Toto je odpověď, kterou jsem dostal od platebního procesoru PayOp, když jsem jim napsal e-mail a oni mě odmítli, takže jsem požádal o dokument s uvedením všech transakcí a proplacených částek a jejich odpověď byla tato: Jak je možné, že někteří lidé mohou od nich získat vrácení peněz, ale já ne?
-------
Děkuji za poskytnuté informace.
Obdrželi jsme potvrzení o službách, které vám již byly poskytnuty.
Vzhledem k tomu, že společnost Payop obdržela potvrzení o poskytnutí produktů/služeb, považujeme případ dotazu na transakce za uzavřený.
V případě jakýchkoli nevyřešených dotazů nebo nejasností kontaktujte prosím přímo webové stránky.
Upozorňujeme, že toto je naše konečná odpověď a na veškerou další komunikaci na stejné téma nemusí být odpovězeno.
Prostudujte si prosím náš postup při stížnostech na transakce a obchodníky, které vám byly zaslány dříve.
Toto je naše konečná odpověď; na veškerou další komunikaci na stejné téma nemusí být odpovězeno.
S pozdravem
This is the response I got from the payment processor payop when I had emailed and they deflected so I asked for document showing all transactions and amounts passed through and this was their response, how is it that some people are able to get refund from these but I'm unable.
-------
Thank you for the information provided.
We have received the confirmation on services already provided to you.
Since Payop received confirmation that products/ services have been provided we consider the transactions inquiry case as closed.
Please contact the website directly in case you have any outstanding questions or concerns.
Please be advised, that this is our final response and all further communication on the same subject may not be answered.
Please refer to our approach to complaints about transactions and merchants sent to you previously.
This is our final response; all further communication on the same subject may not be answered.
Best regards
Automaticky přeloženo: