FórumDiskuze stížnostíJak kontaktovat licenční úřad Antillephone NV (Curaçao).

Jak kontaktovat licenční úřad Antillephone NV (Curaçao). (strana 14)

před rokem od Daniel
|
95714 zobrazení 372 odpovědí |
|
1...13 14 15...20
LaJenny7
před 4 měsíci

Protože hluboko uvnitř jsou zločineckou organizací, nejhorší sublicence v Curaçao, všechny ostatní regulační subjekty, jako je CEG, reagují... Antillephone je již vytvořen pro podvodná kasina... když vidí, že kasino, ve kterém budou hrát má licenci od Antillephone uteč! Nikdy nedostanou zaplaceno, i když vyhrají, vždy prohrají. Všichni bychom měli najít způsob, jak se k nim dostat, nebo alespoň vědět, že se o nich diskutuje na všech fórech online kasin… v podstatě mafie kasina Curacao

Automaticky přeloženo:
joaomarsh20
před 4 měsíci

Ve většině případů máte jistě pravdu. Mohu mluvit jen za sebe a své zkušenosti. Byl jsem také v mnoha kasinech, kde nebyly vůbec žádné problémy, i když v některých jiných by to určitě problém způsobilo. Existují také kasina od Dama NV, která zavírají účty, aniž by kladli příliš mnoho otázek, která berou ochranu hráčů vážně a ne vždy vás lákají bonusy, abyste svůj účet nezrušili. Velmi dobré zkušenosti jsem měl například i s právě Casinem. Zaregistroval jsem se tam, vložil 300 a vyhrál asi 10 000 během několika dní a také jsem hrál s bonusem, dosáhl maximální výhry s bonusem a vydělal ještě více se zbytkem. Tady nebyly žádné problémy. Každé kasino si stanovuje svá vlastní pravidla, jak se vypořádává s problémy, stížnostmi a pravidly. Myslím, že i na Antillephone jsou slušná kasina, která nenásledují ta špatná – alespoň to je můj názor. Jen si myslím, že je důležité, aby se zabývali problémy a snažili se najít řešení. To je důležité. Kasina určitě dělají chyby, a když už je dělají, měla by je napravit. Curacao potřebuje jednotný systém zakazování hráčů. Myslím, že to je nejdůležitější.

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
LaJenny7
před 4 měsíci

Ano, prosím, vezměte na vědomí, že neobviňuji kasina regulovaná konkrétně Antillephone, ale spíše samotný regulační subjekt... měli by být na svá Kasina přísnější a alespoň věnovat větší pozornost zákazníkům kasin, která regulují... lidé cítit se tak – pokud není naděje na vyřešení záležitostí

Automaticky přeloženo:
joaomarsh20
před 4 měsíci

A souhlasím s tebou na 100%. Regulátor by zde měl udělat mnohem více. Je vlastně smutné, že některá kasina se chovají lépe než samotný regulátor.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Bohužel vím jistě, že Antillephone neodpoví. Přál bych si, aby guru kasina udělal svou část a pomohl při stížnosti, protože jsme viděli mnoho stížností, které jsou uzavřeny a kasino není potrestáno.



Automaticky přeloženo:
Hello92
před 4 měsíci

No, myslím, že Guru také musí dodržovat pravidla a opravdu dělá maximum pro řešení stížností, a i když pět kasin bude muset zavřít, protože jsou špatná, otevře se 20 nových. Nemyslím si, že byste se mohli dostat do kontaktu s touto obrovskou společností. Ale bylo by hezké, kdyby se Guru mohl spojit s regulačním úřadem.

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dostal jsem e-mail od portugalského úřadu pro hazardní hry! SRIJ. Podali stížnost k Úřadu generálního prokurátora Portugalské republiky na společnost Abudantia BV a Casinos BetTilt a Roku Bet za nezákonné provozování na vnitrostátním území bez portugalské licence od SRIJ. Byli upozorněni, aby okamžitě zastavili provoz!

filefile

Automaticky přeloženo:
joaomarsh20
před 4 měsíci

Páni! Myslím, že je to dobrá zpráva. Doufám, že vám to pomůže s vrácením peněz.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Problém je v tom, že nevím, jestli se regulační subjekt skutečně kauzou Jaro zabývá 😕

Nemám žádný email od Antillephone, jen Roku Bet a BetTilt říkají, že případ je v jejich rukou... ale upřímně ani nevím, jestli je to pravda 🙁 jak jsou tato kasina Abudantia BV stále otevřená, když se tak zavazují mnoho zločinů na mezinárodním území? Inzerují a podporují nelegální a neregulované hazardní hry, neexistuje KYC, neexistuje ochrana hráčů... člověk se cítí beznadějně! Nejprve jsem se snažil otevřít stížnosti na AskGamblers, ale vždy byly zamítnuty bez jakéhokoli vysvětlení! Opravdu to vypadá, že moje jediné řešení je CasinoGuru. Protože jiné weby jednoznačně upřednostňují kasino a Antillephone... je v tom hodně peněz.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

No a pokud žádné informace nemáte a nemáte ani email, kam byste mohli napsat, dám vám návod, kde tyto informace získáte.

Klikněte sem a zkontrolujte e-mail, kde si můžete ověřit a zkuste napsat, zda takový případ řeší licence- Curaçao Antillephone NV (ANT)

Můžete nám dát vědět, zda vám odepsali nebo ne. 🙂

Doufám v to nejlepší. ☘️

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Bohužel vím jistě, že Antillephone neodpoví. Přál bych si, aby guru kasina udělal svou část a pomohl při stížnosti, protože jsme viděli mnoho stížností, které jsou uzavřeny a kasino není potrestáno.



Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Antillephone je jedna z těch licencí, která není nejlepší na odpisy, to máte asi v pořádku. Bohužel nemůžeme donutit úřad a kasina, aby se případy zabývaly a nedokážeme přesvědčit licenci, aby hráčům odpověděla nebo je donutit situaci jakkoli řešit. Takže pokud to neudělají, jsme málo.

Každopádně bych byl moc rád, kdyby tomu tak nebylo a každý z vás dostal nějakou odpověď a vysvětlení v konkrétní situaci. 😕

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj, poslal jsem ti email

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Už jsem to všechno udělal Jaro 😕 Antillephone neodpovídá... Zkoušel jsem každý e-mail.. dokonce i jejich compliance tým.. žádný neodpovídá. Jediná odpověď, kterou dostávám, je z kasina, že případ je v rukou regulátora.

Automaticky přeloženo:
joaomarsh20
před 4 měsíci

No, tak to je víc než smutné. 😕

Vím, že mnoho hráčů sem přišlo a řeklo, že tato licenční autorita není dobrá a odpovídá jen sporadicky. Vidím, že je to i tvůj případ a nevím, co víc bych pro tebe mohl udělat.

Vypadá to, že musíme být trpěliví a čekat na zásah našeho týmu pro stížnosti. Do té doby nemůžeme nic dělat. 😥

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Poslal jsem a

Email Pavlovi


Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Jsme teď tolik lidí Jaro... tolik různých případů... nepočítaje lidi tady v Portugalsku, kteří nevědí, kde si stěžovat, skupina Abudantia BV je plná stížností, neplatí prakticky nikomu. Vždy tvrdí, že jde o podvod nebo duplicitní účty, kromě toho, že nemají ochranu KYC nebo hráče. Jak může takové kasino zůstat otevřené? Hodnocení bezpečnosti v kasinech Roku i BetTilt je hluboko pod průměrem... neexistuje způsob, jak naše stížnosti doručit guvernérovi Curaçaa? Nyní, když zavedli různá opatření a pravidla.. pomozte nám prosím CasinoGuru. Nevím, jestli je to v tomto případě užitečné, ale Abudantia BV Group je nyní řízena týmem pro dodržování předpisů eMoore NV EM Group. Odpověděli na

můj případ před několika dny a řekli, že jej předají regulačnímu subjektu a kasinu. Ale zatím nic… ale alespoň eMoore Nv odpovídá!

prostřednictvím e-mailu:

complaints@the-emgroup.com

complaints@emoore.com

Mohlo by CasinoGuru kontaktovat eMoore? Protože jsou to nyní oni, kdo řeší stížnosti společnosti a dodržování předpisů.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Jaro prosím pomozte mi, společnost se snaží uzavřít všechny stížnosti na portugalském portálu stížností.

filefile

Automaticky přeloženo:
joaomarsh20
před 4 měsíci

Možná bychom je měli kontaktovat společně. Vyvíjejte na ně tlak prostřednictvím veřejnosti.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Poslal jsem a

Email Pavlovi


Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Promiňte, mluvíte o e-mailu týkajícím se vaší stížnosti ? Není nutné to psát sem na fórum, pokud jste ho informovali v reklamačním vláknu.😉

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Jaro prosím pomozte mi, společnost se snaží uzavřít všechny stížnosti na portugalském portálu stížností.

filefile

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Celá situace mě opravdu mrzí, ale my tady na fóru s tím teď moc neumíme. Doufám, že náš tým pro stížnosti s nimi bude schopen komunikovat a jsem si jistý, že udělají vše, co je v jejich silách, aby dosáhli co nejlepšího výsledku. Buďte prosím trpěliví, i když chápu, že to není snadné.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dnes jsem požádal Starda Casino o seznam transakcí bez jakékoli stížnosti. Snažím se vyřešit určité platby. V chatu se píše, že jsem porušil pravidla v partnerské síti a můj účet byl zablokován 10. února a neexistuje způsob, jak mi bude poskytnut seznam. V ten den byl také Antillephone bez varování zablokován další účet. Víte, kdy jsem podal stížnost na Antillephone? 9. února. Poté jsem byl jednoduše zablokován a bylo to. To jen naznačuje, že se zde nikdy nic nestane. Vzdát se!

Automaticky přeloženo:
1...13 14 15...20
Jít na stránkuz 20 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky