FórumDiskuze stížnostíJak kontaktovat licenční úřad Antillephone NV (Curaçao).

Jak kontaktovat licenční úřad Antillephone NV (Curaçao). (strana 11)

před rokem od Daniel
|
98677 zobrazení 372 odpovědí |
|
1...10 11 12...20
LaJenny7
před 4 měsíci

Pomůže to! Věř mi! BetOnRed jako aktivní profil TrustPilot a jeho mezinárodní.. Mám na mysli 1 účet do všech zemí. Odpoví. A nežádejte 50%, vrátí 100%

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

co tedy CasinoGuru skutečně dělá? 😅 Viděl jsem příspěvek, který ukazuje, že máte dobré vztahy s některými operátory a regulátory z Curaçau.. ale doteď mi nikdo nedokázal pomoci 😅 proč nemůžete mluvit s žádnou společností? Není to tak, že by dělali správnou věc nebo dělali legální věci 😂 pokud jde o eMoore NV, nejsou jen týmem pro dodržování předpisů... měli byste s nimi mít dobré vztahy.. protože řídí/pomáhají téměř každému kasinu v Curaçau. Jsou držiteli licencí, regulačními orgány, týmem pro stížnosti, vším, co moderní kasino z Curaçau musí mít... Dělají službu. Jsou vlastníky TrustMore a většina nových a některých oldschool kasin Curaçau dokonce získala stejnou adresu od TrustMore.. ano, pronajímají i offshore kanceláře.. takže si myslím, že CasinoGuru musí znát kluky z EM Group 😅 nyní jsou přítomny v Curaçau, na Maltě, na Kypru a v Nizozemsku.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Chápu, že to z vašeho pohledu vypadá tak jasně; existuje však i jiný úhel pohledu. V současné době tvoří tým pro stížnosti méně než 25 lidí; aktuálně je 949 otevřených stížností. Vzhledem k tomu, že máme obecně dobré vztahy s některými úřady, jsou tyto projednávány a udržovány prostřednictvím konferencí a setkání. Nemáme šanci jednat jménem hráče, nejen kvůli právní stránce problému, ale také proto, že nemáme dostatek lidí. I když je to poměrně náročné, stále se krátí čas, abychom všechny tyto služby poskytovali zdarma. Každý týden Petronela, vedoucí týmu pro stížnosti, požaduje, aby tým zvýšil své týdenní maximum, aby mohl pokračovat v přijímání nových případů.


Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

U sázky na červenou jsem nemusel projít vůbec žádným procesem KYC, mohl jsem vybrat jen tak, i když jsem byl na černé listině v sesterském kasinu kvůli stížnostem. 😂

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

U sázky na červenou jsem nemusel projít vůbec žádným procesem KYC, mohl jsem vybrat jen tak, i když jsem byl na černé listině v sesterském kasinu kvůli stížnostem. 😂

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

To je ten druh problémů KYC, o kterých jsem mluvil... jen zkuste štěstí na TrustPilot

Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Je možné získat svůj vklad zpět bez KYC na právním základě? Kasina jsou povinna

Automaticky přeloženo:
LaJenny7
před 4 měsíci

Myslím, že je třeba provést KYC pouze na účtech, které vkládají vysoké hodnoty. Ale musí sledovat pohyby hráčů, aby zjistili, zda nemají závislost na praní peněz.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

No, vložil jsem 6000 € a vybral 3 000 do týdne, vše bez KYC. Provádějí nyní proces? Doufejme

Myslím, že jste museli nahrát pouze své ID, ale žádné další dokumenty

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Vyhněte se jakémukoli kasinu s licencí „Antiellphone". Nikdy neplatí a nikdy neodpovídají na žádné e-maily. Měl jsem zde 2 velké případy, ale tým kasinových guru mi nebyl schopen pomoci.

jeden s tsars kasinem, kde pro mě nemohli najít žádnou možnost výběru po dobu více než měsíce, což vedlo k tomu, že jsem byl jmenován diss a přišel o peníze.

ten druhý byl v kasinu favbet, kde jsem jasně požádal o sebevyloučení, ale můj účet zůstal otevřený a ztratil jsem více než 5 000 $, které odmítli vrátit.

Kontaktoval jsem askgamblery, casinoguru, antilephone, ale nikdo mi nebyl schopen pomoci.

nějaké nápady kluci?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj všichni,

Zapomeňte na pomoc ze stránek Antillephone NV Mám dva případy kasina Tritium a Casinostars a nechtějí mi pomoci získat zpět mé výhry. Myslím, že vláda Curacaa by měla tohoto držitele licence navždy zavřít.


Automaticky přeloženo:
djdark4
před 4 měsíci

Můžeme udělat něco pro to, abychom navždy uzavřeli jejich licenci? Jako shromáždit všechny poškozené hráče a podat oficiální stížnost vládě Curacaa? Máš nějaké nápady?

Automaticky přeloženo:
7anoosh
před 4 měsíci

Byl bych tam v mžiku. Přemýšlel jsem o něčem takovém. A možná veřejná stížnost. Je třeba vyvinout tlak. Jediné, co je zajímá, je jejich pověst.

Automaticky přeloženo:
LaJenny7
před 4 měsíci

100% s tebou souhlasím. Tlak veřejnosti by zničil jejich pověst a mohl by skončit

Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Milá Radko, podal jsem stížnost a byla zamítnuta s tím, že se týká přidružených společností kasina, což je zcela nesprávné. Nikdy jsem se nezmínil o ničem o přidružených společnostech. Můžete prosím zkontrolovat tento problém?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Je možné získat svůj vklad zpět bez KYC na právním základě? Kasina jsou povinna

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Nejsem schopen na to reagovat z právního hlediska, ale herní právníci by to měli vědět.

Nikdy jsem osobně nezkoumal souvislost mezi KYC a refundacemi. Spravedlivý aspekt je jediná věc, na které mi záleží. Proto bych řekl, že jste vážně znevýhodněni, pokud vás kasino nikdy nemělo v úmyslu z jakéhokoli důvodu ověřit. Nebudete mít moc příležitostí vybrat si své výhry.

Nežádal bych však o vrácení peněz nebo chargeback, pokud z kasina nemůžete bez problémů projít KYC a máte stejnou příležitost hrát jako všichni ostatní.

Jak již bylo řečeno, myslím si, že banka se nijak zvlášť nezajímá o podrobnosti, pokud jde o zpětné zúčtování. V důsledku toho kasina váhají s přijetím hráčů, kteří v kasinech naúčtovali zpět.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Milá Radko, podal jsem stížnost a byla zamítnuta s tím, že se týká přidružených společností kasina, což je zcela nesprávné. Nikdy jsem se nezmínil o ničem o přidružených společnostech. Můžete prosím zkontrolovat tento problém?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Vážený 7anooshi,

Je mi líto, že to pro vás nemohu udělat, protože nejsem součástí Centra řešení. Pokud se domníváte, že rozhodnutí o vašem případu nebylo správné, podejte prosím další žádost a uveďte, proč by mělo být znovu zváženo.

Děkuji.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Milá Radko, případ jsem podával již dvakrát a byl zamítnut ze stejného důvodu! Co v takovém případě dělat a na koho se mohu obrátit?

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od GamingLars Skryl Romi
Důvod: Nejsme si jisti, zda je to bezpečná a relevantní nabídka. Kvůli bezpečnosti ostatních uživatelů nejsou takové věci na tomto fóru povoleny
GamingLars
před 4 měsíci

Dobrý den, jak s tím můžete pomoci, mohu-li se zeptat?

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od GamingLars Skryl Romi
Důvod: Nejsme si jisti, zda je to bezpečná a relevantní nabídka. Kvůli bezpečnosti ostatních hráčů nejsou takové věci na tomto fóru povoleny
před 4 měsíci

cyberbingo.com mi dluží více než 10 000 $ Už je to více než šest měsíců. Snažil jsem se tento problém vyřešit bez úspěchu. Jejich odpovědí bylo většinou to, že měli problémy se svými procesory. potřebuji pomoc s výběrem mých peněz

Automaticky přeloženo:
1...10 11 12...20
Jít na stránkuz 20 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky