FórumDiskuze stížnostíJak kontaktovat licenční úřad Antillephone NV (Curaçao).

Jak kontaktovat licenční úřad Antillephone NV (Curaçao). (strana 12)

před rokem od Daniel
|
98458 zobrazení 372 odpovědí |
|
1...11 12 13...20
před 4 měsíci

Milá Radko, případ jsem podával již dvakrát a byl zamítnut ze stejného důvodu! Co v takovém případě dělat a na koho se mohu obrátit?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Obě vaše stížnosti byly bohužel naším týmem zamítnuty, protože jste nebyli schopni spolupracovat, jak vidím zde:

https://casino.guru/favbet-casino-player-s-requesting-a-refund-of-his

https://casino.guru/tsars-casino-player-unable-to-withdraw-from-tsars

Není to proto, že bychom nebyli schopni pomoci. Vždy se snažíme udělat vše pro to, aby byl každý případ vyřešen.

Pokud máte něco, s čím vám můžeme pomoci, podejte novou stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci. Jen mějte na paměti, že to musí být rozumný případ.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci
Příspěvek od GamingLars Skryl Romi
Důvod: Nejsme si jisti, zda je to bezpečná a relevantní nabídka. Kvůli bezpečnosti ostatních uživatelů nejsou takové věci na tomto fóru povoleny
před 4 měsíci

Toto není správné fórum pro propagaci vaší firmy. Prosím, okamžitě to zastavte; jinak bude váš účet zablokován. Doufám, že na to nedojdeme.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Stížnost, o které jsem mluvil, je úplně jiná. (kasíno vavada)

a ne, to není pravda. Vy jste byli ti, kdo odmítli spolupracovat, ne já

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

cyberbingo.com mi dluží více než 10 000 $ Už je to více než šest měsíců. Snažil jsem se tento problém vyřešit bez úspěchu. Jejich odpovědí bylo většinou to, že měli problémy se svými procesory. potřebuji pomoc s výběrem mých peněz

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Věřím, že Jaro sem napsal příspěvek určený tobě 👈, takže není potřeba psát po celém fóru. Prosím, zůstaňte v tom vláknu.

Zkoušeli jste už podat stížnost?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Stížnost, o které jsem mluvil, je úplně jiná. (kasíno vavada)

a ne, to není pravda. Vy jste byli ti, kdo odmítli spolupracovat, ne já

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Stížnosti, které jste podal ohledně Vavady, byly bohužel zamítnuty, protože nebylo nic, s čím bychom vám mohli pomoci; bylo to mimo naši kompetenci.

Pokud jde o výše uvedené, Petronela ve vláknu souvisejícím s Tsars Casino vysvětlila: "S úctou nesouhlasím s názorem, že kasino je odpovědné za vaše rozhodnutí hrát prostřednictvím vašich výher. Kasino by mělo nabízet způsob výběru, ale jakékoli problémy by měly být trpělivě očekáváno a vyřešeno bez riskování výher Pokud by byly prostředky stále na vašem účtu, rádi bychom vám pomohli. Bohužel, protože jste se rozhodli své výhry sázet dolů místo trpělivého čekání, nemůžeme vám nyní pomoci. ."

A pokud jde o Favbet, Tomáš napsal: "Vaše požadavky nepovažujeme za dostatečný důvod k tomu, abyste od kasina požadovali vrácení peněz. Jak jsem již zmínil a jak bylo vysvětleno ve vaší předchozí stížnosti na SlotV Casino, nepovažovali jste výslovně uveďte důvod, proč chcete zavřít svůj účet kvůli problémům s hazardními hrami. Několikrát jste řekli, že jste „prohráli hodně", což není dostatečný důkaz, že ztrácíte kontrolu nad svým hazardem.

Je nám líto, že jsme nemohli nic jiného udělat.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Pokud jde o stížnost na vadu, nic takového jsi nezmínil!!! Právě jste řekli: nemůžeme se zabývat affiliate účtem" a to není affiliate účet!

Automaticky přeloženo:
7anoosh
před 4 měsíci

Můžete se buď pokusit stížnost znovu otevřít, pokud se domníváte, že byla zamítnuta neprávem, nebo podat novou. Náš tým se na to rád ještě podívá.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Ne, děkuji. Již jste ji dvakrát znovu otevřeli a zkopírujete a vložíte stejnou odpověď, což je zcela nepřijatelné, protože odpověď je zcela irelevantní!

Automaticky přeloženo:
7anoosh
před 4 měsíci

Je to samozřejmě zcela na vás. Vždy se však snažíme pomoci, pokud je to možné.

Automaticky přeloženo:
joaomarsh20
před 4 měsíci

Dobrý den, joaomarsh20, právě jsem obdržel e-mail od BetOnRed, který mě požádal o poskytnutí bankovních údajů pro vrácení peněz. Tip a argumenty pomohly. ☺️ Děkujeme

Automaticky přeloženo:
LaJenny7
před 4 měsíci

Jsem rád, že mohu pomoci! Hodně to pro mě znamená, teď, když končím s hazardem, zkouším pomáhat ostatním lidem ♥️

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý den, joaomarsh20, právě jsem obdržel e-mail od BetOnRed, který mě požádal o poskytnutí bankovních údajů pro vrácení peněz. Tip a argumenty pomohly. ☺️ Děkujeme

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Skvělá zpráva, jsem rád, že na fóru vidím pro změnu pozitivní věci a že si hráči pomáhají, tak to má být. Doufám, že se už v podobné situaci neocitnete a vše bude do budoucna pozitivnější. 😊

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Děkuji, Jaro. To je od vás hezké ☺️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Moc děkuji Jaro. Vždy se snažím pomáhat komunitě, jako bývalý závislý hráč cítím povinnost podniknout kroky proti kasinům, která nedodržují protokol, nenabízejí ochranu hráčů nebo jakýkoli typ KYC. Hovoříme o kasinech, z nichž některá mají jediný účel, vykořisťovat lidi, kteří jsou slabí a závislí na hazardu. Jen potřebuji najít způsob, jak si pomoci 😅 nikdo mi neodpovídá z Antillephone NV, ani z Roku nebo BetTiltu... těchto 4500 €, které mi musí vrátit, jsou pro mě velmi důležité... Došly mi peníze a potřebuji zaplatit konzultace a psychologickou léčbu, které se mi dostává kvůli mému relapsu v kasinu kvůli této společnosti.

Bez těchto peněz mi nezbyde úplně nic. BetOnRed podnikl správnou akci a přiznal, že se mýlil, vrátil 820 € kvůli problémům s hazardními hrami a účet byl již v minulosti sám smazán. Stejná situace je s Roku a BetTiltem ze skupiny Abudantia BV... Účet jsem kvůli problémům s hazardem uzavřel 19. ledna... nicméně mě nalákali na zprávy o vysokých bonusech a přístupu do VIP klubů a já se znovu přihlásil se svým sesterským kasinem ROKU, které má stejnou databázi.. a během 3 hodin jsem utratil 4500 € bez jakéhokoli ověření KYC nebo dokladů. Přihlásil jsem se se stejnými osobními údaji, stejným e-mailem a stejným telefonním číslem. Může mi někdo z CasinoGuru pomoci kontaktovat Antillephone NV a skupinu Abudantia BV?! Prosím, opravdu potřebuji pomoc.. Komunitě mohu nadále pomáhat jen tehdy, když mi pomůžete i vy🙏

Automaticky přeloženo:
joaomarsh20
před 4 měsíci

Přál bych si, abych vám mohl pomoci, ale také mě Antillephone ovlivňuje. Můj případ se táhne přes půl roku bez úspěchu a odezvy.

všichni se musíme sejít. 🥲

Možná to dokážeme jen společně.


Vyhrožoval jste jim někdy guvernérem?

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
LaJenny7
před 4 měsíci

Něco, čeho jsem si také všiml: zaregistruji se v kasinu, které není licencováno společností Antillephone, a poté dostávám nekonečnou reklamu od kasin Antillephone. Zajímalo by mě, jestli to funguje s ochranou dat!? 😂

zejména proto, že jsem na Antille zcela na černé listině, protože jednám s právníkem.

Automaticky přeloženo:
LaJenny7
před 4 měsíci

Ahoj drahá jenny. Mohu se zeptat, jakého právníka a kolik to stojí? Mám 2 žaloby proti antitelefonním kasinům, která selhávají při sebevyloučení, a myslím, že proti nim mám silné žaloby a chci je žalovat. Můžete mi doporučit dobrého právníka?

Automaticky přeloženo:
LaJenny7
před 4 měsíci

Ano, Jenny, můj poslední pokus je nyní s týmem pro dodržování předpisů Abudantia bv a skupinou eMoore NV. Odpovídají

Automaticky přeloženo:
7anoosh
před 4 měsíci

Žiji v Německu a je to německý právník. Ale myslím, že na tom nezáleží. Naúčtoval mi asi 25 % z požadované částky. Musel jsem k soudu. Pokud je verdikt kladný, operátor to samozřejmě bude muset zaplatit, ale zpočátku musíte nést náklady sami. Ale internet je plný právníků, kteří se specializují na právníky Curacao 🙂

Automaticky přeloženo:
joaomarsh20
před 4 měsíci

Zkoušeli jste to? Antillephone je také pod ministerstvem financí a vše je propojeno s emailovými adresami. Dnes jsem znovu napsal s kopiemi všech možných institucí. 😈

file

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
1...11 12 13...20
Jít na stránkuz 20 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky