před 2 měsíci
100% s tebou souhlasím. Tlak veřejnosti by zničil jejich pověst a mohl by skončit
I agree with you 100% . Public pressure would destroy their reputation and might be the end of them
0
100% s tebou souhlasím. Tlak veřejnosti by zničil jejich pověst a mohl by skončit
I agree with you 100% . Public pressure would destroy their reputation and might be the end of them
Milá Radko, podal jsem stížnost a byla zamítnuta s tím, že se týká přidružených společností kasina, což je zcela nesprávné. Nikdy jsem se nezmínil o ničem o přidružených společnostech. Můžete prosím zkontrolovat tento problém?
Dear Radka , i submitted a complaint and it was rejected mentioning that it relates to casino affiliates , which is totally incorrect . I never mentioned anything regarding affiliates. Can you check this problem please?
Je možné získat svůj vklad zpět bez KYC na právním základě? Kasina jsou povinna
Is it possible to get your deposit back without KYC on a legal basis? The casinos are obliged
Ist es so, dass man ohne KYC seine Einzahlung zurückbekommen kann aus rechtlicher Basis? Die Casinos sind ja verpflichtet
Nejsem schopen na to reagovat z právního hlediska, ale herní právníci by to měli vědět.
Nikdy jsem osobně nezkoumal souvislost mezi KYC a refundacemi. Spravedlivý aspekt je jediná věc, na které mi záleží. Proto bych řekl, že jste vážně znevýhodněni, pokud vás kasino nikdy nemělo v úmyslu z jakéhokoli důvodu ověřit. Nebudete mít moc příležitostí vybrat si své výhry.
Nežádal bych však o vrácení peněz nebo chargeback, pokud z kasina nemůžete bez problémů projít KYC a máte stejnou příležitost hrát jako všichni ostatní.
Jak již bylo řečeno, myslím si, že banka se nijak zvlášť nezajímá o podrobnosti, pokud jde o zpětné zúčtování. V důsledku toho kasina váhají s přijetím hráčů, kteří v kasinech naúčtovali zpět.
I am not able to respond to that from a legal standpoint, but gaming attorneys ought to know.
I have never personally looked into the connection between KYC and refunds. The fair aspect is the only thing that matters to me. Therefore, I would say you are severely disadvantaged if the casino has never intended to verify you for whatever reason. There will not be much of an opportunity for you to take your winnings out.
However, I would not request a refund or chargeback if you are unable to pass the KYC without any problems from the casino and you have an equal opportunity to play as everyone else.
That being said, I think the bank is not particularly interested in specifics when it comes to chargebacks. As a result, casinos are hesitant to accept players who have charged back across the casinos.
Milá Radko, podal jsem stížnost a byla zamítnuta s tím, že se týká přidružených společností kasina, což je zcela nesprávné. Nikdy jsem se nezmínil o ničem o přidružených společnostech. Můžete prosím zkontrolovat tento problém?
Dear Radka , i submitted a complaint and it was rejected mentioning that it relates to casino affiliates , which is totally incorrect . I never mentioned anything regarding affiliates. Can you check this problem please?
Vážený 7anooshi,
Je mi líto, že to pro vás nemohu udělat, protože nejsem součástí Centra řešení. Pokud se domníváte, že rozhodnutí o vašem případu nebylo správné, podejte prosím další žádost a uveďte, proč by mělo být znovu zváženo.
Děkuji.
Dear 7anoosh,
I'm sorry I can't do that for you because I'm not part of the Resolution Center. If you feel that the decision made about your case was incorrect, please make another request stating why it should be reconsidered.
Thank you.
Milá Radko, případ jsem podával již dvakrát a byl zamítnut ze stejného důvodu! Co v takovém případě dělat a na koho se mohu obrátit?
Dear Radka, i already submitted the case twice and was rejected for the same reason! What can do in such a case and who can I contact?
Dobrý den, jak s tím můžete pomoci, mohu-li se zeptat?
Hello, how can you help with this, if I may ask?
Hallo, wie kannst du hierbei unterstützen, wenn ich fragen darf?
cyberbingo.com mi dluží více než 10 000 $ Už je to více než šest měsíců. Snažil jsem se tento problém vyřešit bez úspěchu. Jejich odpovědí bylo většinou to, že měli problémy se svými procesory. potřebuji pomoc s výběrem mých peněz
cyberbingo.com owes me over $10,000 It has been over six months. I tried to solve this problem with no success. Their response was most time they were having problems with their processors. need help to collect my money
Obě vaše stížnosti byly bohužel naším týmem zamítnuty, protože jste nebyli schopni spolupracovat, jak vidím zde:
https://casino.guru/favbet-casino-player-s-requesting-a-refund-of-his
https://casino.guru/tsars-casino-player-unable-to-withdraw-from-tsars
Není to proto, že bychom nebyli schopni pomoci. Vždy se snažíme udělat vše pro to, aby byl každý případ vyřešen.
Pokud máte něco, s čím vám můžeme pomoci, podejte novou stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci. Jen mějte na paměti, že to musí být rozumný případ.
Unfortunately, both of your complaints were rejected by our team because you were not able to cooperate, as I can see here:
https://casino.guru/favbet-casino-player-s-requesting-a-refund-of-his
https://casino.guru/tsars-casino-player-unable-to-withdraw-from-tsars
It is not because we were not able to help. We always try to do everything possible to get each case solved.
If you have anything we can help you with, file a new complaint, and our team will try to help. Just bear in mind that it has to be a reasonable case.
Toto není správné fórum pro propagaci vaší firmy. Prosím, okamžitě to zastavte; jinak bude váš účet zablokován. Doufám, že na to nedojdeme.
This is not the right forum to advertise your business. Please stop it immediately; otherwise, your account will be banned. I hope we don't come to that.
Stížnost, o které jsem mluvil, je úplně jiná. (kasíno vavada)
a ne, to není pravda. Vy jste byli ti, kdo odmítli spolupracovat, ne já
The complaint i was talking about is completely a different one .(vavada casino)
and no, this is not true. You were the ones who refused to cooperate not me
cyberbingo.com mi dluží více než 10 000 $ Už je to více než šest měsíců. Snažil jsem se tento problém vyřešit bez úspěchu. Jejich odpovědí bylo většinou to, že měli problémy se svými procesory. potřebuji pomoc s výběrem mých peněz
cyberbingo.com owes me over $10,000 It has been over six months. I tried to solve this problem with no success. Their response was most time they were having problems with their processors. need help to collect my money
Věřím, že Jaro sem napsal příspěvek určený tobě 👈, takže není potřeba psát po celém fóru. Prosím, zůstaňte v tom vláknu.
Zkoušeli jste už podat stížnost?
I believe Jaro did write a post addressed to you here 👈, so there is no need to write all over the forum. Please stay in that thread.
Have you tried to file a complaint already?
Stížnost, o které jsem mluvil, je úplně jiná. (kasíno vavada)
a ne, to není pravda. Vy jste byli ti, kdo odmítli spolupracovat, ne já
The complaint i was talking about is completely a different one .(vavada casino)
and no, this is not true. You were the ones who refused to cooperate not me
Stížnosti, které jste podal ohledně Vavady, byly bohužel zamítnuty, protože nebylo nic, s čím bychom vám mohli pomoci; bylo to mimo naši kompetenci.
Pokud jde o výše uvedené, Petronela ve vláknu souvisejícím s Tsars Casino vysvětlila: "S úctou nesouhlasím s názorem, že kasino je odpovědné za vaše rozhodnutí hrát prostřednictvím vašich výher. Kasino by mělo nabízet způsob výběru, ale jakékoli problémy by měly být trpělivě očekáváno a vyřešeno bez riskování výher Pokud by byly prostředky stále na vašem účtu, rádi bychom vám pomohli. Bohužel, protože jste se rozhodli své výhry sázet dolů místo trpělivého čekání, nemůžeme vám nyní pomoci. ."
A pokud jde o Favbet, Tomáš napsal: "Vaše požadavky nepovažujeme za dostatečný důvod k tomu, abyste od kasina požadovali vrácení peněz. Jak jsem již zmínil a jak bylo vysvětleno ve vaší předchozí stížnosti na SlotV Casino, nepovažovali jste výslovně uveďte důvod, proč chcete zavřít svůj účet kvůli problémům s hazardními hrami. Několikrát jste řekli, že jste „prohráli hodně", což není dostatečný důkaz, že ztrácíte kontrolu nad svým hazardem.
Je nám líto, že jsme nemohli nic jiného udělat.
Unfortunately, the complaints you have filed regarding Vavada were rejected because there was nothing we were able to help you with; it was out of our competence.
Regarding those mentioned above, Petronela has explained in the thread related to Tsars Casino: "I respectfully disagree with the notion that the casino is accountable for your decision to play through your winnings. While the casino should offer a withdrawal method, any issues should be patiently awaited and resolved without risking the winnings. If the funds were still in your account, we would have been pleased to assist. Unfortunately, since you chose to gamble down your winnings instead of waiting patiently, there's nothing we can do to provide assistance now."
And in regards to Favbet, Tomas wrote: "We don't consider your requests to be reason enough to request a refund from the casino. As I mentioned previously, and as was explained in your previous complaint with SlotV Casino, you didn't explicitly say the reason why you want to close your account to be closed due to gambling problems. You said multiple times you 'lost a lot' which is not sufficient proof you are losing control of your gambling."
We are sorry there was nothing more we could do.
Pokud jde o stížnost na vadu, nic takového jsi nezmínil!!! Právě jste řekli: nemůžeme se zabývat affiliate účtem" a to není affiliate účet!
Regarding vavada complaint, you did bot mention anything like that!!! You just said: we cannot deal with affiliate account" and it is not an affiliate account!
Můžete se buď pokusit stížnost znovu otevřít, pokud se domníváte, že byla zamítnuta neprávem, nebo podat novou. Náš tým se na to rád ještě podívá.
You can either try to reopen the complaint if you feel that it was wrongly refused or file a new one. Our team will gladly have another look at it.
Ne, děkuji. Již jste ji dvakrát znovu otevřeli a zkopírujete a vložíte stejnou odpověď, což je zcela nepřijatelné, protože odpověď je zcela irelevantní!
No thank you. Already reopened it twice and you copy paste the same answer which is completely unacceptable since the answer is completely irrelevant!
Je to samozřejmě zcela na vás. Vždy se však snažíme pomoci, pokud je to možné.
It is totally up to you, of course. We always try to help if possible, though.
Dobrý den, joaomarsh20, právě jsem obdržel e-mail od BetOnRed, který mě požádal o poskytnutí bankovních údajů pro vrácení peněz. Tip a argumenty pomohly. ☺️ Děkujeme
Hello joaomarsh20, I just received an email from BetOnRed asking me to provide my bank details for a refund. The tip and the arguments helped. ☺️ Thank you
Hallo joaomarsh20, gerade eben kam eine Mail von BetOnRed mit der Bitte meine Bankverbindung für eine Erstattung mitzuteilen. Der Tipp und die Argumente haben geholfen. ☺️ Danke
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.