Jak je na tom váš případ? Jsem ve stejné situaci, celkové vklady 4,8 000 £.
posílám jim email:
cítit se nespravedlivě zacházeno vtipem. Jak se ukázalo, hráči ze Spojeného království (kde žiji) nemohou vybírat prostředky z jokabetu. Moje otázka tedy zní, proč jsem mohl provést vklady? uložil jsem u vás více než 3000 liber. Nepoužil jsem VPN, k platbám jsem používal anglický účet, při vytváření účtu jsem uvedl svůj region jako Velká Británie, pro ověření jsem uvedl anglické telefonní číslo! Myslím, že je to trochu nespravedlivé, že jsi dovolil, aby se k tobě dostaly moje peníze, ale už mi nedovoluješ vybrat mé výhry. Budu po vás požadovat vrácení poloviny svých záloh v tomto případě, které jsem zveřejnil na webu a toto téma uzavíráme
jinak udělám to samé jako uživatel z UK, jehož případ jsem našel na internetu. Budu kontaktovat svou banku pro vrácení celé částky.
Na to rychle odpovídají:
"Děkujeme, že jste nás kontaktovali! Všechny informace o našich zásadách naleznete v sekci Podmínky ve spodní části úvodní stránky: https://jokabet.com/termsconditions. Můžete také prosím upřesnit, jakou přesnou částku byste chtěli dostat? Čekáme na odpověď, abychom mohli pokračovat v řešení vaší odeslané žádosti. Díky předem!"
pak jim pošlu dalších několik e-mailů, jako je tento
provedl první vklad 27.04.2024
Do dnešního dne jsem na vaše stránky úspěšně vložil přesně 4953£. (V mé historii můžete snadno zkontrolovat každou jednotlivou platbu)
Vaše zásady říkají, že hráči z Velké Británie nesmějí vkládat skutečné prostředky a hrát skutečné cash games – ale proč na tom nemáte žádný insta zámek? Opravdu jsem nebyl schopen?. Moje otázka zní, proč byly všechny mé vklady tehdy úspěšné? Když jsem nepoužíval vpn k podvádění při lokalizaci, byl jsem po celou dobu připojen ke své britské SIM kartě, vložené prostředky bankovním převodem HSBC a také kreditní kartou Spojeného království.
Nechci tuto záležitost hlásit nikde výš, ale když budu muset, udělám to.
Protože jsme se oba dopustili nějaké nedbalosti,
rádi bychom to vyřešili vzájemnou dohodou a našli spravedlivé řešení, které uspokojí nás oba. Myslím, že protože jsem na vaše stránky vložil 5 000 GBP, je spravedlivé, když dostanu zpět 2 500 GBP a tento případ uzavřeme.
pak
Předběhnu vaši odpověď - když jste mi po nahlášení případu zrušili účet, neměl jsem na účtu zůstatek - protože jsem nebyl schopen vybrat, takže jsem použil zbytek prostředků. pokud je toto vaše obranná linie, abyste mi nevrátili všechny mé vklady, nebo jak jsem psal výše - polovina 2500, půjdu do své banky a nahlásím podvod, Není přijatelné nechat hráče vsadit, pokud kasino ví, že jsou z omezenou zemi a pokud kasino zamýšlí odkázat na pravidlo o omezených zemích pokaždé, když hráč požádá o svůj první výběr. To je zcela proti pravidlům fair play, protože kasino vědomě nechává hráče vsadit peníze, aniž by měl šanci na oplátku něco skutečně vyhrát. Není přijatelné nechat hráče sázet, pokud kasino ví, že jsou ze země s omezeným přístupem a pokud kasino zamýšlí odkázat na pravidlo o omezených zemích pokaždé, když hráč požádá o svůj první výběr. To je zcela proti pravidlům fair play, protože kasino vědomě nechává hráče vsadit peníze, aniž by měl šanci na oplátku něco skutečně vyhrát.
a poslední
Mám pocit, že moje slabosti byly jednoduše zneužity, což mi způsobilo menší finanční problémy a železné zdraví, na to se až do konce spoléhám, že z těchto stránek nemohu nic stáhnout a vy o tom víte z prosby. Dlouho jsem se registroval na GamStop kvůli problémům s hazardními hrami, vaše webové stránky byly všude inzerovány, velmi snadný přístup - potvrdilo mi to, i když jsem byl na cestě do Spojeného království, přijímám vklady z anglické karty HSBC, přijímám převody z anglické banky HSBC , ověření anglického telefonního čísla+44 .
ID vstupenky: hd.1720046054628.xz8whc.c3cb380a
co můžu udělat víc? Než půjdu do své banky a pokusím se vrátit peníze – je to jasný podvod – můžete vkládat a hrát z Velké Británie, ale nemůžete vybírat, chci s nimi mluvit a zjistit, co mi řekli. Kromě toho, že banka je ještě nějaké místo, kam mohu volat/textovat? Na ty emaily neodpovídají 🙁
Nevěřím, že s dnešními technologickými možnostmi nemůže kasino úplně zablokovat přihlášení z omezené země - napsat malým písmem do zásad ochrany osobních údajů, že to není povoleno, i když ve skutečnosti web funguje a lze provádět vklady - bohužel to vypadá jako záměrné opatření, jehož cílem je uvést klienty ve Spojeném království v omyl a doufat, že o své prostředky nepožádají. Například - stránky sázkových kanceláří z Polska mají všechny zablokovaný vstup, jakmile se připojíme na anglickou síť, okamžitě dostáváme informaci, že web kvůli omezením a aktuální poloze nefunguje. Mluvím o mnohem menších společnostech, než je Jokabet, které mohou zákazníkům z jiných zemí nějak zaručit, že o peníze náhodou nepřijdou.