FórumDiskuze stížnostíJak kontaktovat licenční úřad Antillephone NV (Curaçao).

Jak kontaktovat licenční úřad Antillephone NV (Curaçao). (strana 13)

před rokem od Daniel
|
98161 zobrazení 372 odpovědí |
|
1...12 13 14...20
LaJenny7
před 4 měsíci

oh, dobře, rozumím ti. Děkuji mnohokrát a přeji hodně štěstí

Automaticky přeloženo:
LaJenny7
před 4 měsíci

Bude ministerstvo financí řešit můj problém? Odpověděli zpět? Nebo je to jen způsob, jak vyvinout tlak na kasino, aby zaplatilo.

Automaticky přeloženo:
7anoosh
před 4 měsíci

Zrovna dnes jsem to napsal. Uvidíme, jestli se něco stane. Jde o Antillephone, aby konečně něco udělali a zareagovali.

Automaticky přeloženo:
LaJenny7
před 4 měsíci

Snad to budou dobré zprávy. Můžete mě prosím aktualizovat?

Automaticky přeloženo:
7anoosh
před 4 měsíci

Jistě, budu zde všechny průběžně informovat. ☺️

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý den, napsal jsem Antillephone a několikrát Board of gaming v Curaçao a ministerstvu a nikdy jsme o nich neslyšeli! Nepřestanu a jsem ochoten je v případě potřeby žalovat z Evropy, tato země chrání podvody

Automaticky přeloženo:
Hello92
před 4 měsíci

Ano, je to opravdu neuvěřitelné. Musí existovat nějaký způsob, jak reagovat. Něco je musí dostat na kolena.

Automaticky přeloženo:
LaJenny7
před 4 měsíci

Musíme vynaložit veškeré úsilí, abychom vyhráli

Automaticky přeloženo:
Hello92
před 4 měsíci

O co se zajímáš? Které kasino?

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Skvělé kasino

Automaticky přeloženo:
LaJenny7
před 4 měsíci

Ještě jsem to tak nezkoušel 😅, ale objevil jsem efektivnější způsob, jak přimět Antillephone NV reagovat. Stěžujte si u společnosti na jejich dodržování. eMoore NV.. Skupina EM. Všem jsem poslal e-mail a zkusme si navzájem pomoci! complaints@the-emgroup.com

complaints@emoore.com

compliance@certria.com

certria@gaminglicences.com

pište sem všichni společně!

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Super

Automaticky přeloženo:
joaomarsh20
před 4 měsíci

Minulý rok jsem kontaktoval em-Group. Řekli mi, že bizzo Casino od tech solutions nv nespadá do jejich oblasti odpovědnosti.

Ale co už, přidám se. 😂 jen musíte být trpěliví

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od yvlen Skryl Romi
Důvod: porušování komunitních zásad
před 4 měsíci

Moc děkuji Jaro. Vždy se snažím pomáhat komunitě, jako bývalý závislý hráč cítím povinnost podniknout kroky proti kasinům, která nedodržují protokol, nenabízejí ochranu hráčů nebo jakýkoli typ KYC. Hovoříme o kasinech, z nichž některá mají jediný účel, vykořisťovat lidi, kteří jsou slabí a závislí na hazardu. Jen potřebuji najít způsob, jak si pomoci 😅 nikdo mi neodpovídá z Antillephone NV, ani z Roku nebo BetTiltu... těchto 4500 €, které mi musí vrátit, jsou pro mě velmi důležité... Došly mi peníze a potřebuji zaplatit konzultace a psychologickou léčbu, které se mi dostává kvůli mému relapsu v kasinu kvůli této společnosti.

Bez těchto peněz mi nezbyde úplně nic. BetOnRed podnikl správnou akci a přiznal, že se mýlil, vrátil 820 € kvůli problémům s hazardními hrami a účet byl již v minulosti sám smazán. Stejná situace je s Roku a BetTiltem ze skupiny Abudantia BV... Účet jsem kvůli problémům s hazardem uzavřel 19. ledna... nicméně mě nalákali na zprávy o vysokých bonusech a přístupu do VIP klubů a já se znovu přihlásil se svým sesterským kasinem ROKU, které má stejnou databázi.. a během 3 hodin jsem utratil 4500 € bez jakéhokoli ověření KYC nebo dokladů. Přihlásil jsem se se stejnými osobními údaji, stejným e-mailem a stejným telefonním číslem. Může mi někdo z CasinoGuru pomoci kontaktovat Antillephone NV a skupinu Abudantia BV?! Prosím, opravdu potřebuji pomoc.. Komunitě mohu nadále pomáhat jen tehdy, když mi pomůžete i vy🙏

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý den, vidím, že jste již zahájili stížnost na obě kasina. Nejlepší je podle mě počkat, jak se obě stížnosti vyvinou a pak, pokud nikam nejdou, kontaktovat úřady.

Řekl bych, že přesně takhle by se kasina neměla chovat a posílat e-maily závislým hráčům a podobně, pokud jsou to dokonce sesterské stránky. To mi přijde neprofesionální.

Tak doufám, že se něco podaří vyřešit a snad vše klapne.

Určitě mi dejte vědět, pokud máte aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý den, napsal jsem Antillephone a několikrát Board of gaming v Curaçao a ministerstvu a nikdy jsme o nich neslyšeli! Nepřestanu a jsem ochoten je v případě potřeby žalovat z Evropy, tato země chrání podvody

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý den, s jakým kasinem jste měli problém, když jste psali úřadu? Myslím, že Antillephone neodpovídá tak často, pokud vůbec, a proto je někdy těžké s nimi něco vyřešit, když hráči píší e-maily. Ale některým se to podařilo a naděje je vždy.

Neváhejte popsat, co se vám stalo, abychom měli trochu přehled. Pokud máte chuť.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Ano Jaro, problém je v tom, že kasino ani regulační subjekt nereagují. Kasino pouze říká, že případ byl předán regulačnímu subjektu Antillephone NV, ale nemám žádný způsob, jak potvrdit, že je to pravda. Zdá se, že mě klamou, protože podpora nemůže prokázat, že se o něco skutečně starají.

Automaticky přeloženo:
joaomarsh20
před 4 měsíci

Pokud je to předáno licenčnímu úřadu, podpora o něm nesmí vědět žádné další informace. Úřad vám a kasinu také dá vědět, kdy bude výsledek. Ale vím, že Antillephone nepatří k těm rychlejším, takže můžete počkat na odpověď, pokud nějakou dostanete.

Takže budeme muset být trpěliví a pokud se něco pohne, můžete se o informace podělit.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Problém je v tom, že nevím, jestli se regulační subjekt skutečně kauzou Jaro zabývá 😕

Nemám žádný email od Antillephone, jen Roku Bet a BetTilt říkají, že případ je v jejich rukou... ale upřímně ani nevím, jestli je to pravda 🙁 jak jsou tato kasina Abudantia BV stále otevřená, když se tak zavazují mnoho zločinů na mezinárodním území? Inzerují a podporují nelegální a neregulované hazardní hry, neexistuje KYC, neexistuje ochrana hráčů... člověk se cítí beznadějně! Nejprve jsem se snažil otevřít stížnosti na AskGamblers, ale vždy byly zamítnuty bez jakéhokoli vysvětlení! Opravdu to vypadá, že moje jediné řešení je CasinoGuru. Protože jiné weby jednoznačně upřednostňují kasino a Antillephone... je v tom hodně peněz.

Automaticky přeloženo:
joaomarsh20
před 4 měsíci

Jen nechápu, proč Antillephone nereaguje. Opravdu doufám, že vám odpoví a vrátí vám peníze, nebo spíše kasino, ale nechápu, jak mohou prostě nereagovat. Pokud dokonce kontaktujete vyšší orgány, musí si všimnout, že něco není v pořádku. Nikdy se nedočkám odpovědi. Čekám šest měsíců.

Automaticky přeloženo:
1...12 13 14...20
Jít na stránkuz 20 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky