami, vaše webové stránky byly všude inzerovány, velmi snadný přístup - potvrdilo mi to, i když jsem byl na cestě do Spojeného království, přijímám vklady z anglické karty HSBC, přijímám převody z anglické banky HSBC , ověření anglického telefonního čísla+44 .
ID vstupenky: hd.1720046054628.xz8whc.c3cb380a
co můžu udělat víc? Než půjdu do své banky a pokusím se vrátit peníze – je to jasný podvod – můžete vkládat a hrát z Velké Británie, ale nemůžete vybírat, chci s nimi mluvit a zjistit, co mi řekli. Kromě toho, že banka je ještě nějaké místo, kam mohu volat/textovat? Na ty emaily neodpovídají 🙁
How yours case’s going guys? I’m just In same situation, total of my deposits 4.8k£..
i send them email:
feel unfairly treated by jokabet. As it turns out, players from the United Kingdom (where I live) cannot withdraw funds from jokabet. So my question is, why I was able to make a deposits?? i deposited with you more than 3000 paunds. I didn't use a VPN, I used an English account for payments, I provided my region as Great Britain when creating an account, I provided an English phone number for verification! I guess it's a little unfair that you allowed my money to reach you, but you no longer allow me to withdraw my winnings. I will demand a refund of half of my deposits in this case from you which I have posted on the website, and we close this topic
otherwise, I will do the same as a user from the UK whose case I found on the Internet. I will contact my bank for a refund of the entire amount.
They answer quick for that one:
„Thank you for contacting us! All information about our policies can be found in the Terms & Conditions section in the bottom of the front page: https://jokabet.com/termsconditions.Also, could you please clarify what exact amount you would like to receive? We await a response so that we can proceed with the resolution of your submitted request. Thanks in advance!„
then I send them another few emails like this one
made the first deposit 27.04.2024
Till today I deposited with your site successfully exactly 4953£. (You can easly check every single payment on my history)
Your policy saying that players from UK are not allowed deposit real funds and play real cash games- but why you don’t have any insta lock on it? To I was really unable?. My question is why all my deposits was successful then? When I wasn’t use vpn to cheat on localisation, I was all time connect to my UK SIM card, deposited funds by HSBC Bank transfer, United Kingdom credit card as well.
I don't want to report this matter anywhere higher, but if I have to, I will.
Because we both committed some negligence,
would like to settle this by mutual consent and find a fair solution that satisfies both of us. I think since I deposited £5,000 on your site, it's fair if I get £2,500 back and we close this case.
then
I'll get ahead of your answer - I didn't have a balance in my account when you closed my account after reporting the case - because I wasn't able to withdraw, so I used the rest of the funds. if this is your line of defense not to refund me all my deposits, or as I wrote above - half 2500, I will go to my bank and report the fraud, It is not acceptable to let players bet if a casino knows they are from a restricted country and if the casino intends to refer to the restricted countries rule every time a player requests their first withdrawal. This it is completely against the rules of fair play, as the casino knowingly lets a player bet money without having the chance to actually win anything in return. It is not acceptable to let players bet if a casino knows they are from a restricted country and if the casino intends to refer to the restricted countries rule every time a player requests their first withdrawal. This it is completely against the rules of fair play, as the casino knowingly lets a player bet money without having the chance to actually win anything in return.
and last one
I feel that my weaknesses were simply exploited, which caused me to have minor financial problems and metal healt, for that to the end relie I can’t withdraw anything from this site, and you know about it from the begging. I have been registered with GamStop for a long time due to gambling problems, your website was advertised everywhere, very easy to access- confirmed me even when I was outing United Kingdom accepting deposits from an English HSBC card, accepting transfers from an English HSBC bank , verifying the English telephone number+44 .
Ticket ID: hd.1720046054628.xz8whc.c3cb380a
what can I do more? Before I will go to my bank, and try due reback- it’s clearly fraud - you can deposit and play from uk but can’t withrawal, I want spoke with them and see what they told me. Except the bank is any more place where I can call/text? They not answering on those emails 🙁
Nevěřím, že s dnešními technologickými možnostmi nemůže kasino úplně zablokovat přihlášení z omezené země - napsat malým písmem do zásad ochrany osobních údajů, že to není povoleno, i když ve skutečnosti web funguje a lze provádět vklady - bohužel to vypadá jako záměrné opatření, jehož cílem je uvést klienty ve Spojeném království v omyl a doufat, že o své prostředky nepožádají. Například - stránky sázkových kanceláří z Polska mají všechny zablokovaný vstup, jakmile se připojíme na anglickou síť, okamžitě dostáváme informaci, že web kvůli omezením a aktuální poloze nefunguje. Mluvím o mnohem menších společnostech, než je Jokabet, které mohou zákazníkům z jiných zemí nějak zaručit, že o peníze náhodou nepřijdou.
I don't believe that with today's technological possibilities, a casino cannot completely block logging in from a restricted country - writing in small print in the privacy policy that it is not allowed, when in fact the website is working and deposits can be made - unfortunately it looks like a deliberate measure aimed at misleading UK clients and hoping that they will not apply for their funds. For example - bookmaker websites from Poland all have their entry blocked, as soon as we connect to the English network, we immediately receive information that the website is not working due to restrictions and the current location. I'm talking about much smaller companies than Jokabet, which can somehow guarantee customers from other countries that they won't accidentally lose money.
Jak je na tom váš případ? Jsem ve stejné situaci, celkové vklady 4,8 000 £.
posílám jim email:
cítit se nespravedlivě zacházeno vtipem. Jak se ukázalo, hráči ze Spojeného království (kde žiji) nemohou vybírat prostředky z jokabetu. Moje otázka tedy zní, proč jsem mohl provést vklady? uložil jsem u vás více než 3000 liber. Nepoužil jsem VPN, k platbám jsem používal anglický účet, při vytváření účtu jsem uvedl svůj region jako Velká Británie, pro ověření jsem uvedl anglické telefonní číslo! Myslím, že je to trochu nespravedlivé, že jsi dovolil, aby se k tobě dostaly moje peníze, ale už mi nedovoluješ vybrat mé výhry. Budu po vás požadovat vrácení poloviny svých záloh v tomto případě, které jsem zveřejnil na webu a toto téma uzavíráme
jinak udělám to samé jako uživatel z UK, jehož případ jsem našel na internetu. Budu kontaktovat svou banku pro vrácení celé částky.
Na to rychle odpovídají:
"Děkujeme, že jste nás kontaktovali! Všechny informace o našich zásadách naleznete v sekci Podmínky ve spodní části úvodní stránky: https://jokabet.com/termsconditions. Můžete také prosím upřesnit, jakou přesnou částku byste chtěli dostat? Čekáme na odpověď, abychom mohli pokračovat v řešení vaší odeslané žádosti. Díky předem!"
pak jim pošlu dalších několik e-mailů, jako je tento
provedl první vklad 27.04.2024
Do dnešního dne jsem na vaše stránky úspěšně vložil přesně 4953£. (V mé historii můžete snadno zkontrolovat každou jednotlivou platbu)
Vaše zásady říkají, že hráči z Velké Británie nesmějí vkládat skutečné prostředky a hrát skutečné cash games – ale proč na tom nemáte žádný insta zámek? Opravdu jsem nebyl schopen?. Moje otázka zní, proč byly všechny mé vklady tehdy úspěšné? Když jsem nepoužíval vpn k podvádění při lokalizaci, byl jsem po celou dobu připojen ke své britské SIM kartě, vložené prostředky bankovním převodem HSBC a také kreditní kartou Spojeného království.
Nechci tuto záležitost hlásit nikde výš, ale když budu muset, udělám to.
Protože jsme se oba dopustili nějaké nedbalosti,
rádi bychom to vyřešili vzájemnou dohodou a našli spravedlivé řešení, které uspokojí nás oba. Myslím, že protože jsem na vaše stránky vložil 5 000 GBP, je spravedlivé, když dostanu zpět 2 500 GBP a tento případ uzavřeme.
pak
Předběhnu vaši odpověď - když jste mi po nahlášení případu zrušili účet, neměl jsem na účtu zůstatek - protože jsem nebyl schopen vybrat, takže jsem použil zbytek prostředků. pokud je toto vaše obranná linie, abyste mi nevrátili všechny mé vklady, nebo jak jsem psal výše - polovina 2500, půjdu do své banky a nahlásím podvod, Není přijatelné nechat hráče vsadit, pokud kasino ví, že jsou z omezenou zemi a pokud kasino zamýšlí odkázat na pravidlo o omezených zemích pokaždé, když hráč požádá o svůj první výběr. To je zcela proti pravidlům fair play, protože kasino vědomě nechává hráče vsadit peníze, aniž by měl šanci na oplátku něco skutečně vyhrát. Není přijatelné nechat hráče sázet, pokud kasino ví, že jsou ze země s omezeným přístupem a pokud kasino zamýšlí odkázat na pravidlo o omezených zemích pokaždé, když hráč požádá o svůj první výběr. To je zcela proti pravidlům fair play, protože kasino vědomě nechává hráče vsadit peníze, aniž by měl šanci na oplátku něco skutečně vyhrát.
a poslední
Mám pocit, že moje slabosti byly jednoduše zneužity, což mi způsobilo menší finanční problémy a železné zdraví, na to se až do konce spoléhám, že z těchto stránek nemohu nic stáhnout a vy o tom víte z prosby. Dlouho jsem se registroval na GamStop kvůli problémům s hazardními hrami, vaše webové stránky byly všude inzerovány, velmi snadný přístup - potvrdilo mi to, i když jsem byl na cestě do Spojeného království, přijímám vklady z anglické karty HSBC, přijímám převody z anglické banky HSBC , ověření anglického telefonního čísla+44 .
ID vstupenky: hd.1720046054628.xz8whc.c3cb380a
co můžu udělat víc? Než půjdu do své banky a pokusím se vrátit peníze – je to jasný podvod – můžete vkládat a hrát z Velké Británie, ale nemůžete vybírat, chci s nimi mluvit a zjistit, co mi řekli. Kromě toho, že banka je ještě nějaké místo, kam mohu volat/textovat? Na ty emaily neodpovídají 🙁
How yours case’s going guys? I’m just In same situation, total of my deposits 4.8k£..
i send them email:
feel unfairly treated by jokabet. As it turns out, players from the United Kingdom (where I live) cannot withdraw funds from jokabet. So my question is, why I was able to make a deposits?? i deposited with you more than 3000 paunds. I didn't use a VPN, I used an English account for payments, I provided my region as Great Britain when creating an account, I provided an English phone number for verification! I guess it's a little unfair that you allowed my money to reach you, but you no longer allow me to withdraw my winnings. I will demand a refund of half of my deposits in this case from you which I have posted on the website, and we close this topic
otherwise, I will do the same as a user from the UK whose case I found on the Internet. I will contact my bank for a refund of the entire amount.
They answer quick for that one:
„Thank you for contacting us! All information about our policies can be found in the Terms & Conditions section in the bottom of the front page: https://jokabet.com/termsconditions.Also, could you please clarify what exact amount you would like to receive? We await a response so that we can proceed with the resolution of your submitted request. Thanks in advance!„
then I send them another few emails like this one
made the first deposit 27.04.2024
Till today I deposited with your site successfully exactly 4953£. (You can easly check every single payment on my history)
Your policy saying that players from UK are not allowed deposit real funds and play real cash games- but why you don’t have any insta lock on it? To I was really unable?. My question is why all my deposits was successful then? When I wasn’t use vpn to cheat on localisation, I was all time connect to my UK SIM card, deposited funds by HSBC Bank transfer, United Kingdom credit card as well.
I don't want to report this matter anywhere higher, but if I have to, I will.
Because we both committed some negligence,
would like to settle this by mutual consent and find a fair solution that satisfies both of us. I think since I deposited £5,000 on your site, it's fair if I get £2,500 back and we close this case.
then
I'll get ahead of your answer - I didn't have a balance in my account when you closed my account after reporting the case - because I wasn't able to withdraw, so I used the rest of the funds. if this is your line of defense not to refund me all my deposits, or as I wrote above - half 2500, I will go to my bank and report the fraud, It is not acceptable to let players bet if a casino knows they are from a restricted country and if the casino intends to refer to the restricted countries rule every time a player requests their first withdrawal. This it is completely against the rules of fair play, as the casino knowingly lets a player bet money without having the chance to actually win anything in return. It is not acceptable to let players bet if a casino knows they are from a restricted country and if the casino intends to refer to the restricted countries rule every time a player requests their first withdrawal. This it is completely against the rules of fair play, as the casino knowingly lets a player bet money without having the chance to actually win anything in return.
and last one
I feel that my weaknesses were simply exploited, which caused me to have minor financial problems and metal healt, for that to the end relie I can’t withdraw anything from this site, and you know about it from the begging. I have been registered with GamStop for a long time due to gambling problems, your website was advertised everywhere, very easy to access- confirmed me even when I was outing United Kingdom accepting deposits from an English HSBC card, accepting transfers from an English HSBC bank , verifying the English telephone number+44 .
Ticket ID: hd.1720046054628.xz8whc.c3cb380a
what can I do more? Before I will go to my bank, and try due reback- it’s clearly fraud - you can deposit and play from uk but can’t withrawal, I want spoke with them and see what they told me. Except the bank is any more place where I can call/text? They not answering on those emails 🙁
Ahoj.
Je zřejmé, že lidé z omezených zemí by nikdy neměli mít možnost vkládat peníze. Je smutné, že mnoho kasin trvá na tom, že pro takové země nemohou vynutit místní blokování, a přestože je země uvedena jako omezená ve smluvních podmínkách, některá kasina mají tuto zemi stále k dispozici v registračním formuláři. Za takových okolností bych navrhoval, aby taková kasina ověřovala hráče ihned po registraci. Což by bylo podle mě mnohem složitější než investice do správně fungujícího bloku.
Je velmi nespravedlivé používat nedostatek iniciativy jako důvod pro zrušení výhry někoho jiného.
Snad to stížnost potvrdí.
Hello.
Obviously, people from restricted countries should never be able to deposit money. Sadly, many casinos insist they can't enforce local block for such countries, and despite the country being stated as restricted in the Terms and Conditions, some casinos still have that country available in the registration form. Under such circumstances, I would suggest that such casinos should verify players immediately upon registration. Which would, in my opinion, be much more complicated than investing in a properly working block.
It's highly unfair to use a lack of initiative as a reason for voiding someone else's winnings.
Hopefully, the complaint proves it.
Nevěřím, že s dnešními technologickými možnostmi nemůže kasino úplně zablokovat přihlášení z omezené země - napsat malým písmem do zásad ochrany osobních údajů, že to není povoleno, i když ve skutečnosti web funguje a lze provádět vklady - bohužel to vypadá jako záměrné opatření, jehož cílem je uvést klienty ve Spojeném království v omyl a doufat, že o své prostředky nepožádají. Například - stránky sázkových kanceláří z Polska mají všechny zablokovaný vstup, jakmile se připojíme na anglickou síť, okamžitě dostáváme informaci, že web kvůli omezením a aktuální poloze nefunguje. Mluvím o mnohem menších společnostech, než je Jokabet, které mohou zákazníkům z jiných zemí nějak zaručit, že o peníze náhodou nepřijdou.
I don't believe that with today's technological possibilities, a casino cannot completely block logging in from a restricted country - writing in small print in the privacy policy that it is not allowed, when in fact the website is working and deposits can be made - unfortunately it looks like a deliberate measure aimed at misleading UK clients and hoping that they will not apply for their funds. For example - bookmaker websites from Poland all have their entry blocked, as soon as we connect to the English network, we immediately receive information that the website is not working due to restrictions and the current location. I'm talking about much smaller companies than Jokabet, which can somehow guarantee customers from other countries that they won't accidentally lose money.
A přesto některá kasina stále tvrdí, že účinné blokování nebo jiná opatření jsou mimo jejich technologické možnosti. Opravdu to v dnešní době zní jako docela hloupá výmluva.
And yet some casinos keep saying effective blocks or other measures are beyond their technological capabilities. Truly, these days, it sounds almost like quite a stupid excuse.
Odepsali mi, že bych se měl ujistit, že moje země nepodléhá omezením, a odkázali na odstavce 4.1-4.3 T&C. Zeptal jsem se jich, aby mi nemohli vrátit vklady? Poskytl jsem důkazy o mnoha reklamách vybízejících hráče z Velké Británie ke hře na jejich webových stránkách, když jsem si zakládal účet, uvedl jsem své údaje, jako např.
Město
PSČ
Adresa
A telefonní číslo pro ověření, tak proč mi na prosbu neřekl, že nemůžu hrát ze své země?? A mohl jsem hrát a vkládat peníze a řekl jsem jim, že pokud mi nevrátí prostředky, nahlásím případ své bance jako podvod, kde i jejich zaměstnanci na živém chatu klamou zákazníky a říkají, že jsou přijímáni hráči z Velké Británie. Dostal jsem odpověď:
Ve světle právních důsledků souvisejících s vaším případem eskalujeme záležitost našemu Řídícímu výboru pro právní záležitosti a dodržování předpisů, aby jej důkladně prověřil a přijal odpovídající opatření.
Očekávejte, že se vám během 5 až 10 pracovních dnů ozveme s podrobnou odpovědí týkající se problémů, které jste uvedli.
takže počkám maximálně 10 pracovních dnů, pokud neobdržím odpověď a vrácení peněz, půjdu do banky, jak jsem řekl, a nahlásím podvod, klamou zákazníky (mají čas do 22.7.) průběžně vás aktualizovat.
držím palce 🫣
They wrote back to me that I should make sure that my country is not subject to restrictions and referred to T&C paragraphs 4.1-4.3. I asked them so they can't refund my deposits? I provided evidence of a lot of advertisements encouraging players from the UK to play on their website, when I set up an account I provided my details such as
City
Postcode
Address
And telephone number for verification, so why didn't told me on the begging that I can’t play from my country?? And I was able to play and depositing money, and I told them that if they don't return the funds to me, I will report the case to my bank as a fraud, where even their employees on live chat mislead customers and say that players from Great Britain are accepted. I've received the answer:
In light of the legal implications involved in your case, we are escalating the matter to our Legal and Compliance Steering Committee for thorough review and appropriate action.
Please expect to hear back from us within 5 to 10 business days with a detailed response addressing the issues you have raised.
so I will wait until the maximum 10 business days, if I do not receive a response and a refund, I will go to the bank as I said and report fraud, they are misleading customers (they got time till 22/07) I will keep you updated.
finger cross 🫣
Doufám, že se jim podaří problém brzy vyřešit. Pokud ne, náš tým udělá vše pro to, aby vám s tímto problémem pomohl.
Prosím, informujte nás.
I hope they will be able to resolve the issue soon. If not, our team will do their best to help you out with this issue.
Please keep us informed.
Ahoj,
Jsem si vědom, že toto je docela staré fórum lol, ale jsem ve stejné nálevě.
bylo mi povoleno vkládat peníze na jokabet, ověřit si sebe a hrát tam jako britský hráč. Také registrován na gamstop UK. Nebylo mi dovoleno si od nich vybrat mé výhry, pak můj účet uzavřeli s tím, že je omezen na hráče z Velké Británie.
jak mohu získat zpět své vklady, když vidím, že jde o vklady v hodnotě přes 4 000 liber.
Díky.
Hello,
im aware this is quite an old forum lol but I am in the same pickle.
was allowed to deposit on jokabet, verify myself and play there as a UK player. Also registered to gamstop UK. Wasn’t allowed to withdraw my winnings from them then they closed my account saying it’s restricted to UK players.
how do I go about getting my deposits back seeing as it’s over £4k’s worth of deposits to them.
thanks.
Dobrý den, asi bychšel do toho a hned u nás podal reklamaci a uvidíme, jestli pomůžeme.
Pokud říkáte, že se vám podařilo ověřit jako britský hráč a Spojené království je omezeno, pak opravdu nechápu, jak jste tam mohli vkládat.
Náš tým odborníků zhodnotí situaci a pokusí se pomoci.
Nemělo by to být tak, že země je omezená a hráč tam může vkládat a přesto získat ověření. To je na mě moc.
Hello, I would probably go ahead and file a complaint with us right away and we'll see if we can help.
If you say you managed to verify yourself as a UK player and the UK is restricted then I don't really understand how you could have deposited there.
Our team of experts would assess the situation and try to assist.
It should not be the case that a country is restricted and a player can deposit there and still get verified. That is too much for me.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.