DomůFórumDiskuze stížnostíN1 kasino podvod?

N1 kasino podvod? (strana 3)

před 3 roky od Sa-br-ina21
|
49 578 zobrazení 234 odpovědí |
|
12 3 4...12
Anonymized628
před rokem

A co další vysvětlení?

Ptal jsem se vás i zde .

Automaticky přeloženo:
před rokem

Potřebujete další vysvětlení? Budete je mít. Nejprve hraji s řeckými N1 Thiefs, kteří mi každý týden volali mladé dívky, aby mě informovaly o akcích atd. (nahlašuji to, protože říkají, že nemáme podporu prostřednictvím hovoru). Začnu od výsledku. Prohrál jsem v tomto kasinu 14k za 1 týden a navždy mi zablokovali účet, protože jsem závislý, jak věří (hahahha) a udělali to pro mé vlastní dobro (2xhahaha). Zpočátku jsem si jen trochu hrál, abych viděl, jak hry reagují. Nebylo to nic zvláštního, ale dobře, řekl jsem, proč ne, protože toto kasino nemá pouze sloty, žádné sportovní sázky atd., o které se vůbec nezajímám. Takže po prvních 3 případech, protože jsem vybíral peníze a trochu jsem tlačil v případě, že dostanu dobrý výnos, jsem ztratil 3 000. Ok, řekl jsem, že to může být jen špatná sekce, protože se obává, že na dalších sekcích vrátí nějaké peníze (3xhhahaha). Po této ztrátě mi pozastavili účet jen dočasně, aby požádali o můj příjem a jeho zdroje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Byl jsem překvapen a šokován a původně jsem nechtěl poskytovat takové osobní údaje, ale vybral jsem jen několik náhodných odpovědí, abych mohl svůj účet nadále používat. Během tohoto incidentu jsem se snažil vybrat peníze a když jsem vkládal další, abych mohl pokračovat ve hře, byly automaticky odmítnuty!!!! To se již neopakovalo, což znamená, že jsem mohl provést výběry a vložit více peněz.

Další sekce, jak si uvědomíte, byly horší než ta, která ztratila 3k...žádné návraty, žádné bonusy, nebo pokud jste dostávali bonusové rturny x3, x10, maximálně x20.

V tu samou dobu, kdy jsem vybral jen pár stovek eur jako 300 nebo 400 eur, mi VIP tým posílal gratulace k výhře!!!!!!!!!!! LOL ve stejnou dobu, kdy jsem ztrácel 17k!!!!!!!

Nakonec, protože jsem to přehnal, když jsem o tuto částku přišel, poslal jsem jim pár pěkných slov a řekl jsem, že tato zkušenost ve mně vyvolala pouze nespokojenost a že tato nechutná aplausová zkušenost není žádná zábava, navždy mi zablokovali účet a neustále mě uráželi, že jsem jsem závislý!!!!!!!(4xhahahah)


Na závěr další chudé podvodné kasino, které chce ukrást peníze od hráčů a pak je obvinit, že jsou ti padouši. Navíc v Řecku máme daň přes 100 euro zisk za úsek..!!!!!!!!!!! Co to znamená? Hrajete o 1000 eur, které prohrajete. Hrajete příště, až vyhrajete 1000 a oni si nechají daň 180!!!! Celkem: 820 eur!!!!! + procento, které si kasino ponechá : HRÁČI VŽDY PŘIJDOU O SVOJE PENÍZE - NIKDO NEVYHRÁVÁ ! POUZE ZKRÁTÍ ZLODĚJI.

Laslty, chci se zmínit, že jsem hrál ve všech řeckých kasinech a jen v několika mezinárodních. Řecká kasina jsou největším podvodem. Nejvyšší multiplikátor, který jsem kdy viděl, je 1500 a samozřejmě poté, co jsem přišel o peníze. To platí také pro všechny mé přátele a videa na webu. Vsadil jsem MILIONY!!!!!! do všech online kasin vždy jen na automatech a nikdy jsem neviděl maximální výhru ani ve hře s 2000x 3000x. Maximální výhry dávají pouze peplem, kteří hrají 0,20 eur a samozřejmě proto, že přišli o jeho peníze.


Proto je podle mého názoru playngo + řecká kasina (zejména zloději N1) + automaty obecně jedním z největších podvodů vůbec a jediný okamžik, kdy můžete vidět hry, které dávají velké výhry, je pouze tehdy, když hrajete s falešnými penězi nebo pokud ano jsou youtuber, který streamuje sloty, aby mohly být inzerovány a podvádět lidi, že by také mohli vyhrát.

HNUSNÉ - NÁDHERNÉ!

Automaticky přeloženo:
Anonymized628
před rokem

No, tento obrázek mě nutí si myslet, že při hraní nedokážete dobře ovládat své emoce, takže toto je pro kasino znamením, že jste možná nutkavý hráč – žádné Ha Ha Ha vůbec.

Na základě částky, kterou jste uvedl, že jste vložili, jsem pochopil, že kasino chtělo zkontrolovat váš zdroj příjmů. Stává se to, když příliš často vkládáte vyšší částky, mohu-li to tak říci. Ovlivňuje také vaši schopnost vkládat nebo vybírat. Jakmile se vám tato situace nebude líbit, cítím, že by bylo lepší kasino opustit.

K hovorům se nebudu vyjadřovat, protože nemám co dodat. To se mi taky nebude líbit. Ale to se stane, když se stanete VIP - dobře vkládajícím hráčem...

Každopádně, pokud si myslíte, že kasino není správné, podejte stížnost. Je to pro vás zdarma. Nevadí mi můj pohled na věc, dělej, co cítíš, že je správné.

https://casino.guru/complaints


Automaticky přeloženo:
před rokem

Nemyslím si, že jste si mou odpověď přečetli pozorně a "obrázek", na který odkazujete, mi připadá, jako byste se snažili ospravedlnit kasino. Protože kdybyste si pozorně přečetli mou odpověď, uvědomili byste si, že hraji mnoho let v online kasinech a hraji pouze automaty. Takže na mém názoru záleží a také pokud byl váš "obrázek" pravdivý, měl bych mít stejné problémy s ostatními kasiny. Takže "obrázek", který máte, vypadá, jako byste viděli to, co byste vidět chtěli, což je trochu podezřelé.

Také o jejich otázkách na zdroje příjmů se je snažíte znovu bez argumentů zdůvodnit. Je hnusné ptát se zákazníků na takové věci a oni k tomu nemají žádnou pravomoc. Vlády mají své daňové služby, které tyto věci kontrolují.

A konečně, pokud jde o hovory, stalo se to předtím, než jste začali hrát více peněz, takže to opět není omluva. Nemám zájem si stěžovat. Jen doufám, že uživatelé uvidí moji recenzi a nebudou hrát v tomto kasinu. Existuje mnoho dalších pěkných kasin, která RESPEKTUJÍ zákazníky a RESPEKTUJÍ peníze, které zákazníci hrají v jejich kasinech.


Hezký den.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Anonymized628
před rokem

🙂 Odpovím na hlavní bod - žádné malování - rozumím.

Víš co? Nejprve si přečtěte všechny podmínky a poté se přihlaste do tohoto bezplatného kurzu zaměřeného na KYC a AML:

https://casino.guru/academy/course/igaming-player-verification

Nikoho neobhajuji, chci, abyste pochopili, že se s podobnými požadavky můžete setkat častěji. Snažím se rozšířit vaše znalosti, abyste byli o krok napřed.



Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Mám lepší věci na práci. Automaty by měly být zábavné. Toto kasino ve mně vyvolalo pocit znechucení pro hry. A ano, bráníte je. Udělal jsem rychlý průzkum ve fóru a každá odpověď, kterou jsem od vás viděl, byla ve stejné náladě. Vždy se snažíte najít v odpovědích zákazníků něco špatného. Takže si opravdu nemyslím, že nabízíte nějakou pomoc, takže nechte uživatele, aby se podělili o své zkušenosti a nekomentovali. Jděte pracovat pro jejich podporu. Tobě to sluší víc.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Anonymized628
před rokem

Jasná věc.

Přeji hodně štěstí, samozřejmě.

A ne, neobhajuji kasina, místo toho se snažím chránit hráče tím, že poskytnu pohled kasina. To je ten rozdíl. Berte to třeba jako druhou stranu mince.

Navzdory mým dobrým úmyslům existují určité obchodní standardy, které se snažíme změnit, ale mezitím je kasina stále drží. Tak proč to tajit? Preferuji upřímnost.

Děkuji za návrh a myslím to vážně. 🙂


Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

N1 kasino

V tomto kasinu hraji 2 roky. Udělal jsem 50+ vkladů. Mám svou kartu v Google Play. V pátek jsem kvůli slepotě udělal chybu a stiskl kartu končící na 2500 místo 0025. Tato karta je bohužel otevřena mému bratrovi. Ale abych to upřesnil. Z asi 50 vkladů v tomto kasinu jsem pouze jednou provedl špatný vklad. A tam někde začalo moje drama z N1casina. V sobotu jsem zkusil vybrat 10 000 eur. Celkem jsem měl zisk 12000. Okamžitě mi smazali všechny doklady, které mě identifikovaly po dobu 2 let a požádali úřad, aby mě znovu identifikoval! A to vše proto, že jsem se odvážil požádat o svůj výdělek. "Pánové" mě obtěžují tím, že mě nutí nahrávat, poslouchejte prosím 3x mé dokumenty !!!!

A před malou chvílí mi zrušili účet a poslali mi email, že se ztratil zisk, tedy 12000, protože jsem jen jednou použil špatnou kartu...

Snažil jsem se jim přes chat vysvětlit, co se stalo, poslal jsem jim fotky z Google pay a požádal je, aby výhru připsali na kartu, kterou jsem udělal chybu. Zavřeli mi chat a jen mě nenadávali.

TOTO JE N1 Casino KLUCI. Ukradl mi 12 000 eur. Moje chyba, odvážil jsem se vyhrát!!!!

Drž se dál od těchto podvodníků, protože pokud vyhrajete, zapomeňte na peníze!

PS Před rokem se stal stoiximan, což je seriózní společnost, okamžitě podobný incident a zároveň mi dali zisk.

Pryč od podvodníků!








Automaticky přeloženo:
apollong62
před 11 měsíci

Ahoj, podle toho, co jsem nasbíral, jsi se dostal do nepříjemné situace.

Ale podle mých informací a Fair Gambling Codexu se na to díváme takto:

"Pro vklady a výběry byste měli používat pouze bankovní účty a kreditní karty vedené na své vlastní jméno. Pokud to neuděláte, můžete se při pokusu o výběr dostat do problémů. Toto pravidlo je většinou zavedeno proto, aby se zabránilo získání kreditu zneužití karty a také kvůli mezinárodním předpisům proti praní špinavých peněz."

To znamená, že se asi moc daleko nedostanete a kasina jsou na takové případy obzvlášť opatrná. 😥

Doporučil bych Vám podat stížnost, ale ptal jsem se kolegů a s takovým případem byste se asi daleko nedostali.

Myslím, že jste se poučili a budete mnohem opatrnější, když zadáváte svou kartu pro vklad nebo výběr.

Omlouvám se.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Mluvíme o velkých podvodnících. Dali mi 25 zatočení zdarma a tam jsem vyhrál 3,10 €, o které jsem při jejich hraní okamžitě prohrál. Po hodinách jsem provedl vklad 15 € a během hraní jsem vydělal 30 €

Když jsem šel vybrat, nechalo mi to 9,70, protože tam bylo napsáno, že zbyl bonus!!!!!!!!

Předtím, v jednom z mých výběrů 200 EUR, se to zaseklo na 10 dní a řekli mi, že to byla chyba mé banky. Nakonec se mi jako mávnutím kouzelného proutku po mnoha dnech kolem 10 vrátily peníze na účet a znovu jsem provedl výběr

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Podle mých zkušeností... to platí se schválením žádostí o rychlý výběr. Asi to dělají, protože... mají dost zákazníků.

Pokud jde o podporu, zatímco po dlouhou dobu byli pohotoví a nápomocní, v případě, že se dostanete na černou listinu, neváhají ignorovat žádosti nebo na pozdní odpovědi (dny-týdny) odpovědět s neurčitostí mimo téma.

Byl jsem na černé listině... protože jsem nedávno podal stížnost na EEEP. Sem jsem také nahrál související stížnost. Nebýt Drops & Wins, asi bych řekl dobré věci – ekvivalentní zkušenostem.

Ale se zvláštním horkým bramborem, se kterým se museli vypořádat, vypadali nemilosrdně jak v hrubosti, tak ve lžích.

Bonusy za více vkladů a bezplatná otočení jsou dobrá zábava, ale mají neúnosné požadavky na sázení. V podstatě je žádáte, aby vám nedali 20€ 50 roztočení zdarma, abyste nemuseli podstoupit obrat 1000€.

Velmi problematická je skutečnost absence telefonické podpory (musí být jediná v Řecku) a postup při podání stížnosti. Nedostanete potvrzení, natož kopii. Momentálně se snažím získat čísla stížností... protože to bylo 25 dní a neobdržel jsem na ně jejich odpovědi.


A konečně hlavní problém n1casino.gr: nedostatek transakční historie - pohyb zůstatku na vašem účtu.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

V kasinu N1 bylo provedeno 13 účtů s neexistujícími údaji, vklady byly provedeny na všechny účty z mé karty stejně, když jsem v bance zjistil, že transakce se 13 liší výzkumem, zjistil jsem, že bylo provedeno 13 účtů s společnost s neexistujícími telefony a e-mailem bez ověření účtu, když jsem to nahlásil zaměstnancům kasina, řekli mi, abych jim poslal svůj bankovní účet a další osobní údaje, aby refundace byla provedena pouze z jednoho účtu, ne všech 13, když jsem to řekl nemám bankovní účet a žádám o provedení všech refundací ze 13 falešných účtů, které byly provedeny bez kontroly, a chci, aby náhrady byly provedeny stejným způsobem, jakým byly vklady provedeny, byly odmítnuty a po dobu 3 týdnů neodpovídají na e-maily a vše zablokovali, takže je nemohu kontaktovat, řekněte mi, co mám udělat, abych si nárokoval peníze, které mi nezákonně zadržují

Automaticky přeloženo:
Garas
před 9 měsíci

Mohu to vše zrekapitulovat, prosím, abych zjistil, zda jsem to správně pochopil? V tomto konkrétním kasinu jste otevřeli 13 účtů, je to tak? Pokud ano, dovolte mi, abych vám připomněl, pokud mohu, že ve většině podmínek kasina je mít více účtů zakázáno, a proto je to považováno za porušení pravidel. Zkontrolovali jste podmínky před otevřením všech těchto účtů?🤔

Každopádně jste řekl, že jste vložili peníze ze své karty. Není tato karta propojena s vaším bankovním účtem? Ptám se, protože jak vidíte, jsem zde trochu zmatený. Je to proto, že jste řekl, že nemáte bankovní účet. Tak jak to?🤷‍♀️

Můžete zkusit podat stížnost zde s naším týmem. Stížnost je bezplatná a my se pokusíme tento problém vyřešit s kasinem a dosáhnout co nejlepšího výsledku. Chcete-li tak učinit, klikněte na tento odkaz 👈 prosím a dejte nám vědět, pokud budete potřebovat další pomoc.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Těch 13 účtů jsem neudělal, někdo si vytvořil 13 účtů s neexistujícími údaji bez ověření a všech 13 účtů naúčtoval na kartu, že N1 cazino chce vrácení peněz pouze z jednoho účtu, zatímco já žádám o vrácení peněz ze všech 13 účtů nebude moje karta musela být použita na více než jednom účtu, zejména pokud byla používána účtem, který nebyl ověřen

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Garas

Pokud byla vaše karta kompromitována, kontaktujte oddělení pro podvody banky, které vám poradí, jak postupovat.

Současně s příslušnými důkazy od banky pro použití karty třetími osobami kontaktujte kasino a varujte je, aby zmrazili příslušné účty (pokud tak již neučinili). Udělejte totéž prostřednictvím formuláře kasina (stížnost/stížnost), s fakty a jednoduše sdělte, že očekáváte, že vám vrátí všechny peníze z vaší karty, které přijali jako platby.


Poté zavolejte na oddělení stížností (řešení sporů) ΅΅EEEP a oni vás navedou.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobrý večer, bylo provedeno mnoho transakcí v LEON CAZINO z mého účtu v různých obchodech v Nigérii v jiné měně bez mého vědomí, když jsem je požádal, aby měli nějaký důkazní oficiální dokument o transakcích provedených z mých karet, abych prokázal, že transakce byly provedeny v cazinu a z důvodu, že to potřebuji k daňovému přiznání odmítli a na dlouhou dobu blokovali konverzace a nemám s nimi žádnou odpověď a žádnou komunikaci


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Podvod s kasinem N 1

Požádal jsem o výběr 50 eur a druhý den mi řekli, že to nelze provést, protože byl překročen limit.

Odkázali mě na jejich nařízení

Je tak nepolapitelný

nerozuměl jsem ničemu

Byla podána stížnost příslušnému výboru, aby mohl najít řešení

Čistý podvod

Neregistrovat se

Odhaduje se, že jde o podvod

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Těch 13 účtů jsem neudělal, někdo si vytvořil 13 účtů s neexistujícími údaji bez ověření a všech 13 účtů naúčtoval na kartu, že N1 cazino chce vrácení peněz pouze z jednoho účtu, zatímco já žádám o vrácení peněz ze všech 13 účtů nebude moje karta musela být použita na více než jednom účtu, zejména pokud byla používána účtem, který nebyl ověřen

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

No, nejsem si jistý, jak se něco takového stalo.

Romi každopádně měla skvělý nápad, když navrhla, aby vám podal stížnost. Také si myslím, že spíše než spekulace je nejvíce zapotřebí důkladná akce.

Chcete tedy prosím podat stížnost?

Stačí kliknout nebo klepnout na tento zelený, tučný text 👈

Nemusíte se bát, je to zdarma. Podle mě z toho můžete jen těžit.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobrý večer, bylo provedeno mnoho transakcí v LEON CAZINO z mého účtu v různých obchodech v Nigérii v jiné měně bez mého vědomí, když jsem je požádal, aby měli nějaký důkazní oficiální dokument o transakcích provedených z mých karet, abych prokázal, že transakce byly provedeny v cazinu a z důvodu, že to potřebuji k daňovému přiznání odmítli a na dlouhou dobu blokovali konverzace a nemám s nimi žádnou odpověď a žádnou komunikaci


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Nejprve prosím použijte tlačítko odpovědět. 🙏

Jednoduše řečeno, jeho použití zvyšuje šanci na rychlejší odezvu.

Ale jen těžká otázka: Jak víte, že vaši kartu nezneužil nikdo jiný? Pokud se nepletu, jste zcela přesvědčeni, že někdo z kasina hacknul vaši kartu. Mám pravdu, prosím?

Upřímně řečeno, celá situace mi není dost jasná, ale myslím, že byste se měli spojit s bankou, která kartu vydala, a nahlásit zneužití karty.


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Podvod s kasinem N 1

Požádal jsem o výběr 50 eur a druhý den mi řekli, že to nelze provést, protože byl překročen limit.

Odkázali mě na jejich nařízení

Je tak nepolapitelný

nerozuměl jsem ničemu

Byla podána stížnost příslušnému výboru, aby mohl najít řešení

Čistý podvod

Neregistrovat se

Odhaduje se, že jde o podvod

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj.

Taky tomu moc nerozumím, upřímně. Možná nám pomůžete přijít na kloub:

Víte, který limit byl překročen?

Mám nějaké nápady, ale v tuto chvíli raději vynechám slepé spekulace. 🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
12 3 4...12
Jít na stránkuz 12 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky