před 10 měsíci
Ahoj,
Dnes ráno mi byly vráceny všechny vklady
Hey,
I received a full refund this morning of all my deposits
0
Ahoj,
Dnes ráno mi byly vráceny všechny vklady
Hey,
I received a full refund this morning of all my deposits
Dnes ráno jsem obdržel plnou náhradu všech mých vkladů
I received full refund this morning of all my deposits
Oh wow, to je skvělá zpráva, momentálně nemám nic zpět
Oh wow that's brilliant news I've not had anything back at the moment
Pokračujte v živém chatu a vyžádejte si aktualizace stejně pomocí e-mailů, což jsem stále dělal, jinak jsem měl pocit, že mi nereagují,
požádali o mé bankovní údaje před 3 dny a nyní mám vrácení peněz
Keep going on live chat and request updates the same with emailing that’s what I kept doing otherwise it felt like they weren’t responding to me,
they asked for my bank details 3 days ago and now I’ve got refund
Zpočátku jsem měl pocit, že mě ignorují, protože to byl týden a trochu bez odezvy,
jen to držte a držte palce, ať to dopadne, jak jsem viděl, říkal jsi, že jsi jim poslal své bankovní údaje, divím se, že ještě nemáš své
At first it was feeling like they were ignoring me as it was a week and a bit without a response,
just keep it at and fingers crossed yours gets done, as I saw you said you sent your bank details over to them I’m surprised you haven’t got yours yet
Právě jsem tam byl a zeptal jsem se, co se děje, řekli, že můj vklad byl vrácen, uvidíme
I've just been in there and ask what is going on they have said my deposit have been refunded let's see
Tak to je perfektní zpráva a jsem rád, že to ve vašem případě dobře dopadlo. 🎉😊
Doufám, že už nebudete muset podobnou situaci řešit a budete mít v budoucnu lepší zážitky.
Hodně štěstí. ☘️
Well, that's perfect news and I'm glad it turned out well in your case. 🎉😊
I hope you will not have to deal with a similar situation again and you will have better experiences in the future.
Good luck. ☘️
Hm, to zní jako dobrá zpráva. 🤔
Také doufám, že dostanete své peníze co nejdříve jako ostatní hráči.
Držím vám palce a určitě nás informujte.
Věřím ve šťastný konec. 😊
Hm sounds like good news. 🤔
I also hope you will get your money as soon as possible like the other player.
I'll keep my fingers crossed for you and be sure to keep us updated.
I believe in a happy ending. 😊
Děkuji, doufám, že ocením pomoc kluků, kteří zde pracují, držím palce 🤞 teď budu průběžně aktualizovat okolnosti
Thank you hopefully I will I appreciate the help of the guys working here fingers crossed 🤞 now I will keep updating on circumstances
Nezapomeňte se ve své stížnosti podělit i o to, zda se dozvíte něco nového nebo přijdou peníze. Veronika to jistě ocení. 🙂
Don't forget to share in your complaint also if you learn something new or if money comes. Veronica will surely appreciate it. 🙂
Jsem ve stejné situaci, nechali provést vklad, ignorovali e-mail, když jsem se zeptal, proč můj účet stále není ověřená odpověď... v tuto chvíli jsou zaneprázdněni... ale poslední rozhovor s podporou skončil tak, že Spojené království není povoleno a že je to moje chyba, že jsem to nezkontroloval a že je to v podmínkách
I am in the same situation they let make deposit ,ignore email, when I asked why my account still not verified answer... they busy at the moment... but last conversation with support end up that uk not allowed and that it's my fault that I not check it and that its in terms and conditions
Povzbuzují lidi, kteří jsou zranitelní hrát v tamním kasinu, a snaží se lhát. Čekám na vrácení peněz od prosince 2023. Doufám, že apartmá bude uzavřeno, pokud jste provedli vklad na kartu, vyžádejte si je zpět prostřednictvím bankovního partnera I doufám, že jsi moc neztratil
They are encouraging people who are vulnerable to play at there casino and trying to tell lies I've been waiting for my money back since December 2023 I hope the suite gets closed down if you made deposit on card claim it back through the bank mate I hope you haven't lost alot
Jsem ve stejné situaci, nechali provést vklad, ignorovali e-mail, když jsem se zeptal, proč můj účet stále není ověřená odpověď... v tuto chvíli jsou zaneprázdněni... ale poslední rozhovor s podporou skončil tak, že Spojené království není povoleno a že je to moje chyba, že jsem to nezkontroloval a že je to v podmínkách
I am in the same situation they let make deposit ,ignore email, when I asked why my account still not verified answer... they busy at the moment... but last conversation with support end up that uk not allowed and that it's my fault that I not check it and that its in terms and conditions
Ahoj, je mi líto, že jsi v této situaci. Určitě by neměla být možná registrace hráčů, kteří to nemají povoleno, ale z mnoha příběhů vím, že v kasinech tomu tak zatím není. Samozřejmě bych dodal, že i když by hráčům nemělo být umožněno se registrovat, měli byste si takové informace vždy prostudovat v Podmínkách. Myslím, že to teď v budoucnu určitě zkontrolujete.
Mimochodem, použili jste VPN, abyste se dostali do kasina, nebo ne? Prohráli jste nebo si od vás kasino vzalo nějaké peníze?
Viděl jsem však, že jste podali stížnost, takže se vám náš tým pokusí pomoci a uvidíme, kam se dostaneme.
Mezitím budeme muset být trpěliví. Doufám, že se tato situace co nejdříve vyřeší.
Hi, I'm sorry you're in this situation. It certainly shouldn't be possible to register for players who are not allowed to do so, but I know from many stories that this is not the case in casinos so far. Of course, I would add that even though it should not be allowed for players to register, you should always consult the Terms and Conditions for such information. I think you'll definitely check it now in the future.
Anyway, did you use a VPN to get into the casino or not ? Did you lose or did the casino take any money from you ?
However, I saw that you filed a complaint so our team will try to help you and we will see where we can get to.
In the meantime, we'll have to be patient. I hope this situation gets resolved as soon as possible.
Inzerovali, že lidé mohou hrát ze Spojeného království, ale stále čekám na svůj vklad z 20. prosince 2023, poslali mi několik e-mailů, že mi vrátí peníze 29. ledna, přesto jsem se svou bankou několikrát zavolal a ukázal jim výpisy, a přesto nemohou mi doložit doklady o vrácení peněz. Moje banka Halifax nyní vyšetřuje vyšetřování podvodu
They have been advertising that people can play from the UK however I'm still awaiting my deposit from 20th December 2023 they sent me several emails saying they refund me 29th January yet I've made several calls with my bank and show them statements and yet they can't prove me with evidence of the refund. My bank Halifax is now looking into a fraud investigation
Ahoj.
No, nechápu, kde se bere ta záležitost s omezeními v jednotlivých zemích. Řeklo kasino, že vaše výhry jsou mimo váš dosah, například kvůli vaší zemi? Na základě vaší stížnosti jsem byl přesvědčen, že vaše chyba zabezpečení byla nějak ohrožena, a tak jste souhlasili s vrácením peněz.
Opravte mě prosím, pokud se mýlím.
Každopádně vidím, že komunikace s kasinem je dost obtížná. Pokud byly vrácení peněz zaslány, kde je potvrzení, říkám...
Hi there.
Well, I can't see where the matter of country restrictions comes from. Did the casino say your winnings are beyond your reach because of your country, for instance? Based on your complaint, I was convinced your vulnerability was somehow compromised, so you agreed to refunds.
Please correct me if I'm wrong.
Anyway, I see that communication with the casino is pretty difficult. If the refunds were sent, where is the confirmation, I say...
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.