Obě vaše stížnosti byly bohužel naším týmem zamítnuty, protože jste nebyli schopni spolupracovat, jak vidím zde:
https://casino.guru/favbet-casino-player-s-requesting-a-refund-of-his
https://casino.guru/tsars-casino-player-unable-to-withdraw-from-tsars
Není to proto, že bychom nebyli schopni pomoci. Vždy se snažíme udělat vše pro to, aby byl každý případ vyřešen.
Pokud máte něco, s čím vám můžeme pomoci, podejte novou stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci. Jen mějte na paměti, že to musí být rozumný případ.
Unfortunately, both of your complaints were rejected by our team because you were not able to cooperate, as I can see here:
https://casino.guru/favbet-casino-player-s-requesting-a-refund-of-his
https://casino.guru/tsars-casino-player-unable-to-withdraw-from-tsars
It is not because we were not able to help. We always try to do everything possible to get each case solved.
If you have anything we can help you with, file a new complaint, and our team will try to help. Just bear in mind that it has to be a reasonable case.
Toto není správné fórum pro propagaci vaší firmy. Prosím, okamžitě to zastavte; jinak bude váš účet zablokován. Doufám, že na to nedojdeme.
This is not the right forum to advertise your business. Please stop it immediately; otherwise, your account will be banned. I hope we don't come to that.
Stížnost, o které jsem mluvil, je úplně jiná. (kasíno vavada)
a ne, to není pravda. Vy jste byli ti, kdo odmítli spolupracovat, ne já
The complaint i was talking about is completely a different one .(vavada casino)
and no, this is not true. You were the ones who refused to cooperate not me
cyberbingo.com mi dluží více než 10 000 $ Už je to více než šest měsíců. Snažil jsem se tento problém vyřešit bez úspěchu. Jejich odpovědí bylo většinou to, že měli problémy se svými procesory. potřebuji pomoc s výběrem mých peněz
cyberbingo.com owes me over $10,000 It has been over six months. I tried to solve this problem with no success. Their response was most time they were having problems with their processors. need help to collect my money
Věřím, že Jaro sem napsal příspěvek určený tobě 👈, takže není potřeba psát po celém fóru. Prosím, zůstaňte v tom vláknu.
Zkoušeli jste už podat stížnost?
I believe Jaro did write a post addressed to you here 👈, so there is no need to write all over the forum. Please stay in that thread.
Have you tried to file a complaint already?
Stížnost, o které jsem mluvil, je úplně jiná. (kasíno vavada)
a ne, to není pravda. Vy jste byli ti, kdo odmítli spolupracovat, ne já
The complaint i was talking about is completely a different one .(vavada casino)
and no, this is not true. You were the ones who refused to cooperate not me
Stížnosti, které jste podal ohledně Vavady, byly bohužel zamítnuty, protože nebylo nic, s čím bychom vám mohli pomoci; bylo to mimo naši kompetenci.
Pokud jde o výše uvedené, Petronela ve vláknu souvisejícím s Tsars Casino vysvětlila: "S úctou nesouhlasím s názorem, že kasino je odpovědné za vaše rozhodnutí hrát prostřednictvím vašich výher. Kasino by mělo nabízet způsob výběru, ale jakékoli problémy by měly být trpělivě očekáváno a vyřešeno bez riskování výher Pokud by byly prostředky stále na vašem účtu, rádi bychom vám pomohli. Bohužel, protože jste se rozhodli své výhry sázet dolů místo trpělivého čekání, nemůžeme vám nyní pomoci. ."
A pokud jde o Favbet, Tomáš napsal: "Vaše požadavky nepovažujeme za dostatečný důvod k tomu, abyste od kasina požadovali vrácení peněz. Jak jsem již zmínil a jak bylo vysvětleno ve vaší předchozí stížnosti na SlotV Casino, nepovažovali jste výslovně uveďte důvod, proč chcete zavřít svůj účet kvůli problémům s hazardními hrami. Několikrát jste řekli, že jste „prohráli hodně", což není dostatečný důkaz, že ztrácíte kontrolu nad svým hazardem.
Je nám líto, že jsme nemohli nic jiného udělat.
Unfortunately, the complaints you have filed regarding Vavada were rejected because there was nothing we were able to help you with; it was out of our competence.
Regarding those mentioned above, Petronela has explained in the thread related to Tsars Casino: "I respectfully disagree with the notion that the casino is accountable for your decision to play through your winnings. While the casino should offer a withdrawal method, any issues should be patiently awaited and resolved without risking the winnings. If the funds were still in your account, we would have been pleased to assist. Unfortunately, since you chose to gamble down your winnings instead of waiting patiently, there's nothing we can do to provide assistance now."
And in regards to Favbet, Tomas wrote: "We don't consider your requests to be reason enough to request a refund from the casino. As I mentioned previously, and as was explained in your previous complaint with SlotV Casino, you didn't explicitly say the reason why you want to close your account to be closed due to gambling problems. You said multiple times you 'lost a lot' which is not sufficient proof you are losing control of your gambling."
We are sorry there was nothing more we could do.
Pokud jde o stížnost na vadu, nic takového jsi nezmínil!!! Právě jste řekli: nemůžeme se zabývat affiliate účtem" a to není affiliate účet!
Regarding vavada complaint, you did bot mention anything like that!!! You just said: we cannot deal with affiliate account" and it is not an affiliate account!
Můžete se buď pokusit stížnost znovu otevřít, pokud se domníváte, že byla zamítnuta neprávem, nebo podat novou. Náš tým se na to rád ještě podívá.
You can either try to reopen the complaint if you feel that it was wrongly refused or file a new one. Our team will gladly have another look at it.
Ne, děkuji. Již jste ji dvakrát znovu otevřeli a zkopírujete a vložíte stejnou odpověď, což je zcela nepřijatelné, protože odpověď je zcela irelevantní!
No thank you. Already reopened it twice and you copy paste the same answer which is completely unacceptable since the answer is completely irrelevant!
Je to samozřejmě zcela na vás. Vždy se však snažíme pomoci, pokud je to možné.
It is totally up to you, of course. We always try to help if possible, though.
Dobrý den, joaomarsh20, právě jsem obdržel e-mail od BetOnRed, který mě požádal o poskytnutí bankovních údajů pro vrácení peněz. Tip a argumenty pomohly. ☺️ Děkujeme
Hello joaomarsh20, I just received an email from BetOnRed asking me to provide my bank details for a refund. The tip and the arguments helped. ☺️ Thank you
Hallo joaomarsh20, gerade eben kam eine Mail von BetOnRed mit der Bitte meine Bankverbindung für eine Erstattung mitzuteilen. Der Tipp und die Argumente haben geholfen. ☺️ Danke
Jsem rád, že mohu pomoci! Hodně to pro mě znamená, teď, když končím s hazardem, zkouším pomáhat ostatním lidem ♥️
I am glad I could help! It means a lot to me, now that I quit gambling i Just try help other People ♥️
Dobrý den, joaomarsh20, právě jsem obdržel e-mail od BetOnRed, který mě požádal o poskytnutí bankovních údajů pro vrácení peněz. Tip a argumenty pomohly. ☺️ Děkujeme
Hello joaomarsh20, I just received an email from BetOnRed asking me to provide my bank details for a refund. The tip and the arguments helped. ☺️ Thank you
Hallo joaomarsh20, gerade eben kam eine Mail von BetOnRed mit der Bitte meine Bankverbindung für eine Erstattung mitzuteilen. Der Tipp und die Argumente haben geholfen. ☺️ Danke
Skvělá zpráva, jsem rád, že na fóru vidím pro změnu pozitivní věci a že si hráči pomáhají, tak to má být. Doufám, že se už v podobné situaci neocitnete a vše bude do budoucna pozitivnější. 😊
Great news, I'm glad to see positive things on the forum for a change and that the players are helping each other, that's the way it should be. I hope you won't find yourself in a similar situation again and everything will be more positive in the future. 😊
Děkuji, Jaro. To je od vás hezké ☺️
Thank you, Jaro. That's nice of you ☺️
Danke, Jaro. Das ist nett von dir ☺️
Moc děkuji Jaro. Vždy se snažím pomáhat komunitě, jako bývalý závislý hráč cítím povinnost podniknout kroky proti kasinům, která nedodržují protokol, nenabízejí ochranu hráčů nebo jakýkoli typ KYC. Hovoříme o kasinech, z nichž některá mají jediný účel, vykořisťovat lidi, kteří jsou slabí a závislí na hazardu. Jen potřebuji najít způsob, jak si pomoci 😅 nikdo mi neodpovídá z Antillephone NV, ani z Roku nebo BetTiltu... těchto 4500 €, které mi musí vrátit, jsou pro mě velmi důležité... Došly mi peníze a potřebuji zaplatit konzultace a psychologickou léčbu, které se mi dostává kvůli mému relapsu v kasinu kvůli této společnosti.
Bez těchto peněz mi nezbyde úplně nic. BetOnRed podnikl správnou akci a přiznal, že se mýlil, vrátil 820 € kvůli problémům s hazardními hrami a účet byl již v minulosti sám smazán. Stejná situace je s Roku a BetTiltem ze skupiny Abudantia BV... Účet jsem kvůli problémům s hazardem uzavřel 19. ledna... nicméně mě nalákali na zprávy o vysokých bonusech a přístupu do VIP klubů a já se znovu přihlásil se svým sesterským kasinem ROKU, které má stejnou databázi.. a během 3 hodin jsem utratil 4500 € bez jakéhokoli ověření KYC nebo dokladů. Přihlásil jsem se se stejnými osobními údaji, stejným e-mailem a stejným telefonním číslem. Může mi někdo z CasinoGuru pomoci kontaktovat Antillephone NV a skupinu Abudantia BV?! Prosím, opravdu potřebuji pomoc.. Komunitě mohu nadále pomáhat jen tehdy, když mi pomůžete i vy🙏
Thank you very much Jaro. I am always trying to help the community, as a former addicted player I feel obliged to take action against Casinos that do not follow the protocol, nor offer player protection or any type of KYC. We are talking about Casinos, some of which have the sole purpose of exploiting people who are weak and addicted to gambling. I just need to find a way to help myself 😅 no one answers me from Antillephone NV, nor from Roku or BetTilt… these €4500 that they have to give me back are very important to me… I'm out of money and I need to pay the consultations and the psychological treatment that I am receiving because of my relapse in the casino because of this company.
Without this money I am completely left with nothing. BetOnRed took the correct action and admitted they were wrong, they returned €820 due to gambling problems and the account had already been self-deleted in the past. It's the same situation with Roku and BetTilt from the Abudantia BV group... I closed my account due to gambling problems on the 19th of January... however, they enticed me with messages about high bonuses and access to VIP clubs, and I signed up again with its sister casino ROKU, which has the same database.. and in the space of 3 hours I spent €4500 without any KYC or document verification. I signed up with the same personal details, the same email and the same telephone number. Can anyone from CasinoGuru help me contact Antillephone NV, and the Abudantia BV group?! Please, I really need help.. I can only continue to help the community if you help me too 🙏
Muito obrigado Jaro. Estou sempre a tentar ajudar a comunidade, como ex jogador viciado sinto-me na obrigação de agir contra Casinos que não seguem o protocolo, nem oferecem proteção ao jogador ou qualquer tipo de KYC. Estamos a falar de Casinos que alguns deles o único intuito é explorar pessoas debilitadas e viciadas no jogo. Só falta mesmo arranjar uma forma de me ajudar a mim próprio 😅 ninguém me responde da Antillephone N.V, nem da Roku ou BetTilt… estes 4500€ que eles ficaram de me me devolver são muito importantes para mim… estou sem dinheiro e preciso de pagar as consultas e o tratamento psicológico que estou a ter por causa da minha recaída no casino por causa desta empresa.
Sem este dinheiro estou completamente sem nada. A BetOnRed tomou a atitude correta e reconheceu ter errado, devolveram 820€ por problemas de jogo e conta já auto excluída no passado. Com a Roku e a BetTilt do grupo Abudantia B.V. é a mesma situação… fechei conta por problemas de jogo dia 19 de Janeiro.. no entanto aliciaram-me com mensagens de bónus altos e acessos a clubes VIP, e voltei a inscrever-me no seu casino irmão ROKU, que possui a mesma base de dados.. e no espaço de 3 horas gastei 4500€ sem qualquer de KYC ou verificação de documentos. Inscrevi-me com os mesmo dados pessoais, com o mesmo email e com o mesmo número telefónico. Alguém do CasinoGuru pode ajudar-me a contactar a Antillephone NV, e o grupo Abudantia B.V.?! Por favor, preciso mesmo de ajuda.. só consigo continuar a ajudar a comunidade se me ajudarem também 🙏
Přál bych si, abych vám mohl pomoci, ale také mě Antillephone ovlivňuje. Můj případ se táhne přes půl roku bez úspěchu a odezvy.
všichni se musíme sejít. 🥲
Možná to dokážeme jen společně.
Vyhrožoval jste jim někdy guvernérem?
I wish I could help you, but I'm also affected by Antillephone. My case has been going on for over half a year without success or response.
we all have to come together. 🥲
Maybe we can only do it together.
Have you ever threatened them with the governor?
Ich wünschte ich könnte dir helfen, aber bei Antillephone bin ich auch genauso betroffen. Mein Fall geht seit über einen halben Jahr ohne Erfolg oder Reaktion.
wir müssen uns alle zusammentuen. 🥲
vielleicht schafft man das nur zusammen.
hast du denen auch schon mal mit dem Gouverneur gedroht?
Něco, čeho jsem si také všiml: zaregistruji se v kasinu, které není licencováno společností Antillephone, a poté dostávám nekonečnou reklamu od kasin Antillephone. Zajímalo by mě, jestli to funguje s ochranou dat!? 😂
zejména proto, že jsem na Antille zcela na černé listině, protože jednám s právníkem.
Something I've also noticed: I register with a casino that is not licensed by Antillephone and then I get endless advertising from Antillephone casinos. I wonder if that works with data protection!? 😂
especially since I am completely blacklisted on Antille because I am dealing with a lawyer.
Was mir auch schon aufgefallen ist: ich registriere mich bei einem Casino, dass nicht von Antillephone lizenziert ist und danach bekomme ich unendlich viele Werbung von Antillephone Casinos. Ob das so mit dem Datenschutz hinhaut!? 😂
zumal ich bei antille völlig geblacklistet bin, weil es bei mir über einen Anwalt geht.
Ahoj drahá jenny. Mohu se zeptat, jakého právníka a kolik to stojí? Mám 2 žaloby proti antitelefonním kasinům, která selhávají při sebevyloučení, a myslím, že proti nim mám silné žaloby a chci je žalovat. Můžete mi doporučit dobrého právníka?
Hey dear jenny. May i ask you which lawyer and how much does it cost? I have 2 cases against antiellphone casinos failing self exclusion and I think i have a strong case against them and want to sue them. Can you recommend me a good lawyer?
Ano, Jenny, můj poslední pokus je nyní s týmem pro dodržování předpisů Abudantia bv a skupinou eMoore NV. Odpovídají
Yes Jenny, my last attempt is now with the Abudantia bv compliance team and the eMoore NV group. They respond
Já sim Jenny, a minha última tentativa é agora com a equipa de compliance da Abudantia b.v o grupo eMoore NV. Eles respondem
Žiji v Německu a je to německý právník. Ale myslím, že na tom nezáleží. Naúčtoval mi asi 25 % z požadované částky. Musel jsem k soudu. Pokud je verdikt kladný, operátor to samozřejmě bude muset zaplatit, ale zpočátku musíte nést náklady sami. Ale internet je plný právníků, kteří se specializují na právníky Curacao 🙂
I live in Germany and it's a German lawyer. But I don't think that matters. He charged me about 25% of the amount claimed. I had to go into court. If the verdict is positive, the operator will of course have to pay that, but initially you have to bear the costs yourself. But the internet is full of lawyers who specialize in Curacao lawyers 🙂
Ich lebe in Deutschland und es ist ein deutscher Anwalt. Ich denke aber das macht nichts. Er hat mir ca. 25% der Forderungssumme berechnet. Ich musste in vorlasse gehen. Das wird natürlich bei positivem Urteil der Betreiber zahlen müssen, aber erst mal trägt man die Kosten selbst. Das Internet ist aber voll mit Anwälten die sich auf Curacao Anwälte spezialisieren 🙂
Zkoušeli jste to? Antillephone je také pod ministerstvem financí a vše je propojeno s emailovými adresami. Dnes jsem znovu napsal s kopiemi všech možných institucí. 😈
Have you tried this? Antillephone is also under the Ministry of Finance and everything is linked to email addresses. I wrote again today with copies of all possible institutions. 😈
Hast fu es mal hiermit versucht. Antillephone unterliegt ja auch dem Finanzministerium da ist alles verlinkt mit email Adressen. Ich habe heute auch nochmal geschrieben mit allen möglichen Institutionen in Kopie. 😈
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.