Ahoj.
Je smutné, že zmeškané nebo ztracené vklady začínají trápit více hráčů než obvykle, řekl bych.
Problém je, že vaše peníze odešly z vašeho účtu, ale zároveň je příjemce ještě neobdržel. Myslím, že by se mohly zapojit i některé zprostředkující banky, takže kasino se musí ujistit, že jste peníze poslali správně, k tomu je nutný bankovní výpis. Takové prohlášení je s největší pravděpodobností také součástí KYC, takže si myslím, že ho dříve nebo později předložíte, bez ohledu na to, za jakých okolností.
Obvyklý proces je každopádně takový: poskytovatel plateb kasina třetí strany nebo finanční oddělení kasina problém prošetří, a jakmile jsou peníze nalezeny, problém je vyřešen. Vím, jak hloupě to zní, jde o to, že to ve většině případů trvá i týden, zvláště pokud kasino nezpracovává transakce přímo.
Ocenil bych jakoukoli aktualizaci, kterou budete mít. Snad se k podání stížnosti nedostaneme🙏🤞
Hello there.
Sadly, missed or lost deposits are beginning to trouble more players than usual, I'd say.
The problem is your money left your account, but at the same time, the recipient has not received it yet. I guess, some intermediary banks could be involved too, so the casino has to make sure you sent the money correctly, for that the bank statement is necessary. Such a statement is most likely also a part of the KYC, makes me think you are going to present it sooner or later, no matter under which circumstances.
Anyway, the usual process is like this: the casino's 3rd-party payment provider or the casino financial department investigates the issue, and once the money is found, the problem is solved. I know how stupid it sounds, the point is in most cases it takes even a week, especially if the casino doesn't handle the transactions directly.
I would appreciate any update you'll have. Hopefully, we're not gonna get to submitting a complaint🙏🤞
Automaticky přeloženo: