před 3 měsíci
oh, dobře, rozumím ti. Děkuji mnohokrát a přeji hodně štěstí
ohh okay got you. Thank you very much and best of luck
0
oh, dobře, rozumím ti. Děkuji mnohokrát a přeji hodně štěstí
ohh okay got you. Thank you very much and best of luck
Bude ministerstvo financí řešit můj problém? Odpověděli zpět? Nebo je to jen způsob, jak vyvinout tlak na kasino, aby zaplatilo.
Will the ministry of finance address my problem ? Did they reply back? Or it is just a way to put pressure on the casino to pay.
Zrovna dnes jsem to napsal. Uvidíme, jestli se něco stane. Jde o Antillephone, aby konečně něco udělali a zareagovali.
I just wrote it today. Let's see if anything happens. It's about Antillephone, so that they finally do something and react.
Ich habe es heute erst geschrieben. Mal sehen, ob was passiert. Es geht ja um Antillephone, damit die endlich etwas tun und reagieren.
Snad to budou dobré zprávy. Můžete mě prosím aktualizovat?
Hopefully will be good news . Can you keep me updated please?
Dobrý den, napsal jsem Antillephone a několikrát Board of gaming v Curaçao a ministerstvu a nikdy jsme o nich neslyšeli! Nepřestanu a jsem ochoten je v případě potřeby žalovat z Evropy, tato země chrání podvody
Hello, I wrote to Antillephone, and several times to the Board of gaming in Curaçao, and the ministery and I've never heard of them ! I won't stop and Im willing to sue them from europe if needed, this country protect the fraud
Ano, je to opravdu neuvěřitelné. Musí existovat nějaký způsob, jak reagovat. Něco je musí dostat na kolena.
Yes, it's really unbelievable. There has to be some way for them to react. Something has to bring them to their knees.
Ja, es ist wirklich unglaublich. Es muss eine Möglichkeit geben, dass sie reagieren. Irgendwas muss die in die Knie zwingen können.
O co se zajímáš? Které kasino?
What are you interested in? Which casino?
Um was geht es bei dir? Welches Casino?
Ještě jsem to tak nezkoušel 😅, ale objevil jsem efektivnější způsob, jak přimět Antillephone NV reagovat. Stěžujte si u společnosti na jejich dodržování. eMoore NV.. Skupina EM. Všem jsem poslal e-mail a zkusme si navzájem pomoci! complaints@the-emgroup.com
complaints@emoore.com
compliance@certria.com
certria@gaminglicences.com
pište sem všichni společně!
I haven't tried it that way yet 😅 but I discovered a more effective way to make the Antillephone NV respond. Complain to the company about their compliance. eMoore NV.. EM Group. I sent everyone an email and let's try to help each other! complaints@the-emgroup.com
complaints@emoore.com
compliance@certria.com
certria@gaminglicences.com
everyone write here together!
Ainda só não tentei dessa forma 😅 mas descobri uma forma mais eficaz de fazer a Antillephone N.V responder. Queixarem-se á empresa de trata do compliance deles. A eMoore N.V .. EM Group. Enviei todos email e vamos tentar ajudar-nos uns aos outros! complaints@the-emgroup.com
complaints@emoore.com
compliance@certria.com
certria@gaminglicences.com
escrevam todos juntos para aqui!
Minulý rok jsem kontaktoval em-Group. Řekli mi, že bizzo Casino od tech solutions nv nespadá do jejich oblasti odpovědnosti.
Ale co už, přidám se. 😂 jen musíte být trpěliví
I contacted the em-Group last year. They told me that the bizzo Casino from tech solutions nv is not within their area of responsibility.
But whatever, I'll join in. 😂 you just have to be patient
Die em-Group habe ich letztes Jahr schon mal kontaktiert. Die haben mir mitgeteilt dass das bizzo Casino von tech solutions nv nicht in deren Aufgabengebiet liegt.
Aber egal, ich mache mit. 😂 man muss nur nerven
Moc děkuji Jaro. Vždy se snažím pomáhat komunitě, jako bývalý závislý hráč cítím povinnost podniknout kroky proti kasinům, která nedodržují protokol, nenabízejí ochranu hráčů nebo jakýkoli typ KYC. Hovoříme o kasinech, z nichž některá mají jediný účel, vykořisťovat lidi, kteří jsou slabí a závislí na hazardu. Jen potřebuji najít způsob, jak si pomoci 😅 nikdo mi neodpovídá z Antillephone NV, ani z Roku nebo BetTiltu... těchto 4500 €, které mi musí vrátit, jsou pro mě velmi důležité... Došly mi peníze a potřebuji zaplatit konzultace a psychologickou léčbu, které se mi dostává kvůli mému relapsu v kasinu kvůli této společnosti.
Bez těchto peněz mi nezbyde úplně nic. BetOnRed podnikl správnou akci a přiznal, že se mýlil, vrátil 820 € kvůli problémům s hazardními hrami a účet byl již v minulosti sám smazán. Stejná situace je s Roku a BetTiltem ze skupiny Abudantia BV... Účet jsem kvůli problémům s hazardem uzavřel 19. ledna... nicméně mě nalákali na zprávy o vysokých bonusech a přístupu do VIP klubů a já se znovu přihlásil se svým sesterským kasinem ROKU, které má stejnou databázi.. a během 3 hodin jsem utratil 4500 € bez jakéhokoli ověření KYC nebo dokladů. Přihlásil jsem se se stejnými osobními údaji, stejným e-mailem a stejným telefonním číslem. Může mi někdo z CasinoGuru pomoci kontaktovat Antillephone NV a skupinu Abudantia BV?! Prosím, opravdu potřebuji pomoc.. Komunitě mohu nadále pomáhat jen tehdy, když mi pomůžete i vy🙏
Thank you very much Jaro. I am always trying to help the community, as a former addicted player I feel obliged to take action against Casinos that do not follow the protocol, nor offer player protection or any type of KYC. We are talking about Casinos, some of which have the sole purpose of exploiting people who are weak and addicted to gambling. I just need to find a way to help myself 😅 no one answers me from Antillephone NV, nor from Roku or BetTilt… these €4500 that they have to give me back are very important to me… I'm out of money and I need to pay the consultations and the psychological treatment that I am receiving because of my relapse in the casino because of this company.
Without this money I am completely left with nothing. BetOnRed took the correct action and admitted they were wrong, they returned €820 due to gambling problems and the account had already been self-deleted in the past. It's the same situation with Roku and BetTilt from the Abudantia BV group... I closed my account due to gambling problems on the 19th of January... however, they enticed me with messages about high bonuses and access to VIP clubs, and I signed up again with its sister casino ROKU, which has the same database.. and in the space of 3 hours I spent €4500 without any KYC or document verification. I signed up with the same personal details, the same email and the same telephone number. Can anyone from CasinoGuru help me contact Antillephone NV, and the Abudantia BV group?! Please, I really need help.. I can only continue to help the community if you help me too 🙏
Muito obrigado Jaro. Estou sempre a tentar ajudar a comunidade, como ex jogador viciado sinto-me na obrigação de agir contra Casinos que não seguem o protocolo, nem oferecem proteção ao jogador ou qualquer tipo de KYC. Estamos a falar de Casinos que alguns deles o único intuito é explorar pessoas debilitadas e viciadas no jogo. Só falta mesmo arranjar uma forma de me ajudar a mim próprio 😅 ninguém me responde da Antillephone N.V, nem da Roku ou BetTilt… estes 4500€ que eles ficaram de me me devolver são muito importantes para mim… estou sem dinheiro e preciso de pagar as consultas e o tratamento psicológico que estou a ter por causa da minha recaída no casino por causa desta empresa.
Sem este dinheiro estou completamente sem nada. A BetOnRed tomou a atitude correta e reconheceu ter errado, devolveram 820€ por problemas de jogo e conta já auto excluída no passado. Com a Roku e a BetTilt do grupo Abudantia B.V. é a mesma situação… fechei conta por problemas de jogo dia 19 de Janeiro.. no entanto aliciaram-me com mensagens de bónus altos e acessos a clubes VIP, e voltei a inscrever-me no seu casino irmão ROKU, que possui a mesma base de dados.. e no espaço de 3 horas gastei 4500€ sem qualquer de KYC ou verificação de documentos. Inscrevi-me com os mesmo dados pessoais, com o mesmo email e com o mesmo número telefónico. Alguém do CasinoGuru pode ajudar-me a contactar a Antillephone NV, e o grupo Abudantia B.V.?! Por favor, preciso mesmo de ajuda.. só consigo continuar a ajudar a comunidade se me ajudarem também 🙏
Dobrý den, vidím, že jste již zahájili stížnost na obě kasina. Nejlepší je podle mě počkat, jak se obě stížnosti vyvinou a pak, pokud nikam nejdou, kontaktovat úřady.
Řekl bych, že přesně takhle by se kasina neměla chovat a posílat e-maily závislým hráčům a podobně, pokud jsou to dokonce sesterské stránky. To mi přijde neprofesionální.
Tak doufám, že se něco podaří vyřešit a snad vše klapne.
Určitě mi dejte vědět, pokud máte aktualizaci.
Hi, I see you've already opened a complaint against both casinos. The best thing to do, in my opinion, is to wait and see how both complaints develop and then, if they don't go anywhere, contact the authorities.
I would say that this is exactly how casinos should not behave and send addcited players emails and such if they are even sister sites. That seems unprofessional to me.
So I hope something can be sorted out and hopefully everything will work out.
Be sure to let me know if you have an update.
Dobrý den, napsal jsem Antillephone a několikrát Board of gaming v Curaçao a ministerstvu a nikdy jsme o nich neslyšeli! Nepřestanu a jsem ochoten je v případě potřeby žalovat z Evropy, tato země chrání podvody
Hello, I wrote to Antillephone, and several times to the Board of gaming in Curaçao, and the ministery and I've never heard of them ! I won't stop and Im willing to sue them from europe if needed, this country protect the fraud
Dobrý den, s jakým kasinem jste měli problém, když jste psali úřadu? Myslím, že Antillephone neodpovídá tak často, pokud vůbec, a proto je někdy těžké s nimi něco vyřešit, když hráči píší e-maily. Ale některým se to podařilo a naděje je vždy.
Neváhejte popsat, co se vám stalo, abychom měli trochu přehled. Pokud máte chuť.
Hello, what casino did you have a problem with when you wrote to the authority ? I think Antillephone doesn't reply that often if at all and that's why it's sometimes hard to resolve anything with them when players write emails. But some have managed to do it and there is always hope.
Feel free to describe what happened to you so we have some insight. If you feel like it.
Ano Jaro, problém je v tom, že kasino ani regulační subjekt nereagují. Kasino pouze říká, že případ byl předán regulačnímu subjektu Antillephone NV, ale nemám žádný způsob, jak potvrdit, že je to pravda. Zdá se, že mě klamou, protože podpora nemůže prokázat, že se o něco skutečně starají.
Yes Jaro, the problem is that neither the casino nor the regulatory entity responds. The casino only says that the case has been handed over to the regulatory entity Antillephone NV but I have no way of confirming that this is true. It seems like they are misleading me, as the support cannot prove that they are actually taking care of something.
ja sim Jaro, o problema é que nem o casino nem a entidade reguladora respondem. O casino apenas diz que o caso está entregue á entidade reguladora a Antillephone N.V mas nem tenho forma de confirmar que isso é verdade. Parece que me estão a enrolar, pois o suporte não consegue provar que de facto estão a tratar de algo.
Pokud je to předáno licenčnímu úřadu, podpora o něm nesmí vědět žádné další informace. Úřad vám a kasinu také dá vědět, kdy bude výsledek. Ale vím, že Antillephone nepatří k těm rychlejším, takže můžete počkat na odpověď, pokud nějakou dostanete.
Takže budeme muset být trpěliví a pokud se něco pohne, můžete se o informace podělit.
Well, if it is forwarded to the licensing authority then support must not know any more information about it. Also, the authority will let you and the casino know when the result is in. But I know that Antillephone is not one of the faster ones so you might wait for an answer if you get one.
So we will have to be patient and if something moves, you can share the information.
Problém je v tom, že nevím, jestli se regulační subjekt skutečně kauzou Jaro zabývá 😕
Nemám žádný email od Antillephone, jen Roku Bet a BetTilt říkají, že případ je v jejich rukou... ale upřímně ani nevím, jestli je to pravda 🙁 jak jsou tato kasina Abudantia BV stále otevřená, když se tak zavazují mnoho zločinů na mezinárodním území? Inzerují a podporují nelegální a neregulované hazardní hry, neexistuje KYC, neexistuje ochrana hráčů... člověk se cítí beznadějně! Nejprve jsem se snažil otevřít stížnosti na AskGamblers, ale vždy byly zamítnuty bez jakéhokoli vysvětlení! Opravdu to vypadá, že moje jediné řešení je CasinoGuru. Protože jiné weby jednoznačně upřednostňují kasino a Antillephone... je v tom hodně peněz.
The problem is that I don't know if the regulatory entity is really dealing with the Jaro case 😕
I don't have any email from Antillephone, only Roku Bet and BetTilt say that the case is in their hands... but honestly I don't even know if that's true 🙁 how are these Abudantia BV Casinos still open if they commit so many crimes on international territory? They advertise and encourage illegal and unregulated gambling, there is no KYC, there is no player protection... a person feels hopeless! I first tried to open complaints on AskGamblers but they were always rejected without any explanation! It really seems like my only solution is CasinoGuru. Because other sites are clearly favoring the casino and Antillephone... there is a lot of money in the mix.
O problema é que eu não sei se a entidade reguladora está mesmo com o caso Jaro 😕
não tenho qualquer email da Antillephone apenas a Roku Bet e a BetTilt dizem que o caso está nas mãos deles… mas sinceramente nem sei se isso é verdade 🙁 como é que estes Casinos da empresa Abudantia B.V continuam abertos se cometem tantos crimes em território internacional? Fazem publicidade e incentivo ao jogo ilegal e não regulado, não tem KYC, não tem proteção ao jogador.. uma pessoa sente-se sem esperança! Tentei primeiro abrir queixas no AskGamblers mas foram sempre rejeitadas sem nenhuma explicação! Parece mesmo que a minha única solução é o CasinoGuru. Porque outros sites estão claramente a favorecer o casino e a Antillephone.. existe muito dinheiro á mistura.
Jen nechápu, proč Antillephone nereaguje. Opravdu doufám, že vám odpoví a vrátí vám peníze, nebo spíše kasino, ale nechápu, jak mohou prostě nereagovat. Pokud dokonce kontaktujete vyšší orgány, musí si všimnout, že něco není v pořádku. Nikdy se nedočkám odpovědi. Čekám šest měsíců.
I just don't understand why Antillephone doesn't respond. I really hope that they will answer you and give you your money back, or rather the casino, but I can't understand how they can just not respond. If you even contact higher authorities, they must notice that something isn't right. I will never get an answer. I've been waiting for six months.
Ich verstehe einfach nicht, warum Antillephone nicht reagiert. Ich wünsche es dir wirklich, dass sie dir antworten und dir dein Geld zurückzahlen beziehungsweise das Casino aber ich kann nicht verstehen, wie man auf einfach nichts reagieren kann. Wenn man sich sogar schon an übergeordnete Stellen wendet, muss ihn doch mal auffallen, dass etwas nicht richtig. Ich werde auch nie eine Antwort erhalten. Ich warte schon seit sechs Monaten.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.