FórumDiskuze stížnostíJak kontaktovat licenční úřad Antillephone NV (Curaçao).

Jak kontaktovat licenční úřad Antillephone NV (Curaçao). (strana 12)

před rokem od Daniel
|
71617 zobrazení 324 odpovědí |
|
1...11 12 13...17
Přidat příspěvek
LaJenny7
před 2 měsíci

100% s tebou souhlasím. Tlak veřejnosti by zničil jejich pověst a mohl by skončit

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Milá Radko, podal jsem stížnost a byla zamítnuta s tím, že se týká přidružených společností kasina, což je zcela nesprávné. Nikdy jsem se nezmínil o ničem o přidružených společnostech. Můžete prosím zkontrolovat tento problém?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Je možné získat svůj vklad zpět bez KYC na právním základě? Kasina jsou povinna

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Nejsem schopen na to reagovat z právního hlediska, ale herní právníci by to měli vědět.

Nikdy jsem osobně nezkoumal souvislost mezi KYC a refundacemi. Spravedlivý aspekt je jediná věc, na které mi záleží. Proto bych řekl, že jste vážně znevýhodněni, pokud vás kasino nikdy nemělo v úmyslu z jakéhokoli důvodu ověřit. Nebudete mít moc příležitostí vybrat si své výhry.

Nežádal bych však o vrácení peněz nebo chargeback, pokud z kasina nemůžete bez problémů projít KYC a máte stejnou příležitost hrát jako všichni ostatní.

Jak již bylo řečeno, myslím si, že banka se nijak zvlášť nezajímá o podrobnosti, pokud jde o zpětné zúčtování. V důsledku toho kasina váhají s přijetím hráčů, kteří v kasinech naúčtovali zpět.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Milá Radko, podal jsem stížnost a byla zamítnuta s tím, že se týká přidružených společností kasina, což je zcela nesprávné. Nikdy jsem se nezmínil o ničem o přidružených společnostech. Můžete prosím zkontrolovat tento problém?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Vážený 7anooshi,

Je mi líto, že to pro vás nemohu udělat, protože nejsem součástí Centra řešení. Pokud se domníváte, že rozhodnutí o vašem případu nebylo správné, podejte prosím další žádost a uveďte, proč by mělo být znovu zváženo.

Děkuji.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Milá Radko, případ jsem podával již dvakrát a byl zamítnut ze stejného důvodu! Co v takovém případě dělat a na koho se mohu obrátit?

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od GamingLars Skryl Romi
Důvod: Nejsme si jisti, zda je to bezpečná a relevantní nabídka. Kvůli bezpečnosti ostatních uživatelů nejsou takové věci na tomto fóru povoleny
GamingLars
před 2 měsíci

Dobrý den, jak s tím můžete pomoci, mohu-li se zeptat?

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od GamingLars Skryl Romi
Důvod: Nejsme si jisti, zda je to bezpečná a relevantní nabídka. Kvůli bezpečnosti ostatních hráčů nejsou takové věci na tomto fóru povoleny
před 2 měsíci

cyberbingo.com mi dluží více než 10 000 $ Už je to více než šest měsíců. Snažil jsem se tento problém vyřešit bez úspěchu. Jejich odpovědí bylo většinou to, že měli problémy se svými procesory. potřebuji pomoc s výběrem mých peněz

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Milá Radko, případ jsem podával již dvakrát a byl zamítnut ze stejného důvodu! Co v takovém případě dělat a na koho se mohu obrátit?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Obě vaše stížnosti byly bohužel naším týmem zamítnuty, protože jste nebyli schopni spolupracovat, jak vidím zde:

https://casino.guru/favbet-casino-player-s-requesting-a-refund-of-his

https://casino.guru/tsars-casino-player-unable-to-withdraw-from-tsars

Není to proto, že bychom nebyli schopni pomoci. Vždy se snažíme udělat vše pro to, aby byl každý případ vyřešen.

Pokud máte něco, s čím vám můžeme pomoci, podejte novou stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci. Jen mějte na paměti, že to musí být rozumný případ.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci
Příspěvek od GamingLars Skryl Romi
Důvod: Nejsme si jisti, zda je to bezpečná a relevantní nabídka. Kvůli bezpečnosti ostatních uživatelů nejsou takové věci na tomto fóru povoleny
před 2 měsíci

Toto není správné fórum pro propagaci vaší firmy. Prosím, okamžitě to zastavte; jinak bude váš účet zablokován. Doufám, že na to nedojdeme.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Stížnost, o které jsem mluvil, je úplně jiná. (kasíno vavada)

a ne, to není pravda. Vy jste byli ti, kdo odmítli spolupracovat, ne já

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

cyberbingo.com mi dluží více než 10 000 $ Už je to více než šest měsíců. Snažil jsem se tento problém vyřešit bez úspěchu. Jejich odpovědí bylo většinou to, že měli problémy se svými procesory. potřebuji pomoc s výběrem mých peněz

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Věřím, že Jaro sem napsal příspěvek určený tobě 👈, takže není potřeba psát po celém fóru. Prosím, zůstaňte v tom vláknu.

Zkoušeli jste už podat stížnost?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Stížnost, o které jsem mluvil, je úplně jiná. (kasíno vavada)

a ne, to není pravda. Vy jste byli ti, kdo odmítli spolupracovat, ne já

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Stížnosti, které jste podal ohledně Vavady, byly bohužel zamítnuty, protože nebylo nic, s čím bychom vám mohli pomoci; bylo to mimo naši kompetenci.

Pokud jde o výše uvedené, Petronela ve vláknu souvisejícím s Tsars Casino vysvětlila: "S úctou nesouhlasím s názorem, že kasino je odpovědné za vaše rozhodnutí hrát prostřednictvím vašich výher. Kasino by mělo nabízet způsob výběru, ale jakékoli problémy by měly být trpělivě očekáváno a vyřešeno bez riskování výher Pokud by byly prostředky stále na vašem účtu, rádi bychom vám pomohli. Bohužel, protože jste se rozhodli své výhry sázet dolů místo trpělivého čekání, nemůžeme vám nyní pomoci. ."

A pokud jde o Favbet, Tomáš napsal: "Vaše požadavky nepovažujeme za dostatečný důvod k tomu, abyste od kasina požadovali vrácení peněz. Jak jsem již zmínil a jak bylo vysvětleno ve vaší předchozí stížnosti na SlotV Casino, nepovažovali jste výslovně uveďte důvod, proč chcete zavřít svůj účet kvůli problémům s hazardními hrami. Několikrát jste řekli, že jste „prohráli hodně", což není dostatečný důkaz, že ztrácíte kontrolu nad svým hazardem.

Je nám líto, že jsme nemohli nic jiného udělat.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Pokud jde o stížnost na vadu, nic takového jsi nezmínil!!! Právě jste řekli: nemůžeme se zabývat affiliate účtem" a to není affiliate účet!

Automaticky přeloženo:
7anoosh
před 2 měsíci

Můžete se buď pokusit stížnost znovu otevřít, pokud se domníváte, že byla zamítnuta neprávem, nebo podat novou. Náš tým se na to rád ještě podívá.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Ne, děkuji. Již jste ji dvakrát znovu otevřeli a zkopírujete a vložíte stejnou odpověď, což je zcela nepřijatelné, protože odpověď je zcela irelevantní!

Automaticky přeloženo:
7anoosh
před 2 měsíci

Je to samozřejmě zcela na vás. Vždy se však snažíme pomoci, pokud je to možné.

Automaticky přeloženo:
joaomarsh20
před 2 měsíci

Dobrý den, joaomarsh20, právě jsem obdržel e-mail od BetOnRed, který mě požádal o poskytnutí bankovních údajů pro vrácení peněz. Tip a argumenty pomohly. ☺️ Děkujeme

Automaticky přeloženo:
LaJenny7
před 2 měsíci

Jsem rád, že mohu pomoci! Hodně to pro mě znamená, teď, když končím s hazardem, zkouším pomáhat ostatním lidem ♥️

Automaticky přeloženo:
1...11 12 13...17
Jít na stránkuz 17 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu