FórumDiskuze stížnostíJak kontaktovat licenční úřad Antillephone NV (Curaçao).

Jak kontaktovat licenční úřad Antillephone NV (Curaçao). (strana 14)

před rokem od Daniel
|
71655 zobrazení 324 odpovědí |
|
1...13 14 15...17
Přidat příspěvek
LaJenny7
před 2 měsíci

Ještě jsem to tak nezkoušel 😅, ale objevil jsem efektivnější způsob, jak přimět Antillephone NV reagovat. Stěžujte si u společnosti na jejich dodržování. eMoore NV.. Skupina EM. Všem jsem poslal e-mail a zkusme si navzájem pomoci! complaints@the-emgroup.com

complaints@emoore.com

compliance@certria.com

certria@gaminglicences.com

pište sem všichni společně!

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Super

Automaticky přeloženo:
joaomarsh20
před 2 měsíci

Minulý rok jsem kontaktoval em-Group. Řekli mi, že bizzo Casino od tech solutions nv nespadá do jejich oblasti odpovědnosti.

Ale co už, přidám se. 😂 jen musíte být trpěliví

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od yvlen Skryl Romi
Důvod: porušování komunitních zásad
před 2 měsíci

Moc děkuji Jaro. Vždy se snažím pomáhat komunitě, jako bývalý závislý hráč cítím povinnost podniknout kroky proti kasinům, která nedodržují protokol, nenabízejí ochranu hráčů nebo jakýkoli typ KYC. Hovoříme o kasinech, z nichž některá mají jediný účel, vykořisťovat lidi, kteří jsou slabí a závislí na hazardu. Jen potřebuji najít způsob, jak si pomoci 😅 nikdo mi neodpovídá z Antillephone NV, ani z Roku nebo BetTiltu... těchto 4500 €, které mi musí vrátit, jsou pro mě velmi důležité... Došly mi peníze a potřebuji zaplatit konzultace a psychologickou léčbu, které se mi dostává kvůli mému relapsu v kasinu kvůli této společnosti.

Bez těchto peněz mi nezbyde úplně nic. BetOnRed podnikl správnou akci a přiznal, že se mýlil, vrátil 820 € kvůli problémům s hazardními hrami a účet byl již v minulosti sám smazán. Stejná situace je s Roku a BetTiltem ze skupiny Abudantia BV... Účet jsem kvůli problémům s hazardem uzavřel 19. ledna... nicméně mě nalákali na zprávy o vysokých bonusech a přístupu do VIP klubů a já se znovu přihlásil se svým sesterským kasinem ROKU, které má stejnou databázi.. a během 3 hodin jsem utratil 4500 € bez jakéhokoli ověření KYC nebo dokladů. Přihlásil jsem se se stejnými osobními údaji, stejným e-mailem a stejným telefonním číslem. Může mi někdo z CasinoGuru pomoci kontaktovat Antillephone NV a skupinu Abudantia BV?! Prosím, opravdu potřebuji pomoc.. Komunitě mohu nadále pomáhat jen tehdy, když mi pomůžete i vy🙏

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý den, vidím, že jste již zahájili stížnost na obě kasina. Nejlepší je podle mě počkat, jak se obě stížnosti vyvinou a pak, pokud nikam nejdou, kontaktovat úřady.

Řekl bych, že přesně takhle by se kasina neměla chovat a posílat e-maily závislým hráčům a podobně, pokud jsou to dokonce sesterské stránky. To mi přijde neprofesionální.

Tak doufám, že se něco podaří vyřešit a snad vše klapne.

Určitě mi dejte vědět, pokud máte aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý den, napsal jsem Antillephone a několikrát Board of gaming v Curaçao a ministerstvu a nikdy jsme o nich neslyšeli! Nepřestanu a jsem ochoten je v případě potřeby žalovat z Evropy, tato země chrání podvody

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý den, s jakým kasinem jste měli problém, když jste psali úřadu? Myslím, že Antillephone neodpovídá tak často, pokud vůbec, a proto je někdy těžké s nimi něco vyřešit, když hráči píší e-maily. Ale některým se to podařilo a naděje je vždy.

Neváhejte popsat, co se vám stalo, abychom měli trochu přehled. Pokud máte chuť.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Ano Jaro, problém je v tom, že kasino ani regulační subjekt nereagují. Kasino pouze říká, že případ byl předán regulačnímu subjektu Antillephone NV, ale nemám žádný způsob, jak potvrdit, že je to pravda. Zdá se, že mě klamou, protože podpora nemůže prokázat, že se o něco skutečně starají.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od krzysztofdobuchowski byl odstraněn správcem Jaro
Důvod: Spam
joaomarsh20
před 2 měsíci

Pokud je to předáno licenčnímu úřadu, podpora o něm nesmí vědět žádné další informace. Úřad vám a kasinu také dá vědět, kdy bude výsledek. Ale vím, že Antillephone nepatří k těm rychlejším, takže můžete počkat na odpověď, pokud nějakou dostanete.

Takže budeme muset být trpěliví a pokud se něco pohne, můžete se o informace podělit.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Problém je v tom, že nevím, jestli se regulační subjekt skutečně kauzou Jaro zabývá 😕

Nemám žádný email od Antillephone, jen Roku Bet a BetTilt říkají, že případ je v jejich rukou... ale upřímně ani nevím, jestli je to pravda 🙁 jak jsou tato kasina Abudantia BV stále otevřená, když se tak zavazují mnoho zločinů na mezinárodním území? Inzerují a podporují nelegální a neregulované hazardní hry, neexistuje KYC, neexistuje ochrana hráčů... člověk se cítí beznadějně! Nejprve jsem se snažil otevřít stížnosti na AskGamblers, ale vždy byly zamítnuty bez jakéhokoli vysvětlení! Opravdu to vypadá, že moje jediné řešení je CasinoGuru. Protože jiné weby jednoznačně upřednostňují kasino a Antillephone... je v tom hodně peněz.

Automaticky přeloženo:
joaomarsh20
před 2 měsíci

Jen nechápu, proč Antillephone nereaguje. Opravdu doufám, že vám odpoví a vrátí vám peníze, nebo spíše kasino, ale nechápu, jak mohou prostě nereagovat. Pokud dokonce kontaktujete vyšší orgány, musí si všimnout, že něco není v pořádku. Nikdy se nedočkám odpovědi. Čekám šest měsíců.

Automaticky přeloženo:
LaJenny7
před 2 měsíci

Protože hluboko uvnitř jsou zločineckou organizací, nejhorší sublicence v Curaçao, všechny ostatní regulační subjekty, jako je CEG, reagují... Antillephone je již vytvořen pro podvodná kasina... když vidí, že kasino, ve kterém budou hrát má licenci od Antillephone uteč! Nikdy nedostanou zaplaceno, i když vyhrají, vždy prohrají. Všichni bychom měli najít způsob, jak se k nim dostat, nebo alespoň vědět, že se o nich diskutuje na všech fórech online kasin… v podstatě mafie kasina Curacao

Automaticky přeloženo:
joaomarsh20
před 2 měsíci

Ve většině případů máte jistě pravdu. Mohu mluvit jen za sebe a své zkušenosti. Byl jsem také v mnoha kasinech, kde nebyly vůbec žádné problémy, i když v některých jiných by to určitě problém způsobilo. Existují také kasina od Dama NV, která zavírají účty, aniž by kladli příliš mnoho otázek, která berou ochranu hráčů vážně a ne vždy vás lákají bonusy, abyste svůj účet nezrušili. Velmi dobré zkušenosti jsem měl například i s právě Casinem. Zaregistroval jsem se tam, vložil 300 a vyhrál asi 10 000 během několika dní a také jsem hrál s bonusem, dosáhl maximální výhry s bonusem a vydělal ještě více se zbytkem. Tady nebyly žádné problémy. Každé kasino si stanovuje svá vlastní pravidla, jak se vypořádává s problémy, stížnostmi a pravidly. Myslím, že i na Antillephone jsou slušná kasina, která nenásledují ta špatná – alespoň to je můj názor. Jen si myslím, že je důležité, aby se zabývali problémy a snažili se najít řešení. To je důležité. Kasina určitě dělají chyby, a když už je dělají, měla by je napravit. Curacao potřebuje jednotný systém zakazování hráčů. Myslím, že to je nejdůležitější.

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
LaJenny7
před 2 měsíci

Ano, prosím, vezměte na vědomí, že neobviňuji kasina regulovaná konkrétně Antillephone, ale spíše samotný regulační subjekt... měli by být na svá Kasina přísnější a alespoň věnovat větší pozornost zákazníkům kasin, která regulují... lidé cítit se tak – pokud není naděje na vyřešení záležitostí

Automaticky přeloženo:
joaomarsh20
před 2 měsíci

A souhlasím s tebou na 100%. Regulátor by zde měl udělat mnohem více. Je vlastně smutné, že některá kasina se chovají lépe než samotný regulátor.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Bohužel vím jistě, že Antillephone neodpoví. Přál bych si, aby guru kasina udělal svou část a pomohl při stížnosti, protože jsme viděli mnoho stížností, které jsou uzavřeny a kasino není potrestáno.



Automaticky přeloženo:
Hello92
před 2 měsíci

No, myslím, že Guru také musí dodržovat pravidla a opravdu dělá maximum pro řešení stížností, a i když pět kasin bude muset zavřít, protože jsou špatná, otevře se 20 nových. Nemyslím si, že byste se mohli dostat do kontaktu s touto obrovskou společností. Ale bylo by hezké, kdyby se Guru mohl spojit s regulačním úřadem.

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dostal jsem e-mail od portugalského úřadu pro hazardní hry! SRIJ. Podali stížnost k Úřadu generálního prokurátora Portugalské republiky na společnost Abudantia BV a Casinos BetTilt a Roku Bet za nezákonné provozování na vnitrostátním území bez portugalské licence od SRIJ. Byli upozorněni, aby okamžitě zastavili provoz!

filefile

Automaticky přeloženo:
joaomarsh20
před 2 měsíci

Páni! Myslím, že je to dobrá zpráva. Doufám, že vám to pomůže s vrácením peněz.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Problém je v tom, že nevím, jestli se regulační subjekt skutečně kauzou Jaro zabývá 😕

Nemám žádný email od Antillephone, jen Roku Bet a BetTilt říkají, že případ je v jejich rukou... ale upřímně ani nevím, jestli je to pravda 🙁 jak jsou tato kasina Abudantia BV stále otevřená, když se tak zavazují mnoho zločinů na mezinárodním území? Inzerují a podporují nelegální a neregulované hazardní hry, neexistuje KYC, neexistuje ochrana hráčů... člověk se cítí beznadějně! Nejprve jsem se snažil otevřít stížnosti na AskGamblers, ale vždy byly zamítnuty bez jakéhokoli vysvětlení! Opravdu to vypadá, že moje jediné řešení je CasinoGuru. Protože jiné weby jednoznačně upřednostňují kasino a Antillephone... je v tom hodně peněz.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

No a pokud žádné informace nemáte a nemáte ani email, kam byste mohli napsat, dám vám návod, kde tyto informace získáte.

Klikněte sem a zkontrolujte e-mail, kde si můžete ověřit a zkuste napsat, zda takový případ řeší licence- Curaçao Antillephone NV (ANT)

Můžete nám dát vědět, zda vám odepsali nebo ne. 🙂

Doufám v to nejlepší. ☘️

Automaticky přeloženo:
1...13 14 15...17
Jít na stránkuz 17 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu