FórumDiskuze stížnostíPorušil jsem tam podmínky a nechal mě sázet stovky, aniž bych do p

Porušil jsem tam podmínky a nechal mě sázet stovky, aniž bych do p (strana 7)

před 9 měsíci od gp78mdh9w5
|
16890 zobrazení 134 odpovědí |
|
1...6 7
Přidat příspěvek
Craig91111
před 7 měsíci

Děkuji. Udělám.

Automaticky přeloženo:
Craig91111
před 7 měsíci

Je nám líto, že slyším o vaší diagnóze a děkuji za tipy. Budu tě informovat

Automaticky přeloženo:
Craig91111
před 7 měsíci

Hej, nějaké novinky o získání zbytku peněz zpět?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj, řekli, že to bylo zpracováno v úterý 26. března a odesláno, ale stále nic, jen nevěřím ani slovu, co řekli, už je z nich nemocný.

Automaticky přeloženo:
j69xxvf4n4
před 7 měsíci

Alespoň se dostáváte k části, kde říkají, že to zpracovali atd. Téměř 2 měsíce a stále mi říkají, abych byl trpělivý, že to stále vyšetřují.

Automaticky přeloženo:
Gaz8087
před 7 měsíci

Gaz8087

pokud to ještě nemáte vyřešené, napište mi jasminebella1968@outlook.com a udělám, co bude v mých silách, abych ti pomohl.

Automaticky přeloženo:
Helpfulinfo
před 7 měsíci

Nazdárek,

Viděl jsem všechny vaše příspěvky s návrhem pomoci hráčům. Vaší podpory si opravdu vážíme.

Upřímně, jen bych rád věděl víc o tom, jak to můžete udělat. Nechceš to vysvětlit, prosím?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Jak je na tom váš případ? Jsem ve stejné situaci, celkové vklady 4,8 000 £.

posílám jim email:

cítit se nespravedlivě zacházeno vtipem. Jak se ukázalo, hráči ze Spojeného království (kde žiji) nemohou vybírat prostředky z jokabetu. Moje otázka tedy zní, proč jsem mohl provést vklady? uložil jsem u vás více než 3000 liber. Nepoužil jsem VPN, k platbám jsem používal anglický účet, při vytváření účtu jsem uvedl svůj region jako Velká Británie, pro ověření jsem uvedl anglické telefonní číslo! Myslím, že je to trochu nespravedlivé, že jsi dovolil, aby se k tobě dostaly moje peníze, ale už mi nedovoluješ vybrat mé výhry. Budu po vás požadovat vrácení poloviny svých záloh v tomto případě, které jsem zveřejnil na webu a toto téma uzavíráme

jinak udělám to samé jako uživatel z UK, jehož případ jsem našel na internetu. Budu kontaktovat svou banku pro vrácení celé částky.


Na to rychle odpovídají:

"Děkujeme, že jste nás kontaktovali! Všechny informace o našich zásadách naleznete v sekci Podmínky ve spodní části úvodní stránky: https://jokabet.com/termsconditions. Můžete také prosím upřesnit, jakou přesnou částku byste chtěli dostat? Čekáme na odpověď, abychom mohli pokračovat v řešení vaší odeslané žádosti. Díky předem!"


pak jim pošlu dalších několik e-mailů, jako je tento

provedl první vklad 27.04.2024

Do dnešního dne jsem na vaše stránky úspěšně vložil přesně 4953£. (V mé historii můžete snadno zkontrolovat každou jednotlivou platbu)


Vaše zásady říkají, že hráči z Velké Británie nesmějí vkládat skutečné prostředky a hrát skutečné cash games – ale proč na tom nemáte žádný insta zámek? Opravdu jsem nebyl schopen?. Moje otázka zní, proč byly všechny mé vklady tehdy úspěšné? Když jsem nepoužíval vpn k podvádění při lokalizaci, byl jsem po celou dobu připojen ke své britské SIM kartě, vložené prostředky bankovním převodem HSBC a také kreditní kartou Spojeného království.



Nechci tuto záležitost hlásit nikde výš, ale když budu muset, udělám to.

Protože jsme se oba dopustili nějaké nedbalosti,

rádi bychom to vyřešili vzájemnou dohodou a našli spravedlivé řešení, které uspokojí nás oba. Myslím, že protože jsem na vaše stránky vložil 5 000 GBP, je spravedlivé, když dostanu zpět 2 500 GBP a tento případ uzavřeme.


pak

Předběhnu vaši odpověď - když jste mi po nahlášení případu zrušili účet, neměl jsem na účtu zůstatek - protože jsem nebyl schopen vybrat, takže jsem použil zbytek prostředků. pokud je toto vaše obranná linie, abyste mi nevrátili všechny mé vklady, nebo jak jsem psal výše - polovina 2500, půjdu do své banky a nahlásím podvod, Není přijatelné nechat hráče vsadit, pokud kasino ví, že jsou z omezenou zemi a pokud kasino zamýšlí odkázat na pravidlo o omezených zemích pokaždé, když hráč požádá o svůj první výběr. To je zcela proti pravidlům fair play, protože kasino vědomě nechává hráče vsadit peníze, aniž by měl šanci na oplátku něco skutečně vyhrát. Není přijatelné nechat hráče sázet, pokud kasino ví, že jsou ze země s omezeným přístupem a pokud kasino zamýšlí odkázat na pravidlo o omezených zemích pokaždé, když hráč požádá o svůj první výběr. To je zcela proti pravidlům fair play, protože kasino vědomě nechává hráče vsadit peníze, aniž by měl šanci na oplátku něco skutečně vyhrát.


a poslední

Mám pocit, že moje slabosti byly jednoduše zneužity, což mi způsobilo menší finanční problémy a železné zdraví, na to se až do konce spoléhám, že z těchto stránek nemohu nic stáhnout a vy o tom víte z prosby. Dlouho jsem se registroval na GamStop kvůli problémům s hazardními hrami, vaše webové stránky byly všude inzerovány, velmi snadný přístup - potvrdilo mi to, i když jsem byl na cestě do Spojeného království, přijímám vklady z anglické karty HSBC, přijímám převody z anglické banky HSBC , ověření anglického telefonního čísla+44 .


ID vstupenky: hd.1720046054628.xz8whc.c3cb380a


co můžu udělat víc? Než půjdu do své banky a pokusím se vrátit peníze – je to jasný podvod – můžete vkládat a hrát z Velké Británie, ale nemůžete vybírat, chci s nimi mluvit a zjistit, co mi řekli. Kromě toho, že banka je ještě nějaké místo, kam mohu volat/textovat? Na ty emaily neodpovídají 🙁

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Nechají vás vkládat a hrát s nadějí, že to prohrajete, ale vědí, že pokud vyhrajete, neuvidíte od nich žádný výběr 🤪

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Nevěřím, že s dnešními technologickými možnostmi nemůže kasino úplně zablokovat přihlášení z omezené země - napsat malým písmem do zásad ochrany osobních údajů, že to není povoleno, i když ve skutečnosti web funguje a lze provádět vklady - bohužel to vypadá jako záměrné opatření, jehož cílem je uvést klienty ve Spojeném království v omyl a doufat, že o své prostředky nepožádají. Například - stránky sázkových kanceláří z Polska mají všechny zablokovaný vstup, jakmile se připojíme na anglickou síť, okamžitě dostáváme informaci, že web kvůli omezením a aktuální poloze nefunguje. Mluvím o mnohem menších společnostech, než je Jokabet, které mohou zákazníkům z jiných zemí nějak zaručit, že o peníze náhodou nepřijdou.


Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Jak je na tom váš případ? Jsem ve stejné situaci, celkové vklady 4,8 000 £.

posílám jim email:

cítit se nespravedlivě zacházeno vtipem. Jak se ukázalo, hráči ze Spojeného království (kde žiji) nemohou vybírat prostředky z jokabetu. Moje otázka tedy zní, proč jsem mohl provést vklady? uložil jsem u vás více než 3000 liber. Nepoužil jsem VPN, k platbám jsem používal anglický účet, při vytváření účtu jsem uvedl svůj region jako Velká Británie, pro ověření jsem uvedl anglické telefonní číslo! Myslím, že je to trochu nespravedlivé, že jsi dovolil, aby se k tobě dostaly moje peníze, ale už mi nedovoluješ vybrat mé výhry. Budu po vás požadovat vrácení poloviny svých záloh v tomto případě, které jsem zveřejnil na webu a toto téma uzavíráme

jinak udělám to samé jako uživatel z UK, jehož případ jsem našel na internetu. Budu kontaktovat svou banku pro vrácení celé částky.


Na to rychle odpovídají:

"Děkujeme, že jste nás kontaktovali! Všechny informace o našich zásadách naleznete v sekci Podmínky ve spodní části úvodní stránky: https://jokabet.com/termsconditions. Můžete také prosím upřesnit, jakou přesnou částku byste chtěli dostat? Čekáme na odpověď, abychom mohli pokračovat v řešení vaší odeslané žádosti. Díky předem!"


pak jim pošlu dalších několik e-mailů, jako je tento

provedl první vklad 27.04.2024

Do dnešního dne jsem na vaše stránky úspěšně vložil přesně 4953£. (V mé historii můžete snadno zkontrolovat každou jednotlivou platbu)


Vaše zásady říkají, že hráči z Velké Británie nesmějí vkládat skutečné prostředky a hrát skutečné cash games – ale proč na tom nemáte žádný insta zámek? Opravdu jsem nebyl schopen?. Moje otázka zní, proč byly všechny mé vklady tehdy úspěšné? Když jsem nepoužíval vpn k podvádění při lokalizaci, byl jsem po celou dobu připojen ke své britské SIM kartě, vložené prostředky bankovním převodem HSBC a také kreditní kartou Spojeného království.



Nechci tuto záležitost hlásit nikde výš, ale když budu muset, udělám to.

Protože jsme se oba dopustili nějaké nedbalosti,

rádi bychom to vyřešili vzájemnou dohodou a našli spravedlivé řešení, které uspokojí nás oba. Myslím, že protože jsem na vaše stránky vložil 5 000 GBP, je spravedlivé, když dostanu zpět 2 500 GBP a tento případ uzavřeme.


pak

Předběhnu vaši odpověď - když jste mi po nahlášení případu zrušili účet, neměl jsem na účtu zůstatek - protože jsem nebyl schopen vybrat, takže jsem použil zbytek prostředků. pokud je toto vaše obranná linie, abyste mi nevrátili všechny mé vklady, nebo jak jsem psal výše - polovina 2500, půjdu do své banky a nahlásím podvod, Není přijatelné nechat hráče vsadit, pokud kasino ví, že jsou z omezenou zemi a pokud kasino zamýšlí odkázat na pravidlo o omezených zemích pokaždé, když hráč požádá o svůj první výběr. To je zcela proti pravidlům fair play, protože kasino vědomě nechává hráče vsadit peníze, aniž by měl šanci na oplátku něco skutečně vyhrát. Není přijatelné nechat hráče sázet, pokud kasino ví, že jsou ze země s omezeným přístupem a pokud kasino zamýšlí odkázat na pravidlo o omezených zemích pokaždé, když hráč požádá o svůj první výběr. To je zcela proti pravidlům fair play, protože kasino vědomě nechává hráče vsadit peníze, aniž by měl šanci na oplátku něco skutečně vyhrát.


a poslední

Mám pocit, že moje slabosti byly jednoduše zneužity, což mi způsobilo menší finanční problémy a železné zdraví, na to se až do konce spoléhám, že z těchto stránek nemohu nic stáhnout a vy o tom víte z prosby. Dlouho jsem se registroval na GamStop kvůli problémům s hazardními hrami, vaše webové stránky byly všude inzerovány, velmi snadný přístup - potvrdilo mi to, i když jsem byl na cestě do Spojeného království, přijímám vklady z anglické karty HSBC, přijímám převody z anglické banky HSBC , ověření anglického telefonního čísla+44 .


ID vstupenky: hd.1720046054628.xz8whc.c3cb380a


co můžu udělat víc? Než půjdu do své banky a pokusím se vrátit peníze – je to jasný podvod – můžete vkládat a hrát z Velké Británie, ale nemůžete vybírat, chci s nimi mluvit a zjistit, co mi řekli. Kromě toho, že banka je ještě nějaké místo, kam mohu volat/textovat? Na ty emaily neodpovídají 🙁

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj.

Je zřejmé, že lidé z omezených zemí by nikdy neměli mít možnost vkládat peníze. Je smutné, že mnoho kasin trvá na tom, že pro takové země nemohou vynutit místní blokování, a přestože je země uvedena jako omezená ve smluvních podmínkách, některá kasina mají tuto zemi stále k dispozici v registračním formuláři. Za takových okolností bych navrhoval, aby taková kasina ověřovala hráče ihned po registraci. Což by bylo podle mě mnohem složitější než investice do správně fungujícího bloku.

Je velmi nespravedlivé používat nedostatek iniciativy jako důvod pro zrušení výhry někoho jiného.

Snad to stížnost potvrdí.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Nevěřím, že s dnešními technologickými možnostmi nemůže kasino úplně zablokovat přihlášení z omezené země - napsat malým písmem do zásad ochrany osobních údajů, že to není povoleno, i když ve skutečnosti web funguje a lze provádět vklady - bohužel to vypadá jako záměrné opatření, jehož cílem je uvést klienty ve Spojeném království v omyl a doufat, že o své prostředky nepožádají. Například - stránky sázkových kanceláří z Polska mají všechny zablokovaný vstup, jakmile se připojíme na anglickou síť, okamžitě dostáváme informaci, že web kvůli omezením a aktuální poloze nefunguje. Mluvím o mnohem menších společnostech, než je Jokabet, které mohou zákazníkům z jiných zemí nějak zaručit, že o peníze náhodou nepřijdou.


Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

A přesto některá kasina stále tvrdí, že účinné blokování nebo jiná opatření jsou mimo jejich technologické možnosti. Opravdu to v dnešní době zní jako docela hloupá výmluva.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Odepsali mi, že bych se měl ujistit, že moje země nepodléhá omezením, a odkázali na odstavce 4.1-4.3 T&C. Zeptal jsem se jich, aby mi nemohli vrátit vklady? Poskytl jsem důkazy o mnoha reklamách vybízejících hráče z Velké Británie ke hře na jejich webových stránkách, když jsem si zakládal účet, uvedl jsem své údaje, jako např.

Město

PSČ

Adresa

A telefonní číslo pro ověření, tak proč mi na prosbu neřekl, že nemůžu hrát ze své země?? A mohl jsem hrát a vkládat peníze a řekl jsem jim, že pokud mi nevrátí prostředky, nahlásím případ své bance jako podvod, kde i jejich zaměstnanci na živém chatu klamou zákazníky a říkají, že jsou přijímáni hráči z Velké Británie. Dostal jsem odpověď:


Ve světle právních důsledků souvisejících s vaším případem eskalujeme záležitost našemu Řídícímu výboru pro právní záležitosti a dodržování předpisů, aby jej důkladně prověřil a přijal odpovídající opatření.

Očekávejte, že se vám během 5 až 10 pracovních dnů ozveme s podrobnou odpovědí týkající se problémů, které jste uvedli.


takže počkám maximálně 10 pracovních dnů, pokud neobdržím odpověď a vrácení peněz, půjdu do banky, jak jsem řekl, a nahlásím podvod, klamou zákazníky (mají čas do 22.7.) průběžně vás aktualizovat.


držím palce 🫣


Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Například file

Automaticky přeloženo:
WiesiuBezMydla
před 4 měsíci

Doufám, že se jim podaří problém brzy vyřešit. Pokud ne, náš tým udělá vše pro to, aby vám s tímto problémem pomohl.

Prosím, informujte nás.

Automaticky přeloženo:
1...6 7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky