Potřebujete další vysvětlení? Budete je mít. Nejprve hraji s řeckými N1 Thiefs, kteří mi každý týden volali mladé dívky, aby mě informovaly o akcích atd. (nahlašuji to, protože říkají, že nemáme podporu prostřednictvím hovoru). Začnu od výsledku. Prohrál jsem v tomto kasinu 14k za 1 týden a navždy mi zablokovali účet, protože jsem závislý, jak věří (hahahha) a udělali to pro mé vlastní dobro (2xhahaha). Zpočátku jsem si jen trochu hrál, abych viděl, jak hry reagují. Nebylo to nic zvláštního, ale dobře, řekl jsem, proč ne, protože toto kasino nemá pouze sloty, žádné sportovní sázky atd., o které se vůbec nezajímám. Takže po prvních 3 případech, protože jsem vybíral peníze a trochu jsem tlačil v případě, že dostanu dobrý výnos, jsem ztratil 3 000. Ok, řekl jsem, že to může být jen špatná sekce, protože se obává, že na dalších sekcích vrátí nějaké peníze (3xhhahaha). Po této ztrátě mi pozastavili účet jen dočasně, aby požádali o můj příjem a jeho zdroje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Byl jsem překvapen a šokován a původně jsem nechtěl poskytovat takové osobní údaje, ale vybral jsem jen několik náhodných odpovědí, abych mohl svůj účet nadále používat. Během tohoto incidentu jsem se snažil vybrat peníze a když jsem vkládal další, abych mohl pokračovat ve hře, byly automaticky odmítnuty!!!! To se již neopakovalo, což znamená, že jsem mohl provést výběry a vložit více peněz.
Další sekce, jak si uvědomíte, byly horší než ta, která ztratila 3k...žádné návraty, žádné bonusy, nebo pokud jste dostávali bonusové rturny x3, x10, maximálně x20.
V tu samou dobu, kdy jsem vybral jen pár stovek eur jako 300 nebo 400 eur, mi VIP tým posílal gratulace k výhře!!!!!!!!!!! LOL ve stejnou dobu, kdy jsem ztrácel 17k!!!!!!!
Nakonec, protože jsem to přehnal, když jsem o tuto částku přišel, poslal jsem jim pár pěkných slov a řekl jsem, že tato zkušenost ve mně vyvolala pouze nespokojenost a že tato nechutná aplausová zkušenost není žádná zábava, navždy mi zablokovali účet a neustále mě uráželi, že jsem jsem závislý!!!!!!!(4xhahahah)
Na závěr další chudé podvodné kasino, které chce ukrást peníze od hráčů a pak je obvinit, že jsou ti padouši. Navíc v Řecku máme daň přes 100 euro zisk za úsek..!!!!!!!!!!! Co to znamená? Hrajete o 1000 eur, které prohrajete. Hrajete příště, až vyhrajete 1000 a oni si nechají daň 180!!!! Celkem: 820 eur!!!!! + procento, které si kasino ponechá : HRÁČI VŽDY PŘIJDOU O SVOJE PENÍZE - NIKDO NEVYHRÁVÁ ! POUZE ZKRÁTÍ ZLODĚJI.
Laslty, chci se zmínit, že jsem hrál ve všech řeckých kasinech a jen v několika mezinárodních. Řecká kasina jsou největším podvodem. Nejvyšší multiplikátor, který jsem kdy viděl, je 1500 a samozřejmě poté, co jsem přišel o peníze. To platí také pro všechny mé přátele a videa na webu. Vsadil jsem MILIONY!!!!!! do všech online kasin vždy jen na automatech a nikdy jsem neviděl maximální výhru ani ve hře s 2000x 3000x. Maximální výhry dávají pouze peplem, kteří hrají 0,20 eur a samozřejmě proto, že přišli o jeho peníze.
Proto je podle mého názoru playngo + řecká kasina (zejména zloději N1) + automaty obecně jedním z největších podvodů vůbec a jediný okamžik, kdy můžete vidět hry, které dávají velké výhry, je pouze tehdy, když hrajete s falešnými penězi nebo pokud ano jsou youtuber, který streamuje sloty, aby mohly být inzerovány a podvádět lidi, že by také mohli vyhrát.
HNUSNÉ - NÁDHERNÉ!
You ned further explanations? You will have them. First of all I play to the greek N1 Thiefs who were using young girls calling me ecvery week to inform me about the promotions etc(I report this because they say we do not have support via call). Let me start from the result. I lost in this casino 14k in 1 week and they banned my account forever because I am addicted as they believe(hahahha) and they did this for my own good(2xhahaha). Initially, I just played a little bit to see how the games react. It was nothing special but ok I said why not as this casino has only slots no sports bets etc. on which I am not intersted at all. So, after the first 3 times because I was loogsing money and I pushed a little bit in case I get a good return, I lost 3k. Ok I said that could be just a bad section npo worries they will return back some money on the next sections(3xhhahaha). After this loss they suspended my account just temporarily to ask for my income and the sources of it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I was surprised and shocked and initally I did not want to provide such personal information but I just selcted some random answers in order to allow me continune using my account. During this incident I was trying to withdraw money and when I was depositing more to continue playing they were automatically being rejected!!!! This did not happen again, meaning I was able to have peding withdrawls and to deposit more money.
The next sections as you realise were worst than the one tha lost the 3k...no returns, no bonuses, or if you were getting the bonus rturns x3, x10, maximum x20.
The same time if I had a withdrawl of just few haundreds of euros like 300 or 400 euros, the VIP team was sending me congratulations for my winnings!!!!!!!!!!! LOL the same time that I was loosing 17k!!!!!!!
Finally because I overeacted when I was loosing this ammount and I sent them some nice words and I said that this experince has caused me only disatisfaction and there is no entertainment to this disgusting appauling experience they blocked my account forever and they kept insulting me that I am addicted!!!!!!!(4xhahahah)
In conclusion, another poor-scam casino that wants to steal money from the players and then accuse them that they are the bad guys. Furthermore, in Greece we have tax over 100 euro profit per section..!!!!!!!!!!! What does this mean? You play 1000 euro you loose. You play next time you win 1000 and they keep 180 tax!!!! Total:820 euros!!!!! + the percentage that the casino keeps : PLAYERS WILL ALWASY LOOSE THEIR MONEY - NOONE WINS !ONLY THE FUCKING THIEFS.
Laslty, I want to mention that I have playes to all Greek casinos and few international. Greek casinons are the biggest scam. Highest multiplier that I ever saw is 1500 and of course after I was loosing money. This applies also for all my friends and vides on the web. I have wager MILLIONS!!!!!! to all the onliune casino always only on slots and I never saw a max win even in game with 2000x 3000x. They only give max wins to peple that are playing 0.20 euros and of course becvause they have lost his money.
Therefore in my opinion playngo + greek casinos(especially the N1 thiefs) + in general slots is one of the biggest scams ever and the only time that you can see games giving a big win is only if you play with fake money or if y ou are a youtuber who streams slots so they can be advertised and to scam the people that they could win too.
DISGUSTING - APPAULING!
No, tento obrázek mě nutí si myslet, že při hraní nedokážete dobře ovládat své emoce, takže toto je pro kasino znamením, že jste možná nutkavý hráč – žádné Ha Ha Ha vůbec.
Na základě částky, kterou jste uvedl, že jste vložili, jsem pochopil, že kasino chtělo zkontrolovat váš zdroj příjmů. Stává se to, když příliš často vkládáte vyšší částky, mohu-li to tak říci. Ovlivňuje také vaši schopnost vkládat nebo vybírat. Jakmile se vám tato situace nebude líbit, cítím, že by bylo lepší kasino opustit.
K hovorům se nebudu vyjadřovat, protože nemám co dodat. To se mi taky nebude líbit. Ale to se stane, když se stanete VIP - dobře vkládajícím hráčem...
Každopádně, pokud si myslíte, že kasino není správné, podejte stížnost. Je to pro vás zdarma. Nevadí mi můj pohled na věc, dělej, co cítíš, že je správné.
https://casino.guru/complaints
Well, this picture makes me think you can't well control your emotions while playing, so this is a sign for the casino you may be a compulsive player - no Ha Ha Ha at all.
Based on the sum you said you deposited I understand the casino wanted to check your source of income. It happens when you keep depositing higher sums too often, if I may say. It also affects your ability to deposit or withdraw. Once you don't like this situation, I feel it would be better to leave the casino.
I won't comment about the calls, because I have nothing to add. I won't like that either. But it happens if you become VIP - a well-depositing player...
Anyway, if you think the casino is not correct, submit a complaint. It's free for you. Don't mind my point of view, just do what you feel is right.
https://casino.guru/complaints
Nemyslím si, že jste si mou odpověď přečetli pozorně a "obrázek", na který odkazujete, mi připadá, jako byste se snažili ospravedlnit kasino. Protože kdybyste si pozorně přečetli mou odpověď, uvědomili byste si, že hraji mnoho let v online kasinech a hraji pouze automaty. Takže na mém názoru záleží a také pokud byl váš "obrázek" pravdivý, měl bych mít stejné problémy s ostatními kasiny. Takže "obrázek", který máte, vypadá, jako byste viděli to, co byste vidět chtěli, což je trochu podezřelé.
Také o jejich otázkách na zdroje příjmů se je snažíte znovu bez argumentů zdůvodnit. Je hnusné ptát se zákazníků na takové věci a oni k tomu nemají žádnou pravomoc. Vlády mají své daňové služby, které tyto věci kontrolují.
A konečně, pokud jde o hovory, stalo se to předtím, než jste začali hrát více peněz, takže to opět není omluva. Nemám zájem si stěžovat. Jen doufám, že uživatelé uvidí moji recenzi a nebudou hrát v tomto kasinu. Existuje mnoho dalších pěkných kasin, která RESPEKTUJÍ zákazníky a RESPEKTUJÍ peníze, které zákazníci hrají v jejich kasinech.
Hezký den.
I do not think that you read my answer carefully and the "picture" that you are referring to it seems to me like you are trying to justify the casino. Because if you had read carefully my reply you would have realised that I am playing many years on online casinos, and I am playing only slots. So, my opinion matters and also if your "picture" was true, I should have the same issues with other casinos too. So the "picture" that you have it seems like you saw what you would like to see which is a little bit suspicious.
Also about their questions for the sources of the income you are trying to justify them again with no argument. It is disgusting to ask customers such things and they do not have any authority to do so. Goverments have their tax services to check these things.
Lastly, about the calls, this happened before starting playing more money so this is not an excuse again. I do not care to make a complaint. I just hope that the users will see my review and will not play to this casino. There are many other nice casinos that they RESPECT the customers and they RESPECT the money that customers play on their casinos.
Have a nice day.
🙂 Odpovím na hlavní bod - žádné malování - rozumím.
Víš co? Nejprve si přečtěte všechny podmínky a poté se přihlaste do tohoto bezplatného kurzu zaměřeného na KYC a AML:
https://casino.guru/academy/course/igaming-player-verification
Nikoho neobhajuji, chci, abyste pochopili, že se s podobnými požadavky můžete setkat častěji. Snažím se rozšířit vaše znalosti, abyste byli o krok napřed.
🙂 I'll respond to the main point - no painting - got it.
You know what? Read all the terms first, then enroll in this free course focused on KYC and AML:
https://casino.guru/academy/course/igaming-player-verification
I'm not defending anyone, I want you to understand you may encounter similar requirements more often. I aim to extend your knowledge to keep you one step ahead.
Mám lepší věci na práci. Automaty by měly být zábavné. Toto kasino ve mně vyvolalo pocit znechucení pro hry. A ano, bráníte je. Udělal jsem rychlý průzkum ve fóru a každá odpověď, kterou jsem od vás viděl, byla ve stejné náladě. Vždy se snažíte najít v odpovědích zákazníků něco špatného. Takže si opravdu nemyslím, že nabízíte nějakou pomoc, takže nechte uživatele, aby se podělili o své zkušenosti a nekomentovali. Jděte pracovat pro jejich podporu. Tobě to sluší víc.
I have better things to do. Slots should be fun. This casino made me to feel disgust for the games. And, yes you are defending them. I did a quick research in the forum and any reply that I saw from you was in the same mood. You always try to find something wrong in the customers replies. So I do not really think that you offer any help so just leave users to share their experiences and do not comment. Go work for their supports. It suits you better.
Jasná věc.
Přeji hodně štěstí, samozřejmě.
A ne, neobhajuji kasina, místo toho se snažím chránit hráče tím, že poskytnu pohled kasina. To je ten rozdíl. Berte to třeba jako druhou stranu mince.
Navzdory mým dobrým úmyslům existují určité obchodní standardy, které se snažíme změnit, ale mezitím je kasina stále drží. Tak proč to tajit? Preferuji upřímnost.
Děkuji za návrh a myslím to vážně. 🙂
Sure thing.
Wish you good luck, of course.
And no, I'm not defending casinos, instead, I try to protect the players by providing the casino's point of view. That's the difference. Take it as the other side of the coin, for example.
Despite my good intentions, there are some business standards we aim to change, but in the meantime, those are still held by casinos. So why keep it a secret? I prefer honesty.
Thanks for the suggestion, and I mean it. 🙂
N1 kasino
V tomto kasinu hraji 2 roky. Udělal jsem 50+ vkladů. Mám svou kartu v Google Play. V pátek jsem kvůli slepotě udělal chybu a stiskl kartu končící na 2500 místo 0025. Tato karta je bohužel otevřena mému bratrovi. Ale abych to upřesnil. Z asi 50 vkladů v tomto kasinu jsem pouze jednou provedl špatný vklad. A tam někde začalo moje drama z N1casina. V sobotu jsem zkusil vybrat 10 000 eur. Celkem jsem měl zisk 12000. Okamžitě mi smazali všechny doklady, které mě identifikovaly po dobu 2 let a požádali úřad, aby mě znovu identifikoval! A to vše proto, že jsem se odvážil požádat o svůj výdělek. "Pánové" mě obtěžují tím, že mě nutí nahrávat, poslouchejte prosím 3x mé dokumenty !!!!
A před malou chvílí mi zrušili účet a poslali mi email, že se ztratil zisk, tedy 12000, protože jsem jen jednou použil špatnou kartu...
Snažil jsem se jim přes chat vysvětlit, co se stalo, poslal jsem jim fotky z Google pay a požádal je, aby výhru připsali na kartu, kterou jsem udělal chybu. Zavřeli mi chat a jen mě nenadávali.
TOTO JE N1 Casino KLUCI. Ukradl mi 12 000 eur. Moje chyba, odvážil jsem se vyhrát!!!!
Drž se dál od těchto podvodníků, protože pokud vyhrajete, zapomeňte na peníze!
PS Před rokem se stal stoiximan, což je seriózní společnost, okamžitě podobný incident a zároveň mi dali zisk.
Pryč od podvodníků!
N1casino
I have been playing at this casino for 2 years. I made 50+ deposits. I have my card in Google play. On Friday due to blindness I made a mistake and pressed the card ending in 2500 instead of 0025. This card is unfortunately open to my brother. But let me clarify. Out of about 50 deposits at this casino, only once did I make a wrong deposit. And somewhere there began my drama from N1casino. I tried to withdraw 10,000 euros on Saturday. In total I had a profit of 12000. They immediately deleted all my documents that had identified me for 2 years and asked the authority to identify me again! And all this because I dared to ask for my earnings. The "gentlemen" are bothering me by making me upload please listen 3 times my documents !!!!
And a little while ago they closed my account and sent me an email that the profits were lost, i.e. 12000 because I used the wrong card just once...
I tried via chat to explain to them what happened, I sent them photos from Google pay and asked them to put the winnings on the card I made a mistake. They closed my chat and only they didn't curse me.
THIS IS N1 Casino GUYS. He stole 12000 euros from me. My mistake, I dared to win!!!!
Stay away from these scammers because if you win forget the money!
PS A year ago, stoiximan, which is a serious company, immediately had a similar incident and they put my profits at the same time.
Away from scammers!
Ν1casino
Παίζω εδώ και 2 χρόνια στο καζίνο αυτό. Έκανα 50 και πλέον καταθέσεις. Την κάρτα μου την εχω στο Google play. Την Παρασκευή από αβλεψία εκανα λάθος και πάτησα την κάρτα που τελειώνει σε 2500 αντί σε 0025. Αυτή η κάρτα δυστυχώς ανοίκει στον αδελφό μου. Διευκρινίζω όμως. Απο τις περίπου 50 καταθέσεις σε αυτό το καζίνο μόνο μια και μοναδική φορά έκανα λάθος κατάθεση. Και κάπου εκεί άρχισε το δράμα μου από το N1casino. Προσπάθησα να κάνω το Σάββατο ανάληψη 10000ευρω. Συνολικά ειχα κέρδη 12000. Αμέσως έσβησαν όλα τα έγγραφα μου που με είχαν ταυτοποιημενο εδώ και 2 χρόνια και ζήτησαν εκ νέου από την αρχή ταυτοποίηση ! Και όλα αυτά γιατί τόλμησα να ζητήσω τα κέρδη μου. Με ταλαιπωρούν οι "κύριοι" βάζοντας με να ανεβασω ακούστε σας παρακαλώ 3 φορές τα έγγραφα μου !!!!
Και πριν λίγο μου έκλεισαν τον λογαριασμό και μου έστειλαν email ότι τα κέρδη χάθηκαν δηλαδή οι 12000 γιατί μια και μοναδική φορά χρησιμοποίησα λάθος κάρτα...
Προσπάθησα μεσω chat να τους εξηγήσω το τη έγινε, τους έστειλα φωτογραφίες από το Google pay και τους ζήτησα να μπουν τα κέρδη στην κάρτα αυτή που έκανα λάθος. Μου έκλεισαν το chat και μόνο που δεν με έβρισαν.
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ N1 Casino. Μου έκλεψε 12000 ευρώ. Το λάθος μου τόλμησα να κερδίσω !!!!
Μείνετε μακριά από τους απατεώνες αυτούς γιατί αν κερδίσετε ξεχαστε τα λεφτά !
Υ.Γ. Πριν ενα χρόνο η stoiximan που είναι σοβαρή εταιρεία αμέσως παρόμοιο περιστατικό μου έβαλαν την ίδια στιγμή τα κέρδη.
Μακριά απο απατεώνες !
Ahoj, podle toho, co jsem nasbíral, jsi se dostal do nepříjemné situace.
Ale podle mých informací a Fair Gambling Codexu se na to díváme takto:
"Pro vklady a výběry byste měli používat pouze bankovní účty a kreditní karty vedené na své vlastní jméno. Pokud to neuděláte, můžete se při pokusu o výběr dostat do problémů. Toto pravidlo je většinou zavedeno proto, aby se zabránilo získání kreditu zneužití karty a také kvůli mezinárodním předpisům proti praní špinavých peněz."
To znamená, že se asi moc daleko nedostanete a kasina jsou na takové případy obzvlášť opatrná. 😥
Doporučil bych Vám podat stížnost, ale ptal jsem se kolegů a s takovým případem byste se asi daleko nedostali.
Myslím, že jste se poučili a budete mnohem opatrnější, když zadáváte svou kartu pro vklad nebo výběr.
Omlouvám se.
Hi, from what I've gathered, you've got yourself into an uncomfortable situation.
But according to my information and the Fair Gambling Codex, here's how we look at it:
"For deposits and withdrawals, you should only use bank accounts and credit cards held in your own name. If you don't do this, you might get into trouble when trying to make a withdrawal. This rule is mostly in place to prevent credit card misuse and also because of international anti-money-laundering regulations."
This means that you probably won't get very far, and casinos are particularly wary of such cases. 😥
I would recommend you to file a complaint, but I asked my colleagues and you probably wouldn't get far with a case like this.
I think you have learned your lesson and will be much more careful when you enter your card for deposit or withdrawal.
I'm sorry.
Mluvíme o velkých podvodnících. Dali mi 25 zatočení zdarma a tam jsem vyhrál 3,10 €, o které jsem při jejich hraní okamžitě prohrál. Po hodinách jsem provedl vklad 15 € a během hraní jsem vydělal 30 €
Když jsem šel vybrat, nechalo mi to 9,70, protože tam bylo napsáno, že zbyl bonus!!!!!!!!
Předtím, v jednom z mých výběrů 200 EUR, se to zaseklo na 10 dní a řekli mi, že to byla chyba mé banky. Nakonec se mi jako mávnutím kouzelného proutku po mnoha dnech kolem 10 vrátily peníze na účet a znovu jsem provedl výběr
We are talking about big scammers. They gave me 25 free spins and there I won €3.10 which I immediately lost playing them. After hours I made a deposit of €15 and while playing I made €30
When I went to withdraw it left me 9.70 because it says there was a bonus left!!!!!!!!
Before, in one of my withdrawals of €200, it was stuck for 10 days and they told me that it was my bank's fault. Finally as if by magic after many days around 10 my money returned to the account and I made a withdrawal again
Μιλάμε για μεγάλους απατεώνες. Μου έδωσαν 25 δωρεάν περιστροφές και εκεί κέρδισα 3.10€ τα οποία έχασα αμέσως παίζοντας τα. Μετά από ώρες έκανα κατάθεση 15€ και παίζοντας τα έκανα 30€
Όταν πήγα να κάνω ανάληψη μου άφησε μέσα 9,70 γιατί λέει υπήρχε υπόλοιπο μπόνους!!!!!!!!
Ποιο πριν σε μία ανάληψη μου ύψους 200€ την είχαν κολλήσει για 10 μέρες και μου έλεγαν ότι φταίει η τράπεζα μου. Τελικά ως για μαγείας μετά από πολλές μέρες γύρω στις 10 ξαναγύρισαν τα χρήματά μου στο λογαριασμό και τα ξανά έκανα αναληψη
Podle mých zkušeností... to platí se schválením žádostí o rychlý výběr. Asi to dělají, protože... mají dost zákazníků.
Pokud jde o podporu, zatímco po dlouhou dobu byli pohotoví a nápomocní, v případě, že se dostanete na černou listinu, neváhají ignorovat žádosti nebo na pozdní odpovědi (dny-týdny) odpovědět s neurčitostí mimo téma.
Byl jsem na černé listině... protože jsem nedávno podal stížnost na EEEP. Sem jsem také nahrál související stížnost. Nebýt Drops & Wins, asi bych řekl dobré věci – ekvivalentní zkušenostem.
Ale se zvláštním horkým bramborem, se kterým se museli vypořádat, vypadali nemilosrdně jak v hrubosti, tak ve lžích.
Bonusy za více vkladů a bezplatná otočení jsou dobrá zábava, ale mají neúnosné požadavky na sázení. V podstatě je žádáte, aby vám nedali 20€ 50 roztočení zdarma, abyste nemuseli podstoupit obrat 1000€.
Velmi problematická je skutečnost absence telefonické podpory (musí být jediná v Řecku) a postup při podání stížnosti. Nedostanete potvrzení, natož kopii. Momentálně se snažím získat čísla stížností... protože to bylo 25 dní a neobdržel jsem na ně jejich odpovědi.
A konečně hlavní problém n1casino.gr: nedostatek transakční historie - pohyb zůstatku na vašem účtu.
In my experience... this is true with fast withdrawal request approvals. I guess they do it because... they are fed up with customers.
In terms of support, while for a long time they were prompt and helpful, in case you get blacklisted, they don't hesitate to ignore requests or to late responses (days-weeks) to reply with off-topic vagueness.
I was blacklisted... as I recently filed a complaint with the EEEP. I have also uploaded the related complaint here. If it weren't for Drops & Wins, I'd probably say good things - equivalent to the experience.
But with the particular hot potato they had to deal with they appeared ruthless in both rudeness and lies.
Multiple deposit bonuses and free spins are good fun, but they have prohibitive wagering requirements. Essentially, you are asking them not to give you 20€ 50 free spins so that you don't have to undergo a 1000€ turnover.
Very problematic is the fact of the absence of telephone support (it must be the only one in Greece) and the procedure for submitting a complaint. You don't get a confirmation, let alone a copy. I am currently struggling to get the complaint numbers... as it has been 25 days and I have not received their responses to them.
Finally, the main problem of n1casino.gr: the lack of transaction history - balance movement through your account.
Από την εμπειρία μου... ισχύει αυτό με τις γρήγορες εγκρίσεις αιτημάτων ανάληψης. Πιθανολογώ πως το κάνουν επειδή... βαράνε μύγες από πελατεία.
Σε θέματα υποστήριξης, ενώ για αρκετά καιρό ήταν άμεσοι και εξυπηρετικοί, σε περίπτωση που μπεις σε μαύρη λίστα δε διστάζουν να αγνοούν αιτήματα ή σε αργοπορημένες αποκρίσεις (μέρες-εβδομάδες) να απαντάνε με αοριστολογίες εκτός θέματος.
Στη μαύρη λίστα μπήκα... καθώς πρόσφατα έκανα καταγγελία στην ΕΕΕΠ. Ανέβασα και εδώ το σχετικό παράπονο. Αν δεν υπήρχαν τα Drops & Wins, πολύ πιθανό να έλεγα καλά λόγια - αντίστοιχα της εμπειρίας.
Με τη συγκεκριμένη καυτή πατάτα όμως που είχαν να διαχειριστούν φάνηκαν αδίστακτοι τόσο σε αγένεια όσο και σε ψεύδη.
Τα πολλαπλά μπόνους και free spins από καταθέσεις είναι καλή αναψυχή, αλλά έχουν απαγορευτικές απαιτήσεις τζιραρίσματος. Ουσιαστικά παρακαλάς να μη σου δώσουν 20€ 50 free spins για να μη χρειαστεί να υποβληθείς σε 1000€ τζίρο.
Πολύ προβληματικό το γεγονός της απουσίας τηλεφωνικής υποστήριξης (πρέπει να είναι το μοναδικό στην Ελλάδα) και η διαδικασία υποβολής παραπόνου/καταγγελίας. Δε σου έρχεται επιβεβαίωση, πόσο μάλλον αντίγραφο. Στην παρούσα παλεύω να λάβω τους αριθμούς των παραπόνων... καθώς ενώ έχουν περάσει 25 μέρες δεν έχω λάβει απαντήσεις τους σε αυτά.
Τέλος, το κορυφαίο πρόβλημα του n1casino.gr: η έλλειψη ιστορικού συναλλαγών - κίνησης υπολοίπου μέσω του λογαριασμού σου.
V kasinu N1 bylo provedeno 13 účtů s neexistujícími údaji, vklady byly provedeny na všechny účty z mé karty stejně, když jsem v bance zjistil, že transakce se 13 liší výzkumem, zjistil jsem, že bylo provedeno 13 účtů s společnost s neexistujícími telefony a e-mailem bez ověření účtu, když jsem to nahlásil zaměstnancům kasina, řekli mi, abych jim poslal svůj bankovní účet a další osobní údaje, aby refundace byla provedena pouze z jednoho účtu, ne všech 13, když jsem to řekl nemám bankovní účet a žádám o provedení všech refundací ze 13 falešných účtů, které byly provedeny bez kontroly, a chci, aby náhrady byly provedeny stejným způsobem, jakým byly vklady provedeny, byly odmítnuty a po dobu 3 týdnů neodpovídají na e-maily a vše zablokovali, takže je nemohu kontaktovat, řekněte mi, co mám udělat, abych si nárokoval peníze, které mi nezákonně zadržují
13 accounts have been made with non-existent details at N1 cazino the deposits were made to all accounts from my card the same when I found out from the bank that the transactions are 13 different by research I found that 13 accounts have been made with the company with non-existent phones and email with no account verification when I reported this to the casino staff they told me to send them my bank account and other personal information so that the refund would only be made from one account not all 13 when I told them I don't have a bank account and I am requesting to make all the refunds from the 13 fake accounts that were made without checking and I want the refunds to be made the same way the deposits were made they were refused and for 3 weeks they don't answer emails and have blocked everything so I can't to contact them tell me what I have to do to claim the money they are illegally withholding from me
Έχουν γίνει 13 λογαριασμοί με ανύπαρκτα στοιχεία στην N1 cazino που οι καταθέσεις έγιναν σε όλους τους λογαριασμούς από την κάρτα μου την ίδια όταν διαπίστωσα από την τράπεζα ότι οι οι συναλλαγές είναι 13 διαφορετικοί με έρευνα διαπίστωσα ότι έχουν γίνει 13 λογαριασμοί στην εταιρεία με ανύπαρκτα τηλέφωνα και mail χωρίς να υπάρχει επαλήθευση λογαριασμού όταν το ανέφερα στους υπαλλήλους του καζίνο μου είπαν να τους στείλω τον τραπεζικό μου λογαριασμό και άλλα προσωπικά στοιχεία για να γίνει η επιστροφή μόνο από έναν λογαριασμό όχι και από τους 13 όταν τους είπα ότι δεν έχω τραπεζικό λογαριασμό και ζητάω να γίνουν όλες οι επιστροφές και από τους 13 ψεύτικους λογαριασμόυς που έγιναν χωρίς να υπάρχει έλεγχος και θέλω οι επιστροφές να γίνουν με τον ίδιο τρόπο που έγιναν οι καταθέσεις αρνήθηκαν και εδώ και 3 εβδομάδες δεν απαντάνε Στα mail και έχουν μπλοκάρει τα πάντα ώστε να μην μπορώ να επικοινωνήσω μαζί τους πείτε τι πρέπει να κάνω για να διεκδικήσω τα χρήματα που μου κρατάνε παράνομα
Mohu to vše zrekapitulovat, prosím, abych zjistil, zda jsem to správně pochopil? V tomto konkrétním kasinu jste otevřeli 13 účtů, je to tak? Pokud ano, dovolte mi, abych vám připomněl, pokud mohu, že ve většině podmínek kasina je mít více účtů zakázáno, a proto je to považováno za porušení pravidel. Zkontrolovali jste podmínky před otevřením všech těchto účtů?🤔
Každopádně jste řekl, že jste vložili peníze ze své karty. Není tato karta propojena s vaším bankovním účtem? Ptám se, protože jak vidíte, jsem zde trochu zmatený. Je to proto, že jste řekl, že nemáte bankovní účet. Tak jak to?🤷♀️
Můžete zkusit podat stížnost zde s naším týmem. Stížnost je bezplatná a my se pokusíme tento problém vyřešit s kasinem a dosáhnout co nejlepšího výsledku. Chcete-li tak učinit, klikněte na tento odkaz 👈 prosím a dejte nám vědět, pokud budete potřebovat další pomoc.
May I recapitulate all this, please, just to see whether I understood it correctly? You have opened 13 accounts in this particular casino, is that right? If so, let me just remind you, if I may, that in most of the casinos terms this, having a multiple accounts, is prohibited, and therefore taken as rules violation. Have you check the terms and conditions, before opening all those accounts?🤔
Anyway, you said, that you have deposited the money from your card. Isn't this card linked to your bank account? I am asking, because as you can see, I am a bit confused here. It is because you said that you do not have a bank account. So, how come?🤷♀️
You could try to submit a complaint here with our team. The complaint is free of charge, and we will try to get this issue solved with the casino, and get the best result possible. To do so, just follow this link 👈 please, and let us know, if you need any further assistance.
Těch 13 účtů jsem neudělal, někdo si vytvořil 13 účtů s neexistujícími údaji bez ověření a všech 13 účtů naúčtoval na kartu, že N1 cazino chce vrácení peněz pouze z jednoho účtu, zatímco já žádám o vrácení peněz ze všech 13 účtů nebude moje karta musela být použita na více než jednom účtu, zejména pokud byla používána účtem, který nebyl ověřen
I have not made the 13 accounts, someone made 13 accounts with non-existent data without verification and charged all 13 accounts to the card that N1 cazino only wants the refund to be made from the one account while I request the refund from all 13 accounts it will not my card had to be used on more than one account especially if it was used by an account that was not verified
Δεν έχω κάνει εγώ τους 13 λογαριασμούς κάποιος έκανε 13 λογαριασμούς με ανύπαρκτα στοιχεία χωρίς επαλήθευση και χρέωσε και στους 13 λογαριασμούς την κάρτα που και N1 cazino θέλει να γίνει η επιστροφή μόνο από τον έναν λογαριασμό ενώ εγώ ζητάω την επιστροφή και από τους 13 λογαριασμούς δεν θα έπρεπε η κάρτα μου να χρησιμοποιηθεί σε πάνω από έναν λογαριασμό ειδικά να έχει χρησιμοποιηθεί από έναν λογαριασμό που να μην γίνει επαλήθευση
Pokud byla vaše karta kompromitována, kontaktujte oddělení pro podvody banky, které vám poradí, jak postupovat.
Současně s příslušnými důkazy od banky pro použití karty třetími osobami kontaktujte kasino a varujte je, aby zmrazili příslušné účty (pokud tak již neučinili). Udělejte totéž prostřednictvím formuláře kasina (stížnost/stížnost), s fakty a jednoduše sdělte, že očekáváte, že vám vrátí všechny peníze z vaší karty, které přijali jako platby.
Poté zavolejte na oddělení stížností (řešení sporů) ΅΅EEEP a oni vás navedou.
If your card has been compromised, contact the Bank's fraud department to advise you on how to proceed.
At the same time, having the relevant evidence from the Bank for the use of the card by third parties, contact the casino and warn them to freeze the accounts involved (if they have not already done so). Do the same through the casino form (complaint/complaint), with the facts and simply stating that you expect them to return all the money from your card, which they have accepted as payments.
Then make a phone call to the ΅΅EEEP - complaints (dispute resolution) department and they will guide you.
Εφόσον έγινε παραβίαση της κάρτας σου, επικοινώνησε με τη Τράπεζα - τμήμα απατών να σε συμβουλέψει πως θα κινηθείς.
Παράλληλα, έχοντας τα σχετικά αποδεικτικά από την Τράπεζα για τη χρήση της κάρτας από τρίτους, επικοινώνησε με το καζίνο και προειδοποίησέ τους να παγώσουν τους εμπλεκόμενους λογαριασμούς (αν δε το έχουν ήδη κάνει). Κάνε το ίδιο και μέσο της φόρμας του καζίνο (παράπονο/καταγγελία), με τα γεγονότα και απλά δηλώνοντας πως αναμένεις να αποδώσουν το σύνολο των χρήματων από τη κάρτα σου, τα οποία έχουν αποδεχτεί ως πληρωμές.
Κατόπιν κάνε τηλεφωνική επικοινωνία με την ΅΅EEEΠ - τμήμα καταγγελιών (επίλυσης διαφορών) και θα σε καθοδηγήσουν.
Dobrý večer, bylo provedeno mnoho transakcí v LEON CAZINO z mého účtu v různých obchodech v Nigérii v jiné měně bez mého vědomí, když jsem je požádal, aby měli nějaký důkazní oficiální dokument o transakcích provedených z mých karet, abych prokázal, že transakce byly provedeny v cazinu a z důvodu, že to potřebuji k daňovému přiznání odmítli a na dlouhou dobu blokovali konverzace a nemám s nimi žádnou odpověď a žádnou komunikaci
Good evening many transactions have been made in LEON CAZINO from my account in various stores in Nigeria in other currency without my knowledge when I asked them to have some proof official document of the transactions made from my cards to prove that the transactions were made in cazino and for the reason that I need it for the tax declaration they have refused and for a long time they have blocked the conversations and I have no answer and no communication with them
Καλησπέρα έχουν γίνει πολλές συναλλαγές στην LEON CAZINO από τον λογαριασμό μου σε διάφορα καταστήματα στην Νιγηρία σε άλλο νόμισμα χωρίς να το ξέρω όταν τους ζήτησα να έχω κάποιο αποδεικτικό στοιχείο επίσημο έγγραφο των συναλλαγών που έγιναν από τις κάρτες μου ώστε να αποδειχθεί ότι οι συναλλαγές έγιναν στο cazino και για τον λόγο ότι μου χρειάζεται για την φορολογική δήλωση έχουν αρνηθεί και εδώ και πολύ καιρό έχουν μπλοκάρει τις συνομιλίες και δεν έχω καμία απάντηση και καμιά επικοινωνία μαζί τους
Podvod s kasinem N 1
Požádal jsem o výběr 50 eur a druhý den mi řekli, že to nelze provést, protože byl překročen limit.
Odkázali mě na jejich nařízení
Je tak nepolapitelný
nerozuměl jsem ničemu
Byla podána stížnost příslušnému výboru, aby mohl najít řešení
Čistý podvod
Neregistrovat se
Odhaduje se, že jde o podvod
Scam with N 1 casino
I requested a withdrawal of 50 euros and the next day they told me that this cannot be done because the limit has been exceeded.
They referred me to their regulation
He is so elusive
I did not understand anything
A complaint has been made to the competent Committee so that they can find a solution
Pure fraud
Do not register
It is estimated fraud
Απατη με N 1 καζίνο
Ζήτησα ανάληψη ποσου 50 ευρώ και τη επόμενη μέρα μου απάντησαν ότι αυτό δεν μπορεί να γίνει γιατί έχει υπερβεί το όριο.
Με παρεπεμψαν στο κανονισμό τους
Είναι τόσο δυσνοητος
Δεν κατάλαβα τίποτα
Έγινε καταγγελία στην αρμόδια Επιτροπή μήπως βγάλουν άκρη
Σκέτη απατη
Μην κάνετε εγγραφή
Είναι εκτιμώ απατη
Těch 13 účtů jsem neudělal, někdo si vytvořil 13 účtů s neexistujícími údaji bez ověření a všech 13 účtů naúčtoval na kartu, že N1 cazino chce vrácení peněz pouze z jednoho účtu, zatímco já žádám o vrácení peněz ze všech 13 účtů nebude moje karta musela být použita na více než jednom účtu, zejména pokud byla používána účtem, který nebyl ověřen
I have not made the 13 accounts, someone made 13 accounts with non-existent data without verification and charged all 13 accounts to the card that N1 cazino only wants the refund to be made from the one account while I request the refund from all 13 accounts it will not my card had to be used on more than one account especially if it was used by an account that was not verified
Δεν έχω κάνει εγώ τους 13 λογαριασμούς κάποιος έκανε 13 λογαριασμούς με ανύπαρκτα στοιχεία χωρίς επαλήθευση και χρέωσε και στους 13 λογαριασμούς την κάρτα που και N1 cazino θέλει να γίνει η επιστροφή μόνο από τον έναν λογαριασμό ενώ εγώ ζητάω την επιστροφή και από τους 13 λογαριασμούς δεν θα έπρεπε η κάρτα μου να χρησιμοποιηθεί σε πάνω από έναν λογαριασμό ειδικά να έχει χρησιμοποιηθεί από έναν λογαριασμό που να μην γίνει επαλήθευση
No, nejsem si jistý, jak se něco takového stalo.
Romi každopádně měla skvělý nápad, když navrhla, aby vám podal stížnost. Také si myslím, že spíše než spekulace je nejvíce zapotřebí důkladná akce.
Chcete tedy prosím podat stížnost?
Stačí kliknout nebo klepnout na tento zelený, tučný text 👈
Nemusíte se bát, je to zdarma. Podle mě z toho můžete jen těžit.
Well, I'm not sure how something like that happened.
Anyway, Romi had a great idea when she suggested submitting the complaint to you. I also think, rather than speculating, thorough action is needed most.
So, would you like to submit the complaint, please?
Just click or tap this green, bold text 👈
You don't need to worry, it's free. In my opinion, you can only benefit from it.
Dobrý večer, bylo provedeno mnoho transakcí v LEON CAZINO z mého účtu v různých obchodech v Nigérii v jiné měně bez mého vědomí, když jsem je požádal, aby měli nějaký důkazní oficiální dokument o transakcích provedených z mých karet, abych prokázal, že transakce byly provedeny v cazinu a z důvodu, že to potřebuji k daňovému přiznání odmítli a na dlouhou dobu blokovali konverzace a nemám s nimi žádnou odpověď a žádnou komunikaci
Good evening many transactions have been made in LEON CAZINO from my account in various stores in Nigeria in other currency without my knowledge when I asked them to have some proof official document of the transactions made from my cards to prove that the transactions were made in cazino and for the reason that I need it for the tax declaration they have refused and for a long time they have blocked the conversations and I have no answer and no communication with them
Καλησπέρα έχουν γίνει πολλές συναλλαγές στην LEON CAZINO από τον λογαριασμό μου σε διάφορα καταστήματα στην Νιγηρία σε άλλο νόμισμα χωρίς να το ξέρω όταν τους ζήτησα να έχω κάποιο αποδεικτικό στοιχείο επίσημο έγγραφο των συναλλαγών που έγιναν από τις κάρτες μου ώστε να αποδειχθεί ότι οι συναλλαγές έγιναν στο cazino και για τον λόγο ότι μου χρειάζεται για την φορολογική δήλωση έχουν αρνηθεί και εδώ και πολύ καιρό έχουν μπλοκάρει τις συνομιλίες και δεν έχω καμία απάντηση και καμιά επικοινωνία μαζί τους
Nejprve prosím použijte tlačítko odpovědět. 🙏
Jednoduše řečeno, jeho použití zvyšuje šanci na rychlejší odezvu.
Ale jen těžká otázka: Jak víte, že vaši kartu nezneužil nikdo jiný? Pokud se nepletu, jste zcela přesvědčeni, že někdo z kasina hacknul vaši kartu. Mám pravdu, prosím?
Upřímně řečeno, celá situace mi není dost jasná, ale myslím, že byste se měli spojit s bankou, která kartu vydala, a nahlásit zneužití karty.
First of all, please use the reply button. 🙏
Simply put, its usage increases the chance of getting a quicker response.
Just a tough question, though: How do you know your card wasn't abused by anyone else? If I'm not mistaken, you are quite convinced someone from the casino hacked your card. Am I right, please?
Frankly, the whole situation isn't pretty clear to me, but I think you should get in touch with the bank that issued the card and report card abuse.
Podvod s kasinem N 1
Požádal jsem o výběr 50 eur a druhý den mi řekli, že to nelze provést, protože byl překročen limit.
Odkázali mě na jejich nařízení
Je tak nepolapitelný
nerozuměl jsem ničemu
Byla podána stížnost příslušnému výboru, aby mohl najít řešení
Čistý podvod
Neregistrovat se
Odhaduje se, že jde o podvod
Scam with N 1 casino
I requested a withdrawal of 50 euros and the next day they told me that this cannot be done because the limit has been exceeded.
They referred me to their regulation
He is so elusive
I did not understand anything
A complaint has been made to the competent Committee so that they can find a solution
Pure fraud
Do not register
It is estimated fraud
Απατη με N 1 καζίνο
Ζήτησα ανάληψη ποσου 50 ευρώ και τη επόμενη μέρα μου απάντησαν ότι αυτό δεν μπορεί να γίνει γιατί έχει υπερβεί το όριο.
Με παρεπεμψαν στο κανονισμό τους
Είναι τόσο δυσνοητος
Δεν κατάλαβα τίποτα
Έγινε καταγγελία στην αρμόδια Επιτροπή μήπως βγάλουν άκρη
Σκέτη απατη
Μην κάνετε εγγραφή
Είναι εκτιμώ απατη
Ahoj.
Taky tomu moc nerozumím, upřímně. Možná nám pomůžete přijít na kloub:
Víte, který limit byl překročen?
Mám nějaké nápady, ale v tuto chvíli raději vynechám slepé spekulace. 🤷♀️
Hello.
I don't quite understand it either, frankly. Maybe you can help us get to the bottom of this:
Do you know which limit has been exceeded?
Have some ideas, yet I prefer to skip blind speculations at this point. 🤷♀️
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.